nyt olen oikeasti vihainen..

mitäpä tässä voi muuta tehdä ku valittaa.. työkkäri rankaisee eväämällä työttömyyskorvauksen siitä että otin kurssin sijaan hyväpalkkaisen työn vastaan.. ..onko tässä nyt laitaa?? pistän smurffit sotajalalle kohti työkkäriä..

8

346

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ihan törkeää

että alat töihin ja vielä hyvällä palkalla!

Työkkärissähän on myös suoritepalkkaus. Saavat liksaa siitä, montako ehtivät pompottaa. Provikat tulevat sitten niistä duuneista, mitä heidän kautta.
      Tiettävästi ei kukaan kuitenkaan vielä sitä kautta ole vielä saanut kuin "työhön perehdyttämistä".

Et kai vain törmäillyt ja veit heiltä ansiot ottamalla yksityiseltä puolelta ihan itse duunin?

• ..minä kyllä otin yksityiseltä puolelta duunin koska he tarjosivat vain henkilövuokrausfirmoja puolet huonommalla palkalla ja joista ei sitten ole kuulunut mitään..mutta pitäähän sitä itse yrittää jos hee eivät pysty.. perskuttii

• tosikko.

-olishan se kivaa,jos saisi palkan lisäksi vielä työttömyyskorvausta? Niinku,sillee varmuuden vuoksi,jos sattuis joskus työttömäx joutumaan,tai öööö...hmmm..

• ..niin sitte epäävät tulevaisuudessa että pitää olla..hmmm puol vuotta odotammassa enen kuin alkaa juoksee korvaus mikäli en ole töissä.. noh kai tällä seuraavat puoli vuotta elää kun vuokraa kämppäänsä ja asuu itse vaikka siltojen alla.. tämä työ ei kestä enää kauaa..

• Kylli.Kyllä

Laita, laidan, laidalle, laidalta.

Lilleri-lalleri-pervokki laidalle kapusi.
      Lilleri-lalleri-pervokki laidalta putosi.
      Ei sitä ole koko Suomen maassa
      joka Lilleri-lalleri-pervokin parantaisi.

Vaikka kai se oikeesti on lauta, laudan, laudalle, laudalta.

Mut ei olla niin tarkkoja.

• ..kylläkyllikylläkylläkyllikyllä... kylllä.. näin voi tapahtua mutta en ole ainoa..taas sitä pientä kiusataa SUomenmaassa suloisessa.. niin SANOTUSTI..

• Kylli.Kyllä
        pervokki kirjoitti:

..kylläkyllikylläkylläkyllikyllä... kylllä.. näin voi tapahtua mutta en ole ainoa..taas sitä pientä kiusataa SUomenmaassa suloisessa.. niin SANOTUSTI..

melkoisesti ketuttaa tuo.

Saanko laulaa? Kiitos.

*suloisessa Suomessamme
        oisko maata armaanpaa
        kuin on kaunis.....*

jaa niin tämä on karjalaisten laulu.... minä siitä mitään tiedä.

• Kylli.Kyllä kirjoitti:

melkoisesti ketuttaa tuo.

Saanko laulaa? Kiitos.

*suloisessa Suomessamme
        oisko maata armaanpaa
        kuin on kaunis.....*

jaa niin tämä on karjalaisten laulu.... minä siitä mitään tiedä.

..pohjoiskareliaan.. oi kaunis karjaanmaa... kuskaan karjaa pohjoiskarjalaan..onhan näitä..kuvastaa suomea ..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      108
      2278
    2. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      66
      1415
    3. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      232
      1198
    4. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      97
      1145
    5. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      11
      1108
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      67
      1055
    7. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      91
      952
    8. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      949
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      948
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      43
      908
    Aihe