Harmaalla vyöhykkeellä!!

Ilman erityisempiä syitä eilen illalla mieliala vaan romahti. Ei niin totaalisesti kuin joskus
aikaisempina vuosina.
Yritin katsoa sitä italowesterniä, spagettilänkkäriä Hyvät Pahat ja Rumat.
Miten tota nyt voi sanoo näistä kolmesta uusinnasta parhaana. Sisällissota kohtauksessa toosa kii.

Ihme kyllä uni tuli heti. Kuten näissä mielen notkopaikkojen jälkeen unimaailma
näytti missä mennään ja miten asiat makaa.
Luulin nukkuneeni päiväkausia yhteen putkeen niin eheyttävää se lepo oli.

Tästä päivästä tuli hyvä ja tasapainoinen. No mä pidänkin "onnellisuutta" infantiilina
uushömpötyksenä.
Jopa tieteellisesti nykyään tutkitaan 'onnellisuusindeksiä' ihmisillä.

Ei kait tossa lapsenmielisessäitsekkäässä onnentunteen tavoittelussa mitää väärää ol. Mutta.
Miljardipäisellä maailman väestön osalla ei ole edes puhasta juomavettä - nyt ruoan saannista
puhumattakaan.

Sitä on tottunut jo luottamaan, että wanha kunnon unikakkiainen palauttaa
paniikinomaiset mielentilat huitsin heikkariin.

12

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yopollo

      pitäisi olla jo hallussa se tapa, että harmaalle vyöhykkeelle jätetään tilaa vain pääkopan ulkopuolelle eli sitä eri puolilta koristeleviin haiveniin.

      Kyllä se siitä, mulla on tuo spagettitrilogia kaikkineen kovalevyllä.

      • capt.cöpenick ekj

        Ja yks ongelma on se että aivojen välittäjäaineet toimii niinkun ne toimii meikällä.
        Sitten niitä kirjoituksiaan seuraavana häpeää silmät korvat päästä.

        Tosiaan 'ukuli' kyllä se siitä. Tänään jo tanakasti maanpinnalla.


      • Masse setä
        capt.cöpenick ekj kirjoitti:

        Ja yks ongelma on se että aivojen välittäjäaineet toimii niinkun ne toimii meikällä.
        Sitten niitä kirjoituksiaan seuraavana häpeää silmät korvat päästä.

        Tosiaan 'ukuli' kyllä se siitä. Tänään jo tanakasti maanpinnalla.

        Meikäläisellä onkin juuri se asia, että tohtori sanoi, että korvassa on niin paljon vaikkua, että sen takia pitäisi otta yhteyttä hoitajiin.


      • capt.cöpenick ekj
        Masse setä kirjoitti:

        Meikäläisellä onkin juuri se asia, että tohtori sanoi, että korvassa on niin paljon vaikkua, että sen takia pitäisi otta yhteyttä hoitajiin.

        Multa heikkeni toisesta korvasta kuulo. Menin pässi yksityiselle korvalääkärille.
        Se veti vaikkuisen pumpulitukon korvakäytävästä. Maksoi 50€.
        Neuvolan hoitsu olis saman osannnu ilmatteeks.


    • Masse setä

      Olen katsonut sen moneen kertaan silmät kiinni. Kun heräsin, näin ratsastajan lähtevän pois päin. Sen jälkeen nukuin melkein yhdeksän tuntia yhteen menoon.

      • capt.cöpenick ekj

        On tästä jo vuosia kun goisasin 6 tuntia samaan menoon.
        Heräsin makkurista sohva ja vaatteet kusilastissa.
        Sukuvika - prostata vaiva sallii sellaset parituntiset goisapätkät kerrallaan.
        No sehän syö tommottinen vaikka haponkestävää teräskaminaa.


    • pahana vain joskus,eli hyvänä olen paras mahdollinen...siihen tarvitse italiaanoverukkeita.
      Olisit vaan katsonut sen sisällissodan mukisematta,saattaisi harmaalle vyöhykkeelle nousta uusia väriskaaloja.Helpotus on joskus vain peljästyksen aikaan saamaa reagointia.Sota olisi aiheuttanut painajaisen,mitä harvoin halutaan,mutta auttaa aseista riisumiseen.

      • capt.cöpenick ekj

        Katsoin 1965 sen Vain muutaman dollarin tähden. Siinä on tarttuvan upea teemamusiikki.
        Toivoin tätä musaa maakuntaradiossa esitettäväksi. En ole kuullut sieltä.
        Niillä on siellä pelit ja pensselit jos haluavat nauhoittaa jonkin filmiteeman.


      • Ak:n lapio
        capt.cöpenick ekj kirjoitti:

        Katsoin 1965 sen Vain muutaman dollarin tähden. Siinä on tarttuvan upea teemamusiikki.
        Toivoin tätä musaa maakuntaradiossa esitettäväksi. En ole kuullut sieltä.
        Niillä on siellä pelit ja pensselit jos haluavat nauhoittaa jonkin filmiteeman.

        Mä tilasin tuttavan osaavalta pojalta kopsauksen DVD:lle. Mitään ei oo kuulunu.

        ps. mansikoita olen tässä pakastellut ja ryypiskellyt "lomani" viihteeksi.
        Onneksi alkaa näyttelijän ja lapsenlikan duuni sunnuntaina. Menee hyvä putki poikki.
        Menestystä ja makuuhaavoja!!!


      • capt.cöpenick ekj
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Mä tilasin tuttavan osaavalta pojalta kopsauksen DVD:lle. Mitään ei oo kuulunu.

        ps. mansikoita olen tässä pakastellut ja ryypiskellyt "lomani" viihteeksi.
        Onneksi alkaa näyttelijän ja lapsenlikan duuni sunnuntaina. Menee hyvä putki poikki.
        Menestystä ja makuuhaavoja!!!

        Sain englanninkielisen sähköpostiviestin. En sitä eilen heti delettänyt.
        Tänään koneeni arveli toisten käyttävän tätä vehjettä. Kysynkin sinulta Arkunkantaja:

        Voiko ne käyttää mun konettani tietämättäni. Se viesti viittasi muuten itärajan taa?


      • Ak:n lapio
        capt.cöpenick ekj kirjoitti:

        Sain englanninkielisen sähköpostiviestin. En sitä eilen heti delettänyt.
        Tänään koneeni arveli toisten käyttävän tätä vehjettä. Kysynkin sinulta Arkunkantaja:

        Voiko ne käyttää mun konettani tietämättäni. Se viesti viittasi muuten itärajan taa?

        Silloin kun koneesi on yhteydessä ulkomaailmaan. Ja osaahan jotkin pöpöt vörkkiä itsekseen aina silloin, kun kone on käynnissä. Josko saamasi viesti on sisältänyt jonkun viruksen tai vakoojan. Käynnistähän kaikki osaamasi virustorjuntatyökalut.


      • capt.cöpenick ekj
        Ak:n lapio kirjoitti:

        Silloin kun koneesi on yhteydessä ulkomaailmaan. Ja osaahan jotkin pöpöt vörkkiä itsekseen aina silloin, kun kone on käynnissä. Josko saamasi viesti on sisältänyt jonkun viruksen tai vakoojan. Käynnistähän kaikki osaamasi virustorjuntatyökalut.

        Kun koneen laittaa päälle eikö päivitys riitä? Soneran tietoturva F-Secure kai hoitaa homman?
        Symboli kuittaa, että päivitys on ok.
        Deletin sen engelskaviestin. Enää kone ei vihjaa luvattomista käyttäjistä.
        Kiitän neuvostasi AK!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe