Tervemenoa valehtelijoiden klubi!

eronnut,leski,eronnut,leski...

No joo, mitäs mieltä olette tästä:
Nelikymppinen nainen kirjoittaa profiilissaan olevansa eronnut ja sitten selvisi että onkin leski...

11

1279

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kieloleinikki

Ei tuo ole niin vakavaa.Jos vaikka asuu pienellä paikkakunnalla niin kaikki heti tunnistaa. Voi myös olla arka paikka. Arvostetumpi säätyhän se leski on kun eronnut.

• jepulis

puhuuko cätsi joku tottakin???
      musta ainakin tuntuu,että aika moni cätis valehtelee siviili säätynsä ynm.
      täällä on niin helppo puhua potaskaa.
      en tajua ihmisiä miks valehdella miksei voi puhua totta??
      mutta siinäpä se onkin.....:)

• pienellä paikkakunnalla

Minulla oli joskus "ennen muinoin" profiili myös täällä ja siihen laitoin "säädyksi" eronnut, vaikka olinkin leski. Pienellä paikkakunnalla se oli minusta ihan ymmärrettävää ja heti kun aloitin kirjeenvaihtoa jonkun asiallisen ihmisen kanssa niin kerroin tilanteen. Nyt olen suomi24:n kautta löytyneen miehen kautta todella onnellisessa parisuhteessa, eikä minulla ole mitään tarvetta yleensä valehdella. Kumppanini ymmärsi asian ihan samalla tavalla. Paljon olisi menettänyt jos olisi minut valehtelijaksi heti tuominnut :-)))

Toinen juttu oli kun aiemmin tutustuin chatissa mieheen, joka sanoi olevansa leski ja sitten mailien vaihdoin jälkeen paljon myöhemmin selvisi, että hän on "onnellisesti" naimisissa. Minusta se oli kyllä sitten jo valehtelua kun hän ei ollut vapaa ollenkaan.

• ..ole hyvä ettei ilmesty livenä sekoittaaan teidän onnea..korkeintaan kummittelee..

• suhteelle

Minusta ainakin olisi helpompaa ajatella, että ei ole tosiaan enää exää, joka sotkisi toisen elämää. Toisaalta jos suhde edesmenneeseen on ollut hyvin rakas ja pitkä, niin uudelle kumppanille se saattaa olla vaikeaa. Jos sitten tosiaan vaikka kummittelee...oikeasti nämä ovat vakavia ja vaikeita asioita ja väärällä huumorilla saattaa satuttaa pahasti....toivottavasti emme tee niin.

• Leski...

Sehän nyt on ihan ymmärrettävää, ettei tuollaista asiaa halua tilittää kaikille maailman ihmisille. Laittaisin itse myös, että olen eronnut, jos olisin oikeasti leski.

• hölmistynyt

Miehen logiikasta että pitää heti alkumetreillä valehdella koko elämäntilanteensa joka vie pohjan, ei johda mihinkään... hankalahan sitä oikaista juttujaan siinä vaiheessa, kun on kiinnostusta enemmänkin... eräs uros matsoili kuinka paljon lapsia hänellä on ja kuinka monta kertaa ollut naimisissa ja ero vireillä ... todellisuudessa virallisesti ei ollut naimisissa eikä eroa vireillä, tuskin koskaan naimisissa ollutkaan, ja turha oli kysellä jostain isä-velvoitteistakaan kun oli niin pihalla et liekö lapsia ollutkaan tai hän ei ainakaan niiden elämässä ole millään tavalla ... mistä miehen logiikasta tässä on kysymys? Pelimieskö joka selvittää toisen aikeet?

• Leskenä vajaan vuoden
        hölmistynyt kirjoitti:

Miehen logiikasta että pitää heti alkumetreillä valehdella koko elämäntilanteensa joka vie pohjan, ei johda mihinkään... hankalahan sitä oikaista juttujaan siinä vaiheessa, kun on kiinnostusta enemmänkin... eräs uros matsoili kuinka paljon lapsia hänellä on ja kuinka monta kertaa ollut naimisissa ja ero vireillä ... todellisuudessa virallisesti ei ollut naimisissa eikä eroa vireillä, tuskin koskaan naimisissa ollutkaan, ja turha oli kysellä jostain isä-velvoitteistakaan kun oli niin pihalla et liekö lapsia ollutkaan tai hän ei ainakaan niiden elämässä ole millään tavalla ... mistä miehen logiikasta tässä on kysymys? Pelimieskö joka selvittää toisen aikeet?

Onko tullut mieleen, että sama henkilö voi aivan hyvin olla sekä leski että eronnut, joko aiemmasta parisuhteesta tai siitä josta myöhemmin jäi leskeksi? Esim. Asta Lepän kirjassa Sinä et hävinnyt (Otava, 2008) kuvataan monimutkaista ja monenlaisia tunteita herättävää tilannetta, jossa pari on vastikään eronnut ja mies kuolee pian sen jälkeen onnettomuudessa. Suosittelen kaikille jommankumman elämäntilanteen läpikäyneille ja muilelkin, jotka haluavat laajentaa omaa elämysrekisteriään tutustumalla toisen kokemuksiin!

Kun itse olen kirjautunut nettideittimarkkinoille, mieleenikään ei ole tullut rastittaa siviilisäädykseni jotakin muuta kuin leski. Olen tosin helsinkiläinen, joten pikkupaikkakuntalaisten tunnistetuksi tulemisen vaaraa ei ole. Monet tuntuvat oudoksuvan leskiä, mutta itse olisin taipuvainen uskomaan, että kipeäkin leskeytyminen voi antaa paremman pohjan uudelle suhteelle kuin ero, johon usein liittyy katkeruutta ja kaunaa.

• Heihdo

Mitä merkitystä sillä on sulle onko joku leski vai ei, paitsi jos naisella on tapana tappaa miehensä. Oletko pöljä?

• leskenläski

voi olla myös kesäleski:)sotaleski..jne mitä sen on väliä???T.mustaleski

• leski-sana

voi vastapuolesta kalskahtaa siltä,ettei tohdita ottaa yhteyttä,arastellaan.Vaikka tuskin tänne kukaan tulee ennen kuin on valmis uuteen suhteeseen,ainakaan ei pitäis;että sen puoleen uskaltaa kyllä ottaa yhteyttä!
      Itse käytän välillä leskeä,välillä sinkkua..totta molemmat.
      Nainen51

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1477
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe