Katseet - mitä niistä voi päätellä

yksi vain

Tuli kummallinen olo kolmansilla ja viimeisillä deiteillä. Tätä ennen treffikumppanini kehui minua fiksuimmaksi mieheksi jota hän on koskaan tavannut. Erotessamme hänen katseestaan näki "olet minulle koko maailma", mutta suhde loppui kuitenkin siihen, koska hän ei pitänyt yhteyttä, eikä enää vastannut viesteihin. Kunnes päivien jälkeen ilmoitin lopettavani suhteen .

Olen nähnyt tämän katseen aikaisemminkin eri naisen kanssa ja silloinkin kävi näin. Nainen ei silloin ollut valmis uuteen suhteeseen (selvittämättömiä juttuja exänsä kanssa), mutta kehui kuinka haluaisi minut ja toivoisi että odottaisin että hän saa asiansa järjestykseen. Noh, eihän siitä mitään tullut.

Juttelin asiasta miespuolisen kaverini kanssa ja hän sanoi että on myös nähnyt tuon katseen, jonka jälkeen hän ei rakastamaansa naista enää nähnyt. Olivat kyllä yhteyksissä sen jälkeenkin, mutta mitään selitystä suhteen loppumiseen hän ei koskaan saanut.

Sama juttu tässä minunkin nykyisessä tapauksessa - selitystä en saanut, koska treffiseurani ei sitä itsekään osannut sanojensa mukaan kertoa. Lisäsi ilmoitti minun olevan liian hyvä hänelle, ja ettei hän ansaitse ketään, kun ilmoitin päättäväni homman tähän.

Onko kellään vastaavia kokemuksia, mitä tuo katse oikein tarkoittaa ?

180

76294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet...

      tulkinnut katseen väärin, vai olisiko nainen pystynyt huijaamaan katseellaan sinua, jos ei halunnut loukata. Naiset osaavat "valehdella" silmillään, ikävä kyllä.

      • että naiset

        ei juuri osaa huijata ketään tunteillaan...he eivät yksinkertaisesti voi peittää tunteitaan niin että niitä ei näkyisi...siis jos osaa katsoa naista silmiin...


      • joo !!
        että naiset kirjoitti:

        ei juuri osaa huijata ketään tunteillaan...he eivät yksinkertaisesti voi peittää tunteitaan niin että niitä ei näkyisi...siis jos osaa katsoa naista silmiin...

        Sanoo varmaan mies. Tätä mä tarkoitinkin, uskotaan kaikki, sanoilla ja katseilla. Sori, ei se niin oo, kyllä naiset valehtelevat katseellaan, tai sitte miehet tulkitsevat katseen väärin.


      • vakaa katse

        En tiedä,mutta mulla on yx likkakaveri josta tiedän että on kateellinen,niin hänellä alkaa silmä "nykimään" kun hänen kanssaan juttelee ja tulkitsen sen paitsi hermostumisen merkiksi niin epäluotettavuueksi myös.Yhden kerran näin saman miehelläni ja se tiesi ikävyyksiä!


      • paskan
        että naiset kirjoitti:

        ei juuri osaa huijata ketään tunteillaan...he eivät yksinkertaisesti voi peittää tunteitaan niin että niitä ei näkyisi...siis jos osaa katsoa naista silmiin...

        marjat sanon minä..


      • joo !! kirjoitti:

        Sanoo varmaan mies. Tätä mä tarkoitinkin, uskotaan kaikki, sanoilla ja katseilla. Sori, ei se niin oo, kyllä naiset valehtelevat katseellaan, tai sitte miehet tulkitsevat katseen väärin.

        Niin, miehethän tunnetusti ovatkin erinomaisia tunteiden tulkkeja ja toisekseenkin todella kykeneviä katsomaan itseään kriittisesti... Hah, hah! Anteeksi nyt vain miehet, mutta suurin osa teistä miehistä ei vain näe itseään realistisesti; kamalinkin vanha ukko luulee olevansa haluttava ja NUOREKAS. Näkeehän sen näistä nettideitti-sivuista "nuorekkaat" nelikymppiset hakevat kaksikymppistä naista, kun ovat niin kertakaikkiaan nuorekkaita... Hohhoijaa... Muistan kuinka kaksikymppisenä koki, että jo kolmekymppinen oli vanha mies.

        Naiset ovat vain niin kilttejä, eivätkä halua pahoittaa miehen mieltä kertomalla totuutta. Toisaalta se on aivan turhaa, koska se ei menisi perille. Onneksi miehissä on kuitenkin poikkeuksia, mutta näistä naiset taas eivät ole kiinnostuneita, koska tunnetusti rakastuvat renttuihin.


      • KOKEMUKSEN KELLO SOI!
        paskan kirjoitti:

        marjat sanon minä..

        Minä ainakin osaan lukea oman naiseni kasvoilta kaiken! Tuossa pari vikkoa sitten tuli semmonen hassu olo, et on tapahtunu jotai, no sit kyselin naiseltani asioita, ja kas kummaa, siinäm kohdalla kun kysyin, onko hän suudellut jotain toista miestä, oho oho, se väitti et ei oo.. Enpä asiasta puhunu hirveästi enempää(en halunnut riidellä).. Jäi se vähän kaivamaan, kun näin ihan selvästi että se valehtelee.. No tulipahan tällä viikolla pyytelemään anteeks. Ja katsos kummaa, myönsi että valehteli asiassa. Ja tämä oli vain yksi esimerkki niistä kaikista kerroista, koska tämä on tapahtunut viimeisimmäksi, joten tuli ensimmäisenä mieleen!


      • asnlö95

        ei ole kyse siitä, että naiset valehtelevat sen enempää kuin miehetkään. Ei kannata antaa harhaanjohtavia neuvoja. On toisaalta kohteliasta katsoa toista silmiin, antaa ymmärtää, että tykkää toisesta, mutta silti ei vain toisen kanssa tunnu, että tarpeeksi synkkaa. Minusta monet työkaverimiehetkin ovat tosi kivoja ihmisiä, hymyilen heille yms, mutta koska en välitä heistä tarpeeksi seurustelumielessä, en toki lähde sen kummemmin treffeille. Ei kannata liikaa tulkita katseita tai lauseita. Itse kun osoittaa kiinnostuksen ja toimii oikein, sen pitäisi riittää. Kaikki ei voi tykätä kaikesta. Kannattaa miettiä, hakeeko oikeasti itsensä kaltaista seuraa vai jotain muuta, mitä ei ole edes sopivanoloista. Aina tulee kaikille pakkejakin. Se on normaalia.


      • Nimetön
        mahdotonyhtälö kirjoitti:

        Niin, miehethän tunnetusti ovatkin erinomaisia tunteiden tulkkeja ja toisekseenkin todella kykeneviä katsomaan itseään kriittisesti... Hah, hah! Anteeksi nyt vain miehet, mutta suurin osa teistä miehistä ei vain näe itseään realistisesti; kamalinkin vanha ukko luulee olevansa haluttava ja NUOREKAS. Näkeehän sen näistä nettideitti-sivuista "nuorekkaat" nelikymppiset hakevat kaksikymppistä naista, kun ovat niin kertakaikkiaan nuorekkaita... Hohhoijaa... Muistan kuinka kaksikymppisenä koki, että jo kolmekymppinen oli vanha mies.

        Naiset ovat vain niin kilttejä, eivätkä halua pahoittaa miehen mieltä kertomalla totuutta. Toisaalta se on aivan turhaa, koska se ei menisi perille. Onneksi miehissä on kuitenkin poikkeuksia, mutta näistä naiset taas eivät ole kiinnostuneita, koska tunnetusti rakastuvat renttuihin.

        Joo ei sitä mies saa itseään kriittisesti katsoa. Se on kiellettyä.

        Ennen sanottiin että "rakkaudesta se hevonenkin potkii"

        Siis mitä ihmettä. Että oikein eläimiin sekaantujia.

        Noh. Kumminkin sillä taidettiin tarkoittaa sitä, että vaikka nainen vastustaa, niin loppujen lopuksi se vain tykkää.

        Tuon vuoksi ei taida mennä sana aina perille ja sitten vielä on ne miehen hormonit.


      • Naisii mulle !!!
        Nimetön kirjoitti:

        Joo ei sitä mies saa itseään kriittisesti katsoa. Se on kiellettyä.

        Ennen sanottiin että "rakkaudesta se hevonenkin potkii"

        Siis mitä ihmettä. Että oikein eläimiin sekaantujia.

        Noh. Kumminkin sillä taidettiin tarkoittaa sitä, että vaikka nainen vastustaa, niin loppujen lopuksi se vain tykkää.

        Tuon vuoksi ei taida mennä sana aina perille ja sitten vielä on ne miehen hormonit.

        Meikä tulee nussimaan koko Helsinkii ja hesalaiset muijat saa sitte ensi kuussa kävellä pimppi arkana kaduilla ;)


      • stadilainen
        Naisii mulle !!! kirjoitti:

        Meikä tulee nussimaan koko Helsinkii ja hesalaiset muijat saa sitte ensi kuussa kävellä pimppi arkana kaduilla ;)

        No ehkä sä vaivoin saat yhden hesalaisen muijan, mutta et taatusti stadilaisia friiduja.

        Muista sitten valita vähemmän kalalle haiseva muija.


      • KOKEMUKSEN KELLO SOI! kirjoitti:

        Minä ainakin osaan lukea oman naiseni kasvoilta kaiken! Tuossa pari vikkoa sitten tuli semmonen hassu olo, et on tapahtunu jotai, no sit kyselin naiseltani asioita, ja kas kummaa, siinäm kohdalla kun kysyin, onko hän suudellut jotain toista miestä, oho oho, se väitti et ei oo.. Enpä asiasta puhunu hirveästi enempää(en halunnut riidellä).. Jäi se vähän kaivamaan, kun näin ihan selvästi että se valehtelee.. No tulipahan tällä viikolla pyytelemään anteeks. Ja katsos kummaa, myönsi että valehteli asiassa. Ja tämä oli vain yksi esimerkki niistä kaikista kerroista, koska tämä on tapahtunut viimeisimmäksi, joten tuli ensimmäisenä mieleen!

        Niin se oli sun OMA nainen. Hyvä että tunnet hänet niin hyvin, en kyllä usko että osaisit muiden ilmeitä tulkita yhtä hyvin.


      • Onpas akalla luulot
        mahdotonyhtälö kirjoitti:

        Niin, miehethän tunnetusti ovatkin erinomaisia tunteiden tulkkeja ja toisekseenkin todella kykeneviä katsomaan itseään kriittisesti... Hah, hah! Anteeksi nyt vain miehet, mutta suurin osa teistä miehistä ei vain näe itseään realistisesti; kamalinkin vanha ukko luulee olevansa haluttava ja NUOREKAS. Näkeehän sen näistä nettideitti-sivuista "nuorekkaat" nelikymppiset hakevat kaksikymppistä naista, kun ovat niin kertakaikkiaan nuorekkaita... Hohhoijaa... Muistan kuinka kaksikymppisenä koki, että jo kolmekymppinen oli vanha mies.

        Naiset ovat vain niin kilttejä, eivätkä halua pahoittaa miehen mieltä kertomalla totuutta. Toisaalta se on aivan turhaa, koska se ei menisi perille. Onneksi miehissä on kuitenkin poikkeuksia, mutta näistä naiset taas eivät ole kiinnostuneita, koska tunnetusti rakastuvat renttuihin.

        Voi sinua pientä virtahepoa :-) Oikein nauratti lukea juttuasi. Olet tyypillinen lähiömäntti, joka kuvittelee itsestään liikoja. Anteeksi nyt vaan jokinorsu, mutta juuri sinunlaisia on niin helppo kusettaa ettet voi sitä koskaan tajuta. Tosin en koskaan etsi sinunlaisen löysäperseen seuraa, vaan hakeudun sensuellien ja älykkäiden naisten seuraan. Jostain syystä olen päässyt nussimaan nuoria pimuja vaikka olen jo elämää nähnyt. Jos mies on mies, niin hän saa juuri sen ikäisen naisen kuin haluaa.

        Kaksikymppiset osaavat arvostaa herkullista naintia siinä missä sinunlainen aladoobiperse, ihan totta. Vaikutat katkeralta lähiökuppilamuijalta, jolle ei elämä ole suonut antejaan. Kaikille kykyjensä ja ansionsa mukaan...ole siis tyytyväinen osaasi.


      • joskus...
        sanna-76 kirjoitti:

        Niin se oli sun OMA nainen. Hyvä että tunnet hänet niin hyvin, en kyllä usko että osaisit muiden ilmeitä tulkita yhtä hyvin.

        yhtä muijaa ja ekan yön jälkeen osasin "lukea sen ajatukset". Valehtelu on kyllä typerän näköstä jos tietää, että toinen valehtelee. :p


      • Mr X
        KOKEMUKSEN KELLO SOI! kirjoitti:

        Minä ainakin osaan lukea oman naiseni kasvoilta kaiken! Tuossa pari vikkoa sitten tuli semmonen hassu olo, et on tapahtunu jotai, no sit kyselin naiseltani asioita, ja kas kummaa, siinäm kohdalla kun kysyin, onko hän suudellut jotain toista miestä, oho oho, se väitti et ei oo.. Enpä asiasta puhunu hirveästi enempää(en halunnut riidellä).. Jäi se vähän kaivamaan, kun näin ihan selvästi että se valehtelee.. No tulipahan tällä viikolla pyytelemään anteeks. Ja katsos kummaa, myönsi että valehteli asiassa. Ja tämä oli vain yksi esimerkki niistä kaikista kerroista, koska tämä on tapahtunut viimeisimmäksi, joten tuli ensimmäisenä mieleen!

        Tunnustan, mä suutelin naistasi. Olen myös pannut häntä... ja vienyt peppuneitsyyden, peppuahan sinäkin olet häneltä jo pitkään halunnut mutta sitä sulle ei ole koskaan suotu, sorry.


      • Onpas akalla luulot kirjoitti:

        Voi sinua pientä virtahepoa :-) Oikein nauratti lukea juttuasi. Olet tyypillinen lähiömäntti, joka kuvittelee itsestään liikoja. Anteeksi nyt vaan jokinorsu, mutta juuri sinunlaisia on niin helppo kusettaa ettet voi sitä koskaan tajuta. Tosin en koskaan etsi sinunlaisen löysäperseen seuraa, vaan hakeudun sensuellien ja älykkäiden naisten seuraan. Jostain syystä olen päässyt nussimaan nuoria pimuja vaikka olen jo elämää nähnyt. Jos mies on mies, niin hän saa juuri sen ikäisen naisen kuin haluaa.

        Kaksikymppiset osaavat arvostaa herkullista naintia siinä missä sinunlainen aladoobiperse, ihan totta. Vaikutat katkeralta lähiökuppilamuijalta, jolle ei elämä ole suonut antejaan. Kaikille kykyjensä ja ansionsa mukaan...ole siis tyytyväinen osaasi.

        Kas, kas... Ottiko koville kuulla totuus? Onhan se kuitenkin hyvä, että on mielikuvitusta! Koska pystyit arvioimaan mut ja asuinpaikkani noin perseelleen, niin mietinpä vain millainen hidalgo siellä kirjoittelee XD

        Noh, vilkas mielikuvitus on köyhän ainut huvitus!

        Ja kiitos, olen tyytyväinen osaani.


      • kovasti satutti?
        Onpas akalla luulot kirjoitti:

        Voi sinua pientä virtahepoa :-) Oikein nauratti lukea juttuasi. Olet tyypillinen lähiömäntti, joka kuvittelee itsestään liikoja. Anteeksi nyt vaan jokinorsu, mutta juuri sinunlaisia on niin helppo kusettaa ettet voi sitä koskaan tajuta. Tosin en koskaan etsi sinunlaisen löysäperseen seuraa, vaan hakeudun sensuellien ja älykkäiden naisten seuraan. Jostain syystä olen päässyt nussimaan nuoria pimuja vaikka olen jo elämää nähnyt. Jos mies on mies, niin hän saa juuri sen ikäisen naisen kuin haluaa.

        Kaksikymppiset osaavat arvostaa herkullista naintia siinä missä sinunlainen aladoobiperse, ihan totta. Vaikutat katkeralta lähiökuppilamuijalta, jolle ei elämä ole suonut antejaan. Kaikille kykyjensä ja ansionsa mukaan...ole siis tyytyväinen osaasi.

        Olet varmaan tehnyt itsesi naurunalaiseksi lähenneltyäsi itseäsi nuorempia naisia.
        Taisi tosiaankin ottaa koville.
        Minua voit haukkua miksi hyvänsä ja miten paljon vain, mitä äkäisemmin haukut, sen naurettavammalta vaikutat.


      • yks nainen joka ärsyyntyi
        Naisii mulle !!! kirjoitti:

        Meikä tulee nussimaan koko Helsinkii ja hesalaiset muijat saa sitte ensi kuussa kävellä pimppi arkana kaduilla ;)

        kuules nyt tuolla asenteella et saa ketään naista.naurettavaa olet lapsellinen, etkä ymmärrä elämästä yhtikäs mitään. höperö naiset ovat ihmisiä ei mitään "pano leluja" vai että muka kipeää. taidat olla 15 vuotiaan tasolla.


      • Nauroin ääneen
        Onpas akalla luulot kirjoitti:

        Voi sinua pientä virtahepoa :-) Oikein nauratti lukea juttuasi. Olet tyypillinen lähiömäntti, joka kuvittelee itsestään liikoja. Anteeksi nyt vaan jokinorsu, mutta juuri sinunlaisia on niin helppo kusettaa ettet voi sitä koskaan tajuta. Tosin en koskaan etsi sinunlaisen löysäperseen seuraa, vaan hakeudun sensuellien ja älykkäiden naisten seuraan. Jostain syystä olen päässyt nussimaan nuoria pimuja vaikka olen jo elämää nähnyt. Jos mies on mies, niin hän saa juuri sen ikäisen naisen kuin haluaa.

        Kaksikymppiset osaavat arvostaa herkullista naintia siinä missä sinunlainen aladoobiperse, ihan totta. Vaikutat katkeralta lähiökuppilamuijalta, jolle ei elämä ole suonut antejaan. Kaikille kykyjensä ja ansionsa mukaan...ole siis tyytyväinen osaasi.

