SPOLAUS LUCIASTA!!!
12
3948
Vastaukset
- serranofani :)
Luin just sarjan jaksoista telkku.comista ja kauhee shokki uutinen tuli esiin: Lucia kuolee ti vai olikse ke jaksossa! Onneks se ei olekaan totta, kaikki vain unta :D Mucho gracias, sarjalle kiitos espanjankielen opiskelun aloittamisesta!
- vecimies
No hyvä vain :D
- españa
kyllä on hyvä loppu :D
- serrano <3
Mun mielestä se ei oo hirveen hyvä lopetus noin hyvälle sarjalle. Ja se on muuten ti kun lucia kuolee. Toi lopetus on vähän tyhmä koska sittenhän Marcos ja Eva ei oo saanut lasta, eikä lourditas ja santiagokaan oo saanut lapsia, eikä guille ja tete oo seurustellut.. Ja muutenkin, aika pitkä uni ollut diegolla. Se on muka nähnyt kaikki kohtaukset koulullakin vaikka ei oo ite ollut siellä unessaan, esim kaikki teten ja guillen luokan kohtaukset.
- españa
serrano <3 kirjoitti:
Mun mielestä se ei oo hirveen hyvä lopetus noin hyvälle sarjalle. Ja se on muuten ti kun lucia kuolee. Toi lopetus on vähän tyhmä koska sittenhän Marcos ja Eva ei oo saanut lasta, eikä lourditas ja santiagokaan oo saanut lapsia, eikä guille ja tete oo seurustellut.. Ja muutenkin, aika pitkä uni ollut diegolla. Se on muka nähnyt kaikki kohtaukset koulullakin vaikka ei oo ite ollut siellä unessaan, esim kaikki teten ja guillen luokan kohtaukset.
nii mut mun mielest iha OK!.=)
- nosedo
oliko kaikki unta lucian kuolemasta lähtien vai jo ennen sitä?
- Sarja,
oli Diegon unta. Tiistaina Lucia tosiaan poistuu sarjasta kuolemalla ja palaa meillä nähtävissä jaksoissa vasta vuoden kuluttua kun nähdään se viho viimeinen jakso Serranoista jossa myös Lucia vierailee.
- elekee
Sarja, kirjoitti:
oli Diegon unta. Tiistaina Lucia tosiaan poistuu sarjasta kuolemalla ja palaa meillä nähtävissä jaksoissa vasta vuoden kuluttua kun nähdään se viho viimeinen jakso Serranoista jossa myös Lucia vierailee.
vielä vaipuko epätoivon suohon.
Nimittäin tänäkin kesänä serranot jatkuu vielä melko pitkälti tämän ensiviikon tiistain jälkeen, ainakin vähintään sinne elokuun puoliväliin (?) - Zacc
elekee kirjoitti:
vielä vaipuko epätoivon suohon.
Nimittäin tänäkin kesänä serranot jatkuu vielä melko pitkälti tämän ensiviikon tiistain jälkeen, ainakin vähintään sinne elokuun puoliväliin (?)Serranon Perhe loppuu meillä jaksoon 124 ja ensi vuonna nähdään ehkä 7 ja 8 tuotantokausi viiminen jakso täällä suomessa tänä vuona näytettävistä jaksoista nähdään 21.8.
- minun mielestä..
Sarja, kirjoitti:
Eli minun mielestäni asia oli juuri niin, että Diego hypäsi kuolemaan ja sen jälkeen ikään kuin "taivaassa" tai koomassa tms. näki kaiken niin kuin se oli silloin alussa ollut..ja kaikki oli hyvin ja ennallaan. Mutta että koko Serrano ei suinkaan ollut unta vaan täyttä totta.
- Zacc
minun mielestä.. kirjoitti:
Eli minun mielestäni asia oli juuri niin, että Diego hypäsi kuolemaan ja sen jälkeen ikään kuin "taivaassa" tai koomassa tms. näki kaiken niin kuin se oli silloin alussa ollut..ja kaikki oli hyvin ja ennallaan. Mutta että koko Serrano ei suinkaan ollut unta vaan täyttä totta.
Eikö olisi parempi että kaikki päättäisivät ite miten uskovat sarjan loppuneen.
- sdsdfhghh
Zacc kirjoitti:
Eikö olisi parempi että kaikki päättäisivät ite miten uskovat sarjan loppuneen.
Lucía kuolee ensi-jaksossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976