voiko joku kertoa mitä siinä 7. kauden lopussa oikein tapahtuu kun tete ja guille palaa yhteen? Näin youtubesta pätkän jossa tete kulkee ympäri taloa ja keräilee jotain lappusia...
mitä tapahtuu
1
428
Vastaukset
- Wentti
Eli seitsemännen tuotantokauden viimeisessä jaksossa Guille ja Teté palaavat yhteen. Teté kerää katsomassasi pätkässä lappuja jotka Guille oli kirjoittanut ja kertonut eri paikoissa mitä hän muistaa alkuajoista Teteä.
Ensimmäisessä lapussa Guille kertoo että 5 vuotta sitte tulosi jälkeen olemme kohdannet monen moisia vaikeuksia.
Toisessa lapussa lukee: täältä vakoilin sinua, etkä ollut lainkaan hullumpi.
Kolmannessa lapussa lukee: Pydähdy! Täällä ymmärsin ettet ollut enään mikään lapsi.
4 lapussa lukee: Täällä tajusin ensimmäisen että olet todella hulluna minuun.
5 lapussa lukee: Joten myös minä aloin olla hulluna sinuun.
Viimeisessä lapussa lukee: haluan kohdata tulevaisuudessakin kaikki ongelmat yhdesä, jos tahdot samaa odotan sinua koulun, alakerrassa.
Eli Teté on lähdössä Barcelonaan ja on kuitenkin ihastunut Guilleen Teté ei saavu kouluun ja on jo aikeissa nousta koneen mutta palaakin takaisin ja Guille ja Teté alkavat seurustella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201625- 191434
- 171421
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61419Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351295