Me Kristuksen omat olemme poistuneet tältä palstalta suurin joukoin. Se on voitto Jumalan Sanalle. Onhan muitakin palstoja ja niissä keskustellaan oikeassa hengessä, eikä haukuta tai ivata. Näin voitti Herra jälleen saatanan!
Uskovien voitto!
21
655
Vastaukset
- Hihhuli-hei
On tämä riemun päivä. Hienoa kuulla. Tervemenoa. Ei jää edes ikävä. P.s Tarkoittaako tämä "suurin joukoin" sinua ja naapurin huru-ukko Penaa?
"Totisesti, totisesti: te saatte itkeä ja valittaa, mutta maailma iloitsee.
Te joudutte murehtimaan, mutta tuskanne muuttuu iloksi
Nainen, joka synnyttää, tuntee tuskaa, kun hänen hetkensä koittaa.
Mutta kun lapsi on syntynyt äiti ei enää muista kipujaan vaan
iloitsee siitä, että uusi ihminen on syntynyt maailmaan.
Tekin tunnette nyt tuskaa, mutta minä näen teidät vielä uudelleen,
ja silloin teidän sydämenne täyttää ilo, jota kukaan ei voi teiltä riistää.
Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään."- l u k i j a
On se hyvä, että Teuvollakin on vielä toivoa ja hän sen tajuaa. Nyt puuttuu enää nöyryys ja se, että vihan polte ja itsekeskeisyys väistyy sydämestä rakkauden tieltä.
- kesällä
'Et sinä ole mitään voittanut kun lähdet totuuden sanomia pakoon jonnekin korvasyyhypalstoille.(tai ainakin uskottelet muille niin tehneesi, mutta roikut täällä kuitenkin).
Käydä välillä täällä, että pääsevät taas oikeaan tunnelmaan siellä omilla palstoillaan:
Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, pitävät juhlia ja lähettävät toisilleen lahjoja, sillä nuo kaksi profeettaa olivat pahoin vaivanneet maan asukkaita. Ilm. 11:10Hssu kirjoitti:
Käydä välillä täällä, että pääsevät taas oikeaan tunnelmaan siellä omilla palstoillaan:
Maan asukkaat iloitsevat heidän kohtalostaan, pitävät juhlia ja lähettävät toisilleen lahjoja, sillä nuo kaksi profeettaa olivat pahoin vaivanneet maan asukkaita. Ilm. 11:10Ei todellakaan pitäsi tuomita,se valta on annettu Jumalalle.Kyllähä Hessu se sinun pitäisi tietää.Missä on lähimmäisen rakkautesi?
juhani1965 kirjoitti:
Ei todellakaan pitäsi tuomita,se valta on annettu Jumalalle.Kyllähä Hessu se sinun pitäisi tietää.Missä on lähimmäisen rakkautesi?
Lähimmäisen rakkaus on sitä, etten yhdy valheeseen, koska tiedän se johtavan sellaiseen paikkaa mihin ei kenenkään soisi joutuvan. Eikö se muka ole lähimmäisen rakkautta?
Hssu kirjoitti:
Lähimmäisen rakkaus on sitä, etten yhdy valheeseen, koska tiedän se johtavan sellaiseen paikkaa mihin ei kenenkään soisi joutuvan. Eikö se muka ole lähimmäisen rakkautta?
mihin katosi juhani?
Kukaan joka ensimmäistä kertaa tulee näille uskonnot ja uskomukset palstoille ei eksy ensimmäiseksi Jeesus palstalle. Siitä on varmaan tullut oikea eksytyksen keskus. En ole sitä käynyt lukemassa, mutta voi melkein kuvitella. Sieltä löytyy varmaan kaikkea muuta, mutta tähän suuntaan ei ole kukaan ohjaamassa:
ETSIKÄÄ ENNEN KAIKKEA JUMALAN VALTAKUNTAA ja hänen vanhurskasta tahtoaan, niin teille annettaan kaikki tämäkin. Matteus 6:33Ei pidä tuomita,varsinkaan sellaista mistä ei ole ottanut selvää.
Itse asiassa Jeesus palstalla on asiallista ja armollista viestienvaihtoa,kehoitan kaikkia käymään ja tutustumaan.juhani1965 kirjoitti:
Ei pidä tuomita,varsinkaan sellaista mistä ei ole ottanut selvää.
Itse asiassa Jeesus palstalla on asiallista ja armollista viestienvaihtoa,kehoitan kaikkia käymään ja tutustumaan.Että se kuulostaa asialliselta ja varmaan se armo sana vilahtaa usein keskusteluissa. Mutta totuuden lähteestä ne keskustelut eivät ole vaan ihan tästä maailmasta, ihmisestä. Sen huomasi jo silloin kun täällä oli enemmän niitä jotka nyt ovat siellä Jeesus palstalla.
- ?????
Hssu kirjoitti:
Että se kuulostaa asialliselta ja varmaan se armo sana vilahtaa usein keskusteluissa. Mutta totuuden lähteestä ne keskustelut eivät ole vaan ihan tästä maailmasta, ihmisestä. Sen huomasi jo silloin kun täällä oli enemmän niitä jotka nyt ovat siellä Jeesus palstalla.
Huolettaako eläkkeesi?
Selvitä kuinka voit kasvattaa???????
Tule Jeesuksen luo. ????? kirjoitti:
Huolettaako eläkkeesi?
Selvitä kuinka voit kasvattaa???????
Tule Jeesuksen luo.Sillä näinkin sanotaan:
Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä. Joh 6:44
Ja myöskin näin:
Hän sanoo Moosekselle: Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon. Ratkaisevaa ei siis ole mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa.
Kirjoituksissa sanotaan faraolle: Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa. Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.
Room 9:14-18
Tarkoitan sitä, että en voi itse päättää milloin minut ja armahdetaanko minut. Anoa ja pyytää voin, mutta kaikki on kuitenkin Jumalan kädessä.Hssu kirjoitti:
Sillä näinkin sanotaan:
Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä. Joh 6:44
Ja myöskin näin:
Hän sanoo Moosekselle: Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon. Ratkaisevaa ei siis ole mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa.
Kirjoituksissa sanotaan faraolle: Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa. Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.
Room 9:14-18
Tarkoitan sitä, että en voi itse päättää milloin minut ja armahdetaanko minut. Anoa ja pyytää voin, mutta kaikki on kuitenkin Jumalan kädessä.Hän on myöskin luvannut lähestyä niitä jotka häntä lähestyvät:
Lähestykää Jumalaa niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, synnintekijät, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle horjuvat. Tuntekaa kurjuutenne, surkaa ja itkekää! Kääntyköön naurunne murheeksi, ilonne masennukseksi. Nöyrtykää Herran edessä, niin hän on teidät korottava. Jaak 4:8-9
Herra on ankarasti vihastunut teidän isiinne. Julista siis kansalle nämä Herran Sebaotin sanat:
- Palatkaa minun luokseni, niin minä palaan teidän luoksenne,
sanoo Herra Sebaot. Sak 1:2
Ja vielä:
Eivät suinkaan - yhtä lailla te kaikki olette tuhon omia, ellette käänny. Luukas 13:5
Minulle tämä kertoo, että pitää kääntyä Jumalaan puoleen, lähestyä häntä, VAIN häntä. Kurkottaa YLÖSPÄIN, hänen puoleensa, ohi näiden kaikkien maallisten seurakuntien, sielunhoitajien, pappien ynnämuitten välikäsien.- hirvas
Hssu kirjoitti:
Hän on myöskin luvannut lähestyä niitä jotka häntä lähestyvät:
Lähestykää Jumalaa niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, synnintekijät, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle horjuvat. Tuntekaa kurjuutenne, surkaa ja itkekää! Kääntyköön naurunne murheeksi, ilonne masennukseksi. Nöyrtykää Herran edessä, niin hän on teidät korottava. Jaak 4:8-9
Herra on ankarasti vihastunut teidän isiinne. Julista siis kansalle nämä Herran Sebaotin sanat:
- Palatkaa minun luokseni, niin minä palaan teidän luoksenne,
sanoo Herra Sebaot. Sak 1:2
Ja vielä:
Eivät suinkaan - yhtä lailla te kaikki olette tuhon omia, ellette käänny. Luukas 13:5
Minulle tämä kertoo, että pitää kääntyä Jumalaan puoleen, lähestyä häntä, VAIN häntä. Kurkottaa YLÖSPÄIN, hänen puoleensa, ohi näiden kaikkien maallisten seurakuntien, sielunhoitajien, pappien ynnämuitten välikäsien.mutta Jeesus on aina ja ainoa välimies ihmisen ja Jumalan välillä.
Joh. 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. hirvas kirjoitti:
mutta Jeesus on aina ja ainoa välimies ihmisen ja Jumalan välillä.
Joh. 14:6
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.Se on ja nimenomaan niin. Ohi ei pääse. Tai ohi pääsee vain ohi, tuulta huitomaan, tyhjää haromaan ja sokeudessa kulkemaan.
juhani1965 kirjoitti:
Ei pidä tuomita,varsinkaan sellaista mistä ei ole ottanut selvää.
Itse asiassa Jeesus palstalla on asiallista ja armollista viestienvaihtoa,kehoitan kaikkia käymään ja tutustumaan.iankaikkiseen EROON JUMALASTA.
Saatanan hengessä kun Jumalan sanaa mässäillään
niin SE EI KETÄÄN PELASTUKSEEN VIE:????? kirjoitti:
Huolettaako eläkkeesi?
Selvitä kuinka voit kasvattaa???????
Tule Jeesuksen luo.maallisessa kiinni.
Et sinä maallisen mammonan kanssa tule koskaan
Jumalaa kohtaamaan.Hssu kirjoitti:
Sillä näinkin sanotaan:
Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä. Joh 6:44
Ja myöskin näin:
Hän sanoo Moosekselle: Minä armahdan kenet tahdon ja osoitan laupeutta kenelle tahdon. Ratkaisevaa ei siis ole mitä ihminen tahtoo tai ehtii, vaan se että Jumala armahtaa.
Kirjoituksissa sanotaan faraolle: Sen vuoksi minä korotin sinut, että sinun kohtalossasi osoittaisin voimani ja että minun nimeäni julistettaisiin koko maailmassa. Jumala siis armahtaa kenet tahtoo ja paaduttaa kenet tahtoo.
Room 9:14-18
Tarkoitan sitä, että en voi itse päättää milloin minut ja armahdetaanko minut. Anoa ja pyytää voin, mutta kaikki on kuitenkin Jumalan kädessä.Ja näin kaikki jeesukselle antautumiset ovat vain
antikristukselle antautumisia.Hssu kirjoitti:
Se on ja nimenomaan niin. Ohi ei pääse. Tai ohi pääsee vain ohi, tuulta huitomaan, tyhjää haromaan ja sokeudessa kulkemaan.
se mitä ihmisopin uhrit tarkoittavat Jeesus on ainoa
välimies niin se on vain huulilla sillä sydämessä
ollaan niin kiinni ihmisissä, ihmisopeissa ja
JEESUKSEN SANOMA ON VAIN PELKKÄÄ ILMAA JA SITÄ
VASTAAN TAISTELLAAN.ArmiK kirjoitti:
se mitä ihmisopin uhrit tarkoittavat Jeesus on ainoa
välimies niin se on vain huulilla sillä sydämessä
ollaan niin kiinni ihmisissä, ihmisopeissa ja
JEESUKSEN SANOMA ON VAIN PELKKÄÄ ILMAA JA SITÄ
VASTAAN TAISTELLAAN.Sanoinkin: niinhän se on, JA NIMENOMAAN NIIN.
Huomaan milloin Jeesuksen sanoja tuodaan pelkkinä sanoina, ilmaan heitellen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466