L200 neliveto valo vilkkuu

JJS

Mistä johtuu kun mitsu L200 2,5TD -01 neliveto valo vilkkuu ajaessa?

3

6826

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pajerossa

Mulla Pajerossa vilkutti etuvedon valoa vaikka keppi olikin takavedolla. Viaksi paljastui murtunut alipaineletku. Pajero on Super Select laatikolla ja etupäässä ei ole erikseen napalukkoja vaan etuvedon ohjaus toimii alipaineella.

• JJS

Kiitos vastauksesta. Kertoisitko vielä missä kohtaa se alipaineletku on ja onko hankala vaihtaa?

• Pajerossa
        JJS kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Kertoisitko vielä missä kohtaa se alipaineletku on ja onko hankala vaihtaa?

Tämä vuotokohta oli itseasiassa alipaineletkussa oleva jatko, joka ilmeisesti toimii jonkinlaisena "kuristimena" alipaineelle. Letkut oli ehjiä, mutta tää kovamuominen jatko oli murtunut. Omani korjasin laittamalla alkuperäisen jatkon tilalle pätkän kuivamustekynän "sielua" - oli nimittäin kokolailla saman vahvuista. Letku kulki apumiehenpuoleisen akun alapuolella "jossain siellä moottorin ja lokasuojan välissä". Pajerossa pääsi ainakin käsiksi ilman akrobatiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      87
      1448
    2. 72
      1224
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      84
      1134
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      270
      941
    5. 95
      909
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      35
      846
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      777
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      737
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      723
    10. 45
      665
    Aihe