Tälläsiä topiceja täällä onkin jo varmaan, mutta laiska ihminen olen niin tein uuden..
Kun luin nuita joitain viestejä, niin kerrotaan, että Diego hyppää sillalta?
Missä jaksossa tämä tapahtuu, itse katson yle areenalta, ja siellä vasta TV1 Perjantai klo 9.15 18.7.2008 on uusin.
Onko vähän jäljessä?
Niin tahtoisin nyt tietää, mitä ihmettä on oikein tapahtumassa, sekä mitä ON jo tapahtunut.
Kiitän. : ))
Vîttuilijat voi unohtaa tän topicin ja mennä tästä pois.
Selittäkääs.
Varattukaikki
2
550
Vastaukset
- 8 tuotantokauden jakso
Serranon perheen vihoviimeisessä jaksossa näin tapahtuu eli siihen loppui Serranon tekeminen Espanjassa kokonaan ja sarja loppui. Suomessa ollaan pari vuotta jäljessä jaksoissa. Varmaan ensi vuonna nähdään nuo viimeisen 8 tuotantokauden jaksot Suomessa.
- ......
miten kukaan tätä keskustelua lukeva voi tosissaan kysyä jotain tollasta? Aika uskomatonta ettei oikeesti tietäis... onko vähän hölmöä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725