Pelkopotilaisiin erikoistunut hammaslääkäri

haku pk-seudulla ...

Tuttu, luotettava, pelkopotilaisiin erikoistunut hammaslääkärini on muuttanut täältä maalle. Nyt on jo kohta 2 v kulunut tarkistuksesta ja etsiskelen pelkopotilaisiin erikoistunutta hammaslääkäriä pk-seudulta.

Olisiko kennelläkään suositella?
...olen aivan oikeasti pelkopotilas... Hävettää, näin nelikymmpisenä...

20

11510

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaus...
    • sopiva hoito

Kokeilepa hammaslääkärisemaa nimeltä Hammashaltiat,joka sijaitsee aivan Helsingin keskustassa. Nettisivut ovat muistaakseni www.hammashaltiat.fi.

• tarvitse hävetä,

että pelkää. Näkinhammas ainakin hoitaa pelkopotilaita.

• sattumusta

mutta minulle jouduttiin tekemään elämäni ensimmäiset juurihoidot kahteen hampaaseen puolen vuoden sisällä näkinhampaassa tehtyjen paikkausten / tarkastusten jälkeen, kaikki piti olla ok. Palvelu ystävällistä, mutta muuten näiden kokemusten perusteella en valitettavasti voi suositella.

• mirja,

Suosittelen City Hammaslääkäreitä Helsingin keskustassa Stockaa vastapäätä. Ihania hammaslääkäreitä, suosittelen vaikka Tapio Nurmea. Sano respaan soittaessasi, että olet pelkopotilas, niin saat ajan sellaiselle hammaslääkärille. Ei tarvi hävetä!

• tätä!!

Välttäkää tätä hammaslääkäriasemaa. Kohtelu on epäasiallista ja tylyä. Potilaisiin suhtaudutaan naureskellen, joka vain pahentaa asiaa.

• Aina voi kokeilla
        tätä!! kirjoitti:

Välttäkää tätä hammaslääkäriasemaa. Kohtelu on epäasiallista ja tylyä. Potilaisiin suhtaudutaan naureskellen, joka vain pahentaa asiaa.

Joku pienempi hammaslääkäriasema saattaa olla paremmin paikallaan, esimerkiksi Hammaskeijut Oy Helsingissä.
        Isoilla hammaslääkäriasemilla touhu on usein ylimielistä ja potilaasta vähän välitetään, kunhan vaan rahaa tulee.

• kalevankatu..

ainakin Helsingin hammassairaala ja Harri Sandberg, ottaa harvoin vastaan, mutta loistopaikka. Tulee puudutegeelit ensin, ei tunnu puudutuskaan, ja ymmärtäväinen mesta pelkopotilaille.. Suosittelen ehdottomasti. Ilmoittaa vain etukäteen pelon asteet.. ja homma toimii

• un-na

Hammassairaalasta mä suosittelen Jori Vahteria. Se on kanssa ymmärtäväinen pelkopotilaita kohtaan.

• Helsingistä löytyy

Voisin suositella Dentti-nimistä hammashoitoasemaa,jossa osataan suhtautua ymmärtäväisesti pelkopotilaisiin. Sijaitsee Helsingin keskustassa, Arkadiankadulla.
      Nettisivut: www.dentti.fi

• noname

vältä stardent, sörnäinen. Vein poikani jouluaattona sinne, kun en muutakaan löytänyt. Pojalla hammas-särky ja monen vuoden pelkotilat takana. Puhelimessa valkuuteltiin, että kaikki menee hyvin. Meidät otti vastaan (oletus) turkkilainen ja venäläinen mies. Hoitohuoneesta kuului että lääkäri tiuski ja ärhenteli pojalleni, kun homma ei meinannut sujua.Hoito kesti n. 10min suostutteluineen. Hammas vain avattiin ja jätettiin niin ja hinta yli 200€. Sanottiin, että mene arkena hammaslääkärille. Mitähän ne miehet sitten olivat? ;-D

• kritiikkiä
        noname kirjoitti:

vältä stardent, sörnäinen. Vein poikani jouluaattona sinne, kun en muutakaan löytänyt. Pojalla hammas-särky ja monen vuoden pelkotilat takana. Puhelimessa valkuuteltiin, että kaikki menee hyvin. Meidät otti vastaan (oletus) turkkilainen ja venäläinen mies. Hoitohuoneesta kuului että lääkäri tiuski ja ärhenteli pojalleni, kun homma ei meinannut sujua.Hoito kesti n. 10min suostutteluineen. Hammas vain avattiin ja jätettiin niin ja hinta yli 200€. Sanottiin, että mene arkena hammaslääkärille. Mitähän ne miehet sitten olivat? ;-D

Tällä palstalla on kirjoitettu aiemminkin Stardentistä arvostelua. Ilmeisesti sitä firmaa ei kannata käyttää.

• Juuna7676

Voisin kertoa että ainoa joka siell äpelkää on hammaslääkäri itse, J.K käsi täsrisi niin ettei meinanut puudutusruisku kädessä pysyä.

Ihan meni sitten siihen että hoito keskeytettiin vedoten minun asenteeseeni.

HAH hah haa tai K*****mellä kakka hakata kalsarissa :P

• nettihammaslääkäri

Moikka moi,
      ei ole mitenkään epätavallista pelätä tai jännittää hammaslääkärissä. Tunnustan että itsekin hammaslääkärissä jännittää niin maan vietävästi mutta jotenkin niistä pääsee sitten aina yli.
      Onkohan sulle kokeiltu esilääkitystä? Siis rauhoittavia. Ne monta kertaa auttavat. Muistelen että erästä potilasta hoisin varmaan vuoden ja lopulta sitten sanoi että kokeillaan nyt sitä mainostamaani esilääkettä ja suurremontti meni loppuun muutamassa viikossa koska hän itse huomasi että on helpompi olla. Kyseessä oli Midatsolaami täydellä annoksella eli 15 mg tuntia ennen.(AIheuttaa mm. muistinmenetyksen joka on vaan pelkästään hyvä asia.) Yleensä aloitusannos on pieni, muutamia milligrammoja esimerkiksi ja siitä sitten katsellaan sopivaa annosta. Minulla on tänään töissä "pelkopäivä" niin nuoria, lapsia kuin aikusiakin. On varattu vähän pitempää aikaa ja ekstrahuomiota. Kantsii tosiaan sanoa ja tähdentää että pelkää. Ei se luottamussuhde synnyt helpolla. Olet saanutkin paljon vastauksia. Koitahan jaksella ja hyvät etsinnät sinulle.

• Aurinko_100

JORI VAHTER RULES!!!!!!!!!!!!!!!!
      Aivan ihana mies joka todella osaa ottaa pelkopotilaat huomioon!!!!!!

• Se siitä hampaasta

Stardent - Sörnäisten pisteessä olen juurihoidattanut kaksikin hammastani 2-3 vuotta sitten. Pari päivää sitten toisesta lohkesi pala ja kivun pahennuttua menin Helsingin kaupungin päivystykseen. Siellä hammaslääkäri totesi röntgenkuvat otettuaan, että juurihoito on suoritettu huonosti.

Lohkeamisen lisäksi koko hammas oli mennyt halki kuten juurihoidetuissa hampaissa yleensä käy. Mutta joka tapauksessa puolueettoman ulkopuolisen kommentti oli tuollainen, joten en voi Stardentiä suositella. Aikanaan palvelu oli asiallista ja suht nopeaa, ei valittamista, mutta nyt yhtä hammasta köyhempänä (niin, haljennut hammas poistettiin kokonaan) mielipiteeni muuttui. Pari vuotta siis kesti vain se juurihoidon jälkeen. Olisi nekin rahat voinut paremmin käyttää. Puolen vuoden päästä sitten ostelemaan ja asentelemaan parin tonnin implanttia. T: Kolmekymppinen mies -

hakusanat googleen: kokemus juurihoito helsinki hammashoito arvio mielipide arvostelu

• Pelkopotilas

Sari Nevalaista/Esa Bergqvistiä suosittelen minä. Em. työskentelee nykyään muistaakseni Hammashaltioissa (?), jälkimmäisenkin löytää googlaamalla. Heillä olen itse käynyt vuosia.

• ex-pelkuri

Minä suosittelen Näkin hammasta. Siellä pääsi tämäkin pelkopotilas hammaslääkärikammostaan.:)

• Pelko11

Tekeekö kipeää pudutusainella

• raikku

Älä häpeä itse just viisikymppinen ja en vaan millään uskalla mennä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe