voisko joku kertoa?

kärryiltä pudonnut

saiko marcos evan kaa tyttären vai mihin he hävisivät?

7

849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)..

Joo sai ne tyrrären vissii viime torstain tai perjantain jaksos mut ku ne oli jo aikasemmin muutaneet sinne Ranskaa ni ne sai sen tyttärenki siel ranskas...ja sit diego ja lucia meni sinne ranskaan kattoos sitä tytärtä,mutta sitä ei mitenkään näytetty,kun vaa et sit ne jo pian tuliki takas sielt...

• ...serrano....

Hävisivät Ranskaan, en muista paikan nimeä kait joku tolouse. Tytön nimi oli Cloe. Ranskalainen nimi ei miellyttänyt Diegoa. Marcos (farn Perea) vierailee pari kertaa sarjassa Cloen kanssqa. Muistaakseni vierailee muunmuassa huomenna.

• Luin jostain

Että Curro tapaa netissä tän Cloen ja ihastuu siihen, kunnes tajuaa että kuka se on, ja sitten jättää sen. Sitten Cloe masentuu pysyvästi?

Siis minä luin jostain tollasta?

Mitenkäs sitten, kun joku sanoi ettei sitä tyttöä ikinä näytetä siinä sarjassa? Jääkös se sitten Evalle kun M ja E eroavat ja M tulee takaisin sarjaan?

• Victorkio

Eva ja Marcos ei eroa enää sarjan lopussa ja tyttöä näytetään vielä sarjassa jo ensi viikolla tai tänä perjantaina. Eikä Curro tosiaankaan seurustele sen tytön kanssa.

• Surullinenna
        Victorkio kirjoitti:

Eva ja Marcos ei eroa enää sarjan lopussa ja tyttöä näytetään vielä sarjassa jo ensi viikolla tai tänä perjantaina. Eikä Curro tosiaankaan seurustele sen tytön kanssa.

No höh!

Oletko ihan varma?

Minä luin jostain, ja siinä oli vielä että Curro menee sekaisin syyllisyyden tunteesta, kun se on kuitenkin sen tytön eno!!!!

No jos ne ei eroa, niin ilmeisesti sekään ei pidä paikkaansa, että Raul kyllästyy viimeisen kerran Afriin ja lähtee Evan luo?!? Ja että Marcos vihdoin ja viimein lämpenee Afrin tunteille?

Olenkohan minä sekottanut tuotantokaudet tai jotain :(

Odotin niin Curron romanssia ja Marcosta takaisin sarjaan!

• LOL nauran
        Surullinenna kirjoitti:

No höh!

Oletko ihan varma?

Minä luin jostain, ja siinä oli vielä että Curro menee sekaisin syyllisyyden tunteesta, kun se on kuitenkin sen tytön eno!!!!

No jos ne ei eroa, niin ilmeisesti sekään ei pidä paikkaansa, että Raul kyllästyy viimeisen kerran Afriin ja lähtee Evan luo?!? Ja että Marcos vihdoin ja viimein lämpenee Afrin tunteille?

Olenkohan minä sekottanut tuotantokaudet tai jotain :(

Odotin niin Curron romanssia ja Marcosta takaisin sarjaan!

Ei.. oot kyllä ihan sairaan tyhmä! .... toi on täyttä ... uskot näköjän mitä vaan ... :D:D:D:D

• Oletko tosissasi?!??!
        LOL nauran kirjoitti:

Ei.. oot kyllä ihan sairaan tyhmä! .... toi on täyttä ... uskot näköjän mitä vaan ... :D:D:D:D

SIis eikä!

Oliko tuo kaikki pelkkää suurta huijausta!!!

ELI MARCOS JA AFRI EI MEE SIT IKINÄ NAIMISIIN!
        Voi eiiii! Ne ois ollu mun lempipari >:(

En kyllä luovu vielä toivosta. Eihän sitä tiedä jos tulee erikseen joku Africa-sarja!!!! Niinkuin Frendeistä tuli se Joey -sarja!!! Onko kellään tietoo!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3233
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2925
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2182
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1635
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1464
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      8
      1437
    7. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      17
      1431
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      18
      1375
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1341
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1305
    Aihe