Tämäpäiväinen Serrano oli kuin keitto ilman suolaa. Tottuukohan tähän ettei Luciaa enää ole? Ei tuntunut samalta Luciaton Serrano aamukahvilla... nyyh...
Kuin keitto ilman suolaa
Lucia-fani
3
674
Vastaukset
- Hepso
Kyllä tyhjältä tuntuu ilman Luciaa! Hän oli vahva vaikuttaja koko ohjelmassa ja Serranon perheessä. Mitenkähän jaksojen katsomisen nyt käy..??
- Fan of Lucia
Ei siihen totu. Ilmeisesti hänen rooli piti niin nopeasti kirjoittaa ulos, että se jätti hirveän tyhjän olon. Tuntui järjettömältä. Eihän sen näin pitänyt mennä mutta elämä on täynnä yllätyksiä. Serrano ilman Luciaa ei ole Serrano.
- serranoonparas
Niin Lucian oli kyllä surullista, mutta eiköhän serranoa ole vielä hauska katsoa kun on katsonut jonkin aikaa serranoa. Eihän sentään kaikki serranosta ole lähtenyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823233
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191464
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81437- 171431
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181375Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305