Tässä toisessa palstassa joku väittää, että autojen peltivikojen korjaaminen itse tehtynä kielletään vuoden vaihteen jälkeen. Auto voidaan korjata vain merkkiliikkeessä. Tällainen päätöshän lopettaa tyystin museoautojen rakentelun. Kenen päähänpisto tämäkin oikein on? Kuka tietää?
Vastaukset 7
- kuka ei.
Minulle on tulossa Amerikasta fullsize auto, siis 60-lukunen. Pääosin entisöitävä. Hitsattavaakin löytyy. Kaiken lisäksi tuskin on viimeinen, jonka tuon Amerikasta.
- autojen suurlujuus-
teräksiä toi hitsauskielto.
Jos hitsaat, maalaat ja massaat ennen leimaa niin mistä ne sen tietää koska on tehty?
Edes toi valheellista mutta toimimatonta propagandaa levittävä vihertäjäpiipero ei sitä selvitä. Selvittäis vaan päänsä... Tuo toisen palstan "tietäjä" yksi ja sama kuin "vihertäjä".... kirjoittelee provoja itseään varten, jotta saa sitten provoilla lisää....
- "julkisuus" on hyvää
julkisuutta vai miten se on...?
Ja kun tää on ainoa paikka missä enää saa äänen kuluviin
- huihaihiisi....
jatka rauhassa!
- 400cid
kaikkea ne toyota ihmiset keksiikin...
- loppuvan
Eihän ne tollasta pysty tekemään että muka ei autoja saisi hitsailla,johan -90 luvun autoja pitkänmatkaa saa pellittää, niin ei kaikilla vara ole 2000 luvun autoja ostella.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1202452Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???401622Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha6531066- 106993
- 71972
- 98926
- 48885
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk81749Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik33736- 71718