Voisiko joku kertoa

Nanneena

Olen äitiyslomalla, enkä ehdi seurata telkkaria kuin hetkittäin toisella silmällä, siksi haluaisinkin tietää Serranoista seuraavaa:

Miten Lourditas lopulta tuli raskaaksi?
Miten Afrin ja Raulin välille on uudelleen kehittynyt suhde?
Mikä on tämä Afrin ja Manun välinen juttu?
Missä Jose Luis on?
Miksi Fitillä ei ole enää autokorjaamoa?
Miksi Raul ja Fiti asuvat Serranoiden luona?
Mitä tapahtui Helenalle ja sille palomiehelle?
Mitä tapahtui Afrin, Raulin, Helenan ja palomiehen kimppakämpälle?
Miksi Afri on opettajana entisessä koulussaan?
Opiskeliko hän välillä jossain opettajaksi?
Mitä Afri opettaa?

Paljon kysymyksiä, niin monta jaksoa on jäänyt väliin vauvan hoidon vuoksi :-). Toivottavasti joku viitsii vastata.

10

1065

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysymyksiisi

      Tässä saat vastauksia joihinkin sinua askarruttaviin kysymyksiin:

      kysymys 1: olisiko ollut kuitenkin ihan luonnollisesti Santin kanssa?

      kysymys 2: Raúl oli aiemmin suhteessa Lolan kanssa, joka oli Raulin ja kumppaneiden kimppakämpän naapuri ja tehdessää tuttavuutta Afrin kanssa Raul ihastui tähän, Santin häissä Afri antoi siunauksensa näiden suhteelle, mutta Raul valitsi Afrin tämän teon vuoksi.

      kysymys 3: Afri ja Manu opettavat yhdessä samassa koulussa liikuntaa ja näkevät toisiaan paljon. Manu huomaa että Afrilla ja Raulilla ei mene hyvin joten tämä lohduttaa Afria ja siitä syntyy romanssi.

      kysymys 4: Jose Luis on värväytynyt laivastoon ja kiertelee nyt satamia ulkomailla lähettäen kuvia kaipaavalle Chonille.

      kysymys 5: Fiti sai ostotarjouksen korjaamosta ja myi sen suurella rahalla rikastuen näin äkkiä. Tämän jälkeen Fiti innostui sijoittamisesta ja kiinitti rahansa siihen.

      kysymys 6: Fiti oli Meksikossa rahoinensa ja jäi suuren summan velkaa. Palkkamurhaaja lähetettiin Fitin perään Santa Justaan ja koska Fiti oli rahaton, oli tämä valmis kuolemaan. Choni kuitenkin pelasti Fitin maksamalla velan Fitin asunnolla jonka tämä oli ostanut Chonille. Tämän jälkeen Raul ja Fiti muuttivat Serranoille.

      kysymys 7: vastatkoon ken osaa...
      kysymys 8: -ll-

      kysymys 9-11: Afri sai töitä liikunnanopettajana koska on itse tanssinut balettia niin opettaa nyt pieniä lapsia samassa koulussa kuin on itse ollut. Opiskellut ei ole, vain oman tanssitaustansa takia työn saaminen oli ehkä helpomaa.

      mikäli jotain jäi kertomatta, voi tarkistaa tuotantokausien juonipaljastukset http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_Serranon_perheen_jaksoista

    • Koillismaa

      Ihan luonnollisesti kai se raskautuminen tapahtui...
      Raul muutti yhteen Lolan kanssa. Afri huomasi rakastavansa sittenkin Raulia.Varasti isältään käsiraudat ja sitoi Raulin sänkyyn ja kädestä kiinni itseensä.Lopulta Raul tunnusti rakastavansa edelleen Afria.
      Manu on ihastunut Afriin ja Afrikin luultavasti vaikka ei haluakaan sitä itselleen myöntää.
      Jose Luis liittyi kauppalaivastoon ja kiertää maaailmaa...
      Fiti möi korjaamon, sijoitti rahat ja hävisi kaiken.
      Helenasta ja palomiehestä en tiedäkään. Oisko sattunu vahingossa ett ois jääny jakso katsomatta!!
      Raul ainakin asuu Serranoilla muista en tiedä.
      Afri on tanssinopettajana.
      Ilmeisesti Espanjassa ei tarvi olla pätevä. Olihan Raulkin välillä vetämässä koulussa tunteja/karhoa. Videokerho kai sen piti olla vaikka Raul neuvoikin poikia miten pokataan parhaat mimmit. Yoli nauhoitti yhden tunnin kasetille ja Lourditas kuunteli sen ja antoi tietty Raulille potkut.

    • mantikka

      Jose Luis on merillä. Jose Luis lähti merille laivalle, töihin ja hän tulee käymään ja katsomaan chonia. muuta en tiedä kun en ole seurannut kuin aina välillä.

    • mantikka

      afri opettaa koulullaan balettia/jumppaa,tanssia.koulun pienille oppilaille.

    • mantikka

      Afri jätti raulin ja alkoi seurustella Manun kanssa.Lucia kuoli auto onnettomuudessa ja Lourditas sai lapsen. kirjoita googleen: serranonperheen juonipaljastuksia, niin sieltä pitäisi löytyä tietoa lisää.

    • Serranon Vaari

      helena ja alex lähtivät kiertelemään maata. sanottiin jossain jaksossa yhdellä lauseella. kämpästä ei havaintoa

    • vissiinkin?

      Mä sain sellaisen käsityksen, et he lähtivät intereilaamaan, mut en oo ihan varma. Korjatkoon joku jos olen väärässä

    • serrano <3

      Helena ja palomies Alex lähtivät siis interreilaamaan mukamas, poistuivat sen avulla sarjasta.
      Luulen että Raul ja kaverit myivät asunnon, koska Alex ja Helena lähtivät ja Fiti rikastui ja Raul meinasi ostaa African kanssa oman asunnon, se ostaminen jäi kyllä tekemättä. Asunnon myymisestä ei kerrottu sarjassa mitään.. päättelin vaan tommosta.
      Niin ja africa on siis koululla opettamassa, koska se etsi töitä ja lourditas otti sen sitten tanssin opettajaksi. Se opettaa kaikenlaista tanssia isoille ja pienille. Hän ei opiskellut missään välissä, vaan ymmärsin Afrin ja Raulin puhumisen perusteella että Afri oli harrastanut kaikenlaista tanssia jo monta vuotta.

    • Zacc

      Eli tässä olisi kaikkiin kysymyksiisi vastaukset.

      Miten Lourditas lopulta tuli raskaaksi? Lourditas teki lapsen Santin kanssa eikä hedelmöittänyt itseään.

      Miten Afrin ja Raulin välille on uudelleen kehittynyt suhde? Africa ja Raul menivät Jose Luisin ja Chonin häihin yhdessä, koska vähän aikaisemmin Africa oli laittanut itselleen ja Raulille käsiraudat jotta Raul kuuntelisi tätä. Raulin silloinen tyttöystävä Lola jätti Raulin näiden juttujen takia. Häiden jälkeen Raul ja Africa yrittävät suhdetta uudelleen.

      Mikä on tämä Afrin ja Manun välinen juttu? African ja Manun välillä on pientä säpinää.

      Missä Jose Luis on? Jose Luis on tekemässä töitä ulkomailla, mutta palaa kyllä vielä takaisin sarjaan.

      Miksi Fitillä ei ole enää autokorjaamoa? Fiti myi autokorjaamon, jotta voisi maksaa isänsä velat.

      Miksi Raul ja Fiti asuvat Serranoiden luona? Fiti myi oman talonsa, koska talo sisälsi huonoja muistoja Candelasta ja hänellä oli jokin sijoittaja.

      Mitä tapahtui Helenalle ja sille palomiehelle? Helena ja Alex lähtivät kiertämään maata.

      Mitä tapahtui Afrin, Raulin, Helenan ja palomiehen kimppakämpälle? Raul ja Africa myivät sen, koska heillä ei ollut varaa asua siellä kahdestaan.

      Miksi Afri on opettajana entisessä koulussaan? Afri halusi saada töitä ja Lourditas oli jo kauan halunnut perustaa kouluun tanssiryhmän ja tiesi että Africa osaa tanssia.

      Opiskeliko hän välillä jossain opettajaksi? Ei opiskellut missään hän oli aina välillä koulussa katselemassa ja tutustumassa opettajien arkeen.

      Mitä Afri opettaa? Afri opettaa pienille ja isoille tanssija mutta myöhemmin hänestäkin tulee myös luokanopettaja.

      Toivottavasti sait vastaukset kysymyksiisi.

      • kimppakämppä

        Siis kimppakämppä oli vuokrattu, eipä tarvi myydä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe