En ole hetkeen ehtinyt katsoa sarjaa ja tänään olinkin ihan pihalla kun taas katsoin..Mitä on tapahtunut Fitille, Diegolle ja Santille, miksi eivät ole enää ystäviä..? Jotain rahajuttuja mutta mitä..?
Fitin rahat..?
2
532
Vastaukset
- xeda
Fiti möi autokorjaamon ja sijoitti siitä saadut rahat. Sillä hän sai tuplattua omaisuutensa ja aloitti vauraan elämän. Sitten Fiti houkutteli Santin mukaan touhuun. Santi sijoittikin omia rahojaan ja käytti myös tavernan valtakirjoja. Sen jälkeen Fitin tuntema sijoittaja oli häipynyt ja vienyt Santin rahat mennessään. Fiti itse ei menettänyt mitään. Diego ja Santi suuttuivat sen takia Fitille, koska myös taverna kärsi siitä. Fiti oli ostanut Meksikosta hotellin, mutta sekin oli pelkkää huijausta, joten hän menetti rahansa sinne. Niinpä Fiti ei voinut ryhtyä tavernan takaajaksi, joten Santin ja Diegon oli pakko myydä se.
- ihan pihalla..
Kiitos kovasti, nyt taas olen mukana sarjan menossa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295