..elämästäsi..itsekin iloitsisin jos ihmiset eivät nälvis eikä vattaa närästäis.. mä kun osaan empaattisesti ottaa osaa myös muiden ihmisten elämään..tässä suurten kärsimyksien maassa se on kovin vaikeaa iloita.. enää ei tunnu ollenkaan huonolta vaihtoehdolta kadota tropiikkiin..
iloitse ihminen..
19
379
Vastaukset
- outzak
just päinvastoin... katoppa mun aloitusta...
- ex-er1
haluisin nyt mahdollisimman kauas täältä. Pitäs olla nappi ohimolla josta sais menneet pyyhittyy pois.
on se jos on nappi ottassa.
Mikäs kimuleita nyt oikein nyppii eli kyrsii? Kaikkihan on ihan v*tun hienosti...;)..katkaisin?.. joo lähde ihmeessä seikkailee.. mua houkutta nyt mahdollisuus tropiikkiin.. räsyvaatteet päälle ja reppu selkään.. minimibudjetti.. no saa nyt nähdä..olsihan se aika iso juttu pervokille..
- ex-er1
a-v kirjoitti:
on se jos on nappi ottassa.
Mikäs kimuleita nyt oikein nyppii eli kyrsii? Kaikkihan on ihan v*tun hienosti...;)ei nyt sentään otsassa=)nyt oikeestaan onkin hienosti kun...
- ex-er1
pervokki kirjoitti:
..katkaisin?.. joo lähde ihmeessä seikkailee.. mua houkutta nyt mahdollisuus tropiikkiin.. räsyvaatteet päälle ja reppu selkään.. minimibudjetti.. no saa nyt nähdä..olsihan se aika iso juttu pervokille..
juu, sellanen katkasin;) mul on lotto vetämässä ja jos tärppää niin hyppään ekan bedoliinon katolle jänikseks ja haen sut mukaan ja sit meistä ei vähään aikaan kuulu kun ollaan jossain Borneon sademetsissä smurffien kanssa;) siis tuutko mukaan=)
ex-er1 kirjoitti:
ei nyt sentään otsassa=)nyt oikeestaan onkin hienosti kun...
Älä kehtaa jättää tuallai ilmaan roikkumaan...;)
ex-er1 kirjoitti:
juu, sellanen katkasin;) mul on lotto vetämässä ja jos tärppää niin hyppään ekan bedoliinon katolle jänikseks ja haen sut mukaan ja sit meistä ei vähään aikaan kuulu kun ollaan jossain Borneon sademetsissä smurffien kanssa;) siis tuutko mukaan=)
..lottoo ei tarvita.. kolme tonnia.. meikä on ehkä suunnistamassa joulukuussa kolmeksi kuukaudeksi kaukoitään minimibudjetilla.. (pummielämää) jos koukkaset sinne suuntaan ja tuot smurffit mukana niin ..sehän nappais.. kaikki ei taida mahtuu mukaan.. tällä reissulle oon alustavasti lupautunut..
- ex-er1
a-v kirjoitti:
Älä kehtaa jättää tuallai ilmaan roikkumaan...;)
pääsee eroon sellasesta joka luulee olevansa Jumalan lahja yhteiskunnalle ja fiksumpi kuin kukaan muu;)
- ex-er1
pervokki kirjoitti:
..lottoo ei tarvita.. kolme tonnia.. meikä on ehkä suunnistamassa joulukuussa kolmeksi kuukaudeksi kaukoitään minimibudjetilla.. (pummielämää) jos koukkaset sinne suuntaan ja tuot smurffit mukana niin ..sehän nappais.. kaikki ei taida mahtuu mukaan.. tällä reissulle oon alustavasti lupautunut..
huomenna tärppää niin ei tarvi joulukuuhun odottaa, mä kustannan sut ja smurffit sinne;)
ex-er1 kirjoitti:
pääsee eroon sellasesta joka luulee olevansa Jumalan lahja yhteiskunnalle ja fiksumpi kuin kukaan muu;)
nyt mä tajuan. Onnee;)
Sellaset tyypit on rasittavia.ex-er1 kirjoitti:
huomenna tärppää niin ei tarvi joulukuuhun odottaa, mä kustannan sut ja smurffit sinne;)
..jos on "vähän" ylimäärästä.. reppumatkailijaksi lähtisin kuitenkin.. en mihkään lomahelvetteihin.. joita jotkut oudot kutsuvat lomaparatiiseiksi..
- ex-er1
a-v kirjoitti:
nyt mä tajuan. Onnee;)
Sellaset tyypit on rasittavia.muuta sano!!! Toivottavasti ei ikinä enää törmää sellaseen.
- ex-er1
pervokki kirjoitti:
..jos on "vähän" ylimäärästä.. reppumatkailijaksi lähtisin kuitenkin.. en mihkään lomahelvetteihin.. joita jotkut oudot kutsuvat lomaparatiiseiksi..
HELVATA! Mua ei ikinä sais sellaselle turistimatkalle! Jos ei ole varaa mennä muuten niin ei sit ollenkaan, pahinta mitä vois kuvitella on ne turistirysät jossa ihmiset kärventää nahkaansa ja vetää halpaa viinaa niin eittei ees tiedä mikä maa mikä valuutta;(
ex-er1 kirjoitti:
HELVATA! Mua ei ikinä sais sellaselle turistimatkalle! Jos ei ole varaa mennä muuten niin ei sit ollenkaan, pahinta mitä vois kuvitella on ne turistirysät jossa ihmiset kärventää nahkaansa ja vetää halpaa viinaa niin eittei ees tiedä mikä maa mikä valuutta;(
..jos sinne asti menen..yritän kaverieni tapaan välttää moisia turistipesäkkeitä ja tutustua aitoon kauko-itään....
- sweet_lemon
tai ainakin yritän, onhan täällä kaikenlaista kivaakin.. täällä elämässä..
voisin myös kadota tropiikkiin...pikkasen kadoksissa se kiva elämässä.. noo ehkä jos päätän lähteä sinne tropiikkiin niin katoan vain kolmeksi kuukaudeksi.. upss kohta alkaakin frendit.. jipii..
- sweet_lemon
pervokki kirjoitti:
..pikkasen kadoksissa se kiva elämässä.. noo ehkä jos päätän lähteä sinne tropiikkiin niin katoan vain kolmeksi kuukaudeksi.. upss kohta alkaakin frendit.. jipii..
on katottu jo monta kertaa, mutta aina voi katsoo uudestaaan.. No, kiva tulee ja menee, hetkittäin ainakin on joskus kivaa, pieniä onnenhetkiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun233987- 613084
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813061Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus3002465- 412192
- 542151
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211341Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71270- 431219
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241138