Kaksi kysymystä (SPOILER?)

juhkusii`

ja viisasteliat voi sit pysyy ihan suosiolla pois!

Eka kysymys:

Jossaki luki joskus että Diego ja Marcos kuolee laivaonnettomuudessa, mutta oikeasti Diego kuoleekin hypättyään sillalta. Kuoleeko Marcos ollenkaan ohjelman aikana?

Toinen kysymys:

Monet väittää, että koko Serranon perhe-ohjelma on ollut vaan Diegon unta, ONKO TÄMÄ OIKEASTI TOTTA VAI VALETTA?
ei tarvii alkaa selittelemään tai arvailemaan mitään, mutta jos tietää, niin vastata yksinkertaiseen kysymykseen!

22

2963

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zacc

      Marcos ei kuole koko sarjan aikana.

      Toka kysymykseen jokainen saakoon itse päättää vastauksen.

    • tietoa

      Marcos ei kuole sarjassa. Kukaan ei kuole laivalla. Diego ei myöskään kuole sarjassa, vaikka jotkut itsepintaisesti esittävät itsemurhateorioitaan. Diego hyppää tosin sillalta, mutta vain unissaan ja herää aamulla Lucian vierestä. Itsemurhan jälkeen tuskin istutaan perheen kanssa onnellisena aamiaisella. Yhtä outo ja epälooginen on teoria siitä, että aikamatkustetaan jonnekin menneisyyteen ja kas kummaa sillalta hypäten pääsee jonnekin menneisyyteen jostain kummasta syystä. Uni on ihan luonteva ja ymmärrettävä selitys ja paljon ennenkin käytetty tapa sarjoissa.

    • Serranon Vaari

      Onko sillä loppujen lopuksi mitään väliä onko se unta vai?
      Pääasia, että olemme saaneet (ja saamme vielä useiden jaksojen ajan) seurata noiden mainioiden tyyppien toilauksia.
      Ja herätys!!! Ei nuo tyypit ole oikeita vaan koko sarja, tapahtumat ja henkilöt ovat vain käsikirjoittajien luomuksia. Tulee mieleen joskus 80-luvulla, kun Dallasin JR ammuttiin, niin uutinen oli USA:ssa lehtien etusivulla. Kyl se Luciakin (Belén Rueda) oikeasti elää :-))

      • juhkusii`

        no kyllähän se Lucian kuolema voi koskettaa, vaikka se sarja vaan onkin.
        Useasti tuuppaa käymään, että elää siinä sarjassa täysillä itsekkin mukana, ja tommonen kiva henkilö kun kuolee, niin kyllä se koskettaa, että ei kannata väittää mustaa valkoiseksi.

        Outoa, että missmixin jossaki juonipaljastuksissa sanottiin, että Diego ja Marcos kuolee laivalla.

        Hmm..kuulemma telecincon virallinen kanta on, että kaikki serranon perheen tapahtumat ovat olleet Diegon unta, mutta mikä sitten selittää sen, että Diego kuolee unessa?
        monimutkaista..;s

        Ja huhuja olen kuullut, että Diegon hypyn jälkeen hän pääsee sinne jonnekkin, ja saa viettäåä siellä elämää parhaiden asioiden kanssa, joka on hänen perheensä, se selittäisi tämän heräämisen lucian vierestä jne.


      • se ole monimutkaista
        juhkusii` kirjoitti:

        no kyllähän se Lucian kuolema voi koskettaa, vaikka se sarja vaan onkin.
        Useasti tuuppaa käymään, että elää siinä sarjassa täysillä itsekkin mukana, ja tommonen kiva henkilö kun kuolee, niin kyllä se koskettaa, että ei kannata väittää mustaa valkoiseksi.

        Outoa, että missmixin jossaki juonipaljastuksissa sanottiin, että Diego ja Marcos kuolee laivalla.

        Hmm..kuulemma telecincon virallinen kanta on, että kaikki serranon perheen tapahtumat ovat olleet Diegon unta, mutta mikä sitten selittää sen, että Diego kuolee unessa?
        monimutkaista..;s

        Ja huhuja olen kuullut, että Diegon hypyn jälkeen hän pääsee sinne jonnekkin, ja saa viettäåä siellä elämää parhaiden asioiden kanssa, joka on hänen perheensä, se selittäisi tämän heräämisen lucian vierestä jne.

        Olen itse nähnyt unta, jossa kuolin. (Jos jotakuta kiinnostaa, niin murtovaras puukotti.) Eli ei ole yhtään ihmeellistä, että Diego uneksi tekevänsä itsarin. Jos kerran uneksi, niin ei joudu mihinkään paikkaan (siis tämähän se vasta on monimutkaista), missä kaikki on niinkuin ennen. Vaan yksinkertaisuudessaan Diego herää hääpäivän jälkeen omasta sängystään.


      • Jonttu1991
        juhkusii` kirjoitti:

        no kyllähän se Lucian kuolema voi koskettaa, vaikka se sarja vaan onkin.
        Useasti tuuppaa käymään, että elää siinä sarjassa täysillä itsekkin mukana, ja tommonen kiva henkilö kun kuolee, niin kyllä se koskettaa, että ei kannata väittää mustaa valkoiseksi.

        Outoa, että missmixin jossaki juonipaljastuksissa sanottiin, että Diego ja Marcos kuolee laivalla.

        Hmm..kuulemma telecincon virallinen kanta on, että kaikki serranon perheen tapahtumat ovat olleet Diegon unta, mutta mikä sitten selittää sen, että Diego kuolee unessa?
        monimutkaista..;s

        Ja huhuja olen kuullut, että Diegon hypyn jälkeen hän pääsee sinne jonnekkin, ja saa viettäåä siellä elämää parhaiden asioiden kanssa, joka on hänen perheensä, se selittäisi tämän heräämisen lucian vierestä jne.

        Uskon vahvasti näin, että Diegon ahdistuneisuus lopulta vei voiton miehestä ja näin ollen ajautui itsemurhaan. Eikä tämä ole ihmekkään, sillä oma vaimo kuollut, lapset karkailee, Curro joutui vankilaan.. Liikaa yhdelle ihmiselle.

        Kuitenkin Telecinco on vahvistanut tiedon, että sarjan viimeisen jakson lopussa esitetyt tapahtumat ovat UNTA. Olen itsekkin kuullut vaikka mitä itsemurha teorioita, aikamatkustelua, taivaassa jälleen näkeminen... Kuitenkin kaikki oli unta.


    • S.E.R.R.A.N.O

      Ekasta kysymyksestä en tiiä enkä usko siihen.
      Mut kakkos kysymys,mä luulen että se ku lucia kuolee, nii siitä lähtien alkaa se.En yhtään tiiä.Mutta katsoin äsken yhen videon siitä lopusta nii se tuntuukin et se olis unta,koska se diego herää heti ku se on hypännyt, ja kaikki siinä perheessä menee aamupalalle.(MYÖS LUCIA!!)

    • Ánnaalinakkkds

      Eli vastaus on että Diego hyppää sillalta mutta sen jälkeen hän herää unesta ja huomaakin että kaikki hääyön jälkeinen onkin ollut pelkkää unta.
      Lukekaa wikipediasta jos ette usko! Ja käykää Serranoon perheen sivuilla, siellä on video tästä.

    • Brierhip

      huh, onneks se on vaan unta eli siis se näki ton kaiken sillo hääyönä? :D aiemmin mietin et onko se sillee et diego vaan näki unta vai sit sillee et diego kuolee ja sit jossain taivaassa näkee unta et kaikki on hyvin..

      ja sit ku se kaikki nyt oliki unta niin marcus ja eva ei oo koskaan saanu lasta ja santiago ja lourditaskaan ei oo saanu niitä lapsia ja tete ja guille ei oo seurustellu ja kaikki muutkaan kivat ja vähemmän kivemmat asiat ei oo tapahtunu. ja onneks luciakaan ei kuollu :D

      • Jonttu1991

        Se voidaan myös tulkita noidankehäksi. Sarjan tapahtumathan eivät varsinaisesti päässeet eteenpäin missään vaiheessa.


      • tosiserranofani
        Jonttu1991 kirjoitti:

        Se voidaan myös tulkita noidankehäksi. Sarjan tapahtumathan eivät varsinaisesti päässeet eteenpäin missään vaiheessa.

        siis jos kaikki on unta, niin aika pitkä ja kummallinen uni Diegolla on...:D

        mutta unessahan voi tapahtua mitä vain:D


      • Jonttu1991
        tosiserranofani kirjoitti:

        siis jos kaikki on unta, niin aika pitkä ja kummallinen uni Diegolla on...:D

        mutta unessahan voi tapahtua mitä vain:D

        mutta Telecinco päätti vissiin aika yhtäkkiä, että sarja päättyy siihen. Toisaalta ihan hyvä loppu, sillä tavallaanhan kukaan ei kuollut.


