atararax ja alkoholi?

Fella

Sain tänään allergiaoireisiin atarax -nimistä antihistamiini lääkettä, joka on kolmiolääke. Lääkkeen saa ottaa kolmasti päivässä jos tarve vaatii, mutta minun olisi tarkoitus ottaa vain yksi joka ilta, jos se vain riittää oireiden helpottamiseksi.

Nyt mietinkin viikonloppua, sillä perjantai iltana olisi tarkoitus nauttia hieman alkoholia. Uskallanko ottaa lääkkeen tosrtai iltana normaalisti ja jättää vain perjantai illan lääkkeen ottamatta? Vai olisiko paras aloittaa lääkkeen käyttäminen vasta viikonlopun jälkeen?

17

18671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oksensin koko yön

      Mulla oli joskus Atarax-lääkitys ja olin varmaan ottanut edellisenä päivänä niin seuraavana päivänä ryypätessäni menin aivan sekaisin, en muista mitään muuta kuin sen että poikaystäväni toi minut kotiin ja oksensin koko yön. Tuli aivan kamala olo. Eikannata!

      • En siis taida ottaa lääkettä tänä iltana.. Aamulla sen kyllä otin, mutta jospa se ei vaikuttaisi enää huomis iltana. Kiitos kun kerroit!


      • Oolofi
        Fella kirjoitti:

        En siis taida ottaa lääkettä tänä iltana.. Aamulla sen kyllä otin, mutta jospa se ei vaikuttaisi enää huomis iltana. Kiitos kun kerroit!

        Mulle ei oo vaikuttanut mitään, mutta yheltä kaverilta meni jalat alta vaikkei ollu juonu kun yhden oluen tai kaksi. Ja oli ottanut sen Atatraxin siis edellisiltana.


    • uneton :(

      Ekat kerrat voi olla tollasii mut kun käyttää jatkuvasti sekaisin nii toleranssi kyl kasvaa. Itelle ei tuu nykyään enää mitää

    • pieni ruokajuoma ok

      Olen käyttänyt Ataraxia satunnaisesti iltaisin ihon kutinan helpottamiseen, jotta uni tulisi paremmin.

      Olen varmaan joskus viinilasillisen ottanut aiemmin illalla, mutta mitään erikoisia ongelmia ei ole tullut.

      Mutta minulla alkoholimäärä on ollut aina 1-2 annosta (siis 12-14cl viiniä), isommista määristä en tiedä

    • riippuu

      otin tänään ataraxin ja tunnin päästä kaksi likööripaukkua ja olo oli vain hiprakkainen ja nyt normaali :D mulla on noihin niin suuri tole.eli jos ei oo paljon ottanut mitään tommosia jalat alta atarax ja yks siideri, jos on tottunut kuten minä, ei mitää. otin kerran samana päivänä koko lääke annostukseni 6 rivatrilia, 3 diapamia ja 3 ataraxia koska päivä oli stressaava ja ahdistava(maximi annokseni) sit illalla sen 4 siideriä ja olo oli vaan humalainen normisti :) nimierkillä 6 v bentsoi ja kolmioita...... :/ mut oonkin pahasti sairas mutten selitä tässä diagnoosei.onneks otan alkoa vain 1-2 lasia viiniä/ pari likööri naukkua tahi 1-2 sidua kuukaudes....joku noista kolmesta kerran kk ja harvakseltaa kännit...1-2 kännii vuotee :D ei näilä lääkkeilä ettei maksa ja munuaiset sano poks paljon dokata.

    • Erde

      Miks ihmiset kuvittelee, etät kolmiolääke automaattisesti sekoittaa pään alkoholi nkanssa yhdistettynä? Ei se kolmio siinä paketissa sitä tarkoita.

      Voit ottaa viinaa Ataraxin kanssa. Korkeintaan koet vain voimistunutta väsymystä.
      Jos tuolla yhdistelmällä saat nuppis sekasin, ni oot joko tosi herkkä, tai sitten sulla
      on jotain suurempia ongelmia kuin antihistamiini pystyy korjaamaan.

      • Anonyymi

        Koska piripäät vetää kolmiolääkkeitä. Ei kaikki viitsi katsoa googlesta tai siitä lipukkeesta, mitä syövät. Kunhan on jotain mitä vetää.


    • niin sanottu skitso

      ootte ihmeellisii ihmisii voin vetää vaikka koko paketin sitä ja viina pullon ja tuun vaan perus känniin

    • Anonyymi

      Ei minkään näköistä vaikutusta, vaikka söisin koko reseptin!!! Outo olen minä.

    • Anonyymi

      Juurikin hain ataraxit apteekista. Lääkäri kirjoitti ne minulle ahdistukseen. Bentsoja pyysin viikoksi-pariksi, kun on avioero tilanne päälle. Päihdehistoriani vuoksi ei niitä kirjoittanut, koska niihin voi kuulemma jäädä koukkuun 😆

      • Anonyymi

        Miksi? Allergialääkkeitä saa myös ilman reseptiä. Atarax ei ole sen parempi kuin muutkaan. Vai oliko sulla maksari jo tullut?


      • Anonyymi

        1 purkillisen 30kpl 15mg opamoxia voi syödä huoletta jäämättä koukkuun. Jos toista purkkia alat kyselee heti perään niin riski kasvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi? Allergialääkkeitä saa myös ilman reseptiä. Atarax ei ole sen parempi kuin muutkaan. Vai oliko sulla maksari jo tullut?

        Paras allergialääke. Mulla ei auta mitkään ilman reseptiä saatavat allergialääkkeet. Atarax väsyttää ja jotkut väittää sen aiheuttavan ahdistusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras allergialääke. Mulla ei auta mitkään ilman reseptiä saatavat allergialääkkeet. Atarax väsyttää ja jotkut väittää sen aiheuttavan ahdistusta.

        Auttaa ahdistukseen. Lukee 1. mihin atarax käytetään..


    • Anonyymi

      Atarax on ainoa allergia kolmio lääke. Voi käyttää alkoholia samaan aikaan, mutta sitä alkoholia vain vähemmän kuin normaalisti.

      Tästä ihmelääkeestä jota saa vaivaan kuin vaivaan voi saada rytmihäiriöitä.

      Tuo rytmihäiriö vaara on ainoa syy varoa Ataraxia.

      Muuten voi käyttää alkon, sirkkojen ym kanssa.

      • Anonyymi

        Atarax on Benjo pohjan lääke. Sama reseptori. Muuteevaa kaikki vetää muitten ataraxit.....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe