Siluetin/Mehiläisen Stephan Dietz vai

Tallinna?

Kenelläkään kokemuksia, onko Stephan Dietz hyvä kirurgi? Kävin hänen vastaanotollaan ja hän vaikutti kylmän asialliselta ja asiantuntevalta, tosin suositteli kahdesta gynekomastialeikkauksesta kalliimpaa vaihtoehtoa. Missä tahansa leikkauksessa olette hänen leikattavanaan olleet, onko lopputulos miellyttänyt? Vaihtoehtona kun on halvempi Tallinna.

27

22783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ollut joskus

      Sanoisinko ...; paljon melua tyhjästä.

      • nähnyt

        ottakaa huomioon,että kysellessänne mielipiteitä tälläisilta sívustoilta,vastaaja voi olla kuka tahansa.......esim.itse ko.lääkäri tai hänen vaimonsa.


    • kaksi viikkoa sitten

      Otsikko kertonee jo riittävästi. Erinomaisen hyvä palvelu. Älä anna Stephanin asiallisuuden häiritä. Hän on erittäin mukava ja asiantunteva. Lisäksi kun laitetaan sairaanhoitaja (Stephanin vaimo) palvelu on ensiluokkaista ja välittävää. Itse melkein säikähdin kun soitin ensimmäisen kerran sairaanhoitajalle kysymysteni kanssa. Tunsin itseni erittäin tärkeäksi henkilöksi (että oikeasti välitetään).

      Jälki oli hyvää vaikka halusinkin isommat implantit kuin mitä alunperin sovittiin. Arvet ovat olemattomat ja niistä muuten tunnistaa loistavan plastiikkakirurgin.

      Otin muuten itse kalliimman vaihtoehdon valitessani implantteja. Stephan kertoi asiallisesti myös halvemmasta vaihtoehdosta, mutta tuossa kohtaa en enää piitannut muutaman satasen säästöstä kun ensin ehdotettu vastasi odotettua.

      Myös ystävättäreni kävi vastaavassa toimenpiteessä Stephanilla ja hänen suosituksestaan itse valitsin kirurgin. Jälki on molemmilla erinomaista.

      Valitako Tallinna (josta muuten on loistavia arvioita tällä palstalla pilvin pimein) vai Stephan, no, tuohon en osaa auttaa. Oma kokemukseni on loistava, mutta viimekädessä päätöksen tekee jokainen itse.

      Tsemppiä pähkäilyyn!

      • toimenpiteessä Siluetissa

        Minä olen tavannut kerran kyseisen sairaanhoitajan.
        Aika hassu juttu, mutta hän (sh) ei sanonut toimenpidettä avustaessaan koko aina yhtään mitään. Katseli vain.
        No, ajattelin, että hän on varmaan ulkomaalainen eikä välttämättä puhu suomea.Hih, hi.
        No, tapauksesta on jo vuosia. Ehkä se oli vain jotain ujoutta ammatin harjoittamisen alkuaikoina.
        Saattaa olla ihan miellyttäväkin hoitaja, mutta hieman vaan ihmettelin silloin. Tämä vain minun mielipide edelliseen. Ei mitenkään erityisen "välittävältä" silloin vaikuttanut.


      • ajatellut
        toimenpiteessä Siluetissa kirjoitti:

        Minä olen tavannut kerran kyseisen sairaanhoitajan.
        Aika hassu juttu, mutta hän (sh) ei sanonut toimenpidettä avustaessaan koko aina yhtään mitään. Katseli vain.
        No, ajattelin, että hän on varmaan ulkomaalainen eikä välttämättä puhu suomea.Hih, hi.
        No, tapauksesta on jo vuosia. Ehkä se oli vain jotain ujoutta ammatin harjoittamisen alkuaikoina.
        Saattaa olla ihan miellyttäväkin hoitaja, mutta hieman vaan ihmettelin silloin. Tämä vain minun mielipide edelliseen. Ei mitenkään erityisen "välittävältä" silloin vaikuttanut.

        että lääkäri halusi ehkä keskittyä sinulle loppuelämäksesi tärkeään leikkaukseen eikä vaimonsa kanssa seurusteluun. Jos olisin sinä olisin ennemmin iloinen että sait lääkärin joka paneutui leikkaukseesi eikä hoitsujen kanssa flirttailuun. Näitäkin on, itse hoito-alan ihmisenä tiedän. Tuolloin luonnollisesti sinä olet toisarvoinen tekijä leikkaaussalissa.


    • Nykyään ihan eri mitoissa

      Eli minut leikkasi ko. kirurgi ja voin sanoa pelkkää hyvää hänen työnsä tuloksesta ja käytöksestään. Tunsin todellakin olevani tärkeä potilas sellaisena kun olin. Jos jatkossa tarvitsen lisää leikkauksia niin tiedän kenen puoleen kääntyä. Itselläni oli iso operaatio, eli abdominoplastia sekä rintojen pienennys. Kaikki on parantunut enemmän kuin hyvin ja haavat ovat todella siistit.

      • tyytyväinen!!

        Stephan on huippu hyvä kirurgi!


      • on paljon
        tyytyväinen!! kirjoitti:

        Stephan on huippu hyvä kirurgi!

        Paras on Rolf Nordström!


      • Rolf Nordströmiä
        on paljon kirjoitti:

        Paras on Rolf Nordström!

        kokemusta on!


      • Anonyymi
        tyytyväinen!! kirjoitti:

        Stephan on huippu hyvä kirurgi!

        Pistoshoidossa (hyarulon) epäonnistui kanssani.Ei selittänyt mitään toimenpiteestä tai sen aikana.Ei myöskään ollut mielestäni niitä ystävällisimpiä kirurgeja.Yhdelle voi olla hyvä,toiselle taas huono.En menisi toista kertaa hänen käsittelyyn pistoshoidoissa.


    • hinta ja laatu

      Siluetti Mehiläistä kalliimpi paikka.
      Missä olit?
      Tallinnassa tietty halvin, mutta mitä tehdä ongelmien ilmaantuessa?

    • anneli3

      Ystävättärelleni teki todella hienoa työtä l. jos haluat hyvää jälkeä, uskoisin, että sitä häneltä todellakin saat.

      • Kuppi geestä cee-kuppiin

        Stephan pienensi rintani Mehiläisessä. Sain valita ajankohdan ja ei tarvinnut olla epävarmana kuka julkiselta puolelta leikkaa. Vaimo tuli aamulla leikkauksen jälkeen - antoi neuvot ja vahti että toimin oikein mm. suihkussa. Leikkaus oli iso, mutta meni hienosti ja nyt olen upeapovinen- olemattomat arvet rintojen alla eivät haittaa. Nännitkin hän räätälöi siististi paikalleen- ovat kuin ajovalot. Suosittelen Mepiform- arpilaastarien käyttöä ja Arnicaa leikkauksen jälkitilassa paranemisen vauhdittamiseksi. Lisäksi kävin lymfassa ja turvotus laski ja olo helpotti. Suosittelen lämpimästi- kannatti maksaa!


    • ...
    • facelift

      Olin Klinikka 22lla face liftissä Dietzin operoimana. Olen erittäin tyytyväinen hoitoon ja paikkaan. Henkilökunta fantastista. Suosittelen Dietziä ja paikkaa lämpimästi!

      • Lumienkeli

        Minulle rinnat laittoi Janne Jyränki ja olen todella tyytyväinen hänen leikkaus jälkeensä ja voin sanoa, että hänellä on käden taidot kohdallaan, kaikilla kirurgeilla kun ei ole kädentaidon lahjoja. Ei mustelmia, ei kipuja, ei arkuutta ja hyvin hyvin pienet siistit kapeat ervet. En halua mainostaa, mutta lämpimät suositteluni ja kuuntelee todellakin potilasta. Nuori kirurgi, jolla on selkeästi intoa ja taitoa tehdä hyvää jälkeä....ei ole rutinoitunut työhönsä, niin kuin vanhemmat kolleget...Rolffit yms eläkeläiset.

        Onko kenelläkään kokemuksia hyvästä ja taitavasta silmäluomiplastian tehneestä plastiikkakirurgista ja pitäisikö luottaa uuteen laser menetelmään vai perus veitsiviilto menetelmään????


