Meee oleeemme rooohkeaaat ...

Johanneksen_poika

Tällainen kertosäe kajahtaa aika ajoin Jehovan todistajien valtakunnansaleissa, kun seurakunta laulaa epävireisesti Valtakunnan laulua nro 113. Tuota laulua kuulee myös kesän piirikonventeissa.

Ihmettelen suuresti, miten tänne suomi24:ään ei ole ilmaantunut montaakaan "rohkeaa" Jehovan todistajaa. Täällä kirjoittavat JT:t ovat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta todellisia pupujusseja ja pelkureita. He eivät uskalla kirjoittaa samalla nimimerkillä eivätkä yleensä uskalla ottaa rekisteröityä nimimerkkiä. Poikkeuksena mainittakoon Jallu-eno, jolle nostan lippalakkiani kunnioituksesta. Muinoin myös nimimerkki Juhanip kirjoitti omalla nimimerkillään, ja myös fger, joka tosin sitten pelkuroitui ja alkoi kirjoittaa milloin milläkin kirjainlyhenteellä. Itä-Suomessa velloo sitkeä huhu, jonka mukaan häntä olisi kielletty kirjoittamasta nettipalstoille, tiedä sitten...

Hännänhuippuna ja kaikista suurinta pelkuruutta osoittaa nimimerkki, jossa esiintyy pelkkiä pisteitä. Jo on aikoihin eletty.

Ettekö te laula laulua 113 koskaan? "Meee oleeemme rooohkeat jehovantooodistajaaat ...."

Miten uskallatte mennä ihmisten oville, kun täällä osoittaudutte pelkureiksi? Miten uskallatte kohdata eri tavalla uskovan ihmisen ovella, kun täällä netissäkin piilottelette itseänne ja huutelette puskista?

Miksi ette uskalla ottaa itsellenne nimimerkkiä, jolla sitten kirjoittaisitte toistuvasti niin että tietäisi aina kenelle vastaa, sille samalle vai jollekin toiselle? Ettekö uskalla vastata sanoistanne? Oletteko niin alistettuja, että teidän identiteettinne on sulanut pois ja olette nyt enää pelkkiä robotteja, jotka hokevat Vartiotornin mantroja? Jos olette vajonneet noin alas, voitte saman tien ottaa viralliseksi nimeksennekin pelkän numerosarjan, jota vaihdatte kerran vuodessa.

21

1297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moog

>>Hännänhuippuna ja kaikista suurinta pelkuruutta osoittaa nimimerkki, jossa esiintyy pelkkiä pisteitä. Jo on aikoihin eletty.

Juu tais olla sama pistetyyppi joka lupaili hoidella minulle niitä sisäpiirin vartiotorneja tuossa vajaa vuosi sitten. Hiljaista on ollut.. Liekö syy jänistämisessä vai missä? Tiedä noista.

• pisteet.

Hännänhuippuna ja kaikista suurinta pelkuruutta osoittaa nimimerkki, jossa esiintyy pelkkiä pisteitä. Jo on aikoihin eletty

-Heh, hän kuitenkin ansaitsee pisteet siitä että uskaltaa kirjoittaa!

• diuku

Täällä kirjoittelevat vain jt-vastustajat, jt-kielteiset ex-jt:t, jt-myönteiset ex-jt:t (joihin itse lukeudun) ja pari feikkinimmaria, joista on tehty enemmän tai vähemmän bimboja jt:ia. Aidot jt:t ei tänne nykyään kirjoittele nimimerkillä eikä ilman nimimerkkiä.

• salaisuus?

faktat puuttuu....

• kirjanoppinut

Jos kerran rohkeat jehovantodistajat omaavat totuuden niin luulisi heille olevan kovinkin helppo osoittaa miten väärässä me jt-kielteiset olemme. Bimo-nimmarit ovat todellakin saattaneet tulla tämän sivuston jäseniksikin vain mustamaalatakseen senkin vähän maineen mitä jehovantodistajilla vielä voi olla. Itse tosiaan lukeudun jt-kielteiseksi. Jopa uskontokielteiseksi. Isoäitini oli jt. ja muutama hengissä oleva sukulaiseni hellari. Kaikki he puhuvat omaan pussiinsa, eivätkä näe mitään muuta kuin mitä heille on kerrottu. Onnekseni olen ehtinyt siinä manipuloinnin välissä miettimäänkin. Jäi toki mainitsematta muutama naapurini Lestaadiolainen ja muutkin "hihhulit" mutta jos joku haluaa lukea niin kyllä minä heistäkin mielipiteeni kerron.

• salaisuus?

Jt "totuus" ei kestä keskustelua, saatikka arvostelua, joten vastine eri nimimerkillä.
      >Sorry, etten käytä rekisteröityä, mutta salaisuus? on tunnukseni toistaiseksi.
      >Hyvää jatkoa ja lisää hasteita kehään.

• Johanneksen_poika

>>salaisuus? on tunnukseni toistaiseksi

Sinä kuitenkin kirjoitat aina samalla nimimerkillä, joten sinut tunnistaa aina. Se on pääasia, ei se rekisteröinti. Rekisteröinti tosin suojaa nimimerkin väärinkäytöltä. Joten kannattaa harkita. :)

• kirjoittaa.

Nimimerkin suojista mies, joka muuten kirjoittelee ja panettelee ihmisiä heidän omilla nimillään netissä. Todella urhea veto. Hyvä hyvä.

JP tykkäisi kun tietäisi kenelle milloinkin voisi olla vihainen. Sitten taas voi poistaa kirjoituksensa ja mököttää rauhassa.

• muutoin lukija vastaa tulki...

siksi mina kaytan liukuvaa nimimerkkia.
      Keskestella saa, jopa pitaakin, mutta parasta olla
      saarnaamatta mitaan ellei ole Jumala.
      \
      Jumalam antoi saarnaamisen rabbeille ja koheneille.

• suomi 1

Terve miksi pitäisi olla rohkea.aika moni tietää seurakunnassa että paskaa myyydään.! ok joku a kerholainen voi viellä tosisaan olla..! minä mietin koko ajan mikä pitää pystysssä tätä jw kun en kertaakaaan ole ollut hyvä hengisessä seurakunnassa..!ei paljon puhutta toisille ei tiedettä uusistta jotka tulevat seurakuntaan .siellä ne seinillä seisoo.. kukaan ei puhu ..!

• päin.

Kovasti täällä on paasattu rakkauspommituksesta ja nyt seisoskellaan tässä viestissä seinillä. Molempia laitoja ammuskellaan, riippuen siitä mistä kulloinkin kenkä puristaa.

• suomi 1
        päin. kirjoitti:

Kovasti täällä on paasattu rakkauspommituksesta ja nyt seisoskellaan tässä viestissä seinillä. Molempia laitoja ammuskellaan, riippuen siitä mistä kulloinkin kenkä puristaa.

terve joo en kirjoittele paljon tänne . mutta tunnen tyylin jolla on johaneksen poika mollattu vanhinten keskuudessa. itse kannsa iskin takaisin vanhimat puhu saalittäva mies.....! no niin se kusipäillä on jumalan valoa ..! ja minä en koskaan pääse vanhimaksi .. koska takasin maksoin ..!bointi on on montta veljeä joitta on vanhimat mopannu.. mutta pitäs muka odottaa jehovan päivää ei kostaa..!

• jopa.
        suomi 1 kirjoitti:

terve joo en kirjoittele paljon tänne . mutta tunnen tyylin jolla on johaneksen poika mollattu vanhinten keskuudessa. itse kannsa iskin takaisin vanhimat puhu saalittäva mies.....! no niin se kusipäillä on jumalan valoa ..! ja minä en koskaan pääse vanhimaksi .. koska takasin maksoin ..!bointi on on montta veljeä joitta on vanhimat mopannu.. mutta pitäs muka odottaa jehovan päivää ei kostaa..!

Kirjoittelet näin. "että paskaa myyydään" Ja vanhimmaksi haikailet. Ei sinulta ainakaan mielikuvitusta puutu.

• >>Miksi ette uskalla ottaa itsellenne nimimerkkiä, jolla sitten kirjoittaisitte toistuvasti niin että tietäisi aina kenelle vastaa, sille samalle vai jollekin toiselle?

Sehän tarkoittaisi jonkinlaista vastuunottamista kirjoituksistaan. Se ei taida olla kovin houkuttelevaa jehovantodistajille, jotka eivät täällä saisi edes vierailla ja jotka eivät kykene puolustamaan uskoaan.

• suomi 1

terve en pyri tehtävään...!!!

• suomi 1

jt uskon bointia kirjoitin..! uskomatonta moppaustta kyllä on paljon seurakunnissa ...!minun 10 vuotta vanha juttu roikkuu aina sihteerin paperessa kun muutan seurakuntaa..!en todella haikaille vanhemistoon...! jos joku kiinnostunut herää minun kirjoituksistta eikä tule jt niin hyvä on ..!

• suomi 1

Terve viellä nimimerkki on.. vaikea minä itse olen huomannut kirjoituksistta kuka oli kirjoitaja ..!joka oli jt ainakin noin 3 huomannut jos paljon kirjoittaa .. niin pienissä jt piiiressä jos joku lukee myös palstaa .. huomaa ok se on se veli... sisar...! on riski kirjoittaa paljon paikoista ......! muuta saman kokenut kun minä ymmärtää heti mistä puhun.! jos on aito jt ja samanlaisia kokemuksia..! me olemme kun neuvostoliito kaikki on hyvin ..! tosiasiostta ei voi puhua..! miksi olen siltti jt ....! koko suku on ..!

