Chonin poika

mihis hävis

Muistatteko joskus oli sarjassa yhdessä jaksossa Fiti esitteli siskonpoikansa (Tinin oli nimeltään). Sillon kun se verotarkastaja tuli tavernaan ja rahahuolet alko painaa päälle. Lourditas törmäsi vahingossa Santiin ja Santi päätti tehdä vakuutuspetoksen. Tinin, sillon kuulema Chonin poika, oli joku lääkiksen keskenjättäny, vai mikä konitohtori se oli olevinaan, pisteli niitä piikkejä Santiin, että petos onnistuis ja vakuutus korvais vahingot onnettomuudesta. Nyt sitten Chonilla ei kuulema ole ollenkaan lapsia. Muistanko väärin et se oli Chonin poika vai...

10

1285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      En ole ilmeisesti itsekkään nähnyt tätä jaksoa. En muista ainakaan Chonin poikaa:S
      Aika outoa se, että jos se Tinin olisi Chonin poika. On tullut serranon perheen tekijöille moka! Kukahan on sitten tuon pojan isä? tietääkö joku viisaampi?:S

      • wikipedia tiedä

        Muistaakseni luin että Choni tuli Santa Justaan eronneena?? Tässä liitteenä Wikin teksti:

        "Fitin sisko Choni saapuu Santa Justaan, ja hänet majoitetaan Serranoille. Hän on juuri eronnut sulhasestaan, ja hän hakee lohtua Diegolta. He suutelevat, ja yhdessä vietetyn yön jälkeen Choni kuvittelee heidän seurustelevan."

        Tuosta enempää en tiedä, olisiko sitten edellisen avioliiton poika?? Mutta ei mainintaa pojasta missään.


      • varmaan
        wikipedia tiedä kirjoitti:

        Muistaakseni luin että Choni tuli Santa Justaan eronneena?? Tässä liitteenä Wikin teksti:

        "Fitin sisko Choni saapuu Santa Justaan, ja hänet majoitetaan Serranoille. Hän on juuri eronnut sulhasestaan, ja hän hakee lohtua Diegolta. He suutelevat, ja yhdessä vietetyn yön jälkeen Choni kuvittelee heidän seurustelevan."

        Tuosta enempää en tiedä, olisiko sitten edellisen avioliiton poika?? Mutta ei mainintaa pojasta missään.

        Juu. Noin minäkin tämän tarinan tiedän, en ole kuullutkaan Chonin pojasta? Outoa...


    • aikanaan

      santi istu rullatuolissa ihan töttöröö ku vakuutusmies vai joku tuli tekemään arviota siitä. mikähän kausi oli..

      • serrano <3

        Se ei todellakaan ollut chonin poika! Se oli jonkun fitin tutun serkku, jos nyt oikein muistan, mutta ei se ainakaan mikään hirvee läheinen tyyppi ollut.


      • Jakso: Syyllinen
        serrano <3 kirjoitti:

        Se ei todellakaan ollut chonin poika! Se oli jonkun fitin tutun serkku, jos nyt oikein muistan, mutta ei se ainakaan mikään hirvee läheinen tyyppi ollut.

        Juu eli täytyi munkin tarkistaa kun häiritsi tää asia. Jakso 53 Syyllinen. Siinä Fiti tuli Santin oven taakse. Santi avasi oven ja Fiti esitteli: "Tässä on siskonpoikani Tinin. Hän on Chonin poika". Vakuutusyhtiön asiantuntijan takia Tinin halvaannutti ruiskeella Santin jalat. Tininistä piti tulla eläinlääkäti mutta koulut jäi kesken. Tinin vielä kysyi: "Mitä Raul-serkulle kuuluu". Että näin. Ihme homma. Choni kun tuli kuvioihin, sillä ei ollut lapsia. Onkohan käsikirjoittajat vaihtuneet jossain vaiheessa..


      • vielä kerran mutta
        Jakso: Syyllinen kirjoitti:

        Juu eli täytyi munkin tarkistaa kun häiritsi tää asia. Jakso 53 Syyllinen. Siinä Fiti tuli Santin oven taakse. Santi avasi oven ja Fiti esitteli: "Tässä on siskonpoikani Tinin. Hän on Chonin poika". Vakuutusyhtiön asiantuntijan takia Tinin halvaannutti ruiskeella Santin jalat. Tininistä piti tulla eläinlääkäti mutta koulut jäi kesken. Tinin vielä kysyi: "Mitä Raul-serkulle kuuluu". Että näin. Ihme homma. Choni kun tuli kuvioihin, sillä ei ollut lapsia. Onkohan käsikirjoittajat vaihtuneet jossain vaiheessa..

        Kyseessä ei ole sama sisko. Fitillä siis toinenkin sisko.


      • muttia
        vielä kerran mutta kirjoitti:

        Kyseessä ei ole sama sisko. Fitillä siis toinenkin sisko.

        Tarkistin dvd.ltä asian ja Fiti esittelee: "tässä on siskonpoikani tinin, chonin poika." Jaksossa 53. Kattokaa.


      • serrano <3
        muttia kirjoitti:

        Tarkistin dvd.ltä asian ja Fiti esittelee: "tässä on siskonpoikani tinin, chonin poika." Jaksossa 53. Kattokaa.

        että ois muka chonin poika.. Ei chonilla mun mielestä ole poikia. Kun choni puhuukin aina sillai että haluis suurperheen ja semmosta...


      • mä taas
        serrano <3 kirjoitti:

        että ois muka chonin poika.. Ei chonilla mun mielestä ole poikia. Kun choni puhuukin aina sillai että haluis suurperheen ja semmosta...

        mä ihmettelin ihan samaa, käsikirjottajille on tullu virhe vissiin. piti dvd.ltä ettiä ko. jakso ja tarkistaa etten ollu ihan väärässä. mut niin se fiti esitteli sen kummajaisen.. kattokaa ihmeellä jos löydätte sen jakson, jos olette nauhotelleet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      117
      1567
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      199
      1056
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      851
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    10. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      740
    Aihe