      • Jonttu1991
        Jonttu1991 kirjoitti:

        mutta Telecinco päätti vissiin aika yhtäkkiä, että sarja päättyy siihen. Toisaalta ihan hyvä loppu, sillä tavallaanhan kukaan ei kuollut.

        vaikka tuottajilla oli tiedossa, että sarja päättyy 8. tuotantokauteen. Näin minä olen asian käsittänyt.


      • JL
        Jonttu1991 kirjoitti:

        vaikka tuottajilla oli tiedossa, että sarja päättyy 8. tuotantokauteen. Näin minä olen asian käsittänyt.

        Sarjaa oltiin aluksi päättämässä 13 jakson pituiseen seitsemänteen kauteen (http://p1.foorumi.info/serranofan/viewtopic.php?t=111). Jostain syystä kuitenkin kauden pituutta lisättiin kolmella jaksolla ja tehtiin vielä seitsemän jakson pituinen kahdeksas kausi. Eli ei ihan pikaisesti tuota lopettamista päätetty.


      • Poitzu

        Serranon ekassa jaksossa (jonka välisenä yöna alkaa Diegon uni) ei näkynyt Lourditasta, mutta siinä vikassa osassa (jossa Diego heraa) Lourditas tulee sinne keittiöön Santiagon kanssa ihan kun olis kaikki muutkin aina tuntenu sen. Sanoin vaan kun ei ekassa jaksossa mainittu Lourdesta! :)


      • JL
        Poitzu kirjoitti:

        Serranon ekassa jaksossa (jonka välisenä yöna alkaa Diegon uni) ei näkynyt Lourditasta, mutta siinä vikassa osassa (jossa Diego heraa) Lourditas tulee sinne keittiöön Santiagon kanssa ihan kun olis kaikki muutkin aina tuntenu sen. Sanoin vaan kun ei ekassa jaksossa mainittu Lourdesta! :)

        Ennen sitä unta ei näytetty muuta kuin ne häät, eli Lourdes ei ilmeisesti sinne päässyt tulemaan ;). Tuli muuten sinne keittiöön eri aikaan Santiagon kanssa, Lourdesin tullessa Santi kysyy, voisivatko he tavata.


    • JL

      1. Kukaan ei kuole Lucían lisäksi
      2. On unta

    • Poitzu

      Se että marcos kuolee laivalla saattoi olla jokin suunniteltu kohtaus serranoon, jota ei sitten kuitenkaan toteutettu.

      • JL

        Ei ollut, eräällä nettisivulla kerran joku idiootti kirjoitti kaksikin valetta: Diego ja Marcos kuolisivat laivaonnettomuudessa ja toinen oli, että Guille puukottaisi Humberton (kummatkin ovat siis valetta). Laivalla ollaan jaksossa 143, mutta siellä ei kuole kukaan, eivätkä siellä ole Marcos ja Diego, vaan Diego, Fiti ja Santi varastetulla laivalla José Luisin perässä. En tiedä, mistä kirjoittaja puukotusjutun vetäisi, mutta jokatapauksessa, sarjassa ei kukaan kuole, eikä ketään puukoteta. Piste.


    • merikukka

      eikö kukaan oo tajunnu kattooo WIKIPEDIASTA!? siellä on jakso selitykset JOKA IKISESTÄ serranon jaksosta, siellä on jo monta vuottanu lukenut sarjan juonten käänteet ja miten se loppuu...

      • loppu 1

        Lopussa jokainen saa itse päättää, että oliko Diegon itsemurha unta vai tekikö Diego oikeasti itsemurhan ja pääsi taivaaseen jossa kaikki on niinkuin hän haluaisi. Eli mahtava loppu sarjalle! Aiheuttaa paljon mielipiteitä ja keskustelua =)


      • JL
        loppu 1 kirjoitti:

        Lopussa jokainen saa itse päättää, että oliko Diegon itsemurha unta vai tekikö Diego oikeasti itsemurhan ja pääsi taivaaseen jossa kaikki on niinkuin hän haluaisi. Eli mahtava loppu sarjalle! Aiheuttaa paljon mielipiteitä ja keskustelua =)

        Väärin, telecinco vahvisti vuosi ja seitsemän päivää sitten, että kaikki hääyön jälkeinen oli pelkkää unta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe