Paalasmaa?

solikan vetäjä

Paalasmaalla on kaksi leirintäaluetta, kumpaan kannattaa mennä vai kannattaako kumpaankaan? Lapsia ei oteta tällä kertaa ottaa huomioon. Olikohan Paalasmaa Camping ja Piiteri Camping jotka oli kyseisellä alueella.
Kumpi on viihtyisämpi? Ja onko esim. luonto lähellä kummassa? Jotain patikointia olisi mielessä myös.

11

3697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maleksija

      Eikös Piiteri ole mantereella? Paalasmaa on saari ja siellä palvelee samanniminen leirintä, joka on "ihan mukava". Siellä kannattaa käydä jo upean pengertien vuoksi. Maisemat ovat vesistön ylityksessä parasta a-luokkaa. Ja luontokin patikoitavan lähellä. Piiteristä ei kokemusta.

      • jupst

        paalasmaa on paras turha urputtaa et joku muu ois parempi


      • Anonyymi

        Paalasmaa on ehdottomasti paras, maisemat ja alue kokonaisuutena 10.


    • <3

      paalasmaa on aivan ihana paikka!

    • taalasmaaa

      paalasmaa maisemallisesti ihan jees, mutta alue on ränsistynyttä ja vanhanaikaista. ei ainakaan minun makuuni.

    • Impiumpilampi 1

      Paalasmaalle ei kannata mennä, ainakaan sinne camping leirintä-alueelle vaan siellä on matkan varrella todella upeita levähdys alueita joihin kannattaa mennä ja maisemat ovat silmiä hiveleviä. Vastaanotto oli Paalasmaan leirintä alueella kuin perseestä revästy niin tylyä kuin olla osasi. Ei ollu asiakaspalvelu sitä mitä olis toivonut. Me ei ainakaan mennä sinne leirintä alueelle toiste. Ja jos menemme niin jäämme välille niihin levähdys alueille.

      • Anonyymi

        Joo mutta kun niille levähdysalueille ei saa leiriytyä muista se!
        Kaikenmaailman idiootti karavaanarit pilaa kaikkien maineen kun leiriytyvät mihin tahansa.
        Leiriytymistä on jos ottaa mm. tuolit ulos ja pöydän, tai avaa markiisin.
        Tuollaista touhua kun tarpeeksi pitkään riittää ja valituksia satelee niin pian kielletään koko touhu. Tulee kieltokylttejä, niitä näkee jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta kun niille levähdysalueille ei saa leiriytyä muista se!
        Kaikenmaailman idiootti karavaanarit pilaa kaikkien maineen kun leiriytyvät mihin tahansa.
        Leiriytymistä on jos ottaa mm. tuolit ulos ja pöydän, tai avaa markiisin.
        Tuollaista touhua kun tarpeeksi pitkään riittää ja valituksia satelee niin pian kielletään koko touhu. Tulee kieltokylttejä, niitä näkee jo.

        Älä sinä tule minua neuvomaan! Teen mitä lystään.


    • Minulla ainakaan ei Impi ollut valittamista kun kävin siellä tosin vaan yöpymässä. Kaikki sujui kuin Strömsöössä.

    • Anonyymi

      Taalasmäki on talkkari

    • Anonyymi

      Hieno ja siisti paikka, suosittelen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe