Kuolema järkytti ja koko sarjan päätös mietitytti..

sisältää juonipaljastuksia...

Eilen katsoin sen jakson ja sain kamalan itkukohtauksen sen aikana, kun Lucia puhui Diegolle ennen kuin Fiti soitti. Minusta se oli niin koskettava kohta, jotenkin tuntui niin aidolta. Koskaan ei ole mikään televisiosarja saanut tälläisiä tunteita aikaan. En tiiä milloin pystyn sen kohtauksen näkemään itkemättä, niin koskettava se oli.

Tänään katsoin tän päiväsen jakson ja koko niiden talo tuntui tyhjältä ja erilaiselta ilman Luciaa. Tuntui niin oudolta. En tiiä tottuuko tähän ollenkaan. Vaikka on vain televisio sarja, silti se saa tälläisiä tunteita aikaan!

Ainakin eilisen sarjan jälkeen ymmärsin, miten tärkeä oma perhe on ja oma mies. Ja miten tärkeä on näyttää, että välittää! Itse menisin aivan sekaisin, jos en itse olisi kertonut sanoa, miten paljon rakastan jos mieheni yht`äkkiä kuolisi. Pitäsi vain niitä rakkauden osoituksia antaa useamminkin. Kaiken arjen keskelläkin, kun välttämättä elämä voi ottaa pois.

Katsoin sen jakson Youtubessa, jossa Diego hyppää sillalta ja herää sitten Lucia vieressään. Hän halaa sitä, kuin ei uskoisi Lucian olevan siinä. Koko perhe on ruokapöydässä. Fiti ja Santi tulevat onnittelemaan sulhasta. Lourdes tulee käymään, hänellä on nuttura päässä ja kantaa laatikkoa. Santi sanoo Diegolle, että tuosta tulee vielä vaimoni ja Diego sanoo, että niin tulee. Sitten Santi sanoo, että mitä? Ja Diego vain hymyilee. Lopussa koko perhe nostaa maljan uudelle avioparille ja jakso loppuu siihen, kun Lucia halaa Diegoa ja Diego hymyilee onnellisena. On vaikea uskoa, että Diego olisi oikeasti halunnut tehdä itsemurhan. Tuntuu että kaikki tapahtumat on unta ja hän herää siihen "hyppyyn" ja on pöllistynyt kun Lucia on siinä ja kaikki lapset, kun uni tunnusti niin todelta. Tämä ainakin on minun käsitys siitä lopusta..

1

1177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lucia Fan

Sain myös itkukohtauksen ja keskiviikkona sain vielä pahemman. Kyllä oli tyhjä olo katsellessa keskiviikon jaksoa. Tuntui, että koko ohjelma kääntyi ympäri ja se talo ei ole enää sama ilman Luciaa.

Serranot herättävät niin paljon tunteita. Sitä itkee ja nauraa vuorotellen. Tulee aina hyvä mieli katsellessa Serranoja. Nyt vain täytyy tottua siihen, että Lucia joka on mielestäni yksi parhaista näyttelijöistä koskaan on poissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45329
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      197
      10860
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9701
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8518
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3200
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      36
      1602
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1500
    Aihe