apua mikä jakso :( katoin just uusintana yle-arenalta tänpäivän jakson ja ei todella olisi pitänyt katsoa sitä näin myöhään...karmean itkukohtauksen päätyttyä pitäisi nyt käydä nukkumaan...toivottavasti huominen jakso piristäisi vähän..yksin kun rupeet nyt sitten tähän aikaan kuolemaa ajattelemaan niin huh huh :( täytyy ajatella järkevästi sillä luciahan ilmeisesti kirjoitettiin vaan sarjasta ulos
sain järkyttävän itkukohtauksen :(
4
1248
Vastaukset
- kaameeta mekkalaa
Mä saisin varmaan aina jos katsoisin tota sarjaa...joskus yrittänyt niin hermot menee kun ne huutaa ja riehuu ja epsanjakaan ei kyl ole kivankuulosta...grauh
- serranoonparas
Muistathan että tämä on vain sarjaa eli ei oo oikeesti tapahtunut :)) Ja jos tulee Luciaa ikävä niin katso vaikka Lucian näytteliän leffoja missä se on ollu :)
- minäkin surin
Itkin vuolaasti Lucían kuolemaa: http://youtube.com/watch?v=GRbhgaqFNyE Itku tuli AIVAN tahtomattani yllättäen ja siinä sitten itkin kun niin hyvää teki, ei voinut lopettaa.
- naistenhormoonit
näinhän se on että aina sitä eläytyy lemppariarjansa hahmoihin vaikka tietääkin niitten olevan näyttelijöitä :) ja saattaa tällä hormoonien vaihtelullakin olla osuutta itkuherkkyyteen, oma mieheni naureskeli vieressä kun itkeä pillitin lucian kuolemaa...ja onhan se niinkin, että kaikesta mitä nädään saattaa ihmisellä laueta omia muistoja tai muuta mikä liittyy kyseiseen asiaan kuten tässä kuolemaan :( no mutta sallittakoon nämäkin itkukohtaukset normaaleina tunteen purkauksina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604776Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362179Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti541823- 1901792
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1681560Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2831431Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2061260- 881179
- 2071162
- 651124