voisko joku kertoa?

kärryiltä pudonnut

saiko marcos evan kaa tyttären vai mihin he hävisivät?

7

823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)..

      Joo sai ne tyrrären vissii viime torstain tai perjantain jaksos mut ku ne oli jo aikasemmin muutaneet sinne Ranskaa ni ne sai sen tyttärenki siel ranskas...ja sit diego ja lucia meni sinne ranskaan kattoos sitä tytärtä,mutta sitä ei mitenkään näytetty,kun vaa et sit ne jo pian tuliki takas sielt...

    • ...serrano....

      Hävisivät Ranskaan, en muista paikan nimeä kait joku tolouse. Tytön nimi oli Cloe. Ranskalainen nimi ei miellyttänyt Diegoa. Marcos (farn Perea) vierailee pari kertaa sarjassa Cloen kanssqa. Muistaakseni vierailee muunmuassa huomenna.

    • Luin jostain

      Että Curro tapaa netissä tän Cloen ja ihastuu siihen, kunnes tajuaa että kuka se on, ja sitten jättää sen. Sitten Cloe masentuu pysyvästi?

      Siis minä luin jostain tollasta?

      Mitenkäs sitten, kun joku sanoi ettei sitä tyttöä ikinä näytetä siinä sarjassa? Jääkös se sitten Evalle kun M ja E eroavat ja M tulee takaisin sarjaan?

      • Victorkio

        Eva ja Marcos ei eroa enää sarjan lopussa ja tyttöä näytetään vielä sarjassa jo ensi viikolla tai tänä perjantaina. Eikä Curro tosiaankaan seurustele sen tytön kanssa.


      • Surullinenna
        Victorkio kirjoitti:

        Eva ja Marcos ei eroa enää sarjan lopussa ja tyttöä näytetään vielä sarjassa jo ensi viikolla tai tänä perjantaina. Eikä Curro tosiaankaan seurustele sen tytön kanssa.

        No höh!

        Oletko ihan varma?

        Minä luin jostain, ja siinä oli vielä että Curro menee sekaisin syyllisyyden tunteesta, kun se on kuitenkin sen tytön eno!!!!

        No jos ne ei eroa, niin ilmeisesti sekään ei pidä paikkaansa, että Raul kyllästyy viimeisen kerran Afriin ja lähtee Evan luo?!? Ja että Marcos vihdoin ja viimein lämpenee Afrin tunteille?

        Olenkohan minä sekottanut tuotantokaudet tai jotain :(

        Odotin niin Curron romanssia ja Marcosta takaisin sarjaan!


      • LOL nauran
        Surullinenna kirjoitti:

        No höh!

        Oletko ihan varma?

        Minä luin jostain, ja siinä oli vielä että Curro menee sekaisin syyllisyyden tunteesta, kun se on kuitenkin sen tytön eno!!!!

        No jos ne ei eroa, niin ilmeisesti sekään ei pidä paikkaansa, että Raul kyllästyy viimeisen kerran Afriin ja lähtee Evan luo?!? Ja että Marcos vihdoin ja viimein lämpenee Afrin tunteille?

        Olenkohan minä sekottanut tuotantokaudet tai jotain :(

        Odotin niin Curron romanssia ja Marcosta takaisin sarjaan!

        Ei.. oot kyllä ihan sairaan tyhmä! .... toi on täyttä ... uskot näköjän mitä vaan ... :D:D:D:D


      • Oletko tosissasi?!??!
        LOL nauran kirjoitti:

        Ei.. oot kyllä ihan sairaan tyhmä! .... toi on täyttä ... uskot näköjän mitä vaan ... :D:D:D:D

        SIis eikä!

        Oliko tuo kaikki pelkkää suurta huijausta!!!

        ELI MARCOS JA AFRI EI MEE SIT IKINÄ NAIMISIIN!
        Voi eiiii! Ne ois ollu mun lempipari >:(

        En kyllä luovu vielä toivosta. Eihän sitä tiedä jos tulee erikseen joku Africa-sarja!!!! Niinkuin Frendeistä tuli se Joey -sarja!!! Onko kellään tietoo!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe