vietän pikkukeskiviikkoa

..koska tulin lenkiltä /kaupasta,alkosta,kirjastosta)..ja näin noin viiden kilsan ja paahteen jälkeen aloitin helmeilevällä hilpeilevällä jäiden kera.. mmm..hyvää.. sitten siirryn viilennettyyn olviin.. ja sitten chiileläiseen merlotti..miksikö?? koska luulenpa että huomenna on ihan normipäivä...

http://www.youtube.com/watch?v=2vtwkQcHA1I

18

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varotettiin juuri

      näistä hilpeistä houkutuksista..siis siitä lasisesta laulukirjasta..mutta kyllä alko kielenpäällä maistumaan se chileläinen..hilpeää keskiviikkoo sulle

      • ..että joku kommentoi.. minä en varoituksista piittaa olenhan tuhma..mutten tyhmä tai sitten kyllä.. joo alko maistuu pikkusen alko näin pikkukeskiviikonkunniaksi.. vesi kiellellä odotan chiileläisen vuoroo..


    • kbasa

      omppupomppuputeli...?
      legendaarinen hintatehokkuustømays :-)

      • ..en kai pidä siitä..muistikuvista ei aavistusta..mutta koska en alkossa automaattisetsi sen luokse mene..siinä kai jotain vikaa makunystyröideni mukaan on..


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..en kai pidä siitä..muistikuvista ei aavistusta..mutta koska en alkossa automaattisetsi sen luokse mene..siinä kai jotain vikaa makunystyröideni mukaan on..

        makunystyrøita ei lahjota!


      • kbasa kirjoitti:

        makunystyrøita ei lahjota!

        ..lahjomattomat muutta pääosissa ei ole connery elliot nessinenä,. eicä loch nessinä.. tässä tulee hyvä biisi eikä haittaa vaikak mercuri oli niitä miehiä..loisto biisi ja näpäkkä esitys..

        http://www.youtube.com/watch?v=WSnrZf3a7rE&feature=related


      • kbasa
        pervokki kirjoitti:

        ..lahjomattomat muutta pääosissa ei ole connery elliot nessinenä,. eicä loch nessinä.. tässä tulee hyvä biisi eikä haittaa vaikak mercuri oli niitä miehiä..loisto biisi ja näpäkkä esitys..

        http://www.youtube.com/watch?v=WSnrZf3a7rE&feature=related

        eika se ollenkaan haittaa vaikka merkkuri oli niita miehia :-)


      • kbasa kirjoitti:

        eika se ollenkaan haittaa vaikka merkkuri oli niita miehia :-)

        ..semmonen biisi että pakko tehdä jotain vaikka tiikerin lailla.. ja tÄssä toinen vaikka video..siis on hyvä mutta aika heepponen luonteeltaan kun ei oo mustaa eikä pääkalloja mutta.. loistava biisivideosuhde.. nostalgiaa..

        http://www.youtube.com/watch?v=Q22oGInO-uo


    • ..pitäsohan lähtee baariin kun tääklä on hiljasta kun huopatuss..tossutehtaalla..

      • no olis siellä

        äänekkäämpiä ..huopatussuja ))) siis tossuja


      • jotka on
        no olis siellä kirjoitti:

        äänekkäämpiä ..huopatussuja ))) siis tossuja

        kotona "TOSSUNALLA" pääsee ääneen pubissa..kovaa ja korkealta.))


      • no olis siellä kirjoitti:

        äänekkäämpiä ..huopatussuja ))) siis tossuja

        ..huopatossutkin kopisee..ehkä johtuu koneitsa


      • jotka on kirjoitti:

        kotona "TOSSUNALLA" pääsee ääneen pubissa..kovaa ja korkealta.))

        ..sen en että en ole valitetavasti kotona tussun alla..


    • *Nalle*

      oikeessa oot!Nythän on pikkulauantai ja kuumaaaaaa...mukavan helmeilevä kylmä tekee terää:)
      Linkistä näet,miten käy,kun myöntää:juon vettä..

      • *Nalle*

      • ..huomaisn että myäntää juovansa vettää.. hyvähän sitäkin on joskus otta eettei vallan kuivu kassaan..


    • sit kiskoo

      tukan taivuksiin huuhaan äärellä?

      Käsittämätön tapa viettää iltaa?

      • SteveCrane

        Masan kanssa olis kiva vetää Irlantilaista Whiskyä ja maalata pari taulua :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe