Mistä johtuu kun mitsu L200 2,5TD -01 neliveto valo vilkkuu ajaessa?
L200 neliveto valo vilkkuu
3
5885
Vastaukset
- Pajerossa
Mulla Pajerossa vilkutti etuvedon valoa vaikka keppi olikin takavedolla. Viaksi paljastui murtunut alipaineletku. Pajero on Super Select laatikolla ja etupäässä ei ole erikseen napalukkoja vaan etuvedon ohjaus toimii alipaineella.
- JJS
Kiitos vastauksesta. Kertoisitko vielä missä kohtaa se alipaineletku on ja onko hankala vaihtaa?
- Pajerossa
JJS kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Kertoisitko vielä missä kohtaa se alipaineletku on ja onko hankala vaihtaa?
Tämä vuotokohta oli itseasiassa alipaineletkussa oleva jatko, joka ilmeisesti toimii jonkinlaisena "kuristimena" alipaineelle. Letkut oli ehjiä, mutta tää kovamuominen jatko oli murtunut. Omani korjasin laittamalla alkuperäisen jatkon tilalle pätkän kuivamustekynän "sielua" - oli nimittäin kokolailla saman vahvuista. Letku kulki apumiehenpuoleisen akun alapuolella "jossain siellä moottorin ja lokasuojan välissä". Pajerossa pääsi ainakin käsiksi ilman akrobatiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653