Fitiii!! xD

FitiFani <3

Vähä aikaa sitte tuli oikee "ihana" jakso x) Kun Fiti ja sitte se joku ukko ( en muista nimee)... ne valittii vahingossa molemmat kummeiks, nii ihan paras kun Fiti lähti sielt tavernasta, ku se sano sille pienelle vauvalle jotai:" Hahah pikkuinen, minä vien sinulta kohta munat, tui tui..." Vitsi pikkase repesin xD

Onx tääl muita Fitin faneja? :D

(sori toi mun kirjotus on vähä kökkö, ku ei jaksanu kirjottaa paremmi xD )

7

1018

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fiti.

Se "joku ukko" sattuu olemaan Chonin aviomies ja Lourditasin veli José Luis. Meidät molemmat valittiin vahingossa kummeiksi, tämä siitä syystä että Santi ehdotti kummisedäksi minua Lourditasin tietämättä, Lourditas taas pyysi kummisedäksi José Luisia Santin tietämättä. Siitäkös se pieni riidanpoikanenkin kehkeytyi.

• Choni

José Luis ei valitettavasti ole aviomieheni.

• Fiti.
        Choni kirjoitti:

José Luis ei valitettavasti ole aviomieheni.

Miten niin ei ole? Tehän menitte naimisiinkin.

• FitiFani <3

Ainii,Joséhan se tosiaan oli.. muisti vähä pätkii xD

• spanish eyes

Niin Fiti on niiiiiiin ihana. Mmmm...Ja muutenkin olen koukahtanut tän kesän aikana sarjaan totaalisesti.Toivottavasti jatkuu pitkään. Tietääkö joku jatkuuko?

• nyt 110

ja niitä on tehty kaikkiaan 147 eli esittämättä on vielä 37 jaksoa joten jatkuu noin syyskuun loppuun asti jos lasketaan että joka arkipäivä nähdään yksi jakso (pikauusintana alkuillasta aamupäivällä esitetty jakso) eli 5 jaksoa viikossa, neljässä viikossa tulee yht. 20 jaksoa eli syyskuun loppuun asti menee ennenkuin loppuu. Sarjan kuvaaminenhan loppui jo heinäkuussa.

• da-capo
        nyt 110 kirjoitti:

ja niitä on tehty kaikkiaan 147 eli esittämättä on vielä 37 jaksoa joten jatkuu noin syyskuun loppuun asti jos lasketaan että joka arkipäivä nähdään yksi jakso (pikauusintana alkuillasta aamupäivällä esitetty jakso) eli 5 jaksoa viikossa, neljässä viikossa tulee yht. 20 jaksoa eli syyskuun loppuun asti menee ennenkuin loppuu. Sarjan kuvaaminenhan loppui jo heinäkuussa.

Yle 1:n sivuilla kerrotaan, että 21.8.08 nähdään tämän kesän viimeinen jakso. Sarja jatkunee ensi kesänä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3333
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      99
      3025
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2262
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1705
    5. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      20
      1704
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1640
    7. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1518
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1458
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1391
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1374
    Aihe