Terve! Mistä saisin Serranon perheen tunnarin sanat?! Haluaisin laulaa aamuisin mukana, mut tarvitsisin sanat kaveriksi! Toinen juttu: Ois aivan huippua saada kännykkään soittoääneksi se Chonin laulama biisi, joka Fitilläkin on kännykässä! OIsko se mahollista? Miten?
los serrano: tunnarin sanat
7
7651
Vastaukset
- noora81
En un anden de la estacion,
bajo el sol abrasador
tú hablabas de un rascacielos
del cielo de Nueva York.
Vente pronto a ver el mar,
y tú envía una postal
ya sabía que aquel dia era el final.
Y ahora tengo mucho más.
Rojo, negro, par o impar,
por fin la suerte trae un as
Y un cristal para mirar
y una pared para colgar
Siete caras sonriendo
en una foto de carné
kertosäe:
Mis cuentos no hablaban de historias
hechas de casualidad.
Nadie me dijo que el destino
daba esta oportunidad.
Uno más uno son siete
¿Quién me lo iba a decir
que era tan fácil,
ser feliz?
lähde: http://lirama.net/song/176215 - noora81
vaikka tuolta:
http://www.movil7.com/reales/series-de-tv/Los-serrano---La-choni---Buscame.php
niin siellä lukee se
- bajar al movil
ja sitten seuraavalla sivulla on se osoite, jonka avulla lataat sen puhelimeen.- Rauuuuul
Nyt Choni loilottaa jo kännykässäni! Onpa hauskaa! Vitsit, että jotkut tietää ja osaa näitä asioita! Itse olen aivan käsi tämmöisissä... Kiitos kiitos! Mukavaa kesää ja hellekelejä!
- fani156
niin menin siitä bajar at movilista eteenpäin, mut siinä vaiheessa menee sormi suuhun. saako sitä buscameeta textarilla tilattua vai miten? koitin rekisteröityäkin mut ei onnistu.
- se laulu
fani156 kirjoitti:
niin menin siitä bajar at movilista eteenpäin, mut siinä vaiheessa menee sormi suuhun. saako sitä buscameeta textarilla tilattua vai miten? koitin rekisteröityäkin mut ei onnistu.
Sen sai ladattua koneelle kohdasta "Bajar al PC", mutta ainakin mun virustorjunta alkoi huomauttelemaan seuraavaa kun koko sivustolle meni
".. one or more virus/malware on your computer." - Jep-
Kun en tajua tuota kieltä niin miten se ladataan tuolta puhelimeen? Auttaisitteko? Tuleeko kallis lasku kun sen lataa? Kiitos!
- teteisthebest
Minä muistan ainakin sanat ulkoa, ja tässä lähi päivinä löysin ne sanat, mutta sitten hukkasin sivun. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082