olenko ollut koira...

..joskus aikoinaan kun mulla on kalju hännännöpö haarojen välissä väärällä puolella kehoa..

30

646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kbasa

      ettei kyseessa olisi jaatynyt yløsalainen kaljalahde?!

      • ..käsilämmin.. mittarii n viitti siihen kiinnittää koska se tuntuu alkavan siitä heiluu..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..käsilämmin.. mittarii n viitti siihen kiinnittää koska se tuntuu alkavan siitä heiluu..

        ja vaaralla puolella kehoa... rupeeko vispaamaan kun tulee eteen suuri luu?


      • kbasa kirjoitti:

        ja vaaralla puolella kehoa... rupeeko vispaamaan kun tulee eteen suuri luu?

        ..tuota..ei.. ei siitä syystä vispaa..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..tuota..ei.. ei siitä syystä vispaa..

        enta tuuli...
        heiluuko ruottinlaivalla kovassa boforissa?


      • kbasa kirjoitti:

        enta tuuli...
        heiluuko ruottinlaivalla kovassa boforissa?

        ..käytän housuja..tuuli ruotsinlaivalla ei häntääni vaikuta mitenkään..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..käytän housuja..tuuli ruotsinlaivalla ei häntääni vaikuta mitenkään..

        tivaamisen jalkeen voi vetaa tuon johtopaatoksen :-)


      • kbasa kirjoitti:

        tivaamisen jalkeen voi vetaa tuon johtopaatoksen :-)

        ..siis phäntä?


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..siis phäntä?

        jos polliisikielella jotta on syyta epailla :-)


      • kbasa kirjoitti:

        jos polliisikielella jotta on syyta epailla :-)

        ..vierailun vaikka kirjastoon etsimään etummaisen ulokkeen salaisuutta..siis phäntää.. jos sitä on syytä epäillä..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..vierailun vaikka kirjastoon etsimään etummaisen ulokkeen salaisuutta..siis phäntää.. jos sitä on syytä epäillä..

        ne tietaa siella ihan kaiken :-)


    • merkkinä, ei epäilystäkään.

      Mä sitte vissiin en oo ollu... mä oon kai ollu vaan apina;)

      • ..apinoilla häntä..tai onko kaikilla apinoilla häntä?.. taidat olla kuulunut hännättömiin apinoihin..


      • pervokki kirjoitti:

        ..apinoilla häntä..tai onko kaikilla apinoilla häntä?.. taidat olla kuulunut hännättömiin apinoihin..

        Aina oon joutunu lainahännän kans puljaamaan.

        Onko kaikilla apinoilla häntä...? Ei kai... olen siitä elävä joskin degeneroitunu esimerkki;)


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        Aina oon joutunu lainahännän kans puljaamaan.

        Onko kaikilla apinoilla häntä...? Ei kai... olen siitä elävä joskin degeneroitunu esimerkki;)

        ju nou.. omena ja karmes..:-)


      • kbasa kirjoitti:

        ju nou.. omena ja karmes..:-)

        kärmehiä, siks en ota sitä ollenkaan huomioon arvioidessani henk.koht. kehityshistoriaani.
        Omenat on hyviä;)

        Mikä oli kysymys? Niin se kylkiluu... vaikuttaa epäuskottavalta. Paitti uskovaisista joista nimikin jo kertoo kaiken;)


      • a-v kirjoitti:

        Aina oon joutunu lainahännän kans puljaamaan.

        Onko kaikilla apinoilla häntä...? Ei kai... olen siitä elävä joskin degeneroitunu esimerkki;)

        ..apinatietouteni on hiukan vajavainen häntien suhteen.. jos apinalta katkee häntä niin ei ainakaan uutta tilalle kasva.. mutta onneksi joskus se takaisin liittää voidaan.. wayne bobbitt-häntä..


      • kbasa
        a-v kirjoitti:

        kärmehiä, siks en ota sitä ollenkaan huomioon arvioidessani henk.koht. kehityshistoriaani.
        Omenat on hyviä;)

        Mikä oli kysymys? Niin se kylkiluu... vaikuttaa epäuskottavalta. Paitti uskovaisista joista nimikin jo kertoo kaiken;)

        enempi ahistaa jos ajattelee ameeboja ja kaikkia yksisoluisia sukulaisia :-)


    • sweet_lemon

      taivuta selkääsi taaksepäin, laske kätesi maahan selän taakse niin että häntäsi tulee oikealle puolelle. Tämä on oikea koiran asento, hännän tulee olla ulospäin koirasta, nimenomaan takapuolella. Tuntuuko asento luontevalta?

      • ..luontevalta.. kysesssä ei ole siis häntä..eikä phäntä.. eikä siitä asennosta ollut helppo palautua..se oli ihan epäluonnollinen..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..luontevalta.. kysesssä ei ole siis häntä..eikä phäntä.. eikä siitä asennosta ollut helppo palautua..se oli ihan epäluonnollinen..

        siinä tapauksessa, en usko että olet koira, ainakaan enää. Evoluutio on tehnyt sinusta pervokin, ja uskon että on parempi pitää ne housut tosiaankin jalassa... uimaan saa mennä mökillä ilman ja saunaan aina.


      • sweet_lemon kirjoitti:

        siinä tapauksessa, en usko että olet koira, ainakaan enää. Evoluutio on tehnyt sinusta pervokin, ja uskon että on parempi pitää ne housut tosiaankin jalassa... uimaan saa mennä mökillä ilman ja saunaan aina.

        ..minustakin tuntuu ettenb ainakaan koira ole..en varsinkaan siski että nuuhkisin toisten koirien persuksia tai joisin vessanpytystä.. enkä aja takaa häntääni saati mitään muutakaan koiramaista..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..minustakin tuntuu ettenb ainakaan koira ole..en varsinkaan siski että nuuhkisin toisten koirien persuksia tai joisin vessanpytystä.. enkä aja takaa häntääni saati mitään muutakaan koiramaista..

        vaikka kyllähän koirissa hyviäkin puolia on.. tykkäävät rapsutuksesta ja lähtevät mielellään ihan minne vaan keksit ottaa mukaan. Ja onhan siinä jännitystä kun karkaavat välillä.. kiva juosta perässä ja huudella kirosanoja, eikä kukaan ihmettele.


      • sweet_lemon kirjoitti:

        vaikka kyllähän koirissa hyviäkin puolia on.. tykkäävät rapsutuksesta ja lähtevät mielellään ihan minne vaan keksit ottaa mukaan. Ja onhan siinä jännitystä kun karkaavat välillä.. kiva juosta perässä ja huudella kirosanoja, eikä kukaan ihmettele.

        ..meikäläiseen on iskenyt koirakuume.. pentuna söpöjä mutta aikuisina aikamoisia rohjakkeita..ainakin sellaset dogit mistä mä tykkään..


      • sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

        ..meikäläiseen on iskenyt koirakuume.. pentuna söpöjä mutta aikuisina aikamoisia rohjakkeita..ainakin sellaset dogit mistä mä tykkään..

        se koirakuume, ja saattaa helposti vaan pahentua!
        Minun kokemukseni mukaan koiranpennut ovat ihan hulluja! Mutta toki ihania. Isot rohjakkeet omine omituisuuksineen ovat minunkin mieleen


      • sweet_lemon kirjoitti:

        se koirakuume, ja saattaa helposti vaan pahentua!
        Minun kokemukseni mukaan koiranpennut ovat ihan hulluja! Mutta toki ihania. Isot rohjakkeet omine omituisuuksineen ovat minunkin mieleen

        ...no ehkä pikkasen hullujakin.. entinen koira saattoi joskus korviaan luimistella kun se pierasi..myös hännän takaa-ajo oli sille tuttua.. joo joku mastiffi tai bullmastiffi.. se olis aika kiva..


    • i-v atte

      nuolitko sitä?..jos noin teit niin melkovarmaan olet ollut koira..

      • ..läähättänyt enkä varsin nuollut ja huomasin muitakin epäyhtäläisyyksiä koiruuden suhteen.. ehkä tämä johtuu vain koirakuumeesta..


      • i-v atte
        pervokki kirjoitti:

        ..läähättänyt enkä varsin nuollut ja huomasin muitakin epäyhtäläisyyksiä koiruuden suhteen.. ehkä tämä johtuu vain koirakuumeesta..

        meillä tuo koira jo ja palaa näköjään lähtöpisteeseen, kuten ihminenkin vanhetessaan..


      • pervokki
        i-v atte kirjoitti:

        meillä tuo koira jo ja palaa näköjään lähtöpisteeseen, kuten ihminenkin vanhetessaan..

        ..elämän ympyrä sulkeutuu.. tyhjästä tyhjään olemattomuudesta olemattomuuteen..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      154
      1519
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe