VL uskon pilkkaamisesta

Kyllä asia on niin että Jeesuksen omia maailmassa pilkataan, sorretaan, tapetaan, kidutetaan.

Matt.10:24-25 ". Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!"

VL:ät saavat kokea maailman pilkkaa, herjasivathan juutalaiset Jeesustakin. On vain varmasti vaikea olla loukkaantumatta kun osa kirjoituksista on niín raskasta lukea.

Siunausta kaikille VL:lle

Itse olen vielä perusluterilainen.

12

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siunauksistasi.

• Työvaliokunnan veli

Meitä ei paljon armosta osattomat siunaukset lämmitä. Mieluummin ottaisimme vaikka pakanan uhrilahjan vastaan kuin väärän kristillisyyden edustajan "siunauksen". Kyllä jämpti on näin.

• Työvaliokunnan veli kirjoitti:

Meitä ei paljon armosta osattomat siunaukset lämmitä. Mieluummin ottaisimme vaikka pakanan uhrilahjan vastaan kuin väärän kristillisyyden edustajan "siunauksen". Kyllä jämpti on näin.

Ei niin syntistä, etteikö hänen raha teille kelpaisi. Ja tietenkin valta, äänen muodossa.

• .-.-.-

Pilkkaamista. Kritiikkiä ei tältä palstalta löydy.

• sinua.
        .-.-.- kirjoitti:

Pilkkaamista. Kritiikkiä ei tältä palstalta löydy.

sokeaa!

• AatuSeJaSe

Eikä uskovien pidäkään sovittaa itseänsä maailman muodon mukaan. Siunausta vain Sinullekin hengellisessä etsinnässäsi.

• Usko on eri asia kuin uskomus

Vaikea ottaa kantaa, kun et määrittele käyttämääsi käsitettä 'pilkkaaminen'.

Tällä palstalla on jo useaan otteeseen todettu, että suhtautuminen vanhoillislestadiolaisiin, heidän tapoihinsa ja uskomuksiinsa ovat tyysti eri asioita.

• AatuSeMaatu

Kyllä ne kovasti huutavat. Toiset vain ovat saaneet evankeliumista lohdun ja nähneet sen itselleen parhaaksi.

• itsekin VL

Mutta jos he itse antaa aihetta, ja tekee vääryyttä, ei sitä pidä hyväksyä.
      Kyllä se on niin, että heidän kuuluu korjata omat jälkensä.
      Ja jos se usko toimii oikein, silloin siitä on parnnuksen kaltaset hedelmät ja nöyrä sydän.

Tekeehän Taavettikin vääryttä kaiken aikaa.

• Kempelainen

Se on kyllä totta, että Jeesuksen omia pilkataan, mutta ei Suomessa. Minua ei ole koskaan pilkattu sen vuoksi, että tunnustan Jeesuksen Herrakseni. kerron sen tutuille ja tuntemattomille, ja se on vain hyväksi niin minulle kun niille, joille kerron Jeesuksesta. Mutta KERRO MINULLE YKSI VL JOKA KERTOO JEESUKSESTA, niitä nimittäin ei ole.

Joten puhut täyttä puppua.

Kerro kuka nykyään kiduttaa muut kun muslimit?

Matt.10:24-25 ". Ei ole opetuslapsi opettajaansa parempi, eikä palvelija parempi isäntäänsä.
      25. Opetuslapselle riittää, että hänelle käy niinkuin hänen opettajalleen, ja palvelijalle, että hänelle käy niinkuin hänen isännälleen. Jos he perheenisäntää ovat sanoneet Beelsebuliksi, kuinka paljoa enemmän hänen perheväkeään!"

VL:ät saavat kokea maailman pilkkaa,*** Ei todella ole kummakaan, niin heillä on Raamatun vastaiset opit ja suuria valehtelijoita lähes koko porukka, ja sinä kuulut niihin samoihin.

”” herjasivathan juutalaiset Jeesustakin.”” Missä VL:t silloin olivat???

”” On vain varmasti vaikea olla loukkaantumatta kun osa kirjoituksista on niín raskasta lukea. ”” Kuka muu sen sinulle kertoo, kun tämä palsta.

• niilo n

kuinka vl:t haukkuu ja pilkkaa "kirkkouskovaisia" ja ihan kaikkia muita ihmisiä. Kyllä he todellakin ovat ihan itse sen kritiikkinsä tienanneet ja tilanneet.
      Ja pakkoko sitä tupakkaa on polttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5117
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      51
      4032
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2149
    4. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1785
    5. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1747
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1424
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      27
      1197
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1016
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      971
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      970
    Aihe