olenko ollut koira...

..joskus aikoinaan kun mulla on kalju hännännöpö haarojen välissä väärällä puolella kehoa..

30

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

ettei kyseessa olisi jaatynyt yløsalainen kaljalahde?!

• ..käsilämmin.. mittarii n viitti siihen kiinnittää koska se tuntuu alkavan siitä heiluu..

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..käsilämmin.. mittarii n viitti siihen kiinnittää koska se tuntuu alkavan siitä heiluu..

ja vaaralla puolella kehoa... rupeeko vispaamaan kun tulee eteen suuri luu?

• kbasa kirjoitti:

ja vaaralla puolella kehoa... rupeeko vispaamaan kun tulee eteen suuri luu?

..tuota..ei.. ei siitä syystä vispaa..

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..tuota..ei.. ei siitä syystä vispaa..

enta tuuli...
        heiluuko ruottinlaivalla kovassa boforissa?

• kbasa kirjoitti:

enta tuuli...
        heiluuko ruottinlaivalla kovassa boforissa?

..käytän housuja..tuuli ruotsinlaivalla ei häntääni vaikuta mitenkään..

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..käytän housuja..tuuli ruotsinlaivalla ei häntääni vaikuta mitenkään..

tivaamisen jalkeen voi vetaa tuon johtopaatoksen :-)

• kbasa kirjoitti:

tivaamisen jalkeen voi vetaa tuon johtopaatoksen :-)

..siis phäntä?

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..siis phäntä?

jos polliisikielella jotta on syyta epailla :-)

• kbasa kirjoitti:

jos polliisikielella jotta on syyta epailla :-)

..vierailun vaikka kirjastoon etsimään etummaisen ulokkeen salaisuutta..siis phäntää.. jos sitä on syytä epäillä..

• kbasa
        pervokki kirjoitti:

..vierailun vaikka kirjastoon etsimään etummaisen ulokkeen salaisuutta..siis phäntää.. jos sitä on syytä epäillä..

ne tietaa siella ihan kaiken :-)

• merkkinä, ei epäilystäkään.

Mä sitte vissiin en oo ollu... mä oon kai ollu vaan apina;)

• ..apinoilla häntä..tai onko kaikilla apinoilla häntä?.. taidat olla kuulunut hännättömiin apinoihin..

• pervokki kirjoitti:

..apinoilla häntä..tai onko kaikilla apinoilla häntä?.. taidat olla kuulunut hännättömiin apinoihin..

Aina oon joutunu lainahännän kans puljaamaan.

Onko kaikilla apinoilla häntä...? Ei kai... olen siitä elävä joskin degeneroitunu esimerkki;)

• kbasa
        a-v kirjoitti:

Onko kaikilla apinoilla häntä...? Ei kai... olen siitä elävä joskin degeneroitunu esimerkki;)

ju nou.. omena ja karmes..:-)

• kbasa kirjoitti:

ju nou.. omena ja karmes..:-)

kärmehiä, siks en ota sitä ollenkaan huomioon arvioidessani henk.koht. kehityshistoriaani.
        Omenat on hyviä;)

Mikä oli kysymys? Niin se kylkiluu... vaikuttaa epäuskottavalta. Paitti uskovaisista joista nimikin jo kertoo kaiken;)

• a-v kirjoitti:

..apinatietouteni on hiukan vajavainen häntien suhteen.. jos apinalta katkee häntä niin ei ainakaan uutta tilalle kasva.. mutta onneksi joskus se takaisin liittää voidaan.. wayne bobbitt-häntä..

• kbasa
        a-v kirjoitti:

kärmehiä, siks en ota sitä ollenkaan huomioon arvioidessani henk.koht. kehityshistoriaani.
        Omenat on hyviä;)

Mikä oli kysymys? Niin se kylkiluu... vaikuttaa epäuskottavalta. Paitti uskovaisista joista nimikin jo kertoo kaiken;)

enempi ahistaa jos ajattelee ameeboja ja kaikkia yksisoluisia sukulaisia :-)

• sweet_lemon

taivuta selkääsi taaksepäin, laske kätesi maahan selän taakse niin että häntäsi tulee oikealle puolelle. Tämä on oikea koiran asento, hännän tulee olla ulospäin koirasta, nimenomaan takapuolella. Tuntuuko asento luontevalta?

