VALKOISTA IDENTITEETTIPOLITIIKKAA osa 3
Kirjoituksia suomalaisesta neohumanismista 1999-2008 on antologia, johon on koottu eri teemojen alle kansallismielisillä keskustelupalstoilla julkaistuja kirjoituksia. Kirjoittajien keskeisiä aiheita ovat mm. kansanviholliset, rotukysymykset ja monikulturismi, eliitin petos, turanismin taustavaikuttajat, rotujen erilaisuus, kansantuomioistuimen toiminta, demokratian kritiikki, jne.
Kirjan materiaali on kerätty usealta eri foorumilta: Kansallismielinen keskustelupalsta, Suomi24 Isänmaallisuus, Scriptan vieraskirja, Skadi, Nordfolk, Kansallissosialismi.com, Stirpes, Nordisk.
Kirjoittajia antologiasta löytyy kymmeniä, joista osalta on valittu monta artikkelia. Kirjoittajia: Robespierre, Aurelianus, Hengist Duval, lm sisu, Rommel, buuri johannesbuurista, thule, IDA, Observeri, 1939, Kullervo Kalervonpoika, Kertavierailu, Kenraali Neohumanisti, Kalevan Soturi (molemmat), Fenix, Mestari, Villikuhtori, Pirjo, reino, Peter the Great, etc.
- - - -
No tämä on pelkkää fantasiaa, mutta eikös vaan kiinnostaisi päästä lukemaan kyseisenlaista opusta? Ihan vinkkinä vaan sinne Turkkusen suuntaan ;)
VALKOISTA IDENTITEETTIPOLITIIKKAA osa 3
kirjojen lukija
7
827
Vastaukset
- librisex
Lupaan ostaa.
- Se paskatörkiö
Imee jo verorahojani ihan tarpeeksi.
- kustannustoimittaja
Tulee julkaistavaksi samanaikaisesti Tabermannen jo odotetun esikoisteoksen kanssa. Kaksi yhden hinnalla!
- yepyep
Tzemppiä Rami ja kirja painoon!
- Kysyvä ei eksy.
Onko teos jo viimein tullut ulos? Onko totta Turun Ruskean Talon kellariosaston painostus julkaisun nimen muuttamisesta Ruskeaksi identiteettipolitiikaksi?
- Anonyymi
Se on mielenkiintoista se mystiikka siinä.
- Anonyymi
Hyvä kirja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023494
- 623147
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342654- 802443
- 852418
- 962096
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422094Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil491701Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686