      • silarit yms
        Lumienkeli kirjoitti:

        Minulle rinnat laittoi Janne Jyränki ja olen todella tyytyväinen hänen leikkaus jälkeensä ja voin sanoa, että hänellä on käden taidot kohdallaan, kaikilla kirurgeilla kun ei ole kädentaidon lahjoja. Ei mustelmia, ei kipuja, ei arkuutta ja hyvin hyvin pienet siistit kapeat ervet. En halua mainostaa, mutta lämpimät suositteluni ja kuuntelee todellakin potilasta. Nuori kirurgi, jolla on selkeästi intoa ja taitoa tehdä hyvää jälkeä....ei ole rutinoitunut työhönsä, niin kuin vanhemmat kolleget...Rolffit yms eläkeläiset.

        Onko kenelläkään kokemuksia hyvästä ja taitavasta silmäluomiplastian tehneestä plastiikkakirurgista ja pitäisikö luottaa uuteen laser menetelmään vai perus veitsiviilto menetelmään????

        Stephen on asiallinen, mutta kun häneen tutustuu on ihan kiva, mutta tietyllä tavalla niuho. Pitää kiinni päätöksistään esim implantin koossa ei suostunut isompiin kun halusin jne. Selittää kyllä, että haluaa vain varmistaa parhaan mahdollisen tuloksen. Juuri siksi luotan häneen, että on saksalaisen täsmällinen ja tarkka. Mielistelevä lääkäri ei aina ole se parhain.
        On myös aika suorasanainen, mitä ei pidä pelästyä. Sanoi minulle mm suoraan, että minulla on riippurinnat mitä en ollut tajunnut itse, nyt kyllä kun on uudet tisut myönnän S;n olleen oikeassa. Kyllähän minä rullasin rinnat aiemmin liiveihin.
        Menen muuten ihan pian taas uuteen operaatioon missä taas korjataan vanhenemisen rappeumaa. Stephenille tietysti.
        Älkää muuten sotkeko vaimoa ja Stepheniä samaan sabluunaan. Ovat kaksi eri ihmistä.


    • pelkääjä.

      Mitä teidän miehenne ovat olleet mieltä silikonirinnoistanne?

    • aine?

      Siis mitä ainetta?

    • 4+2

      Onko kenelläkään kokemuksia Stephenin tekemistä kasvojen alueen toimenpiteistä?
      Miten leikkaus onnistui?

    • Leikkauspotilas

      Dietzin kaulankohotus mehiläisessä jälkeen kestämättömän kovat kivut jotka eivät tunnu menevän ohi. Kirurgi tehnyt hoitovirheen,

    • Ikäkriisi

      Hei,onko kivut jo menneet ohi ja milloin operaatio tehtiin .Olen myös kiinnostunut menemään operaatioon.Oliko lopputulos hyvä?

    • Anonyymi

      Kävin hänellä konsultaatiossa eikä kyllä ole yhtään mitään hyvää sanottavaa… röyhkeä ja epäammattilainen kaveri. Älkää antako vaimon kirjottamien positiivisten palautteiden hämätä :D

      • Anonyymi

        Itselläni on pelkkää hyvää sanottavaa hänestä, on ollut asiallinen ja ammattitaitoinen.


    • Anonyymi

      Itse kävin laittamassa rinnat ja botxin. Olen tyytyväinen. Jatkossakin menen hänelle pistos hoitoihin.

    • Anonyymi

      Konsultaatiossa epäystävällinen, lähes töykeä. Kirjoittelee paikkanspitämättämiä juttuja potilaskertomukseen. Kiinnostunut kollegoidensa tekemisistä samalla klinikalla, kyselee, saako lukea. Ei voi esittää omia toivomuksia. Sanoi, että jos ei tehdä niin kuin hän sanoo, ei tehdä ollenkaan. Jos jotain menee pieleen toimenpiteessä, en uskaltaisi valittaa.

    • Anonyymi

      Kokemusta ainoastaan botoxista, enkä suosittele. Ei kommunikoi asiakkaan kanssa, vaan tekee oman päänsä mukaan. Lopputulos ei ole ollut mieleinen.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe