Miten nyt menee

Bansku-

Olen vasta löytänyt Serranon perheen kun olen lomalla ja en ole siis katsellut kun noin 2 viikkoa, kiva sarjahan tuo on ja harmittaa etten aikaisemmin ole seurannut. Nyt en ole pysynyt kärryillä kuka kenenkin lapsi. Voisiko joku hieman selventää kuka kenenkin lapsi sarjassa. Fitin lapsi on ilmeisesti Raul, mutta ne muut on hieman hakusessa. Missä Raulin äiti on, ilmeisesti Fiti yksinhuoltaja?

7

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoja123

      Raul on todellakin Fitin lapsi. Raulin äiti Candela lähti pois sarjasta pari viikkoa sitten, erosi Fitistä.

      Marcos (ei enää aktiivisesti sarjassa), Guille ja Curro ovat Diegon ja hänen ensimmäisen vaimonsa lapsia. Tämä ensimmäinen vaimo on kuollut aiemmin, eli ei siis ole koskaan ollut mukana sarjassa.

      Eva (ei enää sarjassa) ja Tete ovat Lucian ja hänen ex-miehensä lapsia.

      Ja tämä uusi tyttö Susana on sen tavernan uuden omistajan Emilian tytär.

      • Bansku-

        Kiitos oikein selventävästä ja nopeasta vastauksesta. Siis Candela on sitten lähtenyt juuri ennen kun olen sarjaa ruvennut seuraamaan. Susanan tiesinkin että Emilian tytär. Emiliahan tuli vasta viime viikolla sarjaan eli sen verran olen pysynyt kärryillä :) Vielä kysyisin Africasta, että en ole hänen vanhempiaan nähnyt sarjassa. Asuuko he muualla vai onko Africa esim orpo?


      • Daeevvoo
        Bansku- kirjoitti:

        Kiitos oikein selventävästä ja nopeasta vastauksesta. Siis Candela on sitten lähtenyt juuri ennen kun olen sarjaa ruvennut seuraamaan. Susanan tiesinkin että Emilian tytär. Emiliahan tuli vasta viime viikolla sarjaan eli sen verran olen pysynyt kärryillä :) Vielä kysyisin Africasta, että en ole hänen vanhempiaan nähnyt sarjassa. Asuuko he muualla vai onko Africa esim orpo?

        Isä on elossa, mutta äiti kuollut.


      • Bansku-
        Daeevvoo kirjoitti:

        Isä on elossa, mutta äiti kuollut.

        No jopas on kuolleita vanhempia sarjassa. Kiitos vastaajille ja mukavaa Serranon perhe kesää kaikille Serranon katsojille :)


      • ja nähty toisinaan
        Bansku- kirjoitti:

        Kiitos oikein selventävästä ja nopeasta vastauksesta. Siis Candela on sitten lähtenyt juuri ennen kun olen sarjaa ruvennut seuraamaan. Susanan tiesinkin että Emilian tytär. Emiliahan tuli vasta viime viikolla sarjaan eli sen verran olen pysynyt kärryillä :) Vielä kysyisin Africasta, että en ole hänen vanhempiaan nähnyt sarjassa. Asuuko he muualla vai onko Africa esim orpo?

        African isä on poliisi, joka on nähty sarjassa muutaman kerran.


    • riinu^

      Fitin vaimo Candela, joka on myös Raulin äiti muutti kanarialle ttoisen miehen kanssa.

    • Nimetön

      Raul on siis Fitin lapsi, Raulin äiti Candela lähti erään toisen miehen matkaan Kanarialle.
      Guille ja Curro ovat Diegon lapsia, myös Marcos on Diegon lapsi. Tete ja Eva ovat Lucian lapsia.
      Diego ja Lucia ovat naimisissa, mutta heillä ei ole yhteisiä lapsia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5045
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe