Kuolema järkytti ja koko sarjan päätös mietitytti..

sisältää juonipaljastuksia...

Eilen katsoin sen jakson ja sain kamalan itkukohtauksen sen aikana, kun Lucia puhui Diegolle ennen kuin Fiti soitti. Minusta se oli niin koskettava kohta, jotenkin tuntui niin aidolta. Koskaan ei ole mikään televisiosarja saanut tälläisiä tunteita aikaan. En tiiä milloin pystyn sen kohtauksen näkemään itkemättä, niin koskettava se oli.

Tänään katsoin tän päiväsen jakson ja koko niiden talo tuntui tyhjältä ja erilaiselta ilman Luciaa. Tuntui niin oudolta. En tiiä tottuuko tähän ollenkaan. Vaikka on vain televisio sarja, silti se saa tälläisiä tunteita aikaan!

Ainakin eilisen sarjan jälkeen ymmärsin, miten tärkeä oma perhe on ja oma mies. Ja miten tärkeä on näyttää, että välittää! Itse menisin aivan sekaisin, jos en itse olisi kertonut sanoa, miten paljon rakastan jos mieheni yht`äkkiä kuolisi. Pitäsi vain niitä rakkauden osoituksia antaa useamminkin. Kaiken arjen keskelläkin, kun välttämättä elämä voi ottaa pois.

Katsoin sen jakson Youtubessa, jossa Diego hyppää sillalta ja herää sitten Lucia vieressään. Hän halaa sitä, kuin ei uskoisi Lucian olevan siinä. Koko perhe on ruokapöydässä. Fiti ja Santi tulevat onnittelemaan sulhasta. Lourdes tulee käymään, hänellä on nuttura päässä ja kantaa laatikkoa. Santi sanoo Diegolle, että tuosta tulee vielä vaimoni ja Diego sanoo, että niin tulee. Sitten Santi sanoo, että mitä? Ja Diego vain hymyilee. Lopussa koko perhe nostaa maljan uudelle avioparille ja jakso loppuu siihen, kun Lucia halaa Diegoa ja Diego hymyilee onnellisena. On vaikea uskoa, että Diego olisi oikeasti halunnut tehdä itsemurhan. Tuntuu että kaikki tapahtumat on unta ja hän herää siihen "hyppyyn" ja on pöllistynyt kun Lucia on siinä ja kaikki lapset, kun uni tunnusti niin todelta. Tämä ainakin on minun käsitys siitä lopusta..

1

1174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lucia Fan

Sain myös itkukohtauksen ja keskiviikkona sain vielä pahemman. Kyllä oli tyhjä olo katsellessa keskiviikon jaksoa. Tuntui, että koko ohjelma kääntyi ympäri ja se talo ei ole enää sama ilman Luciaa.

Serranot herättävät niin paljon tunteita. Sitä itkee ja nauraa vuorotellen. Tulee aina hyvä mieli katsellessa Serranoja. Nyt vain täytyy tottua siihen, että Lucia joka on mielestäni yksi parhaista näyttelijöistä koskaan on poissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      4926
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2239
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2069
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      202
      2013
    5. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      177
      1619
    6. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      303
      1560
    7. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      212
      1314
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      88
      1239
    9. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      207
      1192
    10. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      65
      1184
    Aihe