Yksityisen on VAIKEA myydä auto!

YllättynytMyyjä

On tällä hetkellä käytetyjen autojen markkinat kyllä ostajan puolella, kun yksityisen on TODELLA vaikea saada autoa myytyä. Vaikka pyydät tismalleen ( ja paremminkin varustellusta) samanlaisesta autosta 3000-6000 euroa vähemmän kuin autoliike - ei silti mene kaupaksi!?! Omakohtaista ja kaverin kokemusta on 2006 vuosimallin Volvosta ja Opelista. Kysymyksessä on 16-21000 euron hintaluokassa olevat autot. Myyntipaikkoina on ollut kummassakin nettiauto ja keltainen pörssi.
Kyllä itse jos käytetyn ostaisin, satavarmasti 3000-5000 euroa halvemmalla sen suoraan yksityiseltä ostaisin!

23

7899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kone?

Bensarosvot eivät mene kaupaksi vaikka tarjoaisit miten halvalla.

Nyt ostetaan autoja, jotka kuluttavat alle 6 l/100km.

• vaikeaaaaa

se vaan on sellanen selitys! ei ole olemassa käytettyä autoa jolla ajelee alle 6l/100km.
        mutta totuus on että Suomalainen jästipää ei muuta selitystä keksi!
        totuus on että päätöksenteko on meille mahdoton tehtävä!!
        nämä jotka ovat olleet suuna päänä tähän asti ovat oppineet pitämään turpansa tukossa,ja nämä onnettomat jotka eivät uskalla päättää mitään ilman näiden höpönassujen hyväksyntää?
        no kauppa on pysähtynyt!
        vain armoton valehtelu ja asioiden vääristely täys takuu saa herkemmät liikkeelle!
        kaikki vaatii 100% sosiaali ja oikuttelu oikeuksia ennenkuin nimi pannaan paperille!myöntäkää takuu niille vanhoille rotiskoillenne niin jopa kauppa käy?
        se kovaako takuu vai ei on sivuseikka!
        aina autokaupassa saa tapella!

• meni.
        vaikeaaaaa kirjoitti:

se vaan on sellanen selitys! ei ole olemassa käytettyä autoa jolla ajelee alle 6l/100km.
        mutta totuus on että Suomalainen jästipää ei muuta selitystä keksi!
        totuus on että päätöksenteko on meille mahdoton tehtävä!!
        nämä jotka ovat olleet suuna päänä tähän asti ovat oppineet pitämään turpansa tukossa,ja nämä onnettomat jotka eivät uskalla päättää mitään ilman näiden höpönassujen hyväksyntää?
        no kauppa on pysähtynyt!
        vain armoton valehtelu ja asioiden vääristely täys takuu saa herkemmät liikkeelle!
        kaikki vaatii 100% sosiaali ja oikuttelu oikeuksia ennenkuin nimi pannaan paperille!myöntäkää takuu niille vanhoille rotiskoillenne niin jopa kauppa käy?
        se kovaako takuu vai ei on sivuseikka!
        aina autokaupassa saa tapella!

Alle kutosen kuluttavia autoja on, ja lisää tulee liukuhihnoilta sen minkä ehtii. Eri asia on se että täsmääkö sellainen pikkuauto tarpeisiin. Oma (en kerro merkkiä) on täsmännyt jo reilun neljä vuotta ja 122tkm ja täsmää jatkossakin. Itselläni ei ole tarvetta isoruokaiseen farmariin, sitä varten on pakettiauto pihassa jota tankkaan noin kahden kuukauden välein, nyt vielä harvemmin kun seisoo syksyyn asti tilapäisesti liikennekäytöstä poistettuna. Keli kun kylmenee niin ettei kahdella pyörällä pysy enää pystyssä niin sitten pakuvanhus herätetään taas henkiin.

Loppuun vielä, itse en ole autokaupassa tapellut koskaan, auto on ollut sitä mitä on luvattu ja pajalla on käyty vain huollot tekemässä.

• alle kuusi litraa..
        meni. kirjoitti:

Alle kutosen kuluttavia autoja on, ja lisää tulee liukuhihnoilta sen minkä ehtii. Eri asia on se että täsmääkö sellainen pikkuauto tarpeisiin. Oma (en kerro merkkiä) on täsmännyt jo reilun neljä vuotta ja 122tkm ja täsmää jatkossakin. Itselläni ei ole tarvetta isoruokaiseen farmariin, sitä varten on pakettiauto pihassa jota tankkaan noin kahden kuukauden välein, nyt vielä harvemmin kun seisoo syksyyn asti tilapäisesti liikennekäytöstä poistettuna. Keli kun kylmenee niin ettei kahdella pyörällä pysy enää pystyssä niin sitten pakuvanhus herätetään taas henkiin.

Loppuun vielä, itse en ole autokaupassa tapellut koskaan, auto on ollut sitä mitä on luvattu ja pajalla on käyty vain huollot tekemässä.

Kaupungissa menee sen 7l/100km. Muitakin autoja löytyy samalta mallilta tankkaus.com:sta jotka vie alle 6litraa. Duunikaverin auto vie maantiellä 4.4L/100km, riisseliturbo..

• niin hyvin
        alle kuusi litraa.. kirjoitti:

Kaupungissa menee sen 7l/100km. Muitakin autoja löytyy samalta mallilta tankkaus.com:sta jotka vie alle 6litraa. Duunikaverin auto vie maantiellä 4.4L/100km, riisseliturbo..

tätä mä juuri tarkoitin ! nää ilmotetut kulutukset ei pidä alkuunkaan paikkaansa? ensinnäkin ! mitenkä se matikka sujui koulussa? entä muu arviointi kyky? no molemmat 0?
        vain ihmiset jotka tuijottavat yhteen pisteeseen koko elämänsä saavat epärealistisia mieleisiään tuloksia! näillä elämä on yhtä juhlaa kaikki on erinomaisesti! kun se vaan nyt ei ole niin?
        totuushan on se minkä kaikki muut paitsi tämä onnenpekka tietää (siis tajuaa)! akka lähti aikoja sitten vei puolet kämpästä ja rahat? kakarat ei viitti käydä kun eivät saa avustuksia,ovat aina persauki tulleet äitiinsä! eipä ne pienenäkään karkirahaa saanu kun olisivat tuhlanneet heti! vaan sijoitin nekin raha levyihin ym omaan huviin, no nyt ne levyt pitäis myydä ,jos mä kuolen niin ne myy ne heti divariin ja ostaa niillä rahoilla huumeita tai jotain,kyllä tässä itekkin vielä yhdet kunnon lärvit kerkee vetään ja bankokkiin napsuttelee neitoja!!ei kun läävä ja levyt myyntiin!

• kulutus.com
        niin hyvin kirjoitti:

tätä mä juuri tarkoitin ! nää ilmotetut kulutukset ei pidä alkuunkaan paikkaansa? ensinnäkin ! mitenkä se matikka sujui koulussa? entä muu arviointi kyky? no molemmat 0?
        vain ihmiset jotka tuijottavat yhteen pisteeseen koko elämänsä saavat epärealistisia mieleisiään tuloksia! näillä elämä on yhtä juhlaa kaikki on erinomaisesti! kun se vaan nyt ei ole niin?
        totuushan on se minkä kaikki muut paitsi tämä onnenpekka tietää (siis tajuaa)! akka lähti aikoja sitten vei puolet kämpästä ja rahat? kakarat ei viitti käydä kun eivät saa avustuksia,ovat aina persauki tulleet äitiinsä! eipä ne pienenäkään karkirahaa saanu kun olisivat tuhlanneet heti! vaan sijoitin nekin raha levyihin ym omaan huviin, no nyt ne levyt pitäis myydä ,jos mä kuolen niin ne myy ne heti divariin ja ostaa niillä rahoilla huumeita tai jotain,kyllä tässä itekkin vielä yhdet kunnon lärvit kerkee vetään ja bankokkiin napsuttelee neitoja!!ei kun läävä ja levyt myyntiin!

Yleensä ihmiset ilmoittaa kulutuksen litran pari alemmaksi kuin se oikeasti on. Mitä väliä sillä on jos kerran lapissa yhden tankkauksen keskikulutus oli 5.5L kun tankki jäi vähän vajaaksi ;) Tankkaus.com kertoo kyllä totuuden. Ilmastoimaton auto vie yleensä vähemmän ja jos vielä ilman kattia niin silloinkin kulutus on pienempi.

• yksityisen autonmyyjän tilanne

Eipä mene vanhemmatkaan ja vähän bensaa kuluttavat autot kaupaksi. Itse annoin sitten halvalla autoliikkeelle ja maksoin isoa välirahaa:) eihän siinä mitään järkeä ollut, mutta autokuume oli kova. Entinen autoni oli 9v vanha ja vähän ajettu, mutta silti ei järkeviä ostotarjouksia tullut. Ehkä alle 1000e autot vielä menevät hyvin kaupaksi, niistäkään tuskin saa sitä hintaa mitä pyytää.

• aina ole..

Autoliikkeiden kanssa kauppoja tehdessä on hyvänä puolena se että saat sen autosi sinne vaihdossa. Huonoina puolina jo 12000 hintasissa autoissa vaihtoauto toinen auto tilalle syntyvässä kaupassa saa takkiinsa jopa 5000-6000 euroa! Koska omakohtaisesti voin tämän todistaa, itse möin yksityiselle ja seuraavan myös ostin yksityiseltä.

Kannattaa tarttua siihen ostajaan joka edes vähän kiinnostuu autostasi eikä jää tappelee ihan pikku summista. Itse oottelin ostajaa 3 viikkoa, yksi ja ainoa kun sitten soitti ja tuli niin tein kaupat kun hinnasta päästiin kohtuulliseen ymmärrykseen. Sain yksityiseltä 800e enemmän kuin paras autoliikkeen vaihtotarjous oli.

Sitten ostin yksityiseltä toisen auton joka oli 2-3 vuotta tuoreempi ja 2000-4000e halvempi kuin autoliikkeiden ehdokkaat kyseisestä merkistä ja mallista.

VArmaan moni on huomamnut että bensan hinta nousee ja nousee. Jos mielii päästä eroon vielä 2.0 autostaan niin kohta voi tulla kiire. Niitä maksaa kohta autoliikkeiden halleissa ja verkkoautauksissa niin paljon että kukaan ei saa myytyä.

Tosin, taloudelliselta näkökulmalta itse en autoa vaihtanut koska se mikä mulla oli 2.0 koneella niin seuraava eli nykyinen auto on taas kolme kertaa kalliimpi auto niin ei tässä sen suhteen säästä. Mutta onpahan nyt sellanen auto ominaisuuksiltaan mitä sen pitääkin olla.

• hapa7

Itsellä oli aikaisemmin 1.6 automaatti-Bora ja vaihdoin sen 2.0FSI automaatti-Alteaan. Kulutus tipahti pari litraa sataselle ja kulkupuoli koheni dramaattisesti.
        Minusta ensimmäiset "epäkurantit" autot ovat pienillä 6-koneilla (esim. Audin 2.4 ja Chryslerin 2.7) ja vastaavat. niiden myynti vaikeutuu todella paljon, jos bensan hinta pysyy korkealla.

• toki aina..
        hapa7 kirjoitti:

Itsellä oli aikaisemmin 1.6 automaatti-Bora ja vaihdoin sen 2.0FSI automaatti-Alteaan. Kulutus tipahti pari litraa sataselle ja kulkupuoli koheni dramaattisesti.
        Minusta ensimmäiset "epäkurantit" autot ovat pienillä 6-koneilla (esim. Audin 2.4 ja Chryslerin 2.7) ja vastaavat. niiden myynti vaikeutuu todella paljon, jos bensan hinta pysyy korkealla.

ja jos on turbo niin pääsee allekkin 10 litran bensa koneellakin. Tosin mä ajoin kaupunkiajoa että muusta en voi sanoa, kakkua meni aina yli 10L/100km, keskikulutus varmaan jossain 11-13L. Lyhyttää ajoa enimmäkseen. Nyt on 1.4 kone joka vie 4-6l vähemmän samanlaisessa ajossa :) Pienempikin kone riittäisi mutta kun on tuota valinnanvaraa niin helvetin huonosti.

• maksuaikaa
        toki aina.. kirjoitti:

ja jos on turbo niin pääsee allekkin 10 litran bensa koneellakin. Tosin mä ajoin kaupunkiajoa että muusta en voi sanoa, kakkua meni aina yli 10L/100km, keskikulutus varmaan jossain 11-13L. Lyhyttää ajoa enimmäkseen. Nyt on 1.4 kone joka vie 4-6l vähemmän samanlaisessa ajossa :) Pienempikin kone riittäisi mutta kun on tuota valinnanvaraa niin helvetin huonosti.

ja ilman käsirahaa niin alkaa kauppa käymään,nykyajan ihmiset ovat niin perseaukisia ettei pysty ostamaan käteisellä mitään.pankista ei saa enää lainaa kun on ostettu ylihintainen asunto ja pikavipistä ei taida muutamaa satkua enempää saada.ei sillä ole mitään merkitystä kuinka paljon se auto maksaa mutta sillä on että kuukausierä on pieni.

• ei mene kaupaksi
        hapa7 kirjoitti:

Kuinka kauan "viimeisiä" mastan 2 litran farkkuja oikein myydään?

Käytettyjen autojen hinnastosta löydät yllättävän piirteen: kakkonen on halvempi tai saman hintainen kuin 1,6 (tosin kakkosia ei kukaan osta)!!! Kaupoissa kakkoset siirretään ensin hallin perälle, sitten ulos.

• katos...
        maksuaikaa kirjoitti:

ja ilman käsirahaa niin alkaa kauppa käymään,nykyajan ihmiset ovat niin perseaukisia ettei pysty ostamaan käteisellä mitään.pankista ei saa enää lainaa kun on ostettu ylihintainen asunto ja pikavipistä ei taida muutamaa satkua enempää saada.ei sillä ole mitään merkitystä kuinka paljon se auto maksaa mutta sillä on että kuukausierä on pieni.

Rahat käytetään etukäteen toisin kuin ennen jolloin ehkä joku vielä säästi rahaa etukäteen hankintoihin.

• jonkin verran kokemusta

Olet aivan oikeassa siinä mitä sanoit ja syyt ovat seuraavat:

1) Harvalla ihmisellä on 16 - 20 kiloa rahaa taskussa autokaupantekemiseen, eli ongelmana on mahdollisuus rahoittaa kauppa.

2) vanhan vaihdokin vastaanotto ei 99% tapauksissa kiinnosta autoaan myyvää yksityistä.

3) Ostajan turva yksityisten välisessä kaupassa on olematon. Autoliikettä sitoo kuitenkin 6 kk virhevastuulaki.

Sen verran itse uskallan väittää että jokin on hinnoittelussa pielessä jos väittää myyvänsä autoaan 30% halvemmalla kuin kukaan muu ja siltikään kiinnostusta ei juuri esiinny ?

Mutta automarkkinat ovat aina olleet "ostajan puolella", näin silloinkin kun yksityinen myy autoaan autoliikkeelle. Kun käyttäjällä on auto ja liikkeellä rahat, on tarjouksen teko liikkeen asia ja myyntipäätös auton omistajan asia =)

• monia

Autoja on runsaasti tarjolla eli enemmän kuin ostajia riittää. Suurin osa auton ostajista on kuitenkin pa ihmiset ja ostavat auton velaksi ja se onnistuu autoliikkeessä helposti kun taas yksityisen auton ostamiseen tarvitaan pankista lainaa.

• ja vaikeaa oli

Myin pari vuotta sitten uskollisesti palvelleen Opelini pois. Muuten hyvä auto, mutta kori alkoi ruostumaan. nettiauto.comiin rehellinen ilmoitus runsailla kuvilla ruostepaikoista yms.

Lähtökohtana oli se, ettei autoliike olisi hyvittänyt kuin 700 eur. siitä. Suoralla kaupalla tuli käteisalennusta hitusen enemmän...

Tosin jouduin katsastamaan vanhan autoni vielä kertaalleen ja tekemään siihen erinäisiä korjauksia. Korjauksiin meni lähes 400 eur.

Ja kyllä soittoja tulikin. Kuka kysyi mitäkin, mutta katsomaan ei ollut halukkaita lähtemään. Siis useampikin ehdotti, että olisin ajanut auton näytille jonnekin monen sadan kilometrin päähän. Yksi sanoi puhelimessa, että hän ostaa sen ihan varmana, kun huomenna tuot sen hänelle. Oli suorastaan pahastunut, kun sanoin, että auto on meillä pihassa ja sen saa siitä hakea, mutta tuomaan en lähde. Siis haloo! Neuvotteluissa auton hinta asetui 1100,- eur tasolle, niin en lähde sitä kovin kauaksi viemään. Varsinkin, kun mikään ei taannut sitä, että kaveri sitä oikeasti ostaisi.

Sikäli auton myyminen oli mielenkiintoista, että kaikenmoisia juttuja sai kuunnella. Yksikin, oletettavasti tummahko mieshenkilö koitti minua taivutella tulemaan matkassa edes puoliväliin vastaan. Useammankin puhelun verran sain kuulla kuinka vaikeaa eläminen on monen lapsen kanssa. Vaimo siläkin hetkellä raskaana. Rahaakaan ei oikeastaan ole, mutta autoa kovasti tarvittaisiin.

• onko hinta kuinka kova

No Volvoa ei osta kukaan, kun Saksasta tuodaan paremmin varustelultuja halvempaan hintaan ja vastaavasti kaupasta saa uusia bemareita halvemmalla. Lisäksi jos hyvän hinnan meinaa saada niin vaihdossa on PAKKO ottaa auto. Käteisostajaa saat varmasti odottaa muutaman vuoden tai sinulla on moukan tuuri.

Itse olen myynyt kaksi uudehkoa autoa ja se onnistuu oikealla hinnalla ja sillä että ottaa vaihtoauton itselle. Hinnoittelun alkeet alkaa siten että hinnoittelet sen auton nettiauton halvimmaksi.

• vaikea myydä

En ymmärrä mikä siinä auton myymisessä on niin vaikeata? Olen itse myynyt pari autoa Nettiauton kautta vuoden sisällä, viimeisimmän nyt vuoden alussa. Toinen oli 16000 euroa ja toinen 3000 euroa. Kalliimpi meni viikossa ja halvempi kuukaudessa, kun kokeilin pyytää sillä vähän kovempaa hintaa aluksi eikä myymisellä ollut kiire.

Vanha totuus on se, että kun tuote on oikean hintainen, niin se menee kaupaksi. Autohan voi olla halvempi mitä autoliikkeessä, mutta mikä on sen hinta / laatu suhteessa muihin vastaaviin myynnissä oleviin?

Toinen totuus on se, ettei vanhan auton myymisellä, oli se sitten vuoden tai viisi vanha, ei tavallinen autoilija rikastu kovin helposti.

Onnea vaan auton myyntiin, kyllä se joskus menee kaupaksi!

• Nimetön

-Ensiksi autossa on oltava tuore leima. Enintään 2kk vanha. Eli katsasta ennen myyntiä.

-Hinnoittele automerkkisi sen vuosimallin/ajokilometrien nettiauton halvimmaksi.

-Teetä autoon takulla varustettu ruostekäsittely jossain laatupaikassa. (600-900 euroa) ennen myyntiä.

-Panosta valokuviin. Ota ihan kunnon digikameralla kännykän sijaan. Aseta auto niin että varjo ja auton taakse kuvasta poispäin, eli aurinko paitsaa sun takaa. Pese, vahaa ja myllytä auto huolella. Pese myös moottoritila ja poista KAIKKI mottoritilan paskatahrat moottorinpuhdistusaineella ja hammasharjalla ja ota kuva. Ota kuvat mieluimmin aurinkoisena kesäpäivänä. Huomioi myös tausta. Näyttää upeammalta jos taustalla on joku rikkaiden purjevenesatama, varakkaan väen kaupunginosan ökytalot tai muuten positiivisia ihannekuvia herättävä maisema.

Itse möin näillä keinoin 2000-mallin Toyota Celican kolmessa päivässä ja sain 15 000 euroa rahaa. Itse maksoin autosta vuotta aikaisemmin 17 000 euroa ja lisävarusteita (sporttiputket, madallusjouset, ruostekäsittely) ym. meni 3000 euroa. Eli takkiin tuli 5000 euroa.

• mukana Kasko

Yksityinen ei voi kilpailla rahoitusasioissa kaupan kanssa. Lainaa ja luottoa saa joka tuutista, se vääristää täysin autokaupan. Moniko ostaisi ison Volvon jos rahat autoon pitäisi säästää? Halpismerkit nousisivat myyntilistojen kärkeen. Pieni kk-erä vie viimeisenkin tajun auton todellisesta arvosta.

• volvomiehille

Todellisuuteen on hyvä palata viimeistään silloin kun autoliikkeen hyvitys alittaa velan ;)

• expärtti:::::

Myin taas! Kolmas uudehko auto, pointti on se että ostaa omansa RIITTÄVÄN edullisesti.

• helppoa

Itse olen pääsääntöisesti ostanut autot liikkeestä ja myynyt vanhat itse, viimeksi tänä keväänä.

Autojen hinnat ovat tulleet alas vasta kevään aikana, ei talvella. Tämä vaikeuttaa varmasti yksityisen auton myyntiä, jos hintatason laskua ei hyväksy. Oma autoni meni huonolla hinnalla, mutta ei voi mitään. Kokonaiskustannus oli kuitenkin pienempi kuin autoliikkeeseen jättämällä.

Aiemmin on jo kerrottu oikeastaan kaikki tarpeellinen auton myymiseksi. Tässä on vielä kaksi tapaa oikean hinnan määrittelemiseksi:

Tingi ensin uuden autosi hinta kohdalleen ilman omaa autoasi. Tämän jälkeen kysy, mitä se väliraha kuitenkin olisi, jos annat autosi vaihdossa. Myyjä yskii, mutta antaa tarjouksen. Erotus auton tingitty hinta - väliraha on autosi todellinen arvo vaihdossa. Lisää tähän hintaan tonni tai pari riippuen autostasi ja katso, saatko sillä myytyä. Yleensä tuolla tavalla auto menee kaupaksi viimeistään reilussa kuukaudessa jos ilmoitus on hyvä ja hoidat hommasi asiallisesti.

Liikkeestä ostaminen on ollut kannattavaa juuri siitä syystä, ettei 90 % ihmisistä tajua autonsa todellista hintaa. Tuijotetaan autoliikkeen hintapyyntiä ja siihen pahimmassa tapauksessa lisätään vielä jotakin, vaikka todellisuudessa auton suoraan ostava saa sen yleensä liikkeestä huomattavasti edullisemmin.

Toinen tapa määritellä autosi arvo: Autoliikkeen kate käytetystä autosta on noin 3000€. Lisäksi autoliike vähintäänkin fiksaa auton ja tekee sen tekemättä jätetyn ison huollon ( 200€ - 1500€). Siihen vielä päälle hintapyynnin tinkivara, niin päästään laskemaan autosi ollaan sinun autosi. Jos siis nykyistä autoasi vastaavan auton hintapyynti liikkeessä on esim. 15000€, niin nettohinta, jonka siitä saat autoliikkeestä on 15000€ - 3000€(kate) - 1000€(tinkivara) - 500(autoliikkeen kunnostuskulut) = 10500€. Hinnoittele omasi 12000€, niin kaupankäynti ei ole enää hinnasta kiinni.

Halpojen autojen myynti on sitten tarina erikseen. Silloin saat varautua tarjouksiin vaihdossa polttopuihin, rikkoutuneisiin perämoottoreihin, kahvikalustoihin vain muutamia omalle kohdalle tulleita mainitakseni. Se polttopuutarjous oli itse asiassa hyvä - ties mistä olisivat varastaneet halot.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      38
      2915
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      27
      2824
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      120
      2288
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1422
    5. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1326
    6. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1236
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1063
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      969
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      912
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      782
    Aihe