• ............

>>>Minnu juttu.

• suomi 1
        ............ kirjoitti:

>>>Minnu juttu.

hehehhe siis vanhin saa haukkua sinua kuinka haluaa... ! sinä ett ymmärrä kyllä mistään mitään...!ok hienostti kun puhuu .. voi pyytää saatanan maailmaltta apua jumalan miesten puheisiin. menee oikeuteeen . ei toista saa haukkua niin vaan ..! kuinka puhut ongelmista vanhemille joka vihaa sinua puhuu paskaa..!niitä papereitta ei saa itse nähda tiedät jos jt olet ..!... pahin synti on sanoa vanhemille vastaan ei se että panee pikku tyttöjä..!mä olen joka kirjoituksessa kysynyt oletko kirj .. jt myös heheh.! joka kirjoittaa..!joka seurakunnassa on kuppikunnat ja aikaa myöten raha pula tulee järjetölle viellä..! toivon joku kiinnostunut lukee ei tee veri itsemurhaa turhaa tule jt ..!markku meilo kirjoitukset ovat hyviä ei enää tervi ajatella on todellä jumalan miehiä vanhimat..! myyrän työtä on kiva tehdä järjestön sisällä..! tervesin suomi 1...!

• suomi 1
        suomi 1 kirjoitti:

hehehhe siis vanhin saa haukkua sinua kuinka haluaa... ! sinä ett ymmärrä kyllä mistään mitään...!ok hienostti kun puhuu .. voi pyytää saatanan maailmaltta apua jumalan miesten puheisiin. menee oikeuteeen . ei toista saa haukkua niin vaan ..! kuinka puhut ongelmista vanhemille joka vihaa sinua puhuu paskaa..!niitä papereitta ei saa itse nähda tiedät jos jt olet ..!... pahin synti on sanoa vanhemille vastaan ei se että panee pikku tyttöjä..!mä olen joka kirjoituksessa kysynyt oletko kirj .. jt myös heheh.! joka kirjoittaa..!joka seurakunnassa on kuppikunnat ja aikaa myöten raha pula tulee järjetölle viellä..! toivon joku kiinnostunut lukee ei tee veri itsemurhaa turhaa tule jt ..!markku meilo kirjoitukset ovat hyviä ei enää tervi ajatella on todellä jumalan miehiä vanhimat..! myyrän työtä on kiva tehdä järjestön sisällä..! tervesin suomi 1...!

terve en ole koskaan sanonut olen huonosti mukana ....... vanha juttu sihteerit kirjttaa.. toiselle! kun minä sanoin takaisin .. mulle ei puhuta haukkuen oli kuinka vanhin ..! sama on johaneksen pojan kohdalla kun nettiin kirjoiti veljesttä..! turhaa minulle on kirjoitta asiosta jt. todella tiedän 30 vuotta jt ..!ok ei enää tästtä jutustta kirjoita hehehhe !mutta jos joku kiinostunut mietii viellä niin puoli voittoa ... jos tietää ..! voi tulla mobatuksi tässä järjestössäkin..!...! siis epäoikeden mukaisuutta on meidän järjestössä ..! siis kiinostunut mieti 2 kertaa...! mieti..!

• jeeeep.
        suomi 1 kirjoitti:

terve en ole koskaan sanonut olen huonosti mukana ....... vanha juttu sihteerit kirjttaa.. toiselle! kun minä sanoin takaisin .. mulle ei puhuta haukkuen oli kuinka vanhin ..! sama on johaneksen pojan kohdalla kun nettiin kirjoiti veljesttä..! turhaa minulle on kirjoitta asiosta jt. todella tiedän 30 vuotta jt ..!ok ei enää tästtä jutustta kirjoita hehehhe !mutta jos joku kiinostunut mietii viellä niin puoli voittoa ... jos tietää ..! voi tulla mobatuksi tässä järjestössäkin..!...! siis epäoikeden mukaisuutta on meidän järjestössä ..! siis kiinostunut mieti 2 kertaa...! mieti..!

Kovin on selkeää tekstiä. joo, no jokaisella on oikeus mielipiteeseen. Tämä nyt on sinun versiosi asiasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      90
      2767
    2. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      201
      1054
    3. Mitä ajattelit ensimmäisenä kun

näit kaivattusi ekaa kertaa?
      Ikävä
      70
      949
    4. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      895
    5. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      63
      760
    6. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      57
      727
    7. Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla

Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?
      Kuhmo
      19
      632
    8. Mies, toivotko että kaivatullasi

olisi vähän isommat rinnat? Kuinka paljon isommat olisi kivat?
      Ikävä
      56
      607
    9. Peräännytkö nainen vai mitä sanot

Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?
      Ikävä
      57
      558
    10. Mitä nainen tekisit J-miehen kanssa?

Jos saisit juoksemalla kiinni?
      Ikävä
      55
      535
    Aihe