Saako Diego ja Santi tavernan

takaisin?

Saavatko Diego ja Santi tavernan takaisin omistukseensa vai ovatko he loppuun asti palkollisia?

Onko Emilia sarjassa loppuun asti ja omistaako hän tavernan loppuun asti? Entä tuleeko Emilian ja Fitin välille jotain?

Perustaako Fiti koskaan enää autokorjaamoa? Se autokorjaamo oli niin oleellinen osa Fitin persoonaa, jotenkin harmi että hänellä ei enää ole sitä, oletteko samaa mieltä?

5

1515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastauksii

      jotain vastauksia.emilia ei ole sarjassa enää kovin kauaa.fitille ja emilialle eisen vakavampaa suhdetta tule.fitihän löytää sen oman kullan myöhemmin jonka kanssa menee myös naimisiin.mielestäni luin jostakin,että taverna ei enää päädy serranoille,mut täysin varmaks en tuota sano.

      • harmi että lähtee

        Harmi että Emilia poistuu, on kiva hahmo. Mutta se on myös todella harmi jos Santi ja Diego ei saa tavernaa itselleen takaisin, koska se on ollut niin oleellinen osa heidän persoonansa ja koko sarjaa että heillä on oma taverna!


      • Zacc
        harmi että lähtee kirjoitti:

        Harmi että Emilia poistuu, on kiva hahmo. Mutta se on myös todella harmi jos Santi ja Diego ei saa tavernaa itselleen takaisin, koska se on ollut niin oleellinen osa heidän persoonansa ja koko sarjaa että heillä on oma taverna!

        Kyllä saavat vielä tavernan takaisin olisiko ollut jakso 6x13


      • ???
        Zacc kirjoitti:

        Kyllä saavat vielä tavernan takaisin olisiko ollut jakso 6x13

        Emilia poistuu sarjasta ensi kuun alkupuolella ja miten mulla sellanen käsitys, et veljeksillä ei ole rahaa ostaa tavernaa takas. Jos sen takas saavat, eivät ainakaan osta sitä. Miten he saavat sen takaisin?


      • totanoin
        ??? kirjoitti:

        Emilia poistuu sarjasta ensi kuun alkupuolella ja miten mulla sellanen käsitys, et veljeksillä ei ole rahaa ostaa tavernaa takas. Jos sen takas saavat, eivät ainakaan osta sitä. Miten he saavat sen takaisin?

        En muista, miten saavat takaisin tavernansa, mutta saavat. Fiti ei kylläkään mene naimisiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe