mitäpä tässä voi muuta tehdä ku valittaa.. työkkäri rankaisee eväämällä työttömyyskorvauksen siitä että otin kurssin sijaan hyväpalkkaisen työn vastaan.. ..onko tässä nyt laitaa?? pistän smurffit sotajalalle kohti työkkäriä..
nyt olen oikeasti vihainen..
8
344
Vastaukset
- on ihan törkeää
että alat töihin ja vielä hyvällä palkalla!
Työkkärissähän on myös suoritepalkkaus. Saavat liksaa siitä, montako ehtivät pompottaa. Provikat tulevat sitten niistä duuneista, mitä heidän kautta.
Tiettävästi ei kukaan kuitenkaan vielä sitä kautta ole vielä saanut kuin "työhön perehdyttämistä".
Et kai vain törmäillyt ja veit heiltä ansiot ottamalla yksityiseltä puolelta ihan itse duunin?..minä kyllä otin yksityiseltä puolelta duunin koska he tarjosivat vain henkilövuokrausfirmoja puolet huonommalla palkalla ja joista ei sitten ole kuulunut mitään..mutta pitäähän sitä itse yrittää jos hee eivät pysty.. perskuttii
- tosikko.
-olishan se kivaa,jos saisi palkan lisäksi vielä työttömyyskorvausta? Niinku,sillee varmuuden vuoksi,jos sattuis joskus työttömäx joutumaan,tai öööö...hmmm..
..niin sitte epäävät tulevaisuudessa että pitää olla..hmmm puol vuotta odotammassa enen kuin alkaa juoksee korvaus mikäli en ole töissä.. noh kai tällä seuraavat puoli vuotta elää kun vuokraa kämppäänsä ja asuu itse vaikka siltojen alla.. tämä työ ei kestä enää kauaa..
- Kylli.Kyllä
Laita, laidan, laidalle, laidalta.
Lilleri-lalleri-pervokki laidalle kapusi.
Lilleri-lalleri-pervokki laidalta putosi.
Ei sitä ole koko Suomen maassa
joka Lilleri-lalleri-pervokin parantaisi.
Vaikka kai se oikeesti on lauta, laudan, laudalle, laudalta.
Mut ei olla niin tarkkoja...kylläkyllikylläkylläkyllikyllä... kylllä.. näin voi tapahtua mutta en ole ainoa..taas sitä pientä kiusataa SUomenmaassa suloisessa.. niin SANOTUSTI..
- Kylli.Kyllä
pervokki kirjoitti:
..kylläkyllikylläkylläkyllikyllä... kylllä.. näin voi tapahtua mutta en ole ainoa..taas sitä pientä kiusataa SUomenmaassa suloisessa.. niin SANOTUSTI..
melkoisesti ketuttaa tuo.
Saanko laulaa? Kiitos.
*suloisessa Suomessamme
oisko maata armaanpaa
kuin on kaunis.....*
jaa niin tämä on karjalaisten laulu.... minä siitä mitään tiedä. Kylli.Kyllä kirjoitti:
melkoisesti ketuttaa tuo.
Saanko laulaa? Kiitos.
*suloisessa Suomessamme
oisko maata armaanpaa
kuin on kaunis.....*
jaa niin tämä on karjalaisten laulu.... minä siitä mitään tiedä...pohjoiskareliaan.. oi kaunis karjaanmaa... kuskaan karjaa pohjoiskarjalaan..onhan näitä..kuvastaa suomea ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418797Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291741- 1301481
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767