        Kuka lie oletkin ja millä mielellä textisi kirjoititkin, niin olipahan hemmetin hyvin sanailtu!Hauskoja ja ostuvia nimityksiä ja valitettavan totta!.......:)Itsekin yx lähiömäntti ja paksuperse...:)


    • nainen 30v

      Mietin,että jos nainen on tosissaan ja ihastunut.. nainen ei anna silloin miehen lipua pois elämästään.. kyllä silloin kiinni pidetään.
      Mietin myös samaa kun eräs jo vastasikin ..ehkä olet käsittänyt katseen väärin.

    • Että...

      Nainen katselee, että tuo olisi se oikea, järkikin sen sanoo. Voisin olla onnellinen sylissään, rakentaa kodin, perheen, tulevaisuuden...

      Mutta sillä Arskalla, vaikka onkin väkivaltainen juoppo narkkari, on isompi vehje, valitsen sen...

      • että kukaan

        nainen valitsee vehkeen koon perusteella miestä.
        En ainakaan minä!

        Kyllä ne on muut asiat, mitkä ratkaisee.

        Juoppoa tai narkkaria en ikinä ottaisi, vaikka olisi taivaallisen hyvä sängyssä.


      • vaikka sinä et
        että kukaan kirjoitti:

        nainen valitsee vehkeen koon perusteella miestä.
        En ainakaan minä!

        Kyllä ne on muut asiat, mitkä ratkaisee.

        Juoppoa tai narkkaria en ikinä ottaisi, vaikka olisi taivaallisen hyvä sängyssä.

        Juopothan on jo niin syyllisyydentuntoisiakin, että ne jo siksi tekevät taivastekoja seksissä. Jollakinhan heidän on naisensa koukutettava.


      • tapana...
        että kukaan kirjoitti:

        nainen valitsee vehkeen koon perusteella miestä.
        En ainakaan minä!

        Kyllä ne on muut asiat, mitkä ratkaisee.

        Juoppoa tai narkkaria en ikinä ottaisi, vaikka olisi taivaallisen hyvä sängyssä.

        ----rakastua renttuihin......


      • mallustiina
        tapana... kirjoitti:

        ----rakastua renttuihin......

        onko kenelläkään tietoa mihin on hävinneet kaikki rehelliset ,työtä tekevät ym. kunnolliset miehet?


      • tietoa
        mallustiina kirjoitti:

        onko kenelläkään tietoa mihin on hävinneet kaikki rehelliset ,työtä tekevät ym. kunnolliset miehet?

        on täältä! Kunnollinen renttu joka käy töissä ei ryyppää humalaan kuin äärimmäisen harvoin ei polta ja urheilee, silti ns. renttu ollut aina, siis villi ja rento joka ei huolehdi turhista.

        Nyt jo lähes 40 vuotta mutta edelleen tuntee olevansa 26 vuotias, sillä ikähän on pääosin korvien välistä kiinni.

        Sitä paitsi ei nelikymppinen ole vana, ei laisinkaan...Sen jokainen avoin, ei kaavoihin, oletuksiin, rajoihin ja käsitteisiin kangistunut ihminen ymmärtää siihen ikään saapuessaan.


      • minva1
        mallustiina kirjoitti:

        onko kenelläkään tietoa mihin on hävinneet kaikki rehelliset ,työtä tekevät ym. kunnolliset miehet?

        Olen nimittäin miettinyt ihan samaa...
        Ja mistä sellaisen löytäisi...

        Ja noista silmistä. Silmät ovat sielun peili. Niitä pitää vain osata lukea.

        Olen samaa mieltä myös tuosta, että naiset eivät osaa piilottaa tunteitaan, jos oikeasti välittävät. Miehet sen taidon osaavat kyllä... vaikka muuten ovatkin melko suoraviivaisia.

        Ja kommentti tuohon, että naiset pitävät kiinni, jos todella välittävät. Joskus, kun todella välittää, pitää pystyä myös antaa toisen mennä menojaan... Jos tunne ei ole molemminpuolista, sitä on turha yrittää lämmitellä. Mielestäni kenenkään kanssa ei pidä yrittää elämäänsä jakaa sellaisen kanssa, joka niin ei halua tehdä. Siitä jää itselle vain hyväksikäytetyn tunne...

        Kunnon mies on ahkera, työtä tekevä, elämänkumppanistaan (ja mahdollisista lapsistaan) huolta pitävä. Ei ryypiskele liikaa (joskus on tietty rentouduttava...). Ei hakkaa, eikä hauku ja yrittää oikeasti parhaansa. Ja jaksaa kuunnella...
        Tosin ei nalkuttamista (eli naiset, herätys teillekin).

        Joo, tiedetään. ei tuollaisia ole. Mutta toivossa on hyvä elää...


      • ainakin
        mallustiina kirjoitti:

        onko kenelläkään tietoa mihin on hävinneet kaikki rehelliset ,työtä tekevät ym. kunnolliset miehet?

        yksi löytyy mun elämästä!


      • rehellinen mies
        mallustiina kirjoitti:

        onko kenelläkään tietoa mihin on hävinneet kaikki rehelliset ,työtä tekevät ym. kunnolliset miehet?

        siellä missä rehelliset naiset


      • Kunnon mies mallustiinalle
        mallustiina kirjoitti:

        onko kenelläkään tietoa mihin on hävinneet kaikki rehelliset ,työtä tekevät ym. kunnolliset miehet?

        Mä ooon täällä tuu sä tänne kanssa :)


      • """""
        että kukaan kirjoitti:

        nainen valitsee vehkeen koon perusteella miestä.
        En ainakaan minä!

        Kyllä ne on muut asiat, mitkä ratkaisee.

        Juoppoa tai narkkaria en ikinä ottaisi, vaikka olisi taivaallisen hyvä sängyssä.

        ehkä ei välttämättä just koon mukaan, mut jos on hyvä niissä hommissa ja osaa leperrellä,on ehkä viel vähä reppana,nii kyl naiset tykkää. ja kukapa ei tykkäis hyvästä rakastelusta,kyl se on mannaa ja tärkeä parisuhteessa.


      • minva1
        rehellinen mies kirjoitti:

        siellä missä rehelliset naiset

        Itse nimittäin yltiörehellinen. Seison aina sanojeni takana! Mut törmännyt pääosin kusipäihin... Sellaisiin jotka joko ryyppää, valehtelee tai huoraa! Joukossa vain kaksi "rehellistä ja kunnollista". Joiden kanssa jotain olisi ehkä jopa kehittynyt, ellei elämä olisi toisin päättänyt. Äläkä sano, että omia valintoja... Tässä on sellainen nainen, joka on niin kovassa liemessä keitetty, että keittiöfilosofit saavat painua jonnekin...


      • minva1 kirjoitti:

        Itse nimittäin yltiörehellinen. Seison aina sanojeni takana! Mut törmännyt pääosin kusipäihin... Sellaisiin jotka joko ryyppää, valehtelee tai huoraa! Joukossa vain kaksi "rehellistä ja kunnollista". Joiden kanssa jotain olisi ehkä jopa kehittynyt, ellei elämä olisi toisin päättänyt. Äläkä sano, että omia valintoja... Tässä on sellainen nainen, joka on niin kovassa liemessä keitetty, että keittiöfilosofit saavat painua jonnekin...

        Kaikki ahkerat, työtä tekevät, elämänkumppanistaan (ja mahdollisista lapsistaan) huolta pitävät. Ei liikaa ryypiskelevät (joskus on tietty rentouduttava...). Ei hakkaavat, eikä haukkuvat ja oikeasti parhaansa yrittävät. Ja kuunnella jaksavat ... ne vaan eivät ole sattuneet polkusi varrelle ja ne on jo pokattu ja otettu toisaalle. Ne ovat olleet ensivaikutelmaltaan ikäviä, ei kiinnostavia, värittömiä. Nuo toivomasi ominaisuudet eivät ole soitimella esiintulevia ja toivottuja juttuja. Ja sitten ne joilla olisi olleet nuo toivomasi ominaisuudet idullaan, ovat tehneet vääriä valintoja, pettyneet ja todenneet ettei ahkeruudella, työnteolla, huolenpidolla, ei väkivaltaisella käytöksellä pärjää näitten naisten kanssa, jotka jallittaa joka käänteessä. Sori, niin se vaan on. Ihminen se mieskin on, sano mitä sanot. Ja mitä niihin valintoihin tulee, niin NAINEN SEN VALINNAN TEKEE!


      • N 25v
        tietoa kirjoitti:

        on täältä! Kunnollinen renttu joka käy töissä ei ryyppää humalaan kuin äärimmäisen harvoin ei polta ja urheilee, silti ns. renttu ollut aina, siis villi ja rento joka ei huolehdi turhista.

        Nyt jo lähes 40 vuotta mutta edelleen tuntee olevansa 26 vuotias, sillä ikähän on pääosin korvien välistä kiinni.

        Sitä paitsi ei nelikymppinen ole vana, ei laisinkaan...Sen jokainen avoin, ei kaavoihin, oletuksiin, rajoihin ja käsitteisiin kangistunut ihminen ymmärtää siihen ikään saapuessaan.

        "Sitä paitsi ei nelikymppinen ole vana, ei laisinkaan...Sen jokainen avoin, ei kaavoihin, oletuksiin, rajoihin ja käsitteisiin kangistunut ihminen ymmärtää siihen ikään saapuessaan."

        Omasta perspektiivistäsi katsoen et ole vanha, mutta olet sitä silti parikymppisten mielestä. Näin se vain menee, etkä voi sille mitään. Samaan tyyliin esim. yläasteikäiset ajattelevat, että lukiolaiset ovat vanhoja ja kolmikymppiset jo ikäloppuja. Näin se vain menee. Eli älä turhaan lähesty niitä parikymppisiä neitoja.


      • olla rehellisiä
        rehellinen mies kirjoitti:

        siellä missä rehelliset naiset

        joo ei pidä paikkaansa. Omaa kokemusta on. Olen ollut rehellinen, luotettava ja rakastava myötä ja vastoin käymisissä, silti mies pettänyt sekä myötä että vastamäessä. Sairas ihminen. Onneksi nyt viimein erotaan...


      • taimaa
        mallustiina kirjoitti:

        onko kenelläkään tietoa mihin on hävinneet kaikki rehelliset ,työtä tekevät ym. kunnolliset miehet?

        ne on menny taimaahan


    • tsori

      "Erotessamme hänen katseestaan näki "olet minulle koko maailma", mutta suhde loppui kuitenkin siihen,"

      Tulkitsit katseen väärin. Näit katseessa oman toiveesi.

      Ehkä katse oikeasti sanoi: "Eroaminen on aina ikävää, vaikka ei olla kauan tunnettukaan. Olet ihan kiva mies, mutta ei tästä tule mitään seurustelusuhdetta. Hyvää tulevaa elämää kuitenkin!"

      Tai: "Olet ihan kiva, mutta rakastan exääni/nykyistäni, jonka kanssa olen umpikujassa ja kaikki on vaikeaa. Toivottavasti löydät jonkun. Moi."

      janiinedelleen

      • glögöfö

        vähän sillälailla on että silmistä tuskin mitään pystyy lukemaan mutta kehonkieli on eri asia.


      • tulkinta

        tässä hyvä tulkinta


    • on puppua

      Ai jos nainen ei vastaa viesteihisi, ei ole tavoitettavissa niin sinä panet parin viikon kuluttua poikki suhteen??????
      Tää on kuuluisaa miehen logiikkaa.
      Kuule, katseesta ei voi päätellä yhtään mitään jos vastapuoli niin tahtoo. Ei meistä monellakaan ole kykyä tulkita toisiamme niin hyvin. Profiloija tai psykiatri kenties pystyisi siihen jos olisi kiinnostunut asiasta. Se katse naisilla tarkoittaa varmaankin sääliä, ystävällisyyttä ja tilanteesta nopeasti ulospääsyn toiveikkuutta.

    • Pää pystyssä

      Naisen yleensä kertoo jotain ja tarkoittaa ihan toista, eli ei ole kykenevä aloittamaan mitään vakavaa... ja se on yleensä tunteilla leikkimistä kun antaa toiselle katteettomia ajatuksia tunteistaan. Toisin sanoen ehkä hienovarainen aksiooma "et ole ihan mun tyyppiäni", asian voi aina julkituoda ystävällisellä tavalla ja erota sovussa, LOOSERI ei tiennyt minkä miehen TODELLA menetti.

    • kyllä nainen huomaa koska mies luuseri,klinupalli tai muuten ääliö,syytä ittees etti tyhmempiä naisia! tai pysy kotona

      • .............

        "Moi oon trolli. Oon jopa rekisteröinyt nimimerkin trollaamiseen. En suinkaan epäonnistu elämässä ja ole kaikin puolin säälittävä idiootti. Olen pro-trolli kumminkin hei! En varsinkaan ilmiselvä sellainen."


    • mut

      mä, en ainakaan osaa huijaa katseellani...

      • tuskin sillä

        mitään viestitätkään.


      • Eräs viisas

        Puhui ylempänä.. Se on tajunnu, että miehille on turha valehdella katseella, koska ne tajuaa sen. Näin ainakin minun kohdalla.


      • eleilläni ja ilmeilläni

        kyllä mä viestitän eleilläni ja ilmeilläni jopa tahtomattani. Pelkään että töissä muut huomaavat vaikka ihastukseni yhteen tyyppiin.

        Ja mitä vaan, kyllähän ihminen viestii. Ehkä joskus sitä hillitsee itseään olemalla tavallisen näköinen ja hiljaa, jos ei vaikka pidä jostain tyypistä tai sen mielipiteestä.

        Mutta ihastukselleni yritän viestiä kun puhun hänelle tai olen hänen lähellään ja toivon että hän tulkitsee oikein.


    • ...paljonkin!

      Se tapahtuu huomaamattakin, jos nainen ihastuu. Ihminen käy huomaamattaan jokoajan jonkinlaista nonverbaalista (sanatonta) viestintää kasvon ja kehonliikkeiden kautta. Kyllä tältä kantilta katsoen KYLLÄ katseesta voi päätellä paljon, varsinkin se tietty hymy kertoo paljon :-)

      • katse ...

        Kyllä se niin on ,että katse kertoo kaiken tai kehon liikkkeet, jos nainen on ihastunut. Miehistä taas ei aina tiedä, ovatko ihastuneita... heillä kun on vain yksi aivosolu...naisilla on aivot joilla ajatella....


      • Nimetön
        katse ... kirjoitti:

        Kyllä se niin on ,että katse kertoo kaiken tai kehon liikkkeet, jos nainen on ihastunut. Miehistä taas ei aina tiedä, ovatko ihastuneita... heillä kun on vain yksi aivosolu...naisilla on aivot joilla ajatella....

        kyllä tunteista, kyllä sen näkee toisen ihmisen silmistä, jos hän on ihastunut. Jos hän ottaa sen jälkeen etäisyyttä, niin tarvitsee ehkä aikaa tutustumiseen ja sitoutumiseen. Moni on myös niin monta kertaa pettynyt, ettei uskalla aloittaa uutta suhdetta. Tai jos olitkin hänelle unelmien mies ja pelkää, ettei suhde onnistu. Uskon itse siihen, että silmistä näkee paljon. Anna seuraavaksi aikaasi ja ymmärrystä, älä painosta. Kyllä se oikea vielä tulee sinunkin kohdalle. Ole vain ymmärtäväinen ja empaattinen ja heittele mahdollisimman paljon "verkkoja".


      • naisilla on aivot
        katse ... kirjoitti:

        Kyllä se niin on ,että katse kertoo kaiken tai kehon liikkkeet, jos nainen on ihastunut. Miehistä taas ei aina tiedä, ovatko ihastuneita... heillä kun on vain yksi aivosolu...naisilla on aivot joilla ajatella....

        joilla ajatella..........sitten kun vielä ryhryisivät KÄYTTÄMÄÄN niitä aivoja. Kalastajan vertaus olisi "miksi käyttää koko ämpärillistä matoja kun yhdelläkin saa kalan"!


      • Rakastunut nainen/ mies
        Nimetön kirjoitti:

        kyllä tunteista, kyllä sen näkee toisen ihmisen silmistä, jos hän on ihastunut. Jos hän ottaa sen jälkeen etäisyyttä, niin tarvitsee ehkä aikaa tutustumiseen ja sitoutumiseen. Moni on myös niin monta kertaa pettynyt, ettei uskalla aloittaa uutta suhdetta. Tai jos olitkin hänelle unelmien mies ja pelkää, ettei suhde onnistu. Uskon itse siihen, että silmistä näkee paljon. Anna seuraavaksi aikaasi ja ymmärrystä, älä painosta. Kyllä se oikea vielä tulee sinunkin kohdalle. Ole vain ymmärtäväinen ja empaattinen ja heittele mahdollisimman paljon "verkkoja".

        Mies heitti minulle verkon, mutta en uskaltanut tarttua "verkkoon", vaikka olisin halunnut kamalasti.
        Onko sulla hyviä "verkon" heitto vinkkejä?


      • Hohhhoijjjjaaaa
        Nimetön kirjoitti:

        kyllä tunteista, kyllä sen näkee toisen ihmisen silmistä, jos hän on ihastunut. Jos hän ottaa sen jälkeen etäisyyttä, niin tarvitsee ehkä aikaa tutustumiseen ja sitoutumiseen. Moni on myös niin monta kertaa pettynyt, ettei uskalla aloittaa uutta suhdetta. Tai jos olitkin hänelle unelmien mies ja pelkää, ettei suhde onnistu. Uskon itse siihen, että silmistä näkee paljon. Anna seuraavaksi aikaasi ja ymmärrystä, älä painosta. Kyllä se oikea vielä tulee sinunkin kohdalle. Ole vain ymmärtäväinen ja empaattinen ja heittele mahdollisimman paljon "verkkoja".

        Mitään noin naiivia en ole lukenut pitkiin aikoihin. Katseesta ei voi päätellä yhtään mitään. Ihminen voi katsoa toista ihmistä vaikka miten, mutta ajatella täysin päinvastaista. Kasva sinäkin pikkupelle aikuiseksi ja näkemään ettei tässä maailmassa missään pilvilinnoissa liidellä.


      • Missä sinun aivosi ovat?
        naisilla on aivot kirjoitti:

        joilla ajatella..........sitten kun vielä ryhryisivät KÄYTTÄMÄÄN niitä aivoja. Kalastajan vertaus olisi "miksi käyttää koko ämpärillistä matoja kun yhdelläkin saa kalan"!

        Vaikutat tyypiltä, jolla seisoo sekä kikkeli että kastemadon ajatusmaailma yhtä aikaa. Et siis ole mikään poikkeus miesten suhteen. Kalastaja sanoisi sinun tapauksessasi jotain tällaista: "Laitetaan verkon painoksi ja jos jotain tuosta rääpäleestä jää, niin loput iskukoukkujen syöteiksi".


      • aivan varma
        Missä sinun aivosi ovat? kirjoitti:

        Vaikutat tyypiltä, jolla seisoo sekä kikkeli että kastemadon ajatusmaailma yhtä aikaa. Et siis ole mikään poikkeus miesten suhteen. Kalastaja sanoisi sinun tapauksessasi jotain tällaista: "Laitetaan verkon painoksi ja jos jotain tuosta rääpäleestä jää, niin loput iskukoukkujen syöteiksi".

        että ymmärsit itsekään mitä kirjoitit?
        No se aivoslu kaiketi pyörii pääkopassa vielä ellei aivastaessä hukkunut. Sinun aivosi taitavat vastata jotain afrikan maata: lisäännytään helvetisti ja sitten odotetaan kehitysapua. Toivottavasti lähetys saapuu ennenkuin vastaat viestiin!=0)


      • älykäs minäkin
        Missä sinun aivosi ovat? kirjoitti:

        Vaikutat tyypiltä, jolla seisoo sekä kikkeli että kastemadon ajatusmaailma yhtä aikaa. Et siis ole mikään poikkeus miesten suhteen. Kalastaja sanoisi sinun tapauksessasi jotain tällaista: "Laitetaan verkon painoksi ja jos jotain tuosta rääpäleestä jää, niin loput iskukoukkujen syöteiksi".

        Todella viisasta tekstiä. Yhdyn täysin ajatuksiisi.


      • Kyllä...
        Hohhhoijjjjaaaa kirjoitti:

        Mitään noin naiivia en ole lukenut pitkiin aikoihin. Katseesta ei voi päätellä yhtään mitään. Ihminen voi katsoa toista ihmistä vaikka miten, mutta ajatella täysin päinvastaista. Kasva sinäkin pikkupelle aikuiseksi ja näkemään ettei tässä maailmassa missään pilvilinnoissa liidellä.

        ,että aika harva jaksaa esittämistä/näyttelemistä jatkuvasti. Ainoastaan esitän poliisille ja ku hustlaan hahahahahaha Mutta miksi naisen joka käy deitillä miehen kanssa pari kertaa pitää alkaa valehtelemaan silmillä? Onko päässä vikaa kun ei voi sanoa et ei kiitos.


    • että podet samaa kuin minä, eli "kiltin miehen syndroomaa"

      Selkokielellä, olet sopivaa seuraa shoppailemaan, joskus kuppilaan, avustamaan jossain jne. mutta joku se "jokin" vain puuttuu.

      Minulle on muutama tuttavattar tunnustanut, että jos he ajattelisivat puhtaasti järjella olisin "ehdokkaissa" kärkipaikalla, mutta kun nämä neidot valitsevat kumminkin pääsääntöisesti tunteella, niin jäänkin joukon häntäpäähän.

    • Nähnyt oon

      Treffeiltä treffeille. Tietysti nainen löytää "parempaa" seuraa jos löydät lompakosta pohjan myös.

      • Pakula

        Eihän ammattipokerissakaan katseet paljasta yleensä mitään.Jos parisuhde reistailee,taitavat ihmiset näyttävät katseellaan toista,kun ajattelevat.Pitemmän päälle voi sekin käydä työstä.


      • sepoi

        olen huomannut saman. varma juttu


    • olet lestaadioilaisen

      kanssa, yksi kuorsaa vuosia vieressä ja aion jättää sen
      huonoa huoraa miestä ei katsele tervejärkinen nainen

    • MiehenNielijä

      Ovat jo testanneet monta ja todenneet itsensä sitten kelvottomaksi, kykenemättömäksi luomaan suhdetta.

      • Nettipornosta mallia :))

        Kato netistä pornoo, ne muijat nielee ne on vissiin niitä miehennielijöitä :))


    • piätellä

      Yksi asia, mistä voi jotain päätellä, on, että kun nainen levittää jalkansa, niin mies levittää kätensä. Tämä kuuluu sarjaan avuttomuuden huiput.

    • T.J.A. Heikkilä

      ...tuntevansa tai haluavansa tuntea häntä. Katsekontakti, pieni nyökkäys tai hymy voidaan lukea hyväksymiseksi.

      • muuttaa (paitsi)

        katseesta voi päätellä:

        silmien värin

        päihtymystilan


        kaikki muu on soopaa


    • katseesta

      näkee monia asioita,katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa,,,olet vain tulkinnut väärin..
      sorry,,

    • mutta mitä?

      Koska olet kohdannut ”tuon” katseen aiemminkin ja lopputulos on ollut sama niin, osaat kyllä lukea katseesta ”jotakin”, mutta ilmeisesti tulkitset sen väärin. Tuskaa siinä on ollut. Kuitenkaan ei rakkauden tuskaa vaan luopumisen tuskaa. Nainen on juuri tajunnut, että vaikka olet kaikin puolin hyvä mies, niin et ole ”Se” juuri hänelle. Miksi et ole juuri ”Se” niin onkin jo hankalampi kysymys. Ei kukaan ota tolkkua näistä suhdejutuista: omat ja ympäristön odotukset ja tavoitteet, feromonit, seksin tarve, persoonallisuuksien kiemurat lisättynä horoskoopeilla, biorytmeillä, kuukautiskierrolla jne

      Tietysti ensitreffeillä ja puolituntemattomalle ei kerrota syvimpiä tunteitaan heti, joten homma menee helposti tuon small talkin puolelle eli olet fiksu, mukava jne. Ja onhan siinä mukana myös itsensä ”huijaamista”, kun haluaa kokea sen uuden ystävän tulevana rakkaimpana ihmisenä maailmassa. Kyllähän sitä silloin korostaa jo itseäänkin varten hänen hyviä puoliaan. Sen vuoksi ensi tapaamisten puheita ei kannattane käyttää oman itsetuntonsa pönkittämiseen ja vedota siihen, että kyllähän kaikki aina sanovat haluavansa olla minun kanssasi, mutta kun… Toisaalta ei pidä antaa itsetuntonsa valahtaa maan rakoonkaan, jos ei jokaisen naisen/miehen kanssa onnistukaan aloittaa suhdetta (edes ystävyyssuhdetta). Ei se syy välttämättä ole sinussa vaan toisessa osapuolessa. Puolituntemattomalle ei aina halua edes kertoa, että mikä on todellinen syy. Se voi olla lähtöisin naisesta itsestään tai sitten hän ei halua loukata sinua kertomalla sinusta johtuvaa syytä.

      Yksi selitys myös sille, että miksi löydät itsesi samanlaisissa tilanteissa, on se, että valitset samanlaisia naisia. Sellaisia, jotka halajavat olemattoman perään ja kun tajuavat ”saavansa” sinut ottavat nopeasti takapakkia, kun eivät sittenkään omista syistään kykene aloittamaan parisuhdetta. Syy ei ole siis sinussa vaan naisessasi. Heikko itsetunto ja sitoutumiskammo ovat ikäviä kun ihminen kaipaa kuitenkin läheisyyttä ja toista luotettavaa ihmistä vierelleen. Tilanteesta kärsivät sitten molemmat osapuolet.

      Siispä sellaista elämä on. Katse kohti tulevaisuutta ja seuraavaa deittiä.

      • tumma komee M

        VLITETTAVASTI.Ulonäkö ratkasee kyllä nainen haluaa komean miehen ja menestyvän.

        saamattomalla miehellä ei mitään kukaan nainen tee,
        sellasia suomessa riittää.siis peräkamari poikia.


      • Si vis
        tumma komee M kirjoitti:

        VLITETTAVASTI.Ulonäkö ratkasee kyllä nainen haluaa komean miehen ja menestyvän.

        saamattomalla miehellä ei mitään kukaan nainen tee,
        sellasia suomessa riittää.siis peräkamari poikia.

        mitä naisella tekee,en kaipaa ketään naista sänkyyni piereksiin,naisen luonna yleensä sextailaan ja kohde vaihtuu tiheään tahtiin,naisia riittää.hii


      • Nimetön
        Si vis kirjoitti:

        mitä naisella tekee,en kaipaa ketään naista sänkyyni piereksiin,naisen luonna yleensä sextailaan ja kohde vaihtuu tiheään tahtiin,naisia riittää.hii

        Jos sun sextaustaidot ovat samaa luokkaa kuin kirjoitustaidot, ei sinuakaan kukaan halua himaansa muuta kuin kertakäynnille. Sekin varmasti osoittautuu vikatikiksi.
        Panomiehiksi itseään väittäviä löytyy paljon, mutta niitä oikeita panomiehiä, jotka huomioivat myös naisen, on vain kourallinen.


      • Mä vaan...
        Si vis kirjoitti:

        mitä naisella tekee,en kaipaa ketään naista sänkyyni piereksiin,naisen luonna yleensä sextailaan ja kohde vaihtuu tiheään tahtiin,naisia riittää.hii

        Samaa voisin sinulta kysyä et mitä miehellä tekee, nekin vaan piereksii ja örisee kännissä. Onneksi mä en ole samanlainen kuin sä et kävisin vain sextailee miesten luona ja kohde vaihtuis koko ajan! Kyllä teitä miehiäkin riittäs siihen hommiin, mut en haluu mitään kierrätyksessä olleita miehiä. Teltähän voi saada vaikka minkä taudin jos ette muista niiden satojen naisten kanssa pitää hyvää huolta siitä että käytätte aina kondomia!


      • Nainen**
        Nimetön kirjoitti:

        Jos sun sextaustaidot ovat samaa luokkaa kuin kirjoitustaidot, ei sinuakaan kukaan halua himaansa muuta kuin kertakäynnille. Sekin varmasti osoittautuu vikatikiksi.
        Panomiehiksi itseään väittäviä löytyy paljon, mutta niitä oikeita panomiehiä, jotka huomioivat myös naisen, on vain kourallinen.

        Totta haastat. Miehet luulee, että kaikki naiset ovat haluiltaan ja teoiltaan samankaltaisia. EI IKINÄ!


      • Tulokset ylös
        Nimetön kirjoitti:

        Jos sun sextaustaidot ovat samaa luokkaa kuin kirjoitustaidot, ei sinuakaan kukaan halua himaansa muuta kuin kertakäynnille. Sekin varmasti osoittautuu vikatikiksi.
        Panomiehiksi itseään väittäviä löytyy paljon, mutta niitä oikeita panomiehiä, jotka huomioivat myös naisen, on vain kourallinen.

        Huomioo naisille ja elegantisti niin johan pesää löytyy.


    • eräs nainen

      Yksinkertaisesti useamman treffin jälkeen kaveri yksinkertaisesti katoaa mitään sanomatta, viestittelemättä ym. eli sama pätee myöskin miehiin ei vaan naisiin..

      • ..........

        ratkaise yhtään mitään kun rakastuu.
        Vaan ihminen itsessää,näin se elämä opetti minuakin.
        Nykyisin tulee naiset toimeen omillaan,ei enää eletä sitä aikaa kun nainen ajatteli vaan miehen rahoja.
        Mielummin vaikka yksin kun varakkaan ja v-mäisen kanssa.


    • päätös...

      "kunnes päivien jälkeen ilmoitit lopettavasi suhteen"..siis omasta mielestä olisi ollut reilua antaa aikaa naiselle ..ehkä hän halusi miettiä asioita rauhassa (onko sekin liikaa pyydetty miehiltä) ..ei uutta suhteeseen voi hätiköiden aloittaa.
      Monesti nainen haluaa varmuuden miehen tunteista ja ikävä kyllä testaa raastavalla tavalla miestä ..
      toisin sanoen tarkistaa oletko kiinnostunut hänestä oikeasti vaan onko takana hetken ihastuminen .
      Nainen etsii sitä omaa prinssiä läpi elämän..niin se vaan on..että mitä helpompi tapaus ´on..sitäkin sitten ihmetellään ..
      ja kohta ollaan vaihtamassa uuteen.
      Mikä teille miehille oiken kelpaa.
      luovutettaan saman tien ...missä on se halu ja kärsivällisyys tuntea todellista rakkautta.
      sitä' ei ole enään ..olemassakaan !
      Kaikki pitää saada päivän tai ainakin viikon sisällä.
      ennen vanhaan miehet odottivat vaikka kuukausi tai vuosia että saivat oman rakkansa vierelleen!

      -eräs kärsivällinen mutta onnellinen-

      • kannattaa?

        Olen joskus takavuosina kärsivällisesti pyrkinyt odottamaan naista, joka ei sillä hetkellä ollut valmis sitoutumaan. Mutta siinähähän kävi sitten niin, että minä odottelin ja pidin yhteyttä ja nainen löysi toisen. Eli odotteluko ja kärsivällisyyskö kannattaa? Höpö, höpö, se on itsensä kiusaamista.


    • aina päätellä

      vaikka mitä. Sillä ainahan katse kertoo enemmän kuin tuhat sanaa! :)

    • Nimetön

      ja haukkuminen tekee ihmiselle juuri noin: itsensä arvostus katoaa ja tulee tunne, ettei ansaitse tässä elämässä mitään hyvää osakseen. Siksi edellinen suhdekin tulee tiensä päähän, eikä sen jälkeen pysty kokoamaan itseään niin nopeaan tahtiin, kuin toivoisi. Vaikka uutta seuraa hakeekin siinä toivossa, että vanha on jäänyt taakse ja unohtunut, ei kaikkia haavoja voi unohtaa. Kun on hyväksynyt ne osaksi itseään, pystyy jatkamaan eteenpäin.

      • päättelette

        Minulla on isovarvas valtavan kokoinen!!!


    • yvipäällikkö

      Nykynaisten katseista ynm voi päätellä heidän yhä rajattomamman vallan parisuhde markkinoilla...Naisten seksuaalinen valta kirjan kirjoittaja toteaakin haastattelussa osuvasti:

      Naisten voi olla vaikea ymmärtää sitä seksuaalisen niukkuuden maailmaa, missä suurin osa miehistä elää koko ajan, sanoo yhteiskuntatieteilijä Henry Laasanen.

      Ja hänestä naiset aliarvioivat myös sen työn määrää, jonka miehet joutuvat tekemään geneettisen ohjelmansa takia. Sillä pariutumismarkkinoilla valinnan valta on naisilla, joille pelkkä seksi ei riitä kuten miehille.

      Laasanen analysoi seksuaalisuutta lmiönä, jota miehet haluavat, mutta naiset hallitsevat ja hankkivat siten resursseja haltuunsa markkina-arvolla, jota yhteiskuntateoriat eivät huomaa.

      Kumma kyllä miesten pelkällä seksuaalisuudella ei keskimäärin ole juurikaan arvoa, vaan miesten on tarjottava muita resursseja naisille vastikkeeksi seksistä.

      Eduskunnan puhemies Riitta Uosukainen sanoi naisten käyttävän seksiä "vallan välineenä". Lenita Airisto suuttui siitä. Lausunto oli hänestä "äärimmäisen loukkaava naisia kohtaan", ja hän väitti pärjänneensä itse aina pelkällä älyllään. 
      Miksi hän sitten meni missikisoihin ja suostui Suomen neidoksi?

      Ex-feministi W. Ferrellin ja geenitutkija R. Dawkinsin mukaan missikisat ovat naisten kamppailua seksuaalisesta vallasta. Lenita Airisto nosti siis missiydellä omaa seksuaalista markkina-arvoaan, mutta esittää feministiä feministiä.

      Teeskentely on sääntö naisten seksivallassa!

      Itse feministijohtokin poseeraa jo räikeän punaisissa bordellisaappaissa. Muoti ja meikit ovat vaihtoteoriassa naisten välistä kilpavarustelua.(oma lisäykseni: katsokaapa vaikka jo Anne Moilasta tai vaikka Jutta Urputtajaa jne ; )

      -------

      Samoin naisten seksuaalinen valta kirjan kirjoittaja osuvasti totesti tv:ssä... hänen opiskeluaikoina lehdet aina toitotti propagandamaisesti, että valta on miehillä, mutta kun hän katsoi ravintoloissa ynm ympäriinsä niin sehän olikin mies joka kulki yleensä "lakki kourassa", seuraa anoen naisten pöydissä, yritti tarjota itseään, otti jatkuvaa torjuntaa vastaan, käyttäytyi yleensäkin naisten kanssa paljon kunnioittavammin kuin toisten miesten kanssa jne...

      -----

      ET SELLASTA... ja jo nyt meillä on ME lukemat sinkkutalouksia ja eroissa olemme myös ME lukemissa  vielä sillä erikoispiirteellä Suomessa, että nainen on se jättäjä lähes ¾ tapauksista sekä vanhenemmekin kansana jo länsimaiden nopeiten sääli Suomen tulevia poikalapsia meidän raukkojen tohvelisankarien ja händyyn vetäjien takia (oli suhteessa tai ei)...

      Ps. Joten eiköhän nyt näissä täysin muuttuneissa oloissa myös toiselle sukupuolelle kuuluisi tasa-arvoisesti jokin velvollisuus esim sivari?

      • molemmilta

        Kyllä se kuule molemmat sukupuolet käyttävät valtaa ihmissuhdemarkkinoilla. Miehet kun eivät huoli naista, joka ei ole tarjoamassa seksiä (tai antamassa ainakin lupausta siitä). Itse kun olen yrittänyt pärjätä markkinoilla älyllä ja tasa-arvoisuuteen luottaen enkä ole ryhtynyt meikki, minihame ja muuhun kilpavarusteluun, niin eipä miehetkään ole viitsineet tällaista harmaavarpusta huomioida. Kun itse haluaisin seksin lisäksi myös älyllistä ”kamppailua” parisuhteessa, niin homma on vielä vaikeampaa. Ja seksiä annan (ja otan) kyllä jos löytyy sellainen, joka onnistuu alapääni lisäksi rakastelemaan aivojani.

        Mutta, mutta tutkimusten valossa siis minun on mies "saadakseni" ryhdyttävä käyttämään valtaa, alistettava ja teeskenneltävä tai sitten jatkettava tässä seksuaalisen niukkuuden maailmassa, jossa siis myös nainen voi elää. Ei se ole miesten yksinoikeus.

        En tosin tajunnut, mitä tuo sivari asia tässä teki. Eiköhän nainen maksa yhteiskunnalle omalta osaltaan: ehkäisy- ja kuukautisvälineet, naisalojen pienempi palkka, äitiyslomat, hedelmällinen nainen on omalta osaltaan uhka työnantajalle – ”lapsia se kuitenkin käy tekemään”…


      • Rehn ja Halonen
        molemmilta kirjoitti:

        Kyllä se kuule molemmat sukupuolet käyttävät valtaa ihmissuhdemarkkinoilla. Miehet kun eivät huoli naista, joka ei ole tarjoamassa seksiä (tai antamassa ainakin lupausta siitä). Itse kun olen yrittänyt pärjätä markkinoilla älyllä ja tasa-arvoisuuteen luottaen enkä ole ryhtynyt meikki, minihame ja muuhun kilpavarusteluun, niin eipä miehetkään ole viitsineet tällaista harmaavarpusta huomioida. Kun itse haluaisin seksin lisäksi myös älyllistä ”kamppailua” parisuhteessa, niin homma on vielä vaikeampaa. Ja seksiä annan (ja otan) kyllä jos löytyy sellainen, joka onnistuu alapääni lisäksi rakastelemaan aivojani.

        Mutta, mutta tutkimusten valossa siis minun on mies "saadakseni" ryhdyttävä käyttämään valtaa, alistettava ja teeskenneltävä tai sitten jatkettava tässä seksuaalisen niukkuuden maailmassa, jossa siis myös nainen voi elää. Ei se ole miesten yksinoikeus.

        En tosin tajunnut, mitä tuo sivari asia tässä teki. Eiköhän nainen maksa yhteiskunnalle omalta osaltaan: ehkäisy- ja kuukautisvälineet, naisalojen pienempi palkka, äitiyslomat, hedelmällinen nainen on omalta osaltaan uhka työnantajalle – ”lapsia se kuitenkin käy tekemään”…

        Kun nyt taas kerran suomen nykynainen kääntää asian synnyttämiseen kun ede sivuutaan sivaria tai asetyötä, niin kopsaan tähän vastauksen asian tiimoilta tilauksestanne.... Asia myös olennaisesti liittyy tuohon avauksen esiin tuomaan ongelmaan ja naisten valtaan...

        Eli, about kaikki arvot on muuttunut Suomessa lähihistoriassa.
        Suomi sanana on tietty sama kuin ennen, mutta se mitä kulttuuria tuo termi kuvastaa - se on suurimmalta osin täysin eri kuin muutama vuosikymmen sitten.

        Suomalaiskansasta, hetero kodista, uskonnosta, isänmaasta ja sukupuolirooleista Suomi on muuttunut yhtäkkiä avioerojen luvatuksi maaksi, yhden ihmisten talouksien ME maaksi, vanhenemmekin kansana maailman nopeiten, kokolailla melkoiseksi gay, l-koodi, ero, ikisinkku, maahanmuuttaja, monikulttuuri ja femistimaaksi ynm.

        Mutta siltikään EI vain suomalaisten poikalasten (30-40% kansasta) palkaton pakkotyö vankilaa kovemmissa olosuhteissa ole muuttunut mihinkään - vaikka kaikkialla muualla vingutaan palkoista, työolosuhteista ja tasa-arvosta.

        Ja yleensäkään naiset eivät halua naiskiintiöitään, eikä tasa-arvoaan mutta kuin "rusinat pullasta" tyyliin - ei siis myöskään mihinkään perustöiden tasolle raksalle, metalliin ynm tai palkattomaan siviili/asetyöhön jne.

        Vaan vain huippupalkkaisiksi johtajiksi esim puolustusministeriksi (rehn) tai ylipäälliköksi (halonen) tai naiskiintiöillä metalli ja metsäteollisuuden johtokuntiin, ei siis mihinkään perustasolle naiskiintiöitä.

        Ja siltikin vielä jotkut yrittää verrata vanhan ajan kulttuurin tyyliin tässä täysin muuttuneessa monikulttuurisessa "sinkkuparatiisissa" naisten synnyttämistä palkattomaan tykinruoka velvollisuuteen vankilan uhalla vain suomalaisille poikalapsille (lue asevelvollisuuteen).

        Sillä tosiasiassa juuri Suomessa naiset ovat kenties maailman eniten luopuneet perinteisestä kotiäidin/vaimon roolista ynm ja miehet taas viimeisenä urbaanista länsimaista joutuvat armeijaan tässä laajudessa mm YLEN uutistenkin mukaan.

        Eli aivan ainutlaatuin tappio ja ristiriita tämäkin Suomen miesten häviöksi.

        SIIS NYKYAIKANA SUOMESSA -

        *Maasta on tullut monikulttuurinen maahanmuuttajineen ynm
        *Syntyvyys on romahtanut.
        *Vanhenemme kansana länsimaitten nopeiten.
        *Naiset voivat/tekevät lapsia ulkomaalaisten armeijaa käymättömien miesten kanssa. *Naiset voivat/hankkivat lapsia L-koodin tyyliin toisten naisten kanssa.
        *Naiset ovat jo abortoineetkin puoli miljoona lasta nykysuomessa ja tehtailu jatkuu. Tähän ei muuten tarvita isältä lain mukaan mitään suostumusta. *Naiset voivat sinkkuilla vaikka koko ikänsä.
        *Naiset voivat vaikka muutta ulkomaille
        *Ja naiset kyllä voivat toimia ylipäällikkönä (halonen), puolustusministerinä (rehn), vartijana, poliisina, kapiaisena ja perushoitajana (vrt sivari) KUNHAN vaan saavat PALKKAA!
        JA
        *Synnyttäminen ei ole valtion luomaa/keksimää kuten palkaton asetyö, vaan luonnon luomaa.
        *Synnyttäminen ei ole pakko vankilan uhalla kuten palkaton ase tai siviilityö.
        *Synnyttäminen yritetään järjestää mahdollisimman hienoissa oloissa verorahoilla, palkaton asetyö taas kaikkein kovimmissa oloissa mitä löytyy. Nykyvankilakin yhden hengen huoneineen ja omine tv on lepokoti poikalasten asevelvollisuuteen verrattuna.

        ....

        Eli miten näissä oloissa vain 30-40% kansasta, suomalaiset poikalapset, voivat vielä länsimaiden viimeisenä joutua palkattomaan pakkotyöhön vankilaa kovempiin olosuhteisiin?
        ja tarpeen vaatiessa kuolemaan kaikkien v**maisten exien, ikisinkkujen, l-koodinaisten, eri maahanmuuttaja ryhmien ynm ynm edestä PALKATTA upporikkaassa maassa?

        TÄMÄ ON TODELLISUUDESSA SUURINTA SUKUPUOLI RASISMIA, SYRJINTÄÄ JA TASA-ARVORIKOS TÄYSIN MUUTTUNEESSA SUOMESSA


      • mutta vastaanpa kuiteskin
        Rehn ja Halonen kirjoitti:

        Kun nyt taas kerran suomen nykynainen kääntää asian synnyttämiseen kun ede sivuutaan sivaria tai asetyötä, niin kopsaan tähän vastauksen asian tiimoilta tilauksestanne.... Asia myös olennaisesti liittyy tuohon avauksen esiin tuomaan ongelmaan ja naisten valtaan...

        Eli, about kaikki arvot on muuttunut Suomessa lähihistoriassa.
        Suomi sanana on tietty sama kuin ennen, mutta se mitä kulttuuria tuo termi kuvastaa - se on suurimmalta osin täysin eri kuin muutama vuosikymmen sitten.

        Suomalaiskansasta, hetero kodista, uskonnosta, isänmaasta ja sukupuolirooleista Suomi on muuttunut yhtäkkiä avioerojen luvatuksi maaksi, yhden ihmisten talouksien ME maaksi, vanhenemmekin kansana maailman nopeiten, kokolailla melkoiseksi gay, l-koodi, ero, ikisinkku, maahanmuuttaja, monikulttuuri ja femistimaaksi ynm.

        Mutta siltikään EI vain suomalaisten poikalasten (30-40% kansasta) palkaton pakkotyö vankilaa kovemmissa olosuhteissa ole muuttunut mihinkään - vaikka kaikkialla muualla vingutaan palkoista, työolosuhteista ja tasa-arvosta.

        Ja yleensäkään naiset eivät halua naiskiintiöitään, eikä tasa-arvoaan mutta kuin "rusinat pullasta" tyyliin - ei siis myöskään mihinkään perustöiden tasolle raksalle, metalliin ynm tai palkattomaan siviili/asetyöhön jne.

        Vaan vain huippupalkkaisiksi johtajiksi esim puolustusministeriksi (rehn) tai ylipäälliköksi (halonen) tai naiskiintiöillä metalli ja metsäteollisuuden johtokuntiin, ei siis mihinkään perustasolle naiskiintiöitä.

        Ja siltikin vielä jotkut yrittää verrata vanhan ajan kulttuurin tyyliin tässä täysin muuttuneessa monikulttuurisessa "sinkkuparatiisissa" naisten synnyttämistä palkattomaan tykinruoka velvollisuuteen vankilan uhalla vain suomalaisille poikalapsille (lue asevelvollisuuteen).

        Sillä tosiasiassa juuri Suomessa naiset ovat kenties maailman eniten luopuneet perinteisestä kotiäidin/vaimon roolista ynm ja miehet taas viimeisenä urbaanista länsimaista joutuvat armeijaan tässä laajudessa mm YLEN uutistenkin mukaan.

        Eli aivan ainutlaatuin tappio ja ristiriita tämäkin Suomen miesten häviöksi.

        SIIS NYKYAIKANA SUOMESSA -

        *Maasta on tullut monikulttuurinen maahanmuuttajineen ynm
        *Syntyvyys on romahtanut.
        *Vanhenemme kansana länsimaitten nopeiten.
        *Naiset voivat/tekevät lapsia ulkomaalaisten armeijaa käymättömien miesten kanssa. *Naiset voivat/hankkivat lapsia L-koodin tyyliin toisten naisten kanssa.
        *Naiset ovat jo abortoineetkin puoli miljoona lasta nykysuomessa ja tehtailu jatkuu. Tähän ei muuten tarvita isältä lain mukaan mitään suostumusta. *Naiset voivat sinkkuilla vaikka koko ikänsä.
        *Naiset voivat vaikka muutta ulkomaille
        *Ja naiset kyllä voivat toimia ylipäällikkönä (halonen), puolustusministerinä (rehn), vartijana, poliisina, kapiaisena ja perushoitajana (vrt sivari) KUNHAN vaan saavat PALKKAA!
        JA
        *Synnyttäminen ei ole valtion luomaa/keksimää kuten palkaton asetyö, vaan luonnon luomaa.
        *Synnyttäminen ei ole pakko vankilan uhalla kuten palkaton ase tai siviilityö.
        *Synnyttäminen yritetään järjestää mahdollisimman hienoissa oloissa verorahoilla, palkaton asetyö taas kaikkein kovimmissa oloissa mitä löytyy. Nykyvankilakin yhden hengen huoneineen ja omine tv on lepokoti poikalasten asevelvollisuuteen verrattuna.

        ....

        Eli miten näissä oloissa vain 30-40% kansasta, suomalaiset poikalapset, voivat vielä länsimaiden viimeisenä joutua palkattomaan pakkotyöhön vankilaa kovempiin olosuhteisiin?
        ja tarpeen vaatiessa kuolemaan kaikkien v**maisten exien, ikisinkkujen, l-koodinaisten, eri maahanmuuttaja ryhmien ynm ynm edestä PALKATTA upporikkaassa maassa?

        TÄMÄ ON TODELLISUUDESSA SUURINTA SUKUPUOLI RASISMIA, SYRJINTÄÄ JA TASA-ARVORIKOS TÄYSIN MUUTTUNEESSA SUOMESSA

        Onneksi kukaan ei ole väittänyt maailmaa tasa-arvoiseksi paikaksi.

        Länsimaisessa maailmassa ovat muuallakin arvot muuttunut. Suomessa muutos on tapahtunut kyllä nopeasti. Kuinka tärkeää siten on takertua ”suomalaisuuteen”, heterokotiin, uskontoon ja isänmaahan nykyisessä monikansallisessa, kansainvälisessä EU-maailmassa onkin jo oma juttunsa. Jokaisella pitäisi sitten vielä olla huoli myös koko maapallon tulevaisuudesta.

        Noihin sinun teeseihin liittyen, niin
        *Suomen muuttuminen monikulttuuriseksi ei ole mitään pahaa. Geenipohjaa olikin aika jo laajentaa.
        *Syntyvyyden lasku on huolestuttavaa, mutta pitääpähän muu maailma huolta maapallon täyttämisestä ihmisillä.
        *Kaikki me vanhenemme, yhteiskunnan ikäpyramidi on tosin vino. On todella syytä olla huolissaan siitä, että kuka meistä huolehtii, kun olemme raihnaisia.
        *Miehet ovat kautta aikojen hankkineet lapsia ulkomaalaisten naisten kanssa.
        *Myös miehet voivat hankkia lapsia toisten miesten kanssa
        *Ei ole tuore asia se, että nainen päättää lapsen abortoinnista. Ennen se oli naisen hengen lähdön uhallakin ainoa mahdollisuus yhteiskunnassa, joka ei hyväksynyt naista äpärän kanssa ilman huoran leimaa naisen otsalla.
        *Onneksi sekä naisilla että miehillä on oikeus muuttaa ulkomaille
        *Myös MIESylipäälliköille, -puolustusministereille, -vartijoille, -kapiaisille, -perushoitajille maksetaan palkkaa –JIPPII!
        *Onneksi on maailman kirjat jo kääntyneet ja mies on synnyttänyt tyttärensä :-)
        *Synnyttämiseltä ei voi välttyä jos on raskaaksi itsensä saattanut
        *Jos ei palkaton asetyö kiinnosta, niin voihan sitten valita tuon ehdottamasi lepokodin eli vankilan. Sehän tarjotaan totaalikieltäytyjälle ihan ilmaiseksi yhteiskunnan kustannuksella, tosin siitä ei taideta maksaa päivärahaa? Onneksesi myös naiset voivat valita nykyisin asevelvollisuuden, niin ei tarvitse poikalasten olla naisille kateellisia ”vapaudesta”.
        En ole kuitenkaan asevelvollisuuden tai armeijan kannattaja, kyllä se nykyoloissa on jo pystyyn kuollut instituutio. Jos jollain maalla olisi intressejä tuhota Suomi, niin sota koskettaisi täällä jokaista sukupuoleen ja ikään katsomatta. Tuhoamiskeinoja kyllä löytyy, joille ei edes sitkeä pieni Suomen kanssa mahda mitään.


      • tasa-arvoisesti
        mutta vastaanpa kuiteskin kirjoitti:

        Onneksi kukaan ei ole väittänyt maailmaa tasa-arvoiseksi paikaksi.

        Länsimaisessa maailmassa ovat muuallakin arvot muuttunut. Suomessa muutos on tapahtunut kyllä nopeasti. Kuinka tärkeää siten on takertua ”suomalaisuuteen”, heterokotiin, uskontoon ja isänmaahan nykyisessä monikansallisessa, kansainvälisessä EU-maailmassa onkin jo oma juttunsa. Jokaisella pitäisi sitten vielä olla huoli myös koko maapallon tulevaisuudesta.

        Noihin sinun teeseihin liittyen, niin
        *Suomen muuttuminen monikulttuuriseksi ei ole mitään pahaa. Geenipohjaa olikin aika jo laajentaa.
        *Syntyvyyden lasku on huolestuttavaa, mutta pitääpähän muu maailma huolta maapallon täyttämisestä ihmisillä.
        *Kaikki me vanhenemme, yhteiskunnan ikäpyramidi on tosin vino. On todella syytä olla huolissaan siitä, että kuka meistä huolehtii, kun olemme raihnaisia.
        *Miehet ovat kautta aikojen hankkineet lapsia ulkomaalaisten naisten kanssa.
        *Myös miehet voivat hankkia lapsia toisten miesten kanssa
        *Ei ole tuore asia se, että nainen päättää lapsen abortoinnista. Ennen se oli naisen hengen lähdön uhallakin ainoa mahdollisuus yhteiskunnassa, joka ei hyväksynyt naista äpärän kanssa ilman huoran leimaa naisen otsalla.
        *Onneksi sekä naisilla että miehillä on oikeus muuttaa ulkomaille
        *Myös MIESylipäälliköille, -puolustusministereille, -vartijoille, -kapiaisille, -perushoitajille maksetaan palkkaa –JIPPII!
        *Onneksi on maailman kirjat jo kääntyneet ja mies on synnyttänyt tyttärensä :-)
        *Synnyttämiseltä ei voi välttyä jos on raskaaksi itsensä saattanut
        *Jos ei palkaton asetyö kiinnosta, niin voihan sitten valita tuon ehdottamasi lepokodin eli vankilan. Sehän tarjotaan totaalikieltäytyjälle ihan ilmaiseksi yhteiskunnan kustannuksella, tosin siitä ei taideta maksaa päivärahaa? Onneksesi myös naiset voivat valita nykyisin asevelvollisuuden, niin ei tarvitse poikalasten olla naisille kateellisia ”vapaudesta”.
        En ole kuitenkaan asevelvollisuuden tai armeijan kannattaja, kyllä se nykyoloissa on jo pystyyn kuollut instituutio. Jos jollain maalla olisi intressejä tuhota Suomi, niin sota koskettaisi täällä jokaista sukupuoleen ja ikään katsomatta. Tuhoamiskeinoja kyllä löytyy, joille ei edes sitkeä pieni Suomen kanssa mahda mitään.

        Niin siis noilla vanhentuneilla teeseillä jotka itsekin nyt todistit täysin muuttuneiksi eli kelvottomiksi nykyajassa perustellaan tätä vain toisen sukupuolen palkatonta pakkotyötä - siksi kaikki länsimaat ovatkin jo muuttaneet systeemiä miesten kannalta parempaan suuntaan mm ylen pääuutislähetyksenkin mukaan.

        tavaa nyt vaan uudestaan nuo tekstit niin kyllä se asia voi mennä jopa feministin naisen logiikalla toimivaan kaaliin sisään -siihen ihan samaan kaaliin joka toisaalla kilpaa vaati palkka tasa-arvoja, parempia työsopimusehtoja ja sukupuoliroolien hävittämistä -naisten lisäksi tietty myös kaikille eri "palkatonta pakkotyötä" käymättömille eri lisääntyville maahanmuuttajaryhmille ynm joille täytyi ajaa maailmaennätys palkankorotus 24% lisää palkkoihin keskosia uhkailemalla entisen palkan päälle jotta he voisivat tehdä niitä samoja työnkuvia mitä suomen mies sivarissa tekee ilmaiseksi ja sen sivarin jälkeen vielä tuottavissa töissä verotulot joista tuo palkka maksetaan ;)

        Eikö oikeasti voisi laittaa seuraaviksi vuosikymmeniksi palkattoman pakkotyön kriteereiksi sen, että vain hörökorvat joutuvat sinne vankilan uhalla ja suippokorvat saa opiskella, sinkkuilla ja matkustella samaan aikaan? logiikka olisi samanlainen....


      • laitetaan?
        tasa-arvoisesti kirjoitti:

        Niin siis noilla vanhentuneilla teeseillä jotka itsekin nyt todistit täysin muuttuneiksi eli kelvottomiksi nykyajassa perustellaan tätä vain toisen sukupuolen palkatonta pakkotyötä - siksi kaikki länsimaat ovatkin jo muuttaneet systeemiä miesten kannalta parempaan suuntaan mm ylen pääuutislähetyksenkin mukaan.

        tavaa nyt vaan uudestaan nuo tekstit niin kyllä se asia voi mennä jopa feministin naisen logiikalla toimivaan kaaliin sisään -siihen ihan samaan kaaliin joka toisaalla kilpaa vaati palkka tasa-arvoja, parempia työsopimusehtoja ja sukupuoliroolien hävittämistä -naisten lisäksi tietty myös kaikille eri "palkatonta pakkotyötä" käymättömille eri lisääntyville maahanmuuttajaryhmille ynm joille täytyi ajaa maailmaennätys palkankorotus 24% lisää palkkoihin keskosia uhkailemalla entisen palkan päälle jotta he voisivat tehdä niitä samoja työnkuvia mitä suomen mies sivarissa tekee ilmaiseksi ja sen sivarin jälkeen vielä tuottavissa töissä verotulot joista tuo palkka maksetaan ;)

        Eikö oikeasti voisi laittaa seuraaviksi vuosikymmeniksi palkattoman pakkotyön kriteereiksi sen, että vain hörökorvat joutuvat sinne vankilan uhalla ja suippokorvat saa opiskella, sinkkuilla ja matkustella samaan aikaan? logiikka olisi samanlainen....

        Onneksi feministinen naisen logiikalla toimiva kaali toimii ihan omien lainalaisuuksien mukaan :-).

        Oletko sitä mieltä, että tarvitsemme pakollista armeijaa, kun kuulutat sitä tasa-arvon nimissä myös naisen velvollisuuksiin kuuluvaksi? Mielestäni emme tarvitse armeijaa, joten ei tarvitse sinne pakottaa hörö- tai suippokorvaisia tyttöjä tai poikia. Käykööt armeijan he, ketkä sinne haluavat tai jotka saadaan ostettua kunnon palkalla sinne?
        Valitettava totuus taitaa kuitenkin olla se, että jos naiset pistettäisiin pakolliseen armeijaan, niin se paikka muuttuisi täysin toisenlaiseksi. Sitähän militaristit eivät halua missään nimessä, kyllä he tykkäävät enemmän kiduttaa teitä poikaparkoja siellä entiseen tapaan. Ja eipä kukaan sitä akkalaumaa saisi kuriinkaan :-)


      • Iso H
        laitetaan? kirjoitti:

        Onneksi feministinen naisen logiikalla toimiva kaali toimii ihan omien lainalaisuuksien mukaan :-).

        Oletko sitä mieltä, että tarvitsemme pakollista armeijaa, kun kuulutat sitä tasa-arvon nimissä myös naisen velvollisuuksiin kuuluvaksi? Mielestäni emme tarvitse armeijaa, joten ei tarvitse sinne pakottaa hörö- tai suippokorvaisia tyttöjä tai poikia. Käykööt armeijan he, ketkä sinne haluavat tai jotka saadaan ostettua kunnon palkalla sinne?
        Valitettava totuus taitaa kuitenkin olla se, että jos naiset pistettäisiin pakolliseen armeijaan, niin se paikka muuttuisi täysin toisenlaiseksi. Sitähän militaristit eivät halua missään nimessä, kyllä he tykkäävät enemmän kiduttaa teitä poikaparkoja siellä entiseen tapaan. Ja eipä kukaan sitä akkalaumaa saisi kuriinkaan :-)

        Mihis se sivari vaihtoehto jäi taas tästäkin naisen vastauksesta?

        Se nimittäin "sattumalta unohtuu" aina pois naisilta julkisuudessakin kokonaisuudesta jossa nyt ei sentään ole kuin vain 2 vaihtoehtoa muistettavana -asetyö tai sivari.

        Unohdus on lähes RIKOLLISEN tasoista mm tasa-arvovirastoissamme jotka ovatkin täysin epätasa-arvoisesti telaketjufeministien vallassa ynm -sillä käsittämättömällä tavalla julkisuudessakin asiaa unohdettiin mm silloin kun naiset väen väkisin halusivat itselleen vapaaehtoisen etuoikeutetun asepalveluksen (jos heillä katsos on jotain hyötyä siitä uran takia) mutta eivät ollenkaan edes maininneet vahingossakaan kokonaispaketin toista puolta sivaria.

        Vaihtoehtoa joka luonnollisesti olisi ollut tässä vain 2 asian kokonaispaketissa se luonnollisempi heille... Mutta asia vaiettiinkin yhtäkkiä kuoliaaksi ja vaietaan yhä julkisuudessa. Lähes rikolliseen propagandamaiseen toimintaan siis osallistui/osallistuu tasa-arvovirastot ynm.

        Ei tästä asiasta voi puhua koska silloin vähitellen jokaisen suomalaisen silmät aukeisivat. Se vaietaan kuoliaaksi ja unohdetaan aina keskusteluista. Koska siitä samanlaisesta työnkuvasta mitä suomalainen mies omassa maassaan joutuu tekemään ilmaiseksi vaadittiin juuri naisille, armeijaa/sivaria käymättömille maahanmuuttajille 24% maailmanennätys palkankorotusta keskosia ja veteraanivanhuksia uhkailemalla jo ennestään kohtalaisen palkan päälle...

        mutta nyt lopetan tän riimittelyn commulla...on se sen verta vaikeaa kuitenkin ja hyppään uimaan...lukekaa ylempää lisää perusteluja...


      • se vaihtoehto
        Iso H kirjoitti:

        Mihis se sivari vaihtoehto jäi taas tästäkin naisen vastauksesta?

        Se nimittäin "sattumalta unohtuu" aina pois naisilta julkisuudessakin kokonaisuudesta jossa nyt ei sentään ole kuin vain 2 vaihtoehtoa muistettavana -asetyö tai sivari.

        Unohdus on lähes RIKOLLISEN tasoista mm tasa-arvovirastoissamme jotka ovatkin täysin epätasa-arvoisesti telaketjufeministien vallassa ynm -sillä käsittämättömällä tavalla julkisuudessakin asiaa unohdettiin mm silloin kun naiset väen väkisin halusivat itselleen vapaaehtoisen etuoikeutetun asepalveluksen (jos heillä katsos on jotain hyötyä siitä uran takia) mutta eivät ollenkaan edes maininneet vahingossakaan kokonaispaketin toista puolta sivaria.

        Vaihtoehtoa joka luonnollisesti olisi ollut tässä vain 2 asian kokonaispaketissa se luonnollisempi heille... Mutta asia vaiettiinkin yhtäkkiä kuoliaaksi ja vaietaan yhä julkisuudessa. Lähes rikolliseen propagandamaiseen toimintaan siis osallistui/osallistuu tasa-arvovirastot ynm.

        Ei tästä asiasta voi puhua koska silloin vähitellen jokaisen suomalaisen silmät aukeisivat. Se vaietaan kuoliaaksi ja unohdetaan aina keskusteluista. Koska siitä samanlaisesta työnkuvasta mitä suomalainen mies omassa maassaan joutuu tekemään ilmaiseksi vaadittiin juuri naisille, armeijaa/sivaria käymättömille maahanmuuttajille 24% maailmanennätys palkankorotusta keskosia ja veteraanivanhuksia uhkailemalla jo ennestään kohtalaisen palkan päälle...

        mutta nyt lopetan tän riimittelyn commulla...on se sen verta vaikeaa kuitenkin ja hyppään uimaan...lukekaa ylempää lisää perusteluja...

        Se sivarivaihtoehto unohtui sen takia, että on aikamoisen epärealistista uskoa, että koko kansa suostuisi ”ilmaiseen” kansalaispalvelukseen edes muutaman kuukauden ajaksi. Nyt kuitenkin osa miessukupolvesta on innollakin menossa armeijaan palvelemaan syystä tai toisesta.

        Koko kansan vaihtoehdossa taitaisi tulla kalliiksi löytää ja pistää sitten niskuroijat linnaan istumaan täysihoitoon siksi ajaksi. Tulisihan siinä tietysti muutama sotapoliisin virka auki ja pitäisi rakentaa lisäksi useampia pakkotyölaitoksia sitä varten. Työpaikkoja siis lisää? :-). Paras kuitenkin unohtaa moinen diktatuureissa tapana oleva pakollinen kansalaispalvelu.

        Auringosta tässä itse kukin nauttii. Harmi, kun pihassa ei ole uima-allasta :-)


      • Tules uimaan sieltä !
        se vaihtoehto kirjoitti:

        Se sivarivaihtoehto unohtui sen takia, että on aikamoisen epärealistista uskoa, että koko kansa suostuisi ”ilmaiseen” kansalaispalvelukseen edes muutaman kuukauden ajaksi. Nyt kuitenkin osa miessukupolvesta on innollakin menossa armeijaan palvelemaan syystä tai toisesta.

        Koko kansan vaihtoehdossa taitaisi tulla kalliiksi löytää ja pistää sitten niskuroijat linnaan istumaan täysihoitoon siksi ajaksi. Tulisihan siinä tietysti muutama sotapoliisin virka auki ja pitäisi rakentaa lisäksi useampia pakkotyölaitoksia sitä varten. Työpaikkoja siis lisää? :-). Paras kuitenkin unohtaa moinen diktatuureissa tapana oleva pakollinen kansalaispalvelu.

        Auringosta tässä itse kukin nauttii. Harmi, kun pihassa ei ole uima-allasta :-)

        Samasta aiheesta kommentoi eräät oli viestiketjun aloitus mikä tahansa niin sitä ommaa tuubaa tänne suolletaan pilvin pimein.


      • tuun!
        Tules uimaan sieltä ! kirjoitti:

        Samasta aiheesta kommentoi eräät oli viestiketjun aloitus mikä tahansa niin sitä ommaa tuubaa tänne suolletaan pilvin pimein.

        Odota hetkonen, niin nappaan simmarit ja pyyhkeen mukaan.

        Sellaista se on, omat ajatukset ja mielipiteet ovat niitä maailman tärkeimpiä :-)Ja mitä fanaattisempi olet omissa mielipiteissäsi, niin sitä paremmin asiasta kuin asiasta saat rakennettua aasinsillan, jotta voit omaa sanomaasi julistaa.

        Tulossa jo ...


      • jutkis
        Rehn ja Halonen kirjoitti:

        Kun nyt taas kerran suomen nykynainen kääntää asian synnyttämiseen kun ede sivuutaan sivaria tai asetyötä, niin kopsaan tähän vastauksen asian tiimoilta tilauksestanne.... Asia myös olennaisesti liittyy tuohon avauksen esiin tuomaan ongelmaan ja naisten valtaan...

        Eli, about kaikki arvot on muuttunut Suomessa lähihistoriassa.
        Suomi sanana on tietty sama kuin ennen, mutta se mitä kulttuuria tuo termi kuvastaa - se on suurimmalta osin täysin eri kuin muutama vuosikymmen sitten.

        Suomalaiskansasta, hetero kodista, uskonnosta, isänmaasta ja sukupuolirooleista Suomi on muuttunut yhtäkkiä avioerojen luvatuksi maaksi, yhden ihmisten talouksien ME maaksi, vanhenemmekin kansana maailman nopeiten, kokolailla melkoiseksi gay, l-koodi, ero, ikisinkku, maahanmuuttaja, monikulttuuri ja femistimaaksi ynm.

        Mutta siltikään EI vain suomalaisten poikalasten (30-40% kansasta) palkaton pakkotyö vankilaa kovemmissa olosuhteissa ole muuttunut mihinkään - vaikka kaikkialla muualla vingutaan palkoista, työolosuhteista ja tasa-arvosta.

        Ja yleensäkään naiset eivät halua naiskiintiöitään, eikä tasa-arvoaan mutta kuin "rusinat pullasta" tyyliin - ei siis myöskään mihinkään perustöiden tasolle raksalle, metalliin ynm tai palkattomaan siviili/asetyöhön jne.

        Vaan vain huippupalkkaisiksi johtajiksi esim puolustusministeriksi (rehn) tai ylipäälliköksi (halonen) tai naiskiintiöillä metalli ja metsäteollisuuden johtokuntiin, ei siis mihinkään perustasolle naiskiintiöitä.

        Ja siltikin vielä jotkut yrittää verrata vanhan ajan kulttuurin tyyliin tässä täysin muuttuneessa monikulttuurisessa "sinkkuparatiisissa" naisten synnyttämistä palkattomaan tykinruoka velvollisuuteen vankilan uhalla vain suomalaisille poikalapsille (lue asevelvollisuuteen).

        Sillä tosiasiassa juuri Suomessa naiset ovat kenties maailman eniten luopuneet perinteisestä kotiäidin/vaimon roolista ynm ja miehet taas viimeisenä urbaanista länsimaista joutuvat armeijaan tässä laajudessa mm YLEN uutistenkin mukaan.

        Eli aivan ainutlaatuin tappio ja ristiriita tämäkin Suomen miesten häviöksi.

        SIIS NYKYAIKANA SUOMESSA -

        *Maasta on tullut monikulttuurinen maahanmuuttajineen ynm
        *Syntyvyys on romahtanut.
        *Vanhenemme kansana länsimaitten nopeiten.
        *Naiset voivat/tekevät lapsia ulkomaalaisten armeijaa käymättömien miesten kanssa. *Naiset voivat/hankkivat lapsia L-koodin tyyliin toisten naisten kanssa.
        *Naiset ovat jo abortoineetkin puoli miljoona lasta nykysuomessa ja tehtailu jatkuu. Tähän ei muuten tarvita isältä lain mukaan mitään suostumusta. *Naiset voivat sinkkuilla vaikka koko ikänsä.
        *Naiset voivat vaikka muutta ulkomaille
        *Ja naiset kyllä voivat toimia ylipäällikkönä (halonen), puolustusministerinä (rehn), vartijana, poliisina, kapiaisena ja perushoitajana (vrt sivari) KUNHAN vaan saavat PALKKAA!
        JA
        *Synnyttäminen ei ole valtion luomaa/keksimää kuten palkaton asetyö, vaan luonnon luomaa.
        *Synnyttäminen ei ole pakko vankilan uhalla kuten palkaton ase tai siviilityö.
        *Synnyttäminen yritetään järjestää mahdollisimman hienoissa oloissa verorahoilla, palkaton asetyö taas kaikkein kovimmissa oloissa mitä löytyy. Nykyvankilakin yhden hengen huoneineen ja omine tv on lepokoti poikalasten asevelvollisuuteen verrattuna.

        ....

        Eli miten näissä oloissa vain 30-40% kansasta, suomalaiset poikalapset, voivat vielä länsimaiden viimeisenä joutua palkattomaan pakkotyöhön vankilaa kovempiin olosuhteisiin?
        ja tarpeen vaatiessa kuolemaan kaikkien v**maisten exien, ikisinkkujen, l-koodinaisten, eri maahanmuuttaja ryhmien ynm ynm edestä PALKATTA upporikkaassa maassa?

        TÄMÄ ON TODELLISUUDESSA SUURINTA SUKUPUOLI RASISMIA, SYRJINTÄÄ JA TASA-ARVORIKOS TÄYSIN MUUTTUNEESSA SUOMESSA

        joo onhan tää maailma aika lailla muuttunu... mutta jos lähet sille kannalle että on naiskiintiöitä joihinkin tehtäviin(onhan niitä), mutta ne on tärkeissä tehtävissä joissa päätetään ihmisten asioista(politiikassa). Pakkohan valtionhallinnalla on oltava naisia ja miehiä yhtäpaljon, sillä onhan suomen maassakin miehiä ja naisia yhtäpaljon. Puhuessasi näistä "palkattomista" ammateista joihin ei ole naiskiintiöitä voisin ensimmäiseksi sanoa, että kyllä niistä kummasti vaan palkkaa saa tai ainakin tuntemani ihmiset jotka tekevät mainitseviasi töitä, eivät sossunluukulla käy. Jos mielestäsi niihin kuuluisi ottaa naiskiintiöt niin silloinhan pitäisi ns."naisten ammatteihin" ottaa mieskiintiö. Esim. siivoojat, lastenhoitat(perhepäivähoitjat, päiväkodissa työskentelevät), keittäjät, sairaanhoitjat yms. joissa on kehnompi palkka kuin korkeammilla tahoilla. Eikö tämä olisi reilua? Ja tämä asepalvelus asia, verrataan tähän synnytys on luonnollinen asia kommenttiisi, että onhan luonnollista että miehet ovat naisia vahvempia luonnostaan, vaikkeivat mitenkään erityisemmin treenaisikkaan. Joten eikö olisi epäinhimillistä laittaa heikompi rakenteisia palvelukseen. Sodan syttyessä ei kaikista naisista olisi vetämään raskaita tykkejä ym. Jotkut miehetkin voivat toki olla heikompia, mutta onneksi heillä on mahdollisuus jäädä pois palveluksesta tähän sanomaaso "täysihoitolaan" jossa pääsee helpommalla kuin armeijassa. Sivarikin on toki erittäin hyvä vaihtoehto. Tästä asiasta voisi toki väitellä maailman tappiin asti, mutta ketä se hyödyttää? Mielestäni on reilua että naiset saavat oikeutta, koska historiallisesti ajateltuna nainen on aina ollut alistettu. Monessa maassa on naisilla nykyäänkin erittäin rankkaa. Olisi toki oikeus ja kohtuus että nainen nousisi joskus jopa miehen yläpuolelle, mutta eiköhän pelkkä tasa-arvokin riitä pitkän sorron jälkeen.


    • ..kysymys vain siitä, ettei he ole valmiita uuteen suhteeseen vaikka haluaisivatkin..ja minusta naiset on käyttäytyneet siinä mielessä " reilusti" etteivät ole alkaneet sinun kanssa ns. terapia- suhteeseen jossa sinulle olisi voinut käydä tosi huonosti.

      Mitä nyt itsensä vähättelyyn tulee kelpaamattomuudesta, niin naisella on vain liian heikko itsetunto ja hän ei luota omaan viehäysvoimaansa..takana voi olla hylätyksi tai petetyksi tulemisen kokemus jonka työstäminen vie aikaa.

      Miestenkin olisi hyvä miettiä mitä ominaisuuksia haluaa naiselta, rehellisesti. Täällä deiteissä pyörii miehiä asenteella nainen hinnalla- millä hyvänsä..ihastutaan ulkonäköön, pelätään yksinäisyyttä tms.

      Itse ainakin arvostan miehiä, jotka itsekkin tietävät mitä asioita naisessa arvostavat ja minkälaisen naisen haluavat..

      Onnea sinulle deittiin!

      • Muistan omasta nuoruudestani, että jos katseilla olisi jotain merkitystä ollut, niin poikamiehen päivät olisivat päättyneet jo varhain.

        Eli niin, kuin sanoit ei luoteta itseensä. Haluja saa olla, vaikka kuinka paljon.

        Myös ulkoiset tekijät ohjaavat suhteiden syntyä. Entiset vastoinkäymiset etenkin.


    • suurik....

      katse suuri kulli nussijaksi arveltiin,hältä kyselty ei turhaan mixi liikkui näillä main sillä turhat puheet lemmen veisi vain päg..päg..

    • vcxz

      Otitkos huomioon lainkaan sitä että tuo nainen on voinut kehittää itselleen monimutkaisen säännöstön jonka mukaan hän ei vielä kolmansien treffien kohdalla voi ottaa yhteyttä ettei tee itsestään helppoa tapausta. Jokainen tietää miten teinitytöt ottavat puhelimen käteensä ja valitsevat pojan numeron satoja kertoja, mutteivät kuitenkaan voi soittaa, koska se ei ole sopivaa tytölle ja paljastaa itsestä liikaa. Aikuisilla naisilla tämä malli ei ole yhtä selkeä ja päälle näkyvä, mutta kyllä se epävarma teinityttö heissä kuitenkin vielä on -varsinkin uuden suhteen alussa- ja opitut käyttäytymismallit saavat vallan. Tosin hillitymässä muodossa. Osa naisista toki on ajan ja kokemuksen myötä päässyt tästä mallista yli, mutta eivät kaikki. Kaikilla ei noita uuden suhteen alkamiseen liittyviä kokemuksia ole montaa erilaisista syistä. Mielestäni syy on sinussa. Olet kärsimätön, et tarpeeksi pitkäjännitteinen ja haluat kaiken nopeasti kun jo kolmansien treffien jälkeen lyöt pelin poikki moisen takia. Nainen saattaa olla vielä epävarma suhteesi pitkään ja siksi olla pidättyväinen.

    • Heheh

      Tässä kun on laitettu aloituksesta linkki S24:n pääsivulle ja sen yhteydessä on silmänkuva, niin aika kapisen näköinen silmä... Hyh hyh.

    • porkku

      Niin tuttua, niin tuttua. Olin jo jonkin aikaa seurustellut naisen kanssa, jolla oli pieni alle kouluikäinen tyttö. Myös hänen katseessaan oli sitä jotakin, jota kutsutaan sitten vaikkapa: olet kaikkeni. Yhdessäolo oli mukavaa ja tuo pieni suloinen tyttö täydensi harmoniaa. Ei aikaakaan kun kumppani ilmoitti, että ei voi jatkaa, sillä menneisyydessä on tapahtunut asioita joita on vaikea selittää, ja että olen aivan liian hyvä hänelle. No, mieleeni nousi kysymyksiä joita sitten märehdin aikani. Yritin lukea rivien välistä, mutta ei asia minulle täysin valjennut.

    • uoveli

      Minun viidennellä vaimolla oli kaiken kertova katse.Katseesta osasin lukea milloin minun piti vaieta,keittää kahvit,lämmittää sauna,rakastella tai olla ilman.Viimeiset katseet luotuaan ymmärsin että nyt on paras poistua tästä kinkeripiiristä,niimpä muutin toiselle puolen Suomea eipä hänen katse ole minua tavoittanut kolmeen vuoteen.

    • Nimetön

      ...lukiessani näitä vastauksia. Pääosa kyynikoilta tai sitten vitsin vääntäjiltä. Eli joko nainen huijaa, on miestä älykkäämpi, tai sitten koko katse-tunteet -yhteys olisi naurettava. Hyvin on propaganda mennyt perille.

      Suomessa romanttinen rakkaus on asia, johon harva uskoo. Homma liittyy nähdäkseni muuhun arvojen koventumiseen ja materialisoitumiseen (tehokkuuden ja "kovan" biologisuuden vahvaan asemaan meillä), jossa moiselle idealismille on vähän sijaa. Olen itse tavannut kymmeniä naisia ja oikeastaan vain muutama kykenee kommunikoimaan tällä henkisellä tasolla hyvin.

      Itse kuitenkin luulen, että silmät ovat sielun peili ja voivat kuvastaa kaipuuta. Ne ovat vilpittömimmät instrumentit mielen liikkeitä havaitessa, on toissijaista miksi.

      Naiset joskus tahtoisivat yhtä, mutta järkeilevät toista. Tämä liittyy naisten taipumukseen olla realistisia ja myös sosiaalista maailmaa kuuntelevia. Jos jotkut rationaaliset tavoitteet ja käsitykset/kuviot ovat ristiriidassa hetken tunteen kanssa, tunne useimmiten häviää, etenkin jos nainen on nuorempi tai muutoin itsensä huonosti tunteva ja hyväksyvä.

      On toki toisaalta ironista tätä taustaa vasten, mutta tähän myös kytkeytyvää, että joskus jokin hyvin mekaanisen liikesarjan onnistumisesta (esim. itsevarma ruuan laitto, pelimiehen elkeet baarissa), johon siis kuka tahansa pääsee harjoittelulla, nainen voi tehdä valtavia jatkopäätelmiä. Nainen usein palkitsee "yhteisöllisesti hyväksytystä ja hyvin vedetystä" koreografiasta, jolloin yksilölliset miehet, jotka eivät moisia "massamaneereita" jaksa, voivat jäädä tappiolle. Tämä on se ikävä juttu liberaalin humanismin kyllästämässä (amerikkavetoisessa) kulttuurissamme.

      • eikös vain

        kaunista on suomen kieli mutta ei kapula murteella kerrottuna


      • Zepet
        eikös vain kirjoitti:

        kaunista on suomen kieli mutta ei kapula murteella kerrottuna

        Hmm, kirjoittaja ei taida olla tilivelvollinen kielestään sinulle. Jos sinulta opiskelut jäivät oppikouluasteelle, älä vaadi muita samaan.

        Nimim. "kapula murteella" jne. jne. ;-)


    • Silmät ovat sielun peili. Näinhän sanotaan. Näet silmistä, etenkin, jos ihminen ei halua olla kanssasi tekemisissä.

      Kuitenkaan ne ei kerro kaikkea, eli juuri, niinkuin sanoit. Näit halun olla yhdessä, mutta muut asiat ratkaisivat suhteenne jatkon.

    • paskovaLokki

      Ihminen jos jokin osaa teeskennellä. Muija valehteli sulle korvat heiluen. Ihminen kun osaa huijata itseäänkin niin helvetin hyvin...

    • jjuppe

      ... nainen meni kotiinsa ja mietiskeli... - treffihuuman haihduttua alkoi verrata itseään sopivaksi kumppaniehdokkaaksi ja totesi, ettei ollut kelvollinen sinulle. Kyseessä on epävarmuutta ja pelkoa, koska olet hänen mielestään hyvä saalis eikä tulevat mahdolliset kilpailutilanteet häntä kiinnostaneet. Vahva nainen pärjää hyvän saaliin kanssa, koska osaa antaa silmillään salamaa ja olemuksellaan kuvaa, että tämä mies on minun.
      Suosittelen, ettet treffeillä liikaa korosta parhaita puoliasi, älä anna itsestäsi täydellistä kuvaa, koska noin siinä juuri käy. Rentoa huumorinheittoa, sopivasti kohteliaisuutta äläkä näytä kiinnostustasi liikaa...

      • Mies parka

        ..."ettei ollut kelvollinen sinulle"... Halusi vain imarrella sinua ettei sitten tulisi sinulle paha mieli pakeista. - Eli halusi päästä "siististi" eroon.


    • jaakobbi777

      Katseesta en osaa sanoa, ehkä sen ymmärrät väärin?
      Tai sitten tekee sen vaan miellyttääkseen että
      pääsis pois tilanteesta.

      Mutta kannattaako tuollaiset treffi jutut?
      Itse harrastelin niitä nuorempana ja ei niistä
      ollu mikään kestävää.
      Ei ollut asioita jonka takia olis kannattanut avioliittoa odottaa, en kihloistakaan ole
      iloinnut. Kylmältä kuulostaa mutta jotenkin
      sitä pitäis nyt vaan olla yksinään ja eheytyä
      ennenkuin sitä pystyy onnellisesti jakamaan
      elämän jonkun kanssa.

      Uskon että se oikea ja hyvä likka tulee sitten
      ajallansa. Itse en usko noihin treffijuttuihin,
      niitä ilmoituksia on paljon ja kun joku vaan
      tärppää niin lähetään kattomaan ja loppupeleis
      sitä on kuitenkin pettyny että tälläisenkö
      mä nyt sain ja tietää että sais parempaa.

      No tälläsiä ajatuksia nousi asiasta.

      • Saran salama

        Itselläni on vastaava kokemus miespuolisesta entisestään tutusta tyypistä.
        Oli kuumia öitä,pitkiä tutkivia katseita.Satunnaisia tapaamisia.Sanotaan,että vastarakastuneet ovat hermostuneita.Minä olin juuri sitä.Syystä etten koskaan tiennyt nähdäänkö enään.
        Viimeinen yö.Olin niin onnessani kotiin mennessä.
        Parin viikon kuluttua puhelin soi:"Hän on ja seurustelee toisen kanssa"!
        Mun maailma romahti.
        Koskaan en ole saanut mitään selitystä.Että silleen..


    • mikä vitun suhde?

      tuohan on ihan normaalia, naidaan parina kolmena päivänä ja häivytään.
      kukaan niistä mitään suhdetta odota.

    • ...........?

      Voihan olla monta syytä miksi hän ei enää vastannut esim sairastuminen, kuolema? No nuo oli hurjia, mutta jos ei mitään kuulu...

    • Yllätys!!

      "Nainen ei silloin ollut valmis uuteen suhteeseen (selvittämättömiä juttuja exänsä kanssa)"

      Annas kun arvaan tuo sun deittis oli bongattu S24Treffeistä??
      No ei se mitään näihin saa varautua kun tuolla yli puolet naisista on juuri näitä kyseisiä tapauksia eli on tullut myös huomattua mutta löytyi sentään yksi oikeasti vapaa ja seurusteluun kykenevä nainen tuoltakin!

      • merkitys on

        suuri. Nainen voi olla lähtenyt treffeille juuri tällaisen "nuorekkaan" nelikymppisen (lapsen, joka kuvittelee itsestään liikoja)kanssa. Tunteellisina ihmisinä naiset eivät halua loukata vastapuolta suoraan ja sanoa mitään pahaa, vaan he teeskentelevät ystävällistä ja toivovat etteivät ikinä kohtaa tätä illjettävää vanhaa(aih, nuorekasta) äijää joka ei ymmäränyt että aika on jo ohi hänestä ajanut. Ressukoita riittää. Niitä ovat ne nelikymppiset jotka kaksikymppisiä vokottelevat, esiintyvät sinkkuina ja nuorekkaina, lähes täydellisinä pakkauksina, mutta naista ei tahdo kainaloon löytyä, olisiko silloin aika etsiä omaa kultaa omasta ikäluokasta, heh. Usein naureskelemme kaveripiirissä kun vanhat ukot (jopa yli 40v) yrittävät lähestyä ja tehdä tuttavuutta leikkien nuorekkaita, sille nauroivat jopa miehemmekin. Joten jättäkää vanhat patut meidän nuoret jo rauhaan, me haluamme omantasoista, voimissaan olevaa ja nuorta seuraa.

        Tyttö vm.86


      • ..............................
        merkitys on kirjoitti:

        suuri. Nainen voi olla lähtenyt treffeille juuri tällaisen "nuorekkaan" nelikymppisen (lapsen, joka kuvittelee itsestään liikoja)kanssa. Tunteellisina ihmisinä naiset eivät halua loukata vastapuolta suoraan ja sanoa mitään pahaa, vaan he teeskentelevät ystävällistä ja toivovat etteivät ikinä kohtaa tätä illjettävää vanhaa(aih, nuorekasta) äijää joka ei ymmäränyt että aika on jo ohi hänestä ajanut. Ressukoita riittää. Niitä ovat ne nelikymppiset jotka kaksikymppisiä vokottelevat, esiintyvät sinkkuina ja nuorekkaina, lähes täydellisinä pakkauksina, mutta naista ei tahdo kainaloon löytyä, olisiko silloin aika etsiä omaa kultaa omasta ikäluokasta, heh. Usein naureskelemme kaveripiirissä kun vanhat ukot (jopa yli 40v) yrittävät lähestyä ja tehdä tuttavuutta leikkien nuorekkaita, sille nauroivat jopa miehemmekin. Joten jättäkää vanhat patut meidän nuoret jo rauhaan, me haluamme omantasoista, voimissaan olevaa ja nuorta seuraa.

        Tyttö vm.86

        Eilen näin todella kauniin naisen!!!Varsinkin
        Silämät oli todella IHANAT!!!!!!!
        Oikeen kissan silmät ja nyt olen ihan PASKANA!!!!
        Silmät on se joista näkee paljon ja jotenkin ihmisen sisälle...........


      • Kuuskymppinen nainen
        merkitys on kirjoitti:

        suuri. Nainen voi olla lähtenyt treffeille juuri tällaisen "nuorekkaan" nelikymppisen (lapsen, joka kuvittelee itsestään liikoja)kanssa. Tunteellisina ihmisinä naiset eivät halua loukata vastapuolta suoraan ja sanoa mitään pahaa, vaan he teeskentelevät ystävällistä ja toivovat etteivät ikinä kohtaa tätä illjettävää vanhaa(aih, nuorekasta) äijää joka ei ymmäränyt että aika on jo ohi hänestä ajanut. Ressukoita riittää. Niitä ovat ne nelikymppiset jotka kaksikymppisiä vokottelevat, esiintyvät sinkkuina ja nuorekkaina, lähes täydellisinä pakkauksina, mutta naista ei tahdo kainaloon löytyä, olisiko silloin aika etsiä omaa kultaa omasta ikäluokasta, heh. Usein naureskelemme kaveripiirissä kun vanhat ukot (jopa yli 40v) yrittävät lähestyä ja tehdä tuttavuutta leikkien nuorekkaita, sille nauroivat jopa miehemmekin. Joten jättäkää vanhat patut meidän nuoret jo rauhaan, me haluamme omantasoista, voimissaan olevaa ja nuorta seuraa.

        Tyttö vm.86

        KIITOS asiallisesta huomautuksesta miehille, jotka etsivät tyttärensä tai jopa tyttären tyttären ikäisiä tyttöjä itselleen. Pedofiilit ovat sitten oma kammottava lukunsa.

        Osa näistä miehistä haluaa kasvattaa nuoren naisen mieleisekseen kumppaniksi tajuamatta tulevaisuutta, jolloin tyttö lähtee nuoremman ja kyvykkäämmän matkaan. Osa miehistä valitsee tosi nuoren naisen egoaan kohottamaan tai hiipuvaa potenssia nostamaan, sillä pornoleffojen katsojat näkevät vain nuoria naisia. Osa miehistä etsii tuleville lapsilleen äitiä, koska sukua ei ole vielä jatkettu ja oman ikäiset naiset eivät enää halua lapsia tai lapsensaanti on jo mahdotonta.

        Olen tsekkaillut suomi24.fi hakusivuja jonkin aikaa ja hämmästellyt miesten hakuja ja yhteydenottoja. 50-60 vuotiaat miehet etsivät useimmiten ainakin 20 vuotta itseään nuorempia naisia? Jotkut heistä kertovat jo profiilissaan, että 50 naisten on turha heille viesteillä.

        Omassa profiilissani on asiallinen kuva, joka ilmeisesti huomataan. Profiilissani kerron etsiväni 50-60v. miestä, koska kokemukseni 60 miehistä ovat ollet tosi huonoja. Kerron etten ole kiinnostunut poikani ikäisistä miehistä enkä ole kiinnostunut tyttöni 29v. ikäisiä naisia etsivistä miehistä. Tekstiä ei viitsitä lukea ja ehdotuksia tulee...

        Saan turhan paljon tapaamispyyntöjä nuorilta miehiltä, joista suurin osa on nuorempia kuin oma poikani 33v. Nuorin itseään seksikumppanikseni tarjoava on ollut vasta 18v.

        Olen todella järkyttynyt näiden nuorten puolesta!
        Useimmiten olen vastannut näille nuorille huomioiden heidän yhteydenottonsa laadun. Olen pyytänyt heitä lukemaan profiilit ja uskomaan, mitä siellä lukee. Sinnikkäimmät jatkavat viestejään, jolloin olen merkinnyt heidät torjutuiksi.

        Tunnen onnekseni vain yhden 55 vuotiaan naisen, joka haluaa vain 25 poikia itselleen. Hän komentaa heidät kutsumaan itseään "tädiksi", jos joku kysyy...

        Olen vahvasti sitä mieltä, että "oman aikansa" ihmisillä on parhaat mahdollisuudet viihtyä keskenään.


    • Mihkäs muuhun

      Katseesta ei voi päätellä mitään.

      Puhuminen on viestintäkeinona huomattavasti katsetta eli silmän liikettä tehokkaampi.

      Kannattaa avata suu treffeillä ja sen sijaan että laittaisi sinne jotain , kannattaa suuta pitää auki jospa sieltä tulisi jotain sanoja ulos.

      • sanottavaa,

        edes fiksua, niin kannattaa laittaa suu kiinni. Saattaa vain kärpänen pörrätä sisään.


      • Toimii kuin junan vessa
        sanottavaa, kirjoitti:

        edes fiksua, niin kannattaa laittaa suu kiinni. Saattaa vain kärpänen pörrätä sisään.

        Kyllä suuta kannattaa pitää koko ajan auki niin treffikaveri voi katsella hampaita siinä kun oottelee että suusta tulisi jotakin ulos .


      • suun

        sieltä kuului öörkkhhhh ja nainen juoksi kotiin. Kerran näin kun yksi muija piti ohjeidesi mukaisesti suuta auki trefeillä, siis suuta auki koko ajan jos jotain tapahtuisi/kuuluis no kullihan sinne meni puhetta pitämään ja jotain tapahtui.

        Näin yhden muijan pitävän suuta auki ja luulin vammaiseksi joten juoksi kotiin urpon pelossa.


    • MeijuM

      Olen näitä katseita viljellyt ja omalla kohdallani olen ajatellut: -Mä voisin rakastua tuohon ihanaan mieheen, joka on kaikenlisäksi muhun noin rakastunut, mutta kun ei se vaan ole se oikea.

      Eli sitä siis jotenkin elää toisen ihmisen tunteilla.

      • vaalee komee

        SUOMESSA SYÖDÄÄN ENITEN PSYYKE LÄÄKKEITÄ,SEN HUOMAA SILMISTÄ EKANA JA PUHE ON SEKAVAA,ETEKIN NAISISTA JOKA ASIAN KUITTAA HYSTERISELLÄ NAIRULLA JA SUOMESSA NÄITÄ ON TOSIPALJON.

        KUITENKIN LIITOT KESTÄÄ KORKEINTAAN PARIVUOTTA..JOKA TOINEN EROAA,,EIKÄ SILLÄ TOISELLA PULELLAKAAN HYVIN MENE.

        NYKY NUORET MIEHET EI ENÄÄ MENE PARISUHTEESEEN IHAN HELPOSTI..REFIT PALSTPOILLA,,ETENKIN NAISET NIILLÄ ON KOVAT VAATIMUKSET MIEHESTÄ,IKÄÄN KUIN TILASIN mersun piti tilauksessa lisä mauseteista tahdä luettelo jaka lisäsi auton hintaa,,55 000€
        tilaus tulee perille niillä herkuilla kun on sovittu.

        refit palstoilla,parasta kuvaa laitetaan kehiin..olen tosi pettynyt naisten tasoon suomen refit palstoilla.


      • KARI VAAHTERA
        vaalee komee kirjoitti:

        SUOMESSA SYÖDÄÄN ENITEN PSYYKE LÄÄKKEITÄ,SEN HUOMAA SILMISTÄ EKANA JA PUHE ON SEKAVAA,ETEKIN NAISISTA JOKA ASIAN KUITTAA HYSTERISELLÄ NAIRULLA JA SUOMESSA NÄITÄ ON TOSIPALJON.

        KUITENKIN LIITOT KESTÄÄ KORKEINTAAN PARIVUOTTA..JOKA TOINEN EROAA,,EIKÄ SILLÄ TOISELLA PULELLAKAAN HYVIN MENE.

        NYKY NUORET MIEHET EI ENÄÄ MENE PARISUHTEESEEN IHAN HELPOSTI..REFIT PALSTPOILLA,,ETENKIN NAISET NIILLÄ ON KOVAT VAATIMUKSET MIEHESTÄ,IKÄÄN KUIN TILASIN mersun piti tilauksessa lisä mauseteista tahdä luettelo jaka lisäsi auton hintaa,,55 000€
        tilaus tulee perille niillä herkuilla kun on sovittu.

        refit palstoilla,parasta kuvaa laitetaan kehiin..olen tosi pettynyt naisten tasoon suomen refit palstoilla.

        NEUVOO KODOMIN KÄYTÖSTÄ. ENSIN AVAAT PAKETIN. SITTEN LAITAT KONDOMIN SUUSI ETEEN JA IMET VOIMAKKAASTI SITÄ SISÄÄSI. VARO NIELAISEMASTA SITÄ. EI HAITTAA, JOS VÄHÄN TULEE REPEYMIÄ. (YHDEN ÄPÄRÄN MINÄKIN OLEN TÄHÄN MAAILMAAN SIITTÄNYT). SITTEN KÄÄRIT SEN HEPIN YMPÄRILLE JA EIKUN VATKAAMAAN...


      • KARI VAATERA
        KARI VAAHTERA kirjoitti:

        NEUVOO KODOMIN KÄYTÖSTÄ. ENSIN AVAAT PAKETIN. SITTEN LAITAT KONDOMIN SUUSI ETEEN JA IMET VOIMAKKAASTI SITÄ SISÄÄSI. VARO NIELAISEMASTA SITÄ. EI HAITTAA, JOS VÄHÄN TULEE REPEYMIÄ. (YHDEN ÄPÄRÄN MINÄKIN OLEN TÄHÄN MAAILMAAN SIITTÄNYT). SITTEN KÄÄRIT SEN HEPIN YMPÄRILLE JA EIKUN VATKAAMAAN...

        JANAKKALAN TURENKISTA. NEUVOO ARKISIN RANI OY:ssä TERVAKOSKELLA LISÄÄ...


      • ...lukihäröinen....
        vaalee komee kirjoitti:

        SUOMESSA SYÖDÄÄN ENITEN PSYYKE LÄÄKKEITÄ,SEN HUOMAA SILMISTÄ EKANA JA PUHE ON SEKAVAA,ETEKIN NAISISTA JOKA ASIAN KUITTAA HYSTERISELLÄ NAIRULLA JA SUOMESSA NÄITÄ ON TOSIPALJON.

        KUITENKIN LIITOT KESTÄÄ KORKEINTAAN PARIVUOTTA..JOKA TOINEN EROAA,,EIKÄ SILLÄ TOISELLA PULELLAKAAN HYVIN MENE.

        NYKY NUORET MIEHET EI ENÄÄ MENE PARISUHTEESEEN IHAN HELPOSTI..REFIT PALSTPOILLA,,ETENKIN NAISET NIILLÄ ON KOVAT VAATIMUKSET MIEHESTÄ,IKÄÄN KUIN TILASIN mersun piti tilauksessa lisä mauseteista tahdä luettelo jaka lisäsi auton hintaa,,55 000€
        tilaus tulee perille niillä herkuilla kun on sovittu.

        refit palstoilla,parasta kuvaa laitetaan kehiin..olen tosi pettynyt naisten tasoon suomen refit palstoilla.

        ..komia kirjoittaa -tässä sen taas näkee..Kaikkea ei mahdu samaan päähän -ulkonäköä ja osaamista edes alkeellisimmassa tasossa!
        Nim.Kaunis ja rohkee vai mitä se oli......


    • käyttävät tunteiluaan hyväksi

      niimpä niin. NAiset ne vaan osaavat vaikka tekoitkeä jos tarve vaatii 8 )

    • Colt

      Tulkitsit viestin osittain oikein ja osittain väärin.

      Hän katsoi sinua ulkopuolisena upeana ihmisenä jonka hän tuntee ja jonka kanssa oli kiva viettää aikaa ja hän tahtoo muistaa sinut mutta että hän siirtyy nyt eteenpäin. Toisin sanottuna hänen tunne latauksensa oli hiipunut ja katseli nyt sinua avoimemmin silmin kuin ennen hyväksyen asian että asian menevät noin.

      Ei kannata laskea naisen viestien varaan liian paljon, he eivät itsekään tiedä mitä he viestittävät tai haluavat viestittää useinkaan.

    • et voi..

      päätellä juuri mitään.Jos näet pelkän silmän,se ei mitään paljasta,vaan koko kasvojen eleet ja ilmeet.Ensi vaikutelma kertoo totuuden,joka sitten pitää paikkansa hyvinkin pitkälle.Seuraavan kerran kun kohtaat jonkun naisen deiteillä,älä tyydy omiin oletuksiisi,vaan kekustele,niin silloin tiedät onko sinulla minkäänlaisia mahdollisuuksia.

      • niin just

        Ilmeet, elehdintä ja katseet vaikuttavat yhdessä. Ja pitkä katse ja hymy naiselta tai mieheltä kertovat usein ihastuksesta. Myös varmaan sellainen ilmeetön, hakeva pitkä katse.


    • Caidemonn

      Ei suhteen päättymiselle tarvia olla mitään selitystä, eikä sitä missään nimessä pidä mennä kärttämään. Et vaan yksinkertaisesti osaa tulkita naista oikein. Nainen on kiero, sinun pitää olla ovelampi.

      • tyhmä kuka viittii

        MAHDOLLISUUKSIA ON MIEHILLÄ..KUKA HUOLII YKSIN HUOLTAJA NAISIA..JOITA SUOMI REFEISSÄ PUoLI MILJOONAA EI KELPAA KELLEEN,JA YLI LIHAVIA LÄSKEJÄ JA KOULUTTAUTUNEISUUA O,nisen täytyy olla hyvän ammatin omaava ja kaunis.

        jos nainen asuu vuokralla ..ketoo jo aika paljon hänestä..ei kiitos.

        naisella pitää olla koulu sivistys ja säästöjä myös ok-talo alkaa minua kiinnostaan.


    • ggp

      (anteeksi että poikkeaa aiheesta;)) Meidän oppettajalla on aina sama ilme, siitä ei ikinä tiedä onke se vihainen, iloinen, surullinen.... Se saattaa vaikka antaa kympin todistusken ja kehua ihan hullusti, vaan sillä on silti naama peruslukemilla.

    • mitä tarkoittaa

      Ja sitten alkuperäisen aiheen vierestä. Välillä ihastukseni töissä kääntää katseensa luonnottoman äkkiä pois , kun katseet on kohdanneet. Mitä mieltä olette tästä? Onko ujo, eikä halua tuijottaa vai ahdistaako minun katse?

      Vaikka yritän ihan tavallisesti katsoa ja ehkä vahingossa katseet kohtaa, en mitenkään tuijota. Itse ainakin käännän pään pois koska ujostuttaa joskus. Ja ihastuneena omat reaktiot on jotenkin jäykkiä ja paniikkisia.

      Mutta on sellaisiakin kokemuksia että olen luullut toisen olevan ihastunut ja saanut kuulla myöhemmin ettei todellakaan ole, kun on ollut tätä paniikkista pään kääntelyä.

      • LookALike

        Jepjep, katseestahan voi päätellä ihan mitä itse haluaa. Inhoavankin katseen saa omassa mielikuvituksessaan rakastavaksi. Toisen mielen liikunnoista ei koskaan tiedä. Kymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen voi jo tietää jotakin.


      • selvästi

        että kyseinen henkilö vaivaantuu tai häkeltyy
        sinun "tuijotuksestasi". Ihmisen ihastuminen kun
        ihan taatusti paljastuu katseesta sekä myös koko olemuksesta: Niin kohteelle, kuin myös muille ympärillä oleville.


      • mitä tarkoittaa
        selvästi kirjoitti:

        että kyseinen henkilö vaivaantuu tai häkeltyy
        sinun "tuijotuksestasi". Ihmisen ihastuminen kun
        ihan taatusti paljastuu katseesta sekä myös koko olemuksesta: Niin kohteelle, kuin myös muille ympärillä oleville.

        Selvästi häkeltyy joo. Mutta ei voi tietää kuitenkaan. Enkä varmala tuijota, tietoisesti yritän olla normaali. Mutta turha tietysti itse ikuisesti elätellä mitään toiveita.


    • Huolehdi siitä

      ... ettet enää tapaile itsetuntovaurioisia naisia. That´s it. Sen jälkeen ei tarvitse niin keskittyä silmänasentoihin.

    • ...on näin: lue

      Se katse tarkoittaa sitä, että toisessa osapuolessa on kuitenkin jokin asia/piirre/tapa/tyyli joka ärsyttää ja tahdikas ja fiksu nainen ei sitä sano kuitenkaan suoraan, koska se voisi loukata toista. Tiedän tuon tilanteen kokemuksesta. Eli olisit hyvä kumppani, mutta kun...

      Tsemppiä!

    • Harm

      katseen ja sen merkityksen.

      Sitä sattuu parhaimmillekin. Tosin joskus ihmisistä näkee heti alkusekunneista esimerkiksi miten hän suhtautuu sinuun. Joskus taas asiaa saattaa joutua penkomaan vaikka kuinka.

      Aivan kuten ihmisten suutkin ne kertovat vaikka mitä mutta usein ne myös valehtelevat tai antavat lupauksia joita eivät osaa pitää.

      • kyseessä

        Katseellaan nainen esittää anteeksipyynönsä että jättää sinut. Ei vaan kykene sanomaan sitä suoraan. Tuo "en ansaitse sinua ja olet liian hyvä minulle" on ihan silkkaa sanahelinää. Totuuden kiertelyä.


    • Älä luota pelkkään katseeseen

      Jopas tarkkaan osaat mielestäsi analysoida toisen ihmisen katseen. Vaikutat vielä aika lapselliselta nuorelta mieheltä. Mistä tiedät vaikka hän olisi ajatellut jotain tähän suuntaan: "Huh, onneksi pääsen tuosta peräkammaripojusta nyt eroon...niitä näyttää riittävän". Tyttö saattoi katsoa sinua vetoavasti, mutta hänen päässään saattoi liikkua jotain aivan muuta. Muistutan, että naiset ovat äärettömän kavalia monessa suhteessa. Älä myöskään kuvittele itsestäsi liikoja, vaan koeta tajuta että on aina sinua parempia ja myös huonompia miehiä. Tällä kertaa ei vain tärpännyt....sellaista on elämä.

      • ERKKI...A

        totta,naisessa on vain se yksi paikka,joka kiinnostaa kun on himo päällä,,käytön jälkeen ei minua nanen enää kiinnosta vaan uutta koukkuun..

        tempun jälkeen inhottaa koko naisen..sinne ei pidä kattoo käytön jälkeen on niin ruma paikka.


      • huvit vai'onko?
        ERKKI...A kirjoitti:

        totta,naisessa on vain se yksi paikka,joka kiinnostaa kun on himo päällä,,käytön jälkeen ei minua nanen enää kiinnosta vaan uutta koukkuun..

        tempun jälkeen inhottaa koko naisen..sinne ei pidä kattoo käytön jälkeen on niin ruma paikka.

        tuossa kuvassa pupilit suuret kuin huume ja pilleri villellä.

        lasinen katse sairas ihminen toi kuvassa oleva.


    • Opi elämään

      Kirjoitit näin: "Kunnes päivien jälkeen ilmoitin lopettavani suhteen". Nainenko muka sanoi että sinä olet liian hyvä hänelle kun sinä ilmoitit lopettavasi jutun??? Hah, hah haa!!! Kuulehan nyt poju, ei teillä mitään suhdetta koskaan ollutkaan! Nainen huomasi sinut luuseriksi ja päätti nostaa kytkintä mikä oli häneltä täysin oikea veto. Minulla on sellainen tunne, että olet keksinyt koko jutun ja tarkoituksesi on ainoastaan hiukan provota näille junteille, jotka ottavat viestisi tosissaan. Katseesta vielä sen verran että siitä ei voi päätellä yhtään mitään. Puhun omasta kokemuksesta. Katsoin naista viimeksi viikko sitten rakastuneen hellästi ja pääsin kuin pääsinkin pukille :-) Katsetta voi ja kannattaa käyttää hyväksi toteuttaakseen tarkoitusperänsä, mutta se onko katse totta, on jo kokonaan toinen juttu. Kasva aikuiseksi ja katso naista ensiksi peppuun eikä silmiin.

    • likinäköinen

      Se katse on tyyliin; sä et ole huonompi kun mun muutkaan ja sä olisit tässä, mutta minulla ei ole yhdeksää elämää - olisit saanut kuudennen jos olisi. Muuten ton otsikkokissan silmistä näkyy kolme valopaneelia ja se on otettu valkoista taustaa vasten, että se maatiainen on kaukana liiterin nurkalta.

    • Upea, kaunis nainen

      Naisen katse merkitsi sinun tapauksessasi seuraavaa: "Voi sinua pientä raukkaa kun olet niin herkkä ja avuton. Se mies jonka valitsen itselleni, pitää olla henkisesti voimakkaampi. Toki minun piti sinua hiukan kehua, koska muuten tekisit itsarin. Sinulla on liikaaa pissaa päässäsi ja suuret luulot itsestäsi. Sinusta on päästävä viipymättä eroon". Että näin tässä elämässä.

      • Harm

        varmaankin että miehen on hyvä päästä siitä naisesta eroon tai lopputuloksena on miehen itsari?

        Koska sitähän tuollainen nainen etsii. Miestä joka on henkisesti tarpeeksi vahva kestämään kaiken sen keinumaisen edes takaisin pyörimisen mitä naisen päässä olevan pissan hölskyminen aiheuttaa?

        Että noin tässä maailmassa.


      • Osui ja upposi
        Harm kirjoitti:

        varmaankin että miehen on hyvä päästä siitä naisesta eroon tai lopputuloksena on miehen itsari?

        Koska sitähän tuollainen nainen etsii. Miestä joka on henkisesti tarpeeksi vahva kestämään kaiken sen keinumaisen edes takaisin pyörimisen mitä naisen päässä olevan pissan hölskyminen aiheuttaa?

        Että noin tässä maailmassa.

        Voi sinua toista pientä mammanpoikaa :-) Juuri sinunlaisia ja kaverisi kaltaisia miehiä me naiset vierastamme. Me naiset etsimme todellisia miehiä, joiden henkinen kantti kestää ja joihin me voimme luottaa. Sinun pahvisessa päässäsi ei hölsky virtsa ja vielä vähemmän järkevät ajatukset. Olet äidin pieni pissahousu, jolle tämä maailma on vielä pelottava ja vieras. Syö lisää kaurapuuroa ja vaihdata vaippasi, kyllä se siitä. Että näin tässä maailmassa ;-)


      • Harm
        Osui ja upposi kirjoitti:

        Voi sinua toista pientä mammanpoikaa :-) Juuri sinunlaisia ja kaverisi kaltaisia miehiä me naiset vierastamme. Me naiset etsimme todellisia miehiä, joiden henkinen kantti kestää ja joihin me voimme luottaa. Sinun pahvisessa päässäsi ei hölsky virtsa ja vielä vähemmän järkevät ajatukset. Olet äidin pieni pissahousu, jolle tämä maailma on vielä pelottava ja vieras. Syö lisää kaurapuuroa ja vaihdata vaippasi, kyllä se siitä. Että näin tässä maailmassa ;-)

        nauruista.

        Harvemmin olen nähnyt yhtä lyhyttä siltaa mielikuvitusmaailman ja todellisen maailman väliin viritetyksi.

        Maailmassa on katsos kolmenlaisia miehiä. Mammanpoikia (joissa ei sinällään ole mitään vikaa vaikka joku tahtoo niin väittää), "tosimiehiä" joista pissaleidit tykkäävät kun eivät ole mamman poikia mutta just tarpeeksi heikkoja siinä yhdessä suhteessa eli jotka tekevät pillun toivossa sitä mitä nainen kulloinkin keksii sekä viimeisenä ryhmänä oikeita miehiä jotka itse määrittelevät oman arvonsa ja eivät edes viimeisenä tekonaan alennu jonkun pissaleidin kynnysmatoksi tai juokse heidän perässään vain tavan vuoksi tai suostu heidän juostun kustuihin suunnitelmiin ja toiveisiin.

        Voit ymmärtää kommenttini perusteella mihin kastiin itse kuulun. En ota komentoja keneltäkään ja kaikkein vähiten pissaleideiltä.

        Ymmärrättekö nyt, madame pisuaari?

        (Ja mitä jos painuisit nyt kotiin täältä provoilija.)


      • hahaha...
        Harm kirjoitti:

        nauruista.

        Harvemmin olen nähnyt yhtä lyhyttä siltaa mielikuvitusmaailman ja todellisen maailman väliin viritetyksi.

        Maailmassa on katsos kolmenlaisia miehiä. Mammanpoikia (joissa ei sinällään ole mitään vikaa vaikka joku tahtoo niin väittää), "tosimiehiä" joista pissaleidit tykkäävät kun eivät ole mamman poikia mutta just tarpeeksi heikkoja siinä yhdessä suhteessa eli jotka tekevät pillun toivossa sitä mitä nainen kulloinkin keksii sekä viimeisenä ryhmänä oikeita miehiä jotka itse määrittelevät oman arvonsa ja eivät edes viimeisenä tekonaan alennu jonkun pissaleidin kynnysmatoksi tai juokse heidän perässään vain tavan vuoksi tai suostu heidän juostun kustuihin suunnitelmiin ja toiveisiin.

        Voit ymmärtää kommenttini perusteella mihin kastiin itse kuulun. En ota komentoja keneltäkään ja kaikkein vähiten pissaleideiltä.

        Ymmärrättekö nyt, madame pisuaari?

        (Ja mitä jos painuisit nyt kotiin täältä provoilija.)

        "En ota komentoja keneltäkään ja kaikkein vähiten pissaleideiltä. Ymmärrättekö nyt, madame pisuaari?"

        Mister kusipäähän tuo on selvästi. Luultavasti sama tyyppi, joka kirjoitti tuon "Olet onneton pikkupoju!" viestin.


      • Harm
        hahaha... kirjoitti:

        "En ota komentoja keneltäkään ja kaikkein vähiten pissaleideiltä. Ymmärrättekö nyt, madame pisuaari?"

        Mister kusipäähän tuo on selvästi. Luultavasti sama tyyppi, joka kirjoitti tuon "Olet onneton pikkupoju!" viestin.

        korjaan...

        "mademoiselle pisuaari" siinä tapauksessa.


      • mun..
        Harm kirjoitti:

        nauruista.

        Harvemmin olen nähnyt yhtä lyhyttä siltaa mielikuvitusmaailman ja todellisen maailman väliin viritetyksi.

        Maailmassa on katsos kolmenlaisia miehiä. Mammanpoikia (joissa ei sinällään ole mitään vikaa vaikka joku tahtoo niin väittää), "tosimiehiä" joista pissaleidit tykkäävät kun eivät ole mamman poikia mutta just tarpeeksi heikkoja siinä yhdessä suhteessa eli jotka tekevät pillun toivossa sitä mitä nainen kulloinkin keksii sekä viimeisenä ryhmänä oikeita miehiä jotka itse määrittelevät oman arvonsa ja eivät edes viimeisenä tekonaan alennu jonkun pissaleidin kynnysmatoksi tai juokse heidän perässään vain tavan vuoksi tai suostu heidän juostun kustuihin suunnitelmiin ja toiveisiin.

        Voit ymmärtää kommenttini perusteella mihin kastiin itse kuulun. En ota komentoja keneltäkään ja kaikkein vähiten pissaleideiltä.

        Ymmärrättekö nyt, madame pisuaari?

        (Ja mitä jos painuisit nyt kotiin täältä provoilija.)

        idoli.

        I am the man that sets tempo.


    • saattaapi

      mielestäni ollakin vaivaantunut olo. Haluaisi tilanteesta nopeasti irti ja kenties huppelissa tunnettu vetovoima onkin vallan tipotiessään, jopa katumustakin voi pukata päälle...

      Kun sitten yrittää peitellä tällaista tunnetta korrektisti, jottei loukkaisi suotta toista, voi ilmeen "ystävälliseksi pinnistämisen" tulkitakin
      toinen sitten miten tahansa. Lämpimän ilmeen loihtiminen voi siinä hätäpäissään lipsahtaa vähän överiksikin..

      Siinäpä sitä sitten onkin tulkittavaa!

    • lionnai

      Se on surun katse... kertoo siitä kuinka paljon nainen suree ja pahoillaan on siitä että ei voi olla sinun kanssasi. Hän haluaisi kovasti, mutta luulee/ tietää että suhde olisi mahdottomuus. Katseesta siis huokuu rakkautta, surua ja sääliä sinua sekä häntä itseään kohtaan.

    • Kaunis, upea nainen

      Et taida ymmärtää vielä että naiset useimmiten leikkivät miehen kanssa. Meitä ei niinkään kiinnosta tyhmien miesten tunteet, vaan pikemminkin se aineellinen ja fyysinen hyöty mitä heistä voi lohjeta parhaimmillaan. Sinun tapauksessasi fiksu nainen huomasi varmaan jo ensimmäisen tapaamisenne aikana millainen umpiluukallo oikein olet.

      Sait ansiosi mukaan, joten älä viitsi tulla julkisesti nyyhkimään jos tyttö jätti sinut kuin nallin kalliolle. Tyttö ansaitsee taatusti miehekkäämmän ja turvallisemman kaverin kuin kaltaisesi pillittäjän.

    • silmänpohjarappeumasta kärsivä

      Ei ainakaan kaikkia silmäsairauksia. Itselläni on silmänpohjarappeuma, joka tuli ilmi vasta silmälääkärin tarkastuksessa. Varsinaista hoitoa ei ole. Ainoastaan sitä voi hidastaa ja käytän nyt Aredan nimistä valmistetta ja toivon etten sokeudu.

      • Kohtalotoveri

        Kärsin samasta sairaudesta ja olen yrittänyt etsiä internetistä tietoja sekä sairaudesta ja sen etenemisestä että erilaisista antioksidanteista, joiden avulla etenemisvauhtia ehkä voisi jonkin verran jarruttaa. Keskustelupalstoilla olen useaan otteeseen törmännyt "Aredan"-nimiseen valmisteeseen, jota monet kertovat käyttävänsä, mutta en ole onnistunut löytämään sitä mistään - en apteekeista enkä luontaistuotekaupoista. - Tiedän, ettei tällä palstalla saa mainostaa, mutta voisikohan joku kenties antaa vinkin siitä, mistä lisätietoja kannattaisi etsiskellä?


    • ei oo

      katse-siittä voipäätellä millä tuulella henkilö on onko hän vihanen tai luonteen,jne

    • näkisi?

      Olisipa mielenkiintoista lukea mitä iirisdiagnostikko kertoisi tämän silmän omistajasta!

    • ....

      voi hyvää päivää,,, siis mistä ihmeestä te miehet vedätte päätelmiä naisten katseista,, ettehän te muissakaan asioissa tiedä mitä ajattelemme,, sitäpaitsi "se katse" voi hyvinki olla vaan syyllisyyttä siitä ettei vain kiinnosta ja haluaa toisen luulevan että onkin tosi mahtava ja olisi maailman onnellinen nainen jos saisi sellaisen miehen kuin olette,, mutta kun ei me sitä tarkoiteta,, naiset (jos ette sitä vielä ole tajunneet) voivat hymyillä samalla kun ajattelee kuinka pääsee tosta tyypistä eroon.
      Unohtakaa ne katseet,, ja kuunnelkaa onko ihminen oikeasti aito,, teot kertovat enemmän kuin tuhat sanaa.

    • Etusivun

      kuvattu studiossa. Muuten möllöttää tyhmänä.

    • nainen 23

      voidaan tulkita väärin. Moni ihminen niin nainen kuin mieskin, ikään katsomatta osaa katsoa niin että toinen tulkitsee väärin.

    • angelikaeliza

      Jotain.Mutta katseet eivät sinänsä kerro ajatuksia.
      Katse ei voi ilmaista mitä toinen ihminen ajattelee.

    • saman kokenut

      Tuo mainitsemasi katse on liiankin hyvin mielessä.. Itelläni oli samatilanne deittini kanssa. Kaikki hyvin ku oltiin nähty noi viis kertaa.. Sit oli taas hyvästien aika viikoksi ja näytti et se nainen ei voi jäädä yksin kotiinsa vaa tarttuu matkaan.. Siinä kohtaa iski se katse ja itelle outo tunne. Se viikko oli ja on pitkä, eikä sille loppua näy.. kiva ois tietää mitä sen päässä liikkuu. Jos ei nappaa nii sanos vaa, nii kaikki olis paljon helpompaa.
      Siispä: Jos ootta samassa tilanteessa nii elekää viittikö kierrellä ja kaarrella. Ite sanon suoraan vaikka tiedän et se voi satuttaa.. joka tapauksessa on helpompaa sille "hylätylle" osapuolelle.. ite saanu jopa kiitokset siitä et satutin erästä ihmistä, eikä sen tarttenu arvailla mitää.

      PS: Voin kertoo et jos ei kuulu kahteen päivään mitää nii purjetta pystyy ja uusia tuulia kohti.. ei se sit enää vastaa!!

    • villivarsa68

      En jaksanut lukea koko viesti ketjua sairauksineen ja exien ikäviä ihmetellen.
      Mielestäni totuus on se, että jos toinen yrittää sanoa fiksusti kiitos oli kiva tavata, mutta kiitos ei suhteelle.
      Tarvitsis kuunnella ystävällisyyteen verhottua viestiä eikä rakentamaan jotain "suhdetta" itselleen.
      Yskä tarvitsee vaan ymmärtää, ja osata erottaa normaali kohteliaisuus ihastumisesta.
      Simppeliä.
      Jos hieno parisuhde olis niin helvekon helppo löytää tosta noin vaan siwan jonosta, ei treffipalstoja olis pilvin pimein netissä.

    • ajatus tämäkin

      Kenties katseen tulkintasi onkin oikein: nainen on todella ihastunut, mutta säihkähtää voimakkaita tunteitaan eikä ole valmis suhteeseen,vielä.

    • nainen 100%

      tarkoita mitään.

    • mataleena1

      Silmistä näkee jos osaa tulkita. En tiedä tätä sinun tapaustasi, voi olla että tulkitset väärin.

      Spiritualisti kun olen, katselen ihmistä kuin avointa kirjaa. Näen läpi. Silmät eivät valehtele.
      On rehellistä suoraa katsetta, on pälyilevää, arkaa pelokasta.
      Aggressiivisen ihmisen huomaa silmistä ja osaa olla varuillaan. Mielenterveysongelmat näkyvät silmistä.
      Samoin mielenvikaisuus. Rakkaus, viha, kylmyys jne. niitä voi lukea todellakin silmistä.

      • Harm

        ihmisten nenistä. Selailen kuin edellisvuoden almanakkaa.

        On rehellisiä neniä, pälyileviä neniä ja arkoja pelokkaita neniä.

        Samoin huomaa vihan, kylmyyden (punertava tai sitten ihan valkoinen) samoin kuin hämmennyksen ja rakkauden!

        Se on vain taidosta kiinni. Joillakin sitä kykyä on ja joillakin ei. Jos et osaa niin et ymmärrä.

        Sinunkin nenästä päättelin vaikkapa mitä. Mutta jätetään se kertomatta kaikelle kansalle...


      • mataleena1
        Harm kirjoitti:

        ihmisten nenistä. Selailen kuin edellisvuoden almanakkaa.

        On rehellisiä neniä, pälyileviä neniä ja arkoja pelokkaita neniä.

        Samoin huomaa vihan, kylmyyden (punertava tai sitten ihan valkoinen) samoin kuin hämmennyksen ja rakkauden!

        Se on vain taidosta kiinni. Joillakin sitä kykyä on ja joillakin ei. Jos et osaa niin et ymmärrä.

        Sinunkin nenästä päättelin vaikkapa mitä. Mutta jätetään se kertomatta kaikelle kansalle...

        Voit toki tulkita nenistä mutta eipä nenä juurikaan mitään kerro.

        Etkö ole kuullut sanontaa, silmät ovat sielun peili!

        Toki koko ihmisen olemuksesta näkee hyvin paljon.
        Jos olet hartiat alhaalla, kävelet kumarassa. Silloin painaa huolet ja taakka. En tarkoita tietenkään vanhusta, enkä selkärankareumaista joiden ryhti on painunut kumaraan iän tai sairauden myötä.

        Itsevarmuus paistaa päälle, myöskin ylimielisyys.
        Joissakin ihmisissä on niin voimakas karisma, että ottavat heti huoneeseen tultuaan tilan haltuun.

        Elämä on mielenkiintoista kaikkine siihen kuuluvine ilmiöineen. Kukin uskoo tavallaan ja se on jokaisen oikeus,


    • vaikka tötsyt =)

      Kummaa vinkumista suuntaan ja toiseen.

      Ihan yhtälailla täällä kustaan lasiin molempia sukupuolia. En syytä sillä omaa itteemme vartenhan täällä ollaan... right?

      Itte nuorempana mieshenkilönä olen todennu et se ei pelaa joka pelkää. Tällä meinaan vaan et ei se ota jos ei annakkaan. =) Juttuja on tullu ja menny ja osumaa on välil tullu puolin ja toisin. sitä oikeeta ei oo tullu mut toivossa on hyvä elää.

      Eli kaikki kynnelle kykenevät seiväs ojoon ja naisjahtiin.. ja naiset ne töröttimet ojoon ja sitä unelma reiskaa ettiin. Kyllä se josain välis kolisee ja paukkuu niin et Pate panomiehen ja Jaana jakorasiankin täytyy miettii kuviot uusiks.

      Ei siinä hyvää kesää. =) vitutaa vaan turha trollaaminen. Vaik onhan se välil kivaa... eikö? ;)

    • Eki68_

      Luin melkein väärin viestisi ja luulin että se oli tarkoitettu toiselle sukupuolelle. Ei sen väliä vaikka ymmärssin sen väärin, koska sun täytyy nyt nostaa tavarasi arvoa. en halua loukata, mutta voit hallita miestä oikeesti oikeanlaisilla arvoilla, joka ei ole pihtaaminen. Kunnon työ palkitsee ja tässätapauksessa molemmat. Ole ystävällinen, hymy

    • iinariina

      Katse niin kertova, mutta miten on tulkinta. Katse voi olla kiinnostavan oloinen, mutta mitä onkaan siellä sisällä... tai kuka on katsoja.. onko myyntimies? tai -nainen? Onko se vain kohteliaisuutta... olla kiinnostavasti katsova... ja kun oven sulkee niin unohtaa samantien. Itse olen luullut tulkitsevani katseesta juuri tuota että on ollut kiinnostunut... kun siihen on liittynyt myös koskettelua aivan kuten itse tekisin, jos olisin kiinnostunut. Mutta jostain syystä se vain sitten lopahtaa kun ovet sulkeutuu. Vaikkakin pitemmän tovin jälkeen kun katseet kohtasivat niin se oli melkoista katseiden vaihtoa jälleen... itse olisin myyty, mutta toinen ei ja nyt tiedän jälkikäteen, että hän rakastaa vielä exäänsä ja ei uskalla laskea lähelle.. tulee paniikkiin tms. Ei ole valmis. Harmi... sillä jos katseiden määrästä ja minulle sen suomasta tunteesta voisin päätellä että saattaisin kokea jotain huippua hänen kanssaan...

      • MAAJUSSI....

        eronneet naiset täällä haaveilee,miehen katseesta,miehen katse on pelkää himoa,ei sen enempää,jos naisesta puhutaan..mies ajattelee,aiku päsis painaan tota.hii


      • nainen.
        MAAJUSSI.... kirjoitti:

        eronneet naiset täällä haaveilee,miehen katseesta,miehen katse on pelkää himoa,ei sen enempää,jos naisesta puhutaan..mies ajattelee,aiku päsis painaan tota.hii

        mies etsii lastensynnyttäjää, mutsia, jotain pantavaa, elämänkumppania eli seuralaista, mutta epäilyttää se miehen kyky rakastua naiseen. Toisaalta mitä sen on väliä, jos itse saa sen jonka haluaa. Kai tässä täytyy olla itsekäs.


      • nainen.
        nainen. kirjoitti:

        mies etsii lastensynnyttäjää, mutsia, jotain pantavaa, elämänkumppania eli seuralaista, mutta epäilyttää se miehen kyky rakastua naiseen. Toisaalta mitä sen on väliä, jos itse saa sen jonka haluaa. Kai tässä täytyy olla itsekäs.

        homo


      • nainen.
        nainen. kirjoitti:

        homo

        mikään hullaantuminen ei kestä 2 vuotta kauempaa vaan muuttuu miellyttäväksi tyytyväisyydeksi siitä, että on maailman parhaassa seurassa.


      • nainen.
        nainen. kirjoitti:

        mikään hullaantuminen ei kestä 2 vuotta kauempaa vaan muuttuu miellyttäväksi tyytyväisyydeksi siitä, että on maailman parhaassa seurassa.

        vähän yleistin. Mies tekee aloitteen eikä pysy poissa vaikka ei saisi. You see.


    • elämän kumppania etsimässä

      niin, voihan se niinkin olla että katseesta näki KAIHON johonkin muuhun ,erilaiseen, halun päästä pois/irti nykytilanteesta... jos synkkaa heti alussa molemmin puolin, miksi antaa mennä... toinen tarvitsee enemmän rohkaisu jos ei ole vielä täysin vapaa... näin toivon ainakin jos itse joutuisin "elämäni ihminen" tässä ja nyt -tilanteeseen!!!!

    • jsldkjö

      Ehkä hän ei tahtonut loukata sinua käyttäytymisellään kovin rankasti ja siksi näytti katseellaan, että merkitset hänelle jotain. Ihmiset eivät yleensäkkään tahdo loukata toisiaan tahallaan (varsinkaan tuntemattomia), joten valehtelu saattaa tulla luonnostaan. Öhm, jopas on :O

    • viimeinen kerta

      Nainen saattoi ymmärtää tämän olevan viimeinen kerta kun tapaatte, jolloin halusi painaa kasvonpiirteesi ja koko tilanteen tarkkaan muistiin.

      Parempi erota hyvillä mielin kuin riidan jälkeen.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe