Olen uskovainen hoitaja ja potilaani aikoo tehdä itsemurhan kylämän rauhallisesti. On hyvästellyt omaisensa ja kysellee onko elämässä enää mitään miksi pitäisi elää. HÄn on vammautunut kaatumisen seurauksena ja näkö, tasapaino ja puhe ovat vaurioituneet.
Nyt asiat ovat korjautumaan päin mutta lääkitysen seurauksena on tullut agressiivisuutta itseänsä kohtaan. Lääkitystä puretaan nyt.
Menen tuohon kotiin huomenna. Rukoilkaa, ett' JUmala antaisi oikeat sanat ja pystyisin oikeasti olemaan hyödyksi tuolle ihmiselle.
Esirukouspyyntö huomiseksi
6
216
Vastaukset
- siinä esirukouksessa
kysellä siltä Jumalalta, että oliko välttämätöntä ajaa ko. henkilö tuollaiseen tilanteeseen.
Koska se jumala oli suunnitellut tälle henkilölle tämän onnettomuuden ja johdattanut lääkärit antamaan kyseseisen lääkityksen, niin mitä me ihmiset olemme siihen suunnitelmaan puuttumaan?- rukoilu turhaa
Toisaalta rukouksilla ei ole koskaan todettu olevan minkäänlaista vaikutusta.
Esim. eri valtionpäämiesten sairauksien puolesta ovat kymmenet miljoonatkin ihmiset rukoilleet (Paavin puolesta jopa 500 miljoonaa). Koskaan ei ole sillä todettu olevan pienintäkään tiastollista vaikutusta.
- Jaak. 5:15.
Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen; ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi. Ps. 30:4. Herra, sinä nostit minun sieluni tuonelasta, sinä herätit ninunt henkiin hautaan vaipuvien joukosta.
- Tarvitset rukousta
ja sun kannattaa pysyä mahdollisimman lähellä Jumalaa.
Ei ole oikeasti.
Luen näitä teidän viestejänne kun ei ole muutakaan tekemistä kun lomalla olen ja muuten ihan eri alalla nykyisin.
Kuka kumma olet kun luulet että mä kirjoitin ton? Se joka kirjoitit niin sanoisin vain että kyllä se rukous voi parantaa ja jos vaikka kertoisit sille että se on niin ku näet että on kuntoutumaan päin.
Ehkä hän sitten näkisi jo itse valoa tunnelin päässä.auroraboreallis kirjoitti:
Ei ole oikeasti.
Luen näitä teidän viestejänne kun ei ole muutakaan tekemistä kun lomalla olen ja muuten ihan eri alalla nykyisin.
Kuka kumma olet kun luulet että mä kirjoitin ton? Se joka kirjoitit niin sanoisin vain että kyllä se rukous voi parantaa ja jos vaikka kertoisit sille että se on niin ku näet että on kuntoutumaan päin.
Ehkä hän sitten näkisi jo itse valoa tunnelin päässä.voisit lohduttaa myös kertomalla vertaistuen mahdollisuudesta tulevaisuudessa, jos sellaista on. Puhu ihan hiljaa äläkä esitä reipasta, ehkä teidän välillenne syntyy luottamus ja hän voi kokea että oikeasti piittaat etkä ole kova ihminen.
Vaikea se on näin ulkopuolisena yrittää neuvoa.
Rukoilen teidän puolestanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1955783Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412758- 442267
- 931979
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2381971Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291355- 751299
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää121250Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41187Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2791165