Tiedonjanoisille

Ennenkin mainostamani, mutta edelleen parantunut mainio tietolähde kaikille niille, joita todella kiinnostavat eliöiden luokittelu ja alkuperä:

Etsiytykää Tree Of Life web-projektin sivuille http://www.tolweb.org/tree/

Voit tietoa halutessasi seurata tuon puun rakennetta (on opastettu, joten latinan kieliset nimet eivät ongelma) ja etsiä sinua kulloinkin kiinnostavan taksonomisen ryhmän/tason ja katsoa kullakin sivulla olevia materiaalia tai viitteitä.

Tuollaiset pohdinnat tyyliin "miten evoluutio selittää hyönteisten kehityksen" voisi ennen palstalle laittamistaan tarkistaa tuolta. Luultavasti monissa tapauksissa vastaus löytyy joko suoraan noilta sivuilta tai tuolta annetuista lähteistä.

9

697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M00535

      kreationisti löytää kyllä syyn, miksi tuolta ei voi tarkistaa mitään. Tässä muutamia aluksi:

      - lahkopastori kieltää
      - sivusto on saatanan eksytystä
      - sivusto on evosalaliiton aikaansaannos
      - sivustoa ei mainita raamatussa
      - sivusto on ateistinen
      - sivusto on englanninkielinen
      - ei uskalla, siälä voi olla pornoo
      - jos ei oo pornoo, se menee kuitenkin wikipediaan, joka on tunnetusti saatanan eksytystä
      - sivusto on intternetissä, ja intternettiinhän nyt voi kuka tahansa laittaa mitä vaan
      - mankelivuoro, ei ehi just ny

      Paljon mukavampaa on postata tänne sata kertaa samat idioottialoitukset tai linkit hihhuleiden propagandasivuille.

      Listaa saa muuten jatkaa.


      PS. kiitos linkistä

      • taas...

        Vitsi että sä olet vitsikäs!
        Noin tyhm.. eiku vitsikäs ei voi olla kuin olkiukkoja tehtaileva evoluutiouskovainen.


      • Salccari
        taas... kirjoitti:

        Vitsi että sä olet vitsikäs!
        Noin tyhm.. eiku vitsikäs ei voi olla kuin olkiukkoja tehtaileva evoluutiouskovainen.

        Missä kohtaa hän olkiukon rakensi?


      • Tietenkin asiaantutustumisen kynnys on monille ylittämätön, ja täysin toivottomat tapaukset (vrt. ensimmäinen vastaus, tuo "jeesuksen verellä ostettu" tjsp.) ovat jo avun ulottumattomissa.

        Niille epävarmoille, luultavasti verrattain äsken uskoon hurahtaneille, tosiasiat kieltäville kuten tuo nimim. "hauskaa", tuo sen sijaan saattaa vielä joskus osuakin, sillä heillä reaalimaailma saattaa vielä joskus alkaa taas puremaan ja jalat koskettavat jälleen maata. Silloin on hyvä hetki selvittää itselleen nämäkin asiat.


      • ...varsinkin se mankelivuoro! Hih!


      • petri....

        olemaan taas pilkkaamatta, illuminatus laitto pelin auki, sinä kämmäsit, nojaa, niin tyypillistä!


    • hauskaaa

      miten evolutionistit selittelee valheitaan.

      • Salccari

        Missä kohtaa tuossa tekstissä tai linkin tekstissä on valhe?


      • Oli motiivisi mikä tahansa, niin tärkeintä on, että tutustut asiaan.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe