Minua suuresti kummastuttaa että melkein jokainen henkilö sarjassa puhuu höpöttövän änkyttävällä tavalla. Ovatko espanjalaiset oikeasti tällaisia höpöttäjiä?
Ymmärtäisi jos pari henkkilöä puhuu sössöttämällä mutta että melkein kaikki?!
Änkytystä
4
664
Vastaukset
- Tyyppillistä espanjassa
Vauhti on kova ja nopea ja siksi niitä katkoja puheeseen tulee ja toistellaan sanoja ja sanan pätkiä.
- juhkusii`
se kun Diego aina sanoessaan luciaa:
"Lu, Lu, Lucia" ja sit vielä toi 'cia' sillee ässäviallisella tyylillä ;s - johon pomppas
juhkusii` kirjoitti:
se kun Diego aina sanoessaan luciaa:
"Lu, Lu, Lucia" ja sit vielä toi 'cia' sillee ässäviallisella tyylillä ;sMm. tämä juuri tekee sarjasta niin erilaisen muihin verrattuna. Ei kaikkien sarjojen tarvi olla niin viileän sujuvia amerikkalaisia puhujia täynnä.
- ---
Serranon perheessä puhutaan melkein parasta ja selvintä mahdollista espanjaa mitä voi (ainakin Espanjassa) kuulla. Espanaja vaan sattuu olemaan sellainen kieli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305