Terve! Mistä saisin Serranon perheen tunnarin sanat?! Haluaisin laulaa aamuisin mukana, mut tarvitsisin sanat kaveriksi! Toinen juttu: Ois aivan huippua saada kännykkään soittoääneksi se Chonin laulama biisi, joka Fitilläkin on kännykässä! OIsko se mahollista? Miten?
los serrano: tunnarin sanat
7
7613
Vastaukset
- noora81
En un anden de la estacion,
bajo el sol abrasador
tú hablabas de un rascacielos
del cielo de Nueva York.
Vente pronto a ver el mar,
y tú envía una postal
ya sabía que aquel dia era el final.
Y ahora tengo mucho más.
Rojo, negro, par o impar,
por fin la suerte trae un as
Y un cristal para mirar
y una pared para colgar
Siete caras sonriendo
en una foto de carné
kertosäe:
Mis cuentos no hablaban de historias
hechas de casualidad.
Nadie me dijo que el destino
daba esta oportunidad.
Uno más uno son siete
¿Quién me lo iba a decir
que era tan fácil,
ser feliz?
lähde: http://lirama.net/song/176215 - noora81
vaikka tuolta:
http://www.movil7.com/reales/series-de-tv/Los-serrano---La-choni---Buscame.php
niin siellä lukee se
- bajar al movil
ja sitten seuraavalla sivulla on se osoite, jonka avulla lataat sen puhelimeen.- Rauuuuul
Nyt Choni loilottaa jo kännykässäni! Onpa hauskaa! Vitsit, että jotkut tietää ja osaa näitä asioita! Itse olen aivan käsi tämmöisissä... Kiitos kiitos! Mukavaa kesää ja hellekelejä!
- fani156
niin menin siitä bajar at movilista eteenpäin, mut siinä vaiheessa menee sormi suuhun. saako sitä buscameeta textarilla tilattua vai miten? koitin rekisteröityäkin mut ei onnistu.
- se laulu
fani156 kirjoitti:
niin menin siitä bajar at movilista eteenpäin, mut siinä vaiheessa menee sormi suuhun. saako sitä buscameeta textarilla tilattua vai miten? koitin rekisteröityäkin mut ei onnistu.
Sen sai ladattua koneelle kohdasta "Bajar al PC", mutta ainakin mun virustorjunta alkoi huomauttelemaan seuraavaa kun koko sivustolle meni
".. one or more virus/malware on your computer." - Jep-
Kun en tajua tuota kieltä niin miten se ladataan tuolta puhelimeen? Auttaisitteko? Tuleeko kallis lasku kun sen lataa? Kiitos!
- teteisthebest
Minä muistan ainakin sanat ulkoa, ja tässä lähi päivinä löysin ne sanat, mutta sitten hukkasin sivun. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli295654Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144264Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403227IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522901Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3191472Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861328- 601249
- 791159
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2221158Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011151