Hakkerit, nerot, varkaat... kaikki, joista tuntuu, että elämästä puuttuu suunta. kertokaa miksi kys suunta puuttuu ja laittakaa tieto os... [email protected]
Elämään kyllästynyt?
6
3093
Vastaukset
- Nettlos
katso tämä video niin et ole enää elämään kyllästynyt http://www.vimeo.com/906329
- sinäkö siellä
Poliisin kutsun perääsi, kriminaali.
Avioseksinsä on oma asiansa.
Hei hei. - o`le
Johan on paatosta ja vielä on pokkaa totisella naamalla tehdä itsestään naurettavan. Puhutaan asioista jotka ovat satuja ja aikuiset kertovat niistä kuin ne olisivat todellisia. Aivan kuin pikku lapsena itse kerroin kavereilleni nähneeni vaatekaapissa valkoisen hiiren jolla oli punaiset silmät. Kavereita pelotti kovasti kun puhuin siitä kuin se olisi totta. Uskonnot ovat itse helvetistä ja parhaimmat ovat kuin helvetti itse. Niistä ei meinaa päästä pois vaikka tahtoisikin.
Elämä itse ei ole helvetistä koska senhän voi jokainen päättää milloin tahtoo. Eli täältä pääsee pois. Kukaan ei sano minne sen jälkeen mennään. Sitähän kukaan ei tiedä oikeasti. Perhe elämä voi olla synyisin itse helvetistä......=) - Damaskox
Vai että 60 minuutin video! Huh huh =O
Katoin ehk 3 ekaa minuuttia, en jaksanu kuunnella "Jumalan Rakkaudesta" enempää, ateisti kun olen.
Uskon et Helvetti on helvetinmoinen paikka uskovaisille. Sitä ei voi paremmin kuvata =D
Kurjuus kumminin, jotka joutuvat kokemaan näkyjä (oli paskanjauhantaa tai ei)
- StippaS
Suunta ei puutu vaan noin muuten tuntuu joku laittavan jostain kumman syystä sellaisia kapuloita rattaisiin mitkä kuullostavat lähinnä hyttysen ininältä korvan juuressa. Ja se muuten alkaa pikkuhiljaa tosissaan rassata moinen mussutus ja vielä kun kehdataan päälle ihmetellä miten se nyt tämä ei tahdo tuntua kodilta!?
NO MIKSIKÖHÄN!?! - <<<<
OLISI AINAKIN UPEAA NOUSTA HUIPULLE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019