• ..luontevalta.. kysesssä ei ole siis häntä..eikä phäntä.. eikä siitä asennosta ollut helppo palautua..se oli ihan epäluonnollinen..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..luontevalta.. kysesssä ei ole siis häntä..eikä phäntä.. eikä siitä asennosta ollut helppo palautua..se oli ihan epäluonnollinen..

siinä tapauksessa, en usko että olet koira, ainakaan enää. Evoluutio on tehnyt sinusta pervokin, ja uskon että on parempi pitää ne housut tosiaankin jalassa... uimaan saa mennä mökillä ilman ja saunaan aina.

• sweet_lemon kirjoitti:

siinä tapauksessa, en usko että olet koira, ainakaan enää. Evoluutio on tehnyt sinusta pervokin, ja uskon että on parempi pitää ne housut tosiaankin jalassa... uimaan saa mennä mökillä ilman ja saunaan aina.

..minustakin tuntuu ettenb ainakaan koira ole..en varsinkaan siski että nuuhkisin toisten koirien persuksia tai joisin vessanpytystä.. enkä aja takaa häntääni saati mitään muutakaan koiramaista..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..minustakin tuntuu ettenb ainakaan koira ole..en varsinkaan siski että nuuhkisin toisten koirien persuksia tai joisin vessanpytystä.. enkä aja takaa häntääni saati mitään muutakaan koiramaista..

vaikka kyllähän koirissa hyviäkin puolia on.. tykkäävät rapsutuksesta ja lähtevät mielellään ihan minne vaan keksit ottaa mukaan. Ja onhan siinä jännitystä kun karkaavat välillä.. kiva juosta perässä ja huudella kirosanoja, eikä kukaan ihmettele.

• sweet_lemon kirjoitti:

vaikka kyllähän koirissa hyviäkin puolia on.. tykkäävät rapsutuksesta ja lähtevät mielellään ihan minne vaan keksit ottaa mukaan. Ja onhan siinä jännitystä kun karkaavat välillä.. kiva juosta perässä ja huudella kirosanoja, eikä kukaan ihmettele.

..meikäläiseen on iskenyt koirakuume.. pentuna söpöjä mutta aikuisina aikamoisia rohjakkeita..ainakin sellaset dogit mistä mä tykkään..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..meikäläiseen on iskenyt koirakuume.. pentuna söpöjä mutta aikuisina aikamoisia rohjakkeita..ainakin sellaset dogit mistä mä tykkään..

se koirakuume, ja saattaa helposti vaan pahentua!
        Minun kokemukseni mukaan koiranpennut ovat ihan hulluja! Mutta toki ihania. Isot rohjakkeet omine omituisuuksineen ovat minunkin mieleen

• sweet_lemon kirjoitti:

se koirakuume, ja saattaa helposti vaan pahentua!
        Minun kokemukseni mukaan koiranpennut ovat ihan hulluja! Mutta toki ihania. Isot rohjakkeet omine omituisuuksineen ovat minunkin mieleen

...no ehkä pikkasen hullujakin.. entinen koira saattoi joskus korviaan luimistella kun se pierasi..myös hännän takaa-ajo oli sille tuttua.. joo joku mastiffi tai bullmastiffi.. se olis aika kiva..

• i-v atte

nuolitko sitä?..jos noin teit niin melkovarmaan olet ollut koira..

• ..läähättänyt enkä varsin nuollut ja huomasin muitakin epäyhtäläisyyksiä koiruuden suhteen.. ehkä tämä johtuu vain koirakuumeesta..

• i-v atte
        pervokki kirjoitti:

..läähättänyt enkä varsin nuollut ja huomasin muitakin epäyhtäläisyyksiä koiruuden suhteen.. ehkä tämä johtuu vain koirakuumeesta..

meillä tuo koira jo ja palaa näköjään lähtöpisteeseen, kuten ihminenkin vanhetessaan..

• i-v atte kirjoitti:

meillä tuo koira jo ja palaa näköjään lähtöpisteeseen, kuten ihminenkin vanhetessaan..

..elämän ympyrä sulkeutuu.. tyhjästä tyhjään olemattomuudesta olemattomuuteen..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      66
      4127
    2. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      82
      3731
    3. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      42
      3225
    4. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2568
    5. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      22
      2437
    6. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      52
      2236
    7. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      48
      2065
    8. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      47
      1798
    9. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      36