ANNA ABREU JAKELEE OMAA PUHELINNUMEROA FANEILLEEN!

idioottimaista!

Anna bändiläisen Markon eli tämän

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Hiippi

ihkuboksissa lukee seuraavasti

Moikka kaikille,

Meidän Annan bändiläisten
puhelinnumerot ovat
levinneet Anna-fanien
keskuudessa, ja me olemme
saaneet viime aikoina
teiltä faneilta paljon
puheluita ja
tekstiviestejä. Kukaan
meistä bändiläisistä ei
haluaisi vaihtaa
puhelinnumeroa tämän
takia, ja siksi
toivommekin tämän viestin
välityksellä, että
kunnioittaisitte meidän
yksityisyyttä puheluiden
ja tekstiviestien verran,
eli jättäisitte ne puhelut
soittamatta ja
tekstiviestit
lähettämättä. On kivaa,
että kirjoittelette täällä
IRC-Galleriassa ja tulette
juttelemaan keikoilla,
mutta meidän
puhelinnumerot ovat
toivottavasti tästä
eteenpäin rauhoittettuja.
Kiitos, toivottavasti
ymmärrätte. Nähdään
keikoilla! =)

Eli ymmärsinkö oikein, että Anna on antanut jollekkin/joillekkin faneilleen puhelinnumeron ja nyt sitten märisee, että tulee pila soittoja.

Voi että on tytöllä noussut kusi päähän! Aika säälittävää antaa omaa puhelinnumeroaan faneilleen!

PS. Onko kukaan muu huomannut sitä, että Annalla on olemassa pari hänen Lempi faniaan? Mä oon ainaki lukenu irc-galleriassa muutaman Anna-fanin päiväkirjaa, ja siellä yleensä tyyliin
''Kiva, Anna soitti mulle, mä menin ihan onnesta sekaisin''

ja Annan ihana poikaystävä Panukin on ilemisesti antanut faneilleen puhelinnumeronsa, ja soittelee heille, esim nimimerkillä Futishirmu päiväkirjassa lukee näin.

---------------------------------

Keskiviikko 09.07.2008

Awwwww

30

3234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunniaan...

      "Meidän Annan bändiläisten
      puhelinnumerot ovat
      levinneet Anna-fanien
      keskuudessa, ja me olemme
      saaneet viime aikoina
      teiltä faneilta paljon
      puheluita ja
      tekstiviestejä."
      * Näillä bändiläisillä (ei Annalla vaan bändillä) ei luultavasti ole salaisia puhelinnumeroita, joten fanit ovat voineet onkia nämä tiedot itselleen numeropalvelun avulla. Kukaan bändistä tuskin on levitellyt mitään, vaan nämä yli-innokkaat fanit ovat vaan itse etsineet nämä numerot.

      "Eli ymmärsinkö oikein, että Anna on antanut jollekkin/joillekkin faneilleen puhelinnumeron ja nyt sitten märisee, että tulee pila soittoja."
      * Et todellakaan ymmärtänyt oikein.

    • fanit on täyspäisiä

      Vielä sairaampaa on uskoa sun tarinoitasi

    • tilkkutäkkityttö

      hei oikeesti, olen annan supersupersupersuper.. jne.-fani.
      ja olet nyt tainnut käsittää väärin.
      puhelin numerot on levinnyt jollain ihme tavalla, tai jotain, mutta ei anna ole niitä jaellut.
      ja aika tyhmää, et anna pitää vaan jotai parii suosikki-fanii. sano telkkaris et oli tullu itku linssiin ku oli menny sanoo niil suosikkifaneilleen keikan jälkeen et te ootte kyl ihan oikeesti mahtavia. ja kerto et ne suosikkifanit laulaa aina täysil mukaan, ja käy joka keikal. nojoo, kyl mäki kävisin jos rahaa riittäis, ja kyl mäki lauloin ihan kokoajan mukana sen keikalla, oikeen niin että oli melkeen ääni käheä.
      >:( :'(
      muttajoo, en usko että anna on jaellut niitä numeroita.

    • :.Anna-fani.:

      Oikein lukeminen kunniaan! Kyseessä oli ANNAN BÄNDILÄINEN, joka oli kirjoittanut tuon (jos oli.)
      Ja ei kannata olla niin sinisilmäinen, että uskoo kaiken, minkä näkee esim. Irc-galleriassa!
      Siellä voi kertoa (niin kuin muuallakin netissä) ihan tuulesta temmattuja juttuja.
      Ja minusta Anna on erittäin hyvin onnistunut pitämään jalat maassa. En huomaa mitään ylimielisyyttä! Ja se on, kuulkaas, hieno juttu! (:

      • näkyy, että

        Anna pitää jalat tukevasti maan pinnalla.

        Anna "pieni, mutta pippurinen" Abreu on pikku diiva!


    • Anna Abreu fani <3

      En tiiä en välttämättä usko tota sun ihme tarinaas. Ja ei Anna oo mun mielestä millon kaan sanonu että ne yhet tyypit on sen SUOSIKKI-FANEJA vaan VAKKARI-FANEJA! Ja mikäli et tiedä mitä se tarkottaa niin sitä että ne on kiertäny varmaan yli 50 annan keikkaa ja on aina ollu jonottamassa varmaan 24 tuntii jotta näkis annan ennen keikkaa ja sen jälkeen jnejne. Joten tuskin Anna on valinnu mitään ihmeen lemppari faneja, ja jos on nii tuleehan siinä suru puseroon muille faneille (myös mulle!). Koska kaikilla ei vaan yksin kertaisesti ole rahaa eikä vanhemmat haluu ostaa niin montaa keikkaa ja sillei. On se mnu mielestä aika harmi jos se on valinnu lemppari fanit mut mitä välii perjaatteesa? olisin tietty tosi ilonen jos itte olisin Annan suosikki fani, mut jos se nyt on valinnu suosikki fanit (mitä epäilen) nii se on annan oma asia. Ja mä ainaki hyväksyn sen. niin se vaan on. Anna kattokaas tykkää varmasti silti kaikista sen faneista ja on tosi tosi iloinen että vaan ne sen vakkari fanit ei käy sen keikoilla! Uskokaa pois vaan. Anna on paras! ja mä fanitan sitä nyt ja ikuisesti SUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPERSUPER-paljon

    • semmost vaa

      tuost sun kirjotus tyylist vaan huomaa et oot vitun kateellinen.. oisit ite varmaa katost läpi jos anna tai panu soittas sulle. et mietippä omalle kohalles!

      • alhaista D:

        Ei faneille soiteta "Moi tuukezt te mun keikalle.. ok, hyvä, pease.


    • Futishirmu

      Eiiii :''D
      Täältä saa kyllä kunnon naurut. Mut kiva ku mun päiväkirjaaki kopioidaan tänne...
      Ihan vaa selvyyden vuoks, kellään fanilla ei oo Annan tai Panun numeroa. Vaan Panu soitti yhen mun kaverin puhelimesta, jos huomaatte tossa lukee alussa 'Kiitti Iina..'

      Ja sitte semmonen juttu että siis jotku on siis todellakin ettiny bändin poikien numerot faindista tai jostain, ja häiriköinyt heitä. Toivon todellaki että jättäs pojat rauhaan !

    • jättäkääFutishirmuRAUHAAN

      ARGHT ! menee hermot teijän kanssa ! Jos joku täällä nytkin häiritsee jonkun yksityisyyttä ni TE ! jättäkää Futishirmuki vaa rauhaa , sil on omaki elämä ! o; kuitenki kaikki jotai 95 kakaroita jotka vaa kerjää huomioo !

    • jooomoi

      Oot oikeesti iha pikkasen vaa jäljes?!
      Ei Anna oo jakanu sen numeroo kellekkää sen
      faneille, tiedoks vaan. Ja ei Panulla oo Futishirmun numeroo, eikä Futishirmulla Panun. Eiks sua yhtää nolota kirjottaa tälläst tänne ku et oikee tiiä et miten ne on ollu niinku yhteydes? Kannattais ehkä pikkasen ottaa eka selvää mist on kyse, ennenku tuut levittelee tänne perättömii juttuja ja puhumaa paskaa. :DDD Saatiipahan ainaki tosi makeet naurut, että kiitos siitä! :)

    • Taijaanna

      Siis huoh! Toi puhelu tarkottaa sitä vitsin idiootti että jos joku on menny keikalle ja soittanu sieltä kaverilleen ja sitten antaa Annan puhuu sille koska se kelle soitetaan haluu! Vittu luuleks tosiaan et ne levittelee jtn. puhelinnumeroi! ooks oikeesti vähä tyhmä?Et oikeen tajuu asioita -.-'' Saakelin pikkukakara!

    • pauliina04

      mä haluan anna abreun puhelin numeron

      • manga1

        soita mul 0412712669 anna abreu oon sun fani


      • Raqu

        Mäki haluun Anna Abreun puhelinnumeron!
        Jos Anna Abreu lukee tän mun viestin ni mun maili osote
        on [email protected] . Sinne voi kirjottaa ja antaa
        puhelinnumeron :) Mäki voin antaa Annalle =) En välitä mitä muut
        täällä sanoo, sanoin vaan että haluan Annan numeron.
        Toivottavasti Anna antaa...


      • anna palaa
        Raqu kirjoitti:

        Mäki haluun Anna Abreun puhelinnumeron!
        Jos Anna Abreu lukee tän mun viestin ni mun maili osote
        on [email protected] . Sinne voi kirjottaa ja antaa
        puhelinnumeron :) Mäki voin antaa Annalle =) En välitä mitä muut
        täällä sanoo, sanoin vaan että haluan Annan numeron.
        Toivottavasti Anna antaa...

        älä sinä välitä näistä hölmöistä .


      • fdsssfs
        Raqu kirjoitti:

        Mäki haluun Anna Abreun puhelinnumeron!
        Jos Anna Abreu lukee tän mun viestin ni mun maili osote
        on [email protected] . Sinne voi kirjottaa ja antaa
        puhelinnumeron :) Mäki voin antaa Annalle =) En välitä mitä muut
        täällä sanoo, sanoin vaan että haluan Annan numeron.
        Toivottavasti Anna antaa...

        Lähetin viruksen tohon osotteeseen... toope.


      • koukkunokkanokka
        fdsssfs kirjoitti:

        Lähetin viruksen tohon osotteeseen... toope.

        sähän vallan hurja olet varo vähän !!


      • jo

        Miks luulette et anna antais sen numeron teille?!
        Tietty mäki sen haluisin mut silti! se olis epäreiluu muita fanei kohtaa!!!!!!


    • elma.laiho

      siit lähtien ku anna alko laulaa nii oon halunnu sen numeron enkä vielkää oo saanu sitä ähähähähähähäh

      • elma.laiho

        pliis antakaa se numero oon valvonu 3yötä et saan sen en saa unta ku ajattelen vaa sitä numeroo antakaase pliis ähähähähähähähähä


    • *****.*****

      vittu jos en saa sitä nii *****

      • ....................

        1. anna ei ole koskaan jakanut omaa pnumeroaan, se on pyydetty vuonna 07 fonectan numeropalvelusta, silloin kun anna ei näin suuri julkkis ollut vielä.
        2. ANNALLA EI OLE SUOSIKKIFANEJA! itse on sanonut näin. toki on vakkareita, ja anna arvostaa niitä koska ne käytää suurimman osan rahastaan annaan.
        3. KIITOS GOODBYE!


      • Futishirmu
        .................... kirjoitti:

        1. anna ei ole koskaan jakanut omaa pnumeroaan, se on pyydetty vuonna 07 fonectan numeropalvelusta, silloin kun anna ei näin suuri julkkis ollut vielä.
        2. ANNALLA EI OLE SUOSIKKIFANEJA! itse on sanonut näin. toki on vakkareita, ja anna arvostaa niitä koska ne käytää suurimman osan rahastaan annaan.
        3. KIITOS GOODBYE!

        Joo ei vittu, miten helvetis mutki on tähä sotkettu -.-
        JA MITÄVITTUA TE MUN KUVII KÄYTTE KYYLÄÄ.
        hankkikaa elämä vitun porvarit
        love, futishirmu.


    • ANNAN FANI!

      mä haluun anna abreun puhelinnumeron se on MAAILMAN PARAS LAULAJA!!!!!!!!!!! En koskaan soittelis pila puheluita (ja en osaa ees tehä pilareita) mä oon ladannu kännykkäänkin annan lauluja ja kuuntelen joka päivä

    • dfdgfdg

      0417254850

      • JOku

        onko toi muka abreu nnumero =D ?


      • Anna anna numeros 0449532201 soita tai laita ees viestiä pliiz


      • katokato
        henkka_2 kirjoitti:

        Anna anna numeros 0449532201 soita tai laita ees viestiä pliiz

        muka henkka , onkos taas se hullu heränny se alkaa taas alusta hakee noit kiusaamis viestei , taitaa olla koulukiusaaja nyt selvis tämä tyyppi


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2168
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2036
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe