loppuuko serranon perhe sarja siihen kun diego näkee unta että lucia on kuollut ja herää niin että loppuuko sarja siihen
loppuuko serranon perhe
9
2360
Vastaukset
- läskimatti
mitä vittua sä selität?
- näkemiin
ja hyvästi! Sinuu ei ole vähään aikaan täällä näkynyt ja tuskin kukaan on kaivannut siun tympeitä mielipiteitä.Näkemiin!
- minä69699696
näkemiin kirjoitti:
ja hyvästi! Sinuu ei ole vähään aikaan täällä näkynyt ja tuskin kukaan on kaivannut siun tympeitä mielipiteitä.Näkemiin!
Sarja ei lopu siihen vaan lucia kuolee oikeasti ja työntää kananmunan perseeseen
- J.S.
kyllä se loppuu..
- c'mon
katsokaa telkku.fi, näyttääkö loppuvan? ei minusta.
- _T-S_
kuoliko lucia nytten jaksossa oikeasti ettei se enää tule? Vai oliko se muka uni kun moni sanoo että se oli uni mutta?
- serranoonparas
Se menee niin että kahdeksannen tuotantokauden sarjan päätösjaksossa diego hyppää sillalta ja herää ja koko juttu on ollut vaan unta ja lucia on elossa
- ei lopu
ei lop ku ne joita yt näytetään suomessa on vuodelta 2006 ja niitä filmataan vieläki
- kyllä kyllä
Itse asiassa Serranojen filmaus on jo lopetettu, kun kaikkien aikojen viimeisin jaksokin tuli jo Espanjassa televisiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184