Olen tulossa vanhaksi.

Kössönöm

Kävimme kaupungilla ja piti mennä jokirantaan, mutta aitaa oli joka puolella, kun siellä oli Down by the Laituri festarit.

Pääsi sinne jonnekin sentään kävelemään, mutta jokilaivat olivat tupaten täynnä ja kaiken näköistä kirjavaa nuorisoa hoippuroi vastaan tiukoissa t-paidoissa ja lötköfarkuissa.

Söin yhdestä kojusta kolmen euron hodarin ja sitten söimme jätskit ja sitten sanoin, että mennään kotiin. Ei sitä menoa jaksa edes katsoa. huh.

Nyt menen laulamaan karaokea. Laulan Iitin Tiltun tai jotain muuta vanhukselle sopivaa.

Joku nyt tietysti sanoo, että ei tämä kuulu ateistipalstalle, mutta en välitä siitä, koska en ole sitä kommenttia lukemassa.

14

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvää karaoke iltaa Kössönöm!!
      Ja kyllähä se vanhuus meidät jokaisen saavuttaa.Tosin ikääntyminen on ainut tapa pysyä elossa,(en muista kenen "kuolematon" kommentti tuo oli).

• Kössönöm

mutta menen taas kohta. On helppoa, kun on kuppila sadan metrin päässä.

Siellä oli joku nuori juippi karaokevetäjänä. Veti jotain kummallista musiikkia taukomusiikkina. Ei ollut edes laulajia. Menin pojalle sanomaan, että laitas jotain vanhaa tanssimusiikkia. Löysin sitten sieltä Se jokin sinulla on ja kohta oli tanssilattia täynnä.

Kuppilan keski-ikä huitelee jotain viittäkymppiä, niin ei siihen oikein Dingot sovi jos tanssijalkaa vipattaa.

Hyvä aforismi. Entä tämä Matti Nykäsen kuolematon mietelause: "Elämä on ihmisen parasta aikaa." Se on minun suosikkini.

• Kössönöm kirjoitti:

mutta menen taas kohta. On helppoa, kun on kuppila sadan metrin päässä.

Siellä oli joku nuori juippi karaokevetäjänä. Veti jotain kummallista musiikkia taukomusiikkina. Ei ollut edes laulajia. Menin pojalle sanomaan, että laitas jotain vanhaa tanssimusiikkia. Löysin sitten sieltä Se jokin sinulla on ja kohta oli tanssilattia täynnä.

Kuppilan keski-ikä huitelee jotain viittäkymppiä, niin ei siihen oikein Dingot sovi jos tanssijalkaa vipattaa.

Hyvä aforismi. Entä tämä Matti Nykäsen kuolematon mietelause: "Elämä on ihmisen parasta aikaa." Se on minun suosikkini.

Sinänsä jännä juttu kun mainitsit kissoista,tuossa alakuillasta käytiin vaimon kanssa ruokkimassa naapurin(on matkoilla)3 kisulia ja pijettiin vähä seuraa niille kisuleille,kovin olivat seurankipeitä :)

Ja oikiassa oot musa pitää olla seuran mukaan.
        Ja toi Matin lohkasu on kyllä kans ihan huippu.
        Olenkin miettiny, että pitäisi joskus hommata pari tuollaista aforismikirjaa jostakin,varmaankin oisi hyvää lukemista :)

• Kössönöm
        juhani1965 kirjoitti:

Sinänsä jännä juttu kun mainitsit kissoista,tuossa alakuillasta käytiin vaimon kanssa ruokkimassa naapurin(on matkoilla)3 kisulia ja pijettiin vähä seuraa niille kisuleille,kovin olivat seurankipeitä :)

Ja oikiassa oot musa pitää olla seuran mukaan.
        Ja toi Matin lohkasu on kyllä kans ihan huippu.
        Olenkin miettiny, että pitäisi joskus hommata pari tuollaista aforismikirjaa jostakin,varmaankin oisi hyvää lukemista :)

hyviä aforismisivustoja. Tässä yksi.

http://users.tkk.fi/~smkoski2/suomeksi/linkit/aforismeja.html

• vaikka on paikka housussa...niinhän siinä sanotaan...renki sanoo... =)

• Kössönöm

• Sit ei

• vanha ystävä

kiva huomata, että sama tahti jatkuu puuhissasi:))

Oikein mukavaa loppukesää sinulle ja terveisiä Karkille:)))))))))

• Kössönöm

Kyllä tuntemattomienkin tervehdykset mieltä lämmittävät:)

• vanha ystävä
        Kössönöm kirjoitti:

Kyllä tuntemattