kuvaton profiili..

mulla kuvallinen (m)

Sain yhdeltä naiselta aika pitkän vastauksen, mutta hänellä kuvaton profiili. Olen siitä 95% varma, että tykästyi kuviin profiilissani, loput ehkä tekstin perusteella!

Kyllä mun oli vaikeeta kirjoittaa mitään järkevää sille, ei oikein mitään mieltä koska en tiedä miltä se näyttää, painoindeksin mukaan 10 kiloo liikaa, joten pahoin pelkään ettei miellytä.

Kerrankin yksi nainen kertoili, että seksi on sille tosi tärkeä jne. Sitten kun hän lähetti kuvansa, niin ei ollenkaan sen tyyppinen mitä etsin. Kerroin rehellisesti, että sori et ole mun tyyppiä. Hän loukkaantui ja sanoi, että nytpä sinulla ei ole mahdollisuutta enään tutustua hänen ihanaan persoonaan.

Mutta entäs se hänen hehkuttamansa seksi? Pitäiskö minun syödä viagaraa, että homma toimisi ja ei taitais viagarakaan poistaa vastenmielisyyttä? Onko siihenkin jotain pilleriä olemassa, perskänni?

Kyllä kuvaton profiili tappaa kaiken mielenkiinnon.

18

2466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jos...

sul korvienväli tyhjä,niin unohda koko juttu!

• näitä

itserakkaita mallinmitoissa itseään pitäviä miespuolisia vinkujoita sikiää? Älä perskule vastaa sellaisille joiden ns.painoindeksi ylittää sallitun rajan!

• ap.

Eikös hyviin tapoihin kuulu vastata edes jotain? Mistä näitä vastaamattomia naisia sikiää, jotka eivät osaa edes vastata "ei kiitos" viestillä?

• näkökulmaa

Moikka sulle :-)
      Ei kannata kaikkia kuvattomia diskata kuitenkaan!
      Mulla on esim kuvaton profiili, syystä että tiedän monien tuttujen pörräävän noilla sivuilla.. Monet miehet varmasti sivuuttavat mun profiilin, koska ei kuvaa :-(
      Tiedän etten ole ole missi,mutta moni mies yllättynyt positiivisesti, kun olen kuvan laittanut, muutaman kanssa olen tavannutkin ja mielenkiintoa miehillä ollut.. Itse etsin miestä joka kolahtaa kaikinpuolin ja siksi jutut ei ole johtaneet pidemmälle, mukavia miehiä ja soitellaan kuitenkin. Ovat kyllä kehuneet kauniiksi, mukavaksi ja huumorin tajuiseksi mua ja heidän puolestaan olisi juttua voinut viedä pidemmällekin..
      Kaikki kuvattomat ei kuvottavia ja liika kiloisia!!!!

• ap..

En minä nyt mitään missiä/mallia haekkaan! Sopivasti kaunis. Ja jos profiilissa ei ole kuvaa, siitä pitäisi muuten sitten saada semmoinen "hehku" tai mielenkiinto syttymään. Yleensä jos profiilissa on että hoikka, niin se on jo joku tae, että minua alkaa kiinnostamaan.

Pahimmillaan kammoan tämmöisiä naisia, ihan niskavillat on pystyssä!!! yhyhyyyhh!!
        http://www.youtube.com/watch?v=HSSSJHYgDJ0&feature=related

• pysy
        ap.. kirjoitti:

En minä nyt mitään missiä/mallia haekkaan! Sopivasti kaunis. Ja jos profiilissa ei ole kuvaa, siitä pitäisi muuten sitten saada semmoinen "hehku" tai mielenkiinto syttymään. Yleensä jos profiilissa on että hoikka, niin se on jo joku tae, että minua alkaa kiinnostamaan.

Pahimmillaan kammoan tämmöisiä naisia, ihan niskavillat on pystyssä!!! yhyhyyyhh!!
        http://www.youtube.com/watch?v=HSSSJHYgDJ0&feature=related

poikamiehenä. Se on kaikista turvallisinta kun ei naisista koskaan tiiä, ne pirut alkuunsa ovat mukavia, hölliä ja hoikkia ja sitten muuttuvat pirttihirmuiksi

• ap..
        pysy kirjoitti:

poikamiehenä. Se on kaikista turvallisinta kun ei naisista koskaan tiiä, ne pirut alkuunsa ovat mukavia, hölliä ja hoikkia ja sitten muuttuvat pirttihirmuiksi

Osa on jo valmiiksi näitä pirttihirmuja. "Minulla on menneisyyden ovet kiinni, en ala niitä aukomaan!!!". Olen silti toiveikas, jos jostain löytyisi se sopuisa ja nätti, kiltti nainen :)

• ap..
        pysy kirjoitti:

Mua naurattaa tuon videon lopussa tuon ukon ilme :D

• sitten........
        ap.. kirjoitti:

Osa on jo valmiiksi näitä pirttihirmuja. "Minulla on menneisyyden ovet kiinni, en ala niitä aukomaan!!!". Olen silti toiveikas, jos jostain löytyisi se sopuisa ja nätti, kiltti nainen :)

punnitus vuoden välein? Vai useammin? Jos se vaimo sattuu menemään ihannepainoindeksin yli??

• okisadjhdjhsjhfjshfjhh

Moi. hyvä ettet laita niit kuvias sinne kun siel on niit hörhöjä jotka kuvaasi katsoen samal tumputtaa.

• gerbiili_123

Jos kuule lisäisit siihen profiilisi mitä oikeasti odotat toiselta ja tämän ulkonäöltä. Ei tarvitsisi tulla tänne itkemään, että väärät ihmiset ottavat yhteyttä. Jos sitten kukaan ei ot yhteyttä, niin voit tulla taas tänne hakemaan ymmärtämystä.

• Koitakasvaajomieheksi

ihan oikein sulle kun etsit naisia ulkoisen kauneuden perusteella. Toivottavasti olet lopun elämääsi yksin. en jaksa kinastella naisen kauneudesta kun sellaista asiaa on niin HELVETIN vaikea määritellä kuka on kaunis. Kauneus löytyy katsojasta ja kaikille naisille aurinkoista kesää. Ja painoindeksit on turhan päiväisiä hölypölyjuttuja, samanlaisia kuin horoskoopit. Ja mitä tohon sun haluamaasi seksiin tulee niin olisit saatanan sonni vetäny roolileikin varjolla jätesäkin päähäs ja pannu sit sitä. Tässä sun kirjoituksessasi tulee esille erittäin hyvin se asia jota todellisuudessa naisesta haet. Voi pihvi kun olet ihana Buldoggi. En viitsi omaa profiiliani kertoa koska en halua sinne mitää törkypostia jossa minua mollataan, mutta jos joku nainen haluaa kirjoitella kanssani niin saatan joskus löytyä tuolta 40 chateist ja nikissäni siel on aina 10 kirjainta. Ihanan salaperäistä naiset , eikö vain ?

• ottiatuotalllll

"Mutta entäs se hänen hehkuttamansa seksi? Pitäiskö minun syödä viagaraa, että homma toimisi ja ei taitais viagarakaan poistaa vastenmielisyyttä? Onko siihenkin jotain pilleriä olemassa, perskänni?"

Jäin miettimään, että paljonko alkuperäisellä kirjoittajalla on ikää? Alkoi kiinnostaa, kun kirjoittajalla on jo potenssiongelmat mielessä.

• kuvaton ja silti cool..

miks pitäs tavata semmonen josta ei kiinnostu pätkääkään..et mee semmosia ees tapaamaan.Netis on rumia lärvejä liikaa.Siis todella hyvännäkösiä on alle 10 mutta makunsa kullakin sit on muut viat päälle.Yleensä netin seuran hakijat on jotain jämä kalustoa.Ne ei kelpaa kellekkään siks ne nettiin puskee.Naiset luulee löytäväsä elämänsä rakkauden mutta empä oikein usko.Livennä löytää komeempia.

• ............................

"netin seuran hakijat on jotain jämä kalustoa"

ei välttämättä ole totta, joku voi vaan olla todella ujo, mutta muuten hyvännäköinen ja kaikinpuolin mukava.
        Yllättävän vähän oli kyllä suomi24 treffeissä sellaisia sopivan söpöjä naisia 18-24 ikähaarukassa, todella kauniita siis löytyi, mutta sellaisia omaa "markkina-arvoa" vastaavia katseenkestäviä oli todella vähän.

• ....-.--

Esimerkiksi minä en käy koskaan baareissa enkä halua iskeä naista julkiselta paikalta. Syitä jälkimmäiseen on vaikka kuinka monta, esimerkiksi se, ettei toisesta ihmisestä tiedä muuta kuin ulkonäön.

Parin sähköpostin välityksellä toisen ihmisen ajatusmaailmasta ja luonteesta saa selville asioita, joiden selvittämiseen voisi muussa tapauksessa mennä monta kuukautta. Voi tietysti käydä toisinkin, riippuu etsijästä.

Jämäkalustoa ovat molemmissa sukupuolissa vain ne, joille kelpaa melkeinpä kuka tahansa.

• ..kyllähän fyysinen ja psyykkinen persoona tulee miellyttää..useammat kyllä laitavat kuvansa mut osa sitten häipyy kun pyytää kuvaa..itsellä on kuva profiilissa..reilua toimintaa ainakin..Itse kyllä ilmoita asiallisesti ja fiksusti jos henkilö ei ole minun tyyppiä ja hyvin on toiminut tähän asti. Onnea deittiin..

• Myös mies

:: Kyllä kuvaton profiili tappaa kaiken mielenkiinnon.

Ihme kitinää, jätä vastaamatta, sillä ongelma ratkeaa...

:: Kyllä mun oli vaikeeta kirjoittaa mitään järkevää sille, ei oikein mitään mieltä koska en tiedä miltä se näyttää, painoindeksin mukaan 10 kiloo liikaa, joten pahoin pelkään ettei miellytä.

Painoindeksi on vain luku, joka ei kerro esimerkiksi mitään ihmisen ruumiinrakenteesta ja elintavoista, kuten ruokatottumuksista, tupakoimisen ja dokaamisen määrästä tai siitä, kuinka liikunnallinen ihminen on kyseessä.

:: Kerrankin yksi nainen kertoili, että seksi on sille tosi tärkeä jne. Sitten kun hän lähetti kuvansa, niin ei ollenkaan sen tyyppinen mitä etsin. Kerroin rehellisesti, että sori et ole mun tyyppiä. Hän loukkaantui ja sanoi, että nytpä sinulla ei ole mahdollisuutta enään tutustua hänen ihanaan persoonaan.

Itselläni soi hälytyskellot viimeistään siinä vaiheessa, jos ilmoituksessa korostetaan silmiin pistävästi seksin merkitystä. Tuntuu siltä, että ihmisen menneisyydessä tms. on jotain peiteltävää/salattavaa/tai jotain muuta. Sori vaan. Minäkin pidän seksistä, kuka ei pitäisi. Mutta ei makeaa mahan täydeltä. Liiallinen seksikeskeisyys, myös parisuhteessa, on pikemminkin osoitus jonkinmoisesta riippuvuudesta. Ei hyvä !

Tuo persoonasta puhuminen seksin yhteydessä on muuten aika kaukaa haettu juttu. Mulle ainakin sana persoona tuo mieleen ihan muut asiat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1477
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe