vai pohjalla fiilarit?
Aloituksen tein molemmista syistä.
Hitsi,että olisi mukava fiilistellä teidän kanssa,mutta väki makaa pellossa ja syö ruttojuurista perunaa sateenvarjon alla.
Kyllä mäkin osaan,vaan tykkään kuivista oloista ja perunoista kattilassa vastapestyinä.
Mikässe ottaa niin koville tulla sisätiloihin ja kertoa kuulumisia..kesän meiningeistä.
Loppukesästä kuitenkaan kukaan jaksa jutella kesälomien riennoista kun syysloma alkaa jo koputtaa otsalohkoa:)
Fiilispohjalta...
24
1018
Vastaukset
Kaikilla taitaa olla menonsa..Minäkin huomenna ehkä pinkaisen,mut vaan päiväks.Ei parane häipyä pitemmäksi aikaa,kun on näitä lemmikkejä..:)
Ihanaa,ku eilen ja tänään on paistanut aurinko ja on lämmintä...Kukatkin pihalla alkavat piristymään..nii ja taskun pohjilla nukkarullat senkun kasvaa vaan;D
Tietysti kesällä tulee mennä ja tulla ja..
Mä meen katselee varpahia tonne vintille ja miettimään siinä samalla,astuinko märkään nurmikkoon vai koirakissan pashkaan:D
- yopollo
Perinteinen päivä syödä mansikkakakkua, ja kun jokusen yön vielä työssä viettää, voikin lomailla jonkun aikaa ihan oman mielensä mukaan.
uskallan arvailla:)
Meinaako lomapäivät käydä jo päälle,hätisteletkö pois vai kutsutko peremmälle oman mielen mukaan?
Mulla lomat jo menneet,mutta uudesta jo pien aavistus.
Hyviä vapaita et lomapäiviä toivotellen:)- yopollo
tintti.kotivintti kirjoitti:
uskallan arvailla:)
Meinaako lomapäivät käydä jo päälle,hätisteletkö pois vai kutsutko peremmälle oman mielen mukaan?
Mulla lomat jo menneet,mutta uudesta jo pien aavistus.
Hyviä vapaita et lomapäiviä toivotellen:)arvattu, kiitokset. :-))
Ei lomasta stressiä tule eikä oteta. Taitaa olla ainakin aikaa käydä tirppoja katselemassa, jos toki bensa on nykyisin kovin kallista pitkiin ajoihin. Ja jos ei sitä niin ainakin ehtii luontoon kuvia ottamaan. yopollo kirjoitti:
arvattu, kiitokset. :-))
Ei lomasta stressiä tule eikä oteta. Taitaa olla ainakin aikaa käydä tirppoja katselemassa, jos toki bensa on nykyisin kovin kallista pitkiin ajoihin. Ja jos ei sitä niin ainakin ehtii luontoon kuvia ottamaan.loman loman kannalta.Aika lipuu selkeesti hitaammin,kun jättää turhat pois.Aina vaan ei voi valita:(
Bensan hinta on srtessipeikko number uno,jos pakko reissata tai myös töissä käydä.Kyllä ne osaa tähdätä sen korotuksen aina heinäkuulle;)
Maistaa mantsikkakakkua kera pollon:))
- mayanna
Takana kaks valvottua yötä. Ekaks meni vähän hiihtimet ristiin työnantajan kans palkanmaksusta ja viime yönä en osannu nukkua kun odotin tätä päivää. Tästä hilpasen töihin puoleks päivää ja sitten kentälle vastaan 'pakettia' :) Toivottavasti päivä jatkuu vähän paremmin kuin alkoi (wc-istuin tukossa - arhggggggg).
Töitä on painettu, fiilistelyt on jääny vähemmälle. Mut onhan tätä kesää vielä jäljellä. Suunnitelmissa on ottaa takas kaikki hauska, mikä on jäänyt kokematta, parin kolmen edellisenkin kesän osalta ;)
Ruttojuuri on muuten kaamee kasvi.koko kesä ja täysillä boonuksilla.(ei kaupan)
Sellaista se takku on ihmisten kanssa välillä,että kun norttii polttaa kivasti kimpassa ni eikös se toinen sitten tumppaa otsaan...kysymättä.
Mikäs paketti sieltä sulle tuli,kun niin valvotti;tai ainakin mulle sellainen tuntu tuli?
Mitä siitä ruttojuuresta,mulla kohoaa komeasti ulkorakennuksen seinän viertä koko komeus.
Kaiken kukkuraksi olen sen hilannut tänne meille intoa puhkuen!?- mayanna
koko kesä ja täysillä boonuksilla.(ei kaupan)
Sellaista se takku on ihmisten kanssa välillä,että kun norttii polttaa kivasti kimpassa ni eikös se toinen sitten tumppaa otsaan...kysymättä.
Mikäs paketti sieltä sulle tuli,kun niin valvotti;tai ainakin mulle sellainen tuntu tuli?
Mitä siitä ruttojuuresta,mulla kohoaa komeasti ulkorakennuksen seinän viertä koko komeus.
Kaiken kukkuraksi olen sen hilannut tänne meille intoa puhkuen!?istutin minäkin entisessä kodissa intopiukalla hankkimani rohtoraunioyrtin keskelle kukkapenkkiä.. no, parin vuoden päästä siirsin vähän syrjemmäs, että sain muut kasvit vielä säilymään hengissä. Niin, että ei kai siinä ruttojuuressakaan mitään vikaa ole, ellei sitä päästä valloittamaan koko tonttia.
Mä tilasin netitse Miehen ja nysse tuli ;D mayanna kirjoitti:
istutin minäkin entisessä kodissa intopiukalla hankkimani rohtoraunioyrtin keskelle kukkapenkkiä.. no, parin vuoden päästä siirsin vähän syrjemmäs, että sain muut kasvit vielä säilymään hengissä. Niin, että ei kai siinä ruttojuuressakaan mitään vikaa ole, ellei sitä päästä valloittamaan koko tonttia.
Mä tilasin netitse Miehen ja nysse tuli ;Deiku postiin nenä ruudussa,mikä se Mies onkaan;)
Kaikki kasvavat ja leviävät olen vissiin hamstrannut pihamaalle ja mä olen just ny PulassaPahassa niiden kanssa.En ehdi siirtää tai jakaa kasveja,joten tyydyttävä viidakkoon toistaiseksi:))
- Teemuna
Paukuttaa molempiin otsasoluihin, muuten fiilikset korkealla Malborgin linnan tornin kupeella. Satelee ja paistelee, mut fiilistelyt sfääreissä. Terveisiä porukoille.
Kivat sulle Teemunen,että väliraportoit.
Ah mä vähän kateellinen,mutta kuitenkin mun silmä sirittää siihen malliin,että mietin kuitenkin.
Sfäärejä sinne ja aurinkoa aurinkoa täsmähaluan:)- välilyönti...
Kivat sulle Teemunen,että väliraportoit.
Ah mä vähän kateellinen,mutta kuitenkin mun silmä sirittää siihen malliin,että mietin kuitenkin.
Sfäärejä sinne ja aurinkoa aurinkoa täsmähaluan:)AINA pilkun jälkeen. Näin, että ei,näin.
palstapolliisi välilyönti... kirjoitti:
AINA pilkun jälkeen. Näin, että ei,näin.
palstapolliisiKetähän mä uskoisin,kun mulle eräs oppinut sanoi toista,kun vihreänä tekstinkäsittelijänä olisin luontaisesti lyönyt väliä.:)
Siks toisekseen se väli näyttää niin nololta,paljaalta kuin tyhjää löisi vintillä.
Voisin tietty yrittää uudistua,mutta että AINA?- -kuunvoima-
Ketähän mä uskoisin,kun mulle eräs oppinut sanoi toista,kun vihreänä tekstinkäsittelijänä olisin luontaisesti lyönyt väliä.:)
Siks toisekseen se väli näyttää niin nololta,paljaalta kuin tyhjää löisi vintillä.
Voisin tietty yrittää uudistua,mutta että AINA?Tinttikotivintillä on loistava huumorintaju :)
Ei pahalta näytä teksti vaikka se on noinkin "ahtaalle" lyöty ;) - yopollo
Ketähän mä uskoisin,kun mulle eräs oppinut sanoi toista,kun vihreänä tekstinkäsittelijänä olisin luontaisesti lyönyt väliä.:)
Voisin tietty yrittää uudistua,mutta että AINA?palstapolliissi kunnei tiedä että tappeluksissa välilyönnit on kielletty, pitää odottaa kiltisti vuoroaan.
Mutta jos joku vielä osaa käsin kirjoittaa, kokeilkoon tapaa, missä sana jatkuu suoraan pilkkuun ja siitä suoraan seuraavaan sanaan ja miettiköön sitten mitä kieltä siitäkin mahtoi tulla...
Sana on tekstissä yhtenäinen välilyönnein toisista sanoista erotettu merkkijono eikä suomen kielessä yhdyssanoja muodosteta pilkuilla. Lauseen tai virkkeen loppuun liitetään lauseenmuodostussääntöjen mahdollisesti edellyttämä välimerkki ilman välilyöntiä suoraan viimeisen sanan loppuun. se ei siis kuitenkaan ole osa sanaa vaan lausetta. - Yleinen vs.yksityinen
yopollo kirjoitti:
palstapolliissi kunnei tiedä että tappeluksissa välilyönnit on kielletty, pitää odottaa kiltisti vuoroaan.
Mutta jos joku vielä osaa käsin kirjoittaa, kokeilkoon tapaa, missä sana jatkuu suoraan pilkkuun ja siitä suoraan seuraavaan sanaan ja miettiköön sitten mitä kieltä siitäkin mahtoi tulla...
Sana on tekstissä yhtenäinen välilyönnein toisista sanoista erotettu merkkijono eikä suomen kielessä yhdyssanoja muodosteta pilkuilla. Lauseen tai virkkeen loppuun liitetään lauseenmuodostussääntöjen mahdollisesti edellyttämä välimerkki ilman välilyöntiä suoraan viimeisen sanan loppuun. se ei siis kuitenkaan ole osa sanaa vaan lausetta.Ensin hen ottaa selvää onko tappelus yleinen vai yksityinen.
Jos on yksityinen, hen kääntää huomionsa toisaalle. -kuunvoima- kirjoitti:
Tinttikotivintillä on loistava huumorintaju :)
Ei pahalta näytä teksti vaikka se on noinkin "ahtaalle" lyöty ;)lähtee mukavia ajatuksia liikkeelle:)
Ahtaalle joutumisesta pälkähti muisto lapsuudesta mieleeni.Siskonpedissä maattiin auki levitettävällä sohvalla.Meitä oli tuolloin kolme se neljännes vasta tulollaan.
Homman nimenä oli piirtää edessä makaavan selkään kuvia sormella.Hykerryttävän kivaa ja unettavaa.
Ettei ihan yksipuoliseksi olisi mennyt vaihdettiin toiselle kyljelle.
Miettimään jäin tästä mielikuvasta,että olikohan se keskimmäinen sisar ahtaalle pistetty vaiko ne reunimmaiset;)- -kuunvoima-
lähtee mukavia ajatuksia liikkeelle:)
Ahtaalle joutumisesta pälkähti muisto lapsuudesta mieleeni.Siskonpedissä maattiin auki levitettävällä sohvalla.Meitä oli tuolloin kolme se neljännes vasta tulollaan.
Homman nimenä oli piirtää edessä makaavan selkään kuvia sormella.Hykerryttävän kivaa ja unettavaa.
Ettei ihan yksipuoliseksi olisi mennyt vaihdettiin toiselle kyljelle.
Miettimään jäin tästä mielikuvasta,että olikohan se keskimmäinen sisar ahtaalle pistetty vaiko ne reunimmaiset;)"Miettimään jäin tästä mielikuvasta,että olikohan se keskimmäinen sisar ahtaalle pistetty vaiko ne reunimmaiset;)"
- Voisin olettaa, että keskellä sekä seinustalla oleva sisar koki joutuvansa ahtaalle ;) -kuunvoima- kirjoitti:
"Miettimään jäin tästä mielikuvasta,että olikohan se keskimmäinen sisar ahtaalle pistetty vaiko ne reunimmaiset;)"
- Voisin olettaa, että keskellä sekä seinustalla oleva sisar koki joutuvansa ahtaalle ;)Voisi ajatella,että reunimmaiset sisarukset kokivat olevansa nokkelia ja pistivät keskimmäisen sisaren tekemään työt,eli piirtämään joka käännöksellä jommankumman selkään.Toisaalta keskimmäinen sai piirtää ahkerasti,mutta sai myös tuplakutitukset:D
- -kuunvoima-
Voisi ajatella,että reunimmaiset sisarukset kokivat olevansa nokkelia ja pistivät keskimmäisen sisaren tekemään työt,eli piirtämään joka käännöksellä jommankumman selkään.Toisaalta keskimmäinen sai piirtää ahkerasti,mutta sai myös tuplakutitukset:D
ajatus sinulla. Vois toimiakkin noin. Keskimmäisen sisaruksen vois olettaa joutuvansa piirtämään kumpaisellakin puolella olevan sisaruksen selkään yhtäaikaa. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla ;)
- Masse setä
yopollo kirjoitti:
palstapolliissi kunnei tiedä että tappeluksissa välilyönnit on kielletty, pitää odottaa kiltisti vuoroaan.
Sana on tekstissä yhtenäinen välilyönnein toisista sanoista erotettu merkkijono eikä suomen kielessä yhdyssanoja muodosteta pilkuilla. Lauseen tai virkkeen loppuun liitetään lauseenmuodostussääntöjen mahdollisesti edellyttämä välimerkki ilman välilyöntiä suoraan viimeisen sanan loppuun. se ei siis kuitenkaan ole osa sanaa vaan lausetta.Ihan hyvä huomio ja toisaalta pilkkua karsastetaan nykyään ehkä liian paljon, koska niiden käyttäjät on leimattu. Esimerkiksi, jos pilkkuja käytetään huolella, niin silloin vastauksena voikin jo olla ihminen, joka osaakin yllättäen käyttää yhdyssanoja, kuten esimerkiksi:
Jostonkinsanotniinsittentuleeturpaan.
- Mase setä
siinä mielessä helpottaa, että kuulija on vain luulija. Ootko Espanjassa?
jos multa kysyit.Yhdellä läheisellä siellä olisi loma-osake ja käyttää saisi,mutta eipä juuri ole himoittanut sinne lähteä.Aurinko on ihan kiva juttu,mutta kuumuus ei.Kuivaa kaipailin tuossa aloituksessa,mutta epäilen pahasti,että ei siitä reissusta kuitenkaan tulisi kuivaa;)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184711Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5122476Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1432043Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181969- 811596
- 1461515
- 161404
- 1041022
- 124862
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40849