Vähä aikaa sitte tuli oikee "ihana" jakso x) Kun Fiti ja sitte se joku ukko ( en muista nimee)... ne valittii vahingossa molemmat kummeiks, nii ihan paras kun Fiti lähti sielt tavernasta, ku se sano sille pienelle vauvalle jotai:" Hahah pikkuinen, minä vien sinulta kohta munat, tui tui..." Vitsi pikkase repesin xD
Onx tääl muita Fitin faneja? :D
(sori toi mun kirjotus on vähä kökkö, ku ei jaksanu kirjottaa paremmi xD )
Fitiii!! xD
7
1001
Vastaukset
- Fiti.
Se "joku ukko" sattuu olemaan Chonin aviomies ja Lourditasin veli José Luis. Meidät molemmat valittiin vahingossa kummeiksi, tämä siitä syystä että Santi ehdotti kummisedäksi minua Lourditasin tietämättä, Lourditas taas pyysi kummisedäksi José Luisia Santin tietämättä. Siitäkös se pieni riidanpoikanenkin kehkeytyi.
- Choni
José Luis ei valitettavasti ole aviomieheni.
- Fiti.
Choni kirjoitti:
José Luis ei valitettavasti ole aviomieheni.
Miten niin ei ole? Tehän menitte naimisiinkin.
- FitiFani <3
Ainii,Joséhan se tosiaan oli.. muisti vähä pätkii xD
- spanish eyes
Niin Fiti on niiiiiiin ihana. Mmmm...Ja muutenkin olen koukahtanut tän kesän aikana sarjaan totaalisesti.Toivottavasti jatkuu pitkään. Tietääkö joku jatkuuko?
- nyt 110
ja niitä on tehty kaikkiaan 147 eli esittämättä on vielä 37 jaksoa joten jatkuu noin syyskuun loppuun asti jos lasketaan että joka arkipäivä nähdään yksi jakso (pikauusintana alkuillasta aamupäivällä esitetty jakso) eli 5 jaksoa viikossa, neljässä viikossa tulee yht. 20 jaksoa eli syyskuun loppuun asti menee ennenkuin loppuu. Sarjan kuvaaminenhan loppui jo heinäkuussa.
- da-capo
nyt 110 kirjoitti:
ja niitä on tehty kaikkiaan 147 eli esittämättä on vielä 37 jaksoa joten jatkuu noin syyskuun loppuun asti jos lasketaan että joka arkipäivä nähdään yksi jakso (pikauusintana alkuillasta aamupäivällä esitetty jakso) eli 5 jaksoa viikossa, neljässä viikossa tulee yht. 20 jaksoa eli syyskuun loppuun asti menee ennenkuin loppuu. Sarjan kuvaaminenhan loppui jo heinäkuussa.
Yle 1:n sivuilla kerrotaan, että 21.8.08 nähdään tämän kesän viimeinen jakso. Sarja jatkunee ensi kesänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976