Moi!
Viime kesänä tuli tätä seurattua alusta asti. Ensimmäiset 3 tuotantokautta. Vähän neljännen kauden alkua.. Kunnes koulut alkoi ;
Mitä on tapahtunut?
5
1450
Vastaukset
- liina
Joo, Candela taisi häippästä Kanarialle uuden mieststävänsä kanssa. Raul ja Africa eronneet, Africa on yhdessä Teten ja niitten serkun Manun kanssa. Santilla ja Lourditasilla vauva, niinkuin Marcosilla ja Evallakin. Fitin sisko Choni on tullut maisemiin myös. Lucia kuollut. :( Diego oli poikiensa kanssa lapsuuden kodissaan maalla monta kuukautta, kun Lucia oli kuollut ja Diego halusi eroon kaikista muistoista. Nyt kuitenkin he ovat palanneet takaisin Santa Justaan ja Tetekin muutti sinne takaisin oltuaan pitkään isänsä luona Barcelonassa. Tämmöstä kaikenlaista. Harmittaa tuo Lucian lähtö, ilman sitä ei Serrano oo enää Serrano.
- Alkuperäinen..
Jep vähän surullista kun se kuoli... Aika oudon tuntuista.. Sitten vielä yhtä äkkiä se tapahtui ;
- timanttitypy
terve, muistutan vielä että diego näkee vaan unta että lucia kuolee......
- pallopiä
Alkuperäinen.. kirjoitti:
Jep vähän surullista kun se kuoli... Aika oudon tuntuista.. Sitten vielä yhtä äkkiä se tapahtui ;
Eikös tämä Lucian näyttelijätär Belén Rueda lähtenyt sarjasta, koska aloitti elokuvan (Orpokoti) kuvaukset?
Elokuvan arvostelut: http://www.film-o-holic.com/arvostelut/ensi-illat/op/orfanato.htm - <<<<<
timanttitypy kirjoitti:
terve, muistutan vielä että diego näkee vaan unta että lucia kuolee......
OLEN OLLUT TÖISSÄ JOTEN OLEN TÄYSIN PUDONNUT KÄRRYILTÄ TARTEE VARMAAN PERJANTAIN JA LAUANTAIN VÄLISENÄ YÖNÄ KATSOA EDES KAIKKI JAKSOT JA ALKAA SEURATA LOPPUJAKSOJA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404