Tietääkö kukaan..

Sarvikuonokas

Et kuka on keksiny kireet keinokuituboxerit?

Se tyyppi ei kyl tiedä mistään mitään..

13

804

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enrique_Lister

Varmaan se sama tyyppi, joka on keksinyt pitsiset keinokuitu alkkarit ja stringit naisille.
      Se ei ainakaan tiedä mitään.

• Sarvikuonokas

... vai ootko kokeillu noita molempia?

• Enrique_Lister
        Sarvikuonokas kirjoitti:

... vai ootko kokeillu noita molempia?

Nähny ja näyttää lähinnä typeriltä. Voisin kuvitella, että tuntuvat myös vähintäänkin yhtä typeriltä.

• sama sadisti joka ompelee vaatteisiin ne laput jotka kutittavat, pistelevät ja kuikertavat iholla:D

• haluaa kokea

Tykkää kutittelusta ja pistelystä, mutta kuikertaminen kuulostaa sen verran mielenkiintoiselta, että olen valmis jopa noihin pikku kärsimyksiin, jos vaan pääsen osalliseksi kuikertamisesta.

• random_N

Se on joku rimpulakinttu, joka unelmissaan tykittää Tour de Francen maalinauhan poikki.

Kun kiskaisee liian pienet pöksyt jalkaansa niin alkaa hiki virrata ja lihakset tuntuvat jättimäisiltä sitä liian kireää kangasraiskaa vasten.

Sitten vaan juutuupista hurraahuutoklippejä soittolistalle ja volumet kaakkoon ja taas on yksi ilta pelastettu.

• mies joka kilon tuubista pruuttaa hydrokortisoni voidetta auki oleviin nivus taipeisiin ja kävelee omituisesti tuskallinen ilme naamalla;))

• dayum

Myös ammottava aukko sivistyksessä paljastui, sillä en keksi millään että millaiset keinokuitubokserit ovat?

• random_N

Niitä myydään markettien ja halpahallien laareissa, semmoisissa kantikkaissa kirkkaissa laatikoissa sesongin kuoseissa.

Joulun alle kun tähtäät niin saat ihanat hiostavat kammotukset hassunhauskoilla porokuvilla tai sarjakuvahahmoilla varustettuna.

Talvella ne onkin parhaimmillaan - yön pimeydessä saa koko seurue iloa, kun riisut he pois. Tekokuitu kirpakassa pakkaskelissä nimittäin tuo niita leevinkin aikoinaan mainostamia kipinöitä muniin. Hankaussähköä näes.

Mutta sitten toivon virka-apua moisiin joskus sonnustautuneelta?

Kumpi niissä on kamalampi, se miltä ne näyttää vai se miltä ne tuntuu päällä?

• dayum
        random_N kirjoitti:

Niitä myydään markettien ja halpahallien laareissa, semmoisissa kantikkaissa kirkkaissa laatikoissa sesongin kuoseissa.

Joulun alle kun tähtäät niin saat ihanat hiostavat kammotukset hassunhauskoilla porokuvilla tai sarjakuvahahmoilla varustettuna.

Talvella ne onkin parhaimmillaan - yön pimeydessä saa koko seurue iloa, kun riisut he pois. Tekokuitu kirpakassa pakkaskelissä nimittäin tuo niita leevinkin aikoinaan mainostamia kipinöitä muniin. Hankaussähköä näes.

Mutta sitten toivon virka-apua moisiin joskus sonnustautuneelta?

Kumpi niissä on kamalampi, se miltä ne näyttää vai se miltä ne tuntuu päällä?

Ehkä nyt pysty mielikuvituksen turvin jo lähes näkemään noin suunnilleen millaisia ne ovat, olen siis mitä luultavimmin joskus jopa nähnytkin sellaisia.

• cookos

enkä oo omistanut sellasii..mutta niitä hametrikoita oon etsinyt ja aina on olleet kaupasta loppu. Sellaset haluisin, vaan mistä..

• Ygg

on perseestä. Käytän duunissa under armourin kalsareita ja täytyy sanoa että olo on sama kun vetäisi kommandona. Tosi mukavat jos pitkiä aikoja joutuu lämpimässä tallomaan, varsinkin jos vaatteita ei saa itse valita.

• k32v

se tyyppi, ketä niit valmistais, se tietäis, et jos se sais myytyy niit edes miljoona kappaletta, ni se riittäis siihe, et se riittäis ;D

ihmisii olis kuitenki 6 miljardii,.. iha toteuttamiskelpoine juttu, vaiks ketää ei niit ikinä ostais uudelleen.

ei se varmaa ite laittais niitä jalkaansa sen mieluummi, ku sellasii, jotka olis tehty lasivillast.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2328
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2193
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1545
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1494
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      124
      1427
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      19
      1083
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      974
    8. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      89
      944
    9. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      117
      944
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      883
    Aihe