Teitä kaivataan ja teidän mielipiteitä ja kirjoituksia. Koko Jeesuksen nettiseurakunta koolle. Kaikki muutkin Jeesuksen seuraajat ja julki ja salaa Jeesuksesta kiinnostuneet, tulkaa kirjoittelemaan.
Sillä me olemme kaikki yhdessä Hengessä kastetut yhdeksi ruumiiksi, olimmepa juutalaisia tai kreikkalaisia, orjia tai vapaita, ja kaikki olemme saaneet juoda samaa Henkeä (1.Kor.12:13).
Hei missä on poika tuntureilta ja Daniel 1?
10
259
Vastaukset
- selität
Miten kaikki voidaan kastaa yhdeksi ruumiiksi ja miten henkeä juodaan?
- Maru.anne
Ja hän(Jeesus) on ruumiin, se on: seurakunnan, pää; hän, joka on alku, esikoinen kuolleista nousseitten joukossa, että hän olisi kaikessa ensimmäinen (Kol.1:18).
Sillä niinkuin ruumis on yksi ja siinä on monta jäsentä, mutta kaikki ruumiin jäsenet, vaikka niitä on monta, ovat yksi ruumis, niin on Kristuskin;(1.Kor.12:12)
Mutta nyt Jumala on asettanut jäsenet, itsekunkin niistä, ruumiiseen, niinkuin hän on tahtonut (1.Kor.12:18).
Ja jos yksi jäsen kärsii, niin kaikki jäsenet kärsivät sen kanssa; tai jos jollekulle jäsenelle annetaan kunnia, niin kaikki jäsenet iloitsevat sen kanssa (1.Kor.12:26). - Maru.anne
Ne sanat, jotka minä olen teille puhunut, ovat henki ja ovat elämä (Joh.6:63).
- Daniel 1
Kiitos kaipauksestasi. Kyllä täällä ollaan kuulolla oltu koko ajan, mutta kai se vähän vaikuttaa, kun niin harvoin tulee kehuja, ettei sitä mukavuudenrakkaana yksilönä viitti aina lyödä päätänsä seinään. Mutta tämä sinun kirjoituksesi nyt kyllä innosti, että ainakin joku on minunkin kirjoituksiani lukenut. Kiitos vielä kerran !
- veljesi
muutkin kaipaavat. Sinä näyt ymmärtävän näitä asioita, että pysyppä vain kanavalla.
- pojalla ole
se oma pesä jossakin, johon hän aina välillä vetäytyy.
- Maru.anne
Oma pesä jossakin:) Te ootte kyllä mahtavia!
Me olemme täällä Elämän Veden lähteellä, niinkuin samarialainen nainenkin oli tietämättään (Joh.4:17). Hän sai keskustella itse Jeesuksen kanssa (melkein kateeksi käy). Näin lämpimänä päivänä kuin tänään, yllättää usein jano.
Jeesuksellakin oli jano, Hän pyysi naiselta juotavaa. Nainen ihmetteli juutalaisen miehen käytöstä, koskapa tämä rikkoi etikettisääntöjä: Niin Samarian nainen sanoi hänelle: "Kuinka sinä, joka olet juutalainen, pyydät juotavaa minulta, samarialaiselta naiselta?" Sillä juutalaiset eivät seurustele samarialaisten kanssa.
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos sinä tietäisit Jumalan lahjan, ja kuka se on, joka sinulle sanoo: 'Anna minulle juoda', niin sinä pyytäisit häneltä, ja hän antaisi sinulle elävää vettä."
Mutta naiselle ei mennyt viesti perille, koska hän oli häkeltynyt juutalaisen miehen käytöksestä.
Mutta sitten naiselle alkoi valjeta, ja kun Jeesus paljasti millaista elämää nainen viettää, nainen ymmärsi, että kyseessä ei ollutkaan mikään tavallinen juutalainen mies.
Nainen sanoi hänelle: "Minä tiedän, että Messias on tuleva, hän, jota sanotaan Kristukseksi; kun hän tulee, ilmoittaa hän meille kaikki". Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen se, minä, joka puhun sinun kanssasi".
Huomaatteko, että Jeesus käytti Jumalan nimeä itsestään 'Minä olen'. Jeesus ei kovin monelle paljastanut henkilöllisyyttään. Vasta kun Hän oli Sanhedrinin kuulusteltavana ja Häneltä suoraan kysyttiin, hän vastasi (Mark.14:62,Joh.4:7-42.)
Mekin voimme sanoa, kuten samarialaiset: Tiedämme, että hän todella on maailman pelastaja (Joh.4:42, loppuosa), sillä Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa (että me olemme Jumalan lapsia). (Room.8:16).
Minäkin koitan aina jotain kirjoitella,omalta pieneltä osaltani.
Live elämässä olen hyvin yksinäinen,tämä palsta tuo sisältöä elämääni.
Olenkin Jumalalta rukoillut välittäviä ystäviä,saa nähdä kui käy.- Maru.anne
ja positiivinen juhani! Kaikkea hyvää sinulle! Voi olla, että se sama yksinäisyys meitä muitakin yhdistää, jotka tänne kirjoitamme. Onneksi olemme löytäneet tämän palstan, jossa on muita samanlaisia ja samanmielisiä.
Maru.anne kirjoitti:
ja positiivinen juhani! Kaikkea hyvää sinulle! Voi olla, että se sama yksinäisyys meitä muitakin yhdistää, jotka tänne kirjoitamme. Onneksi olemme löytäneet tämän palstan, jossa on muita samanlaisia ja samanmielisiä.
Kiitos Maru.anne sisko siunaavista ja lohduttavista sanoistasi.Näillä jaksaa taas kappaleen matkaa..:)
Siunausta ja Jumalan Armoa elämääsi :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai1179952Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki775012Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694832Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73290Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j142497Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071730Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.551550- 471526
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591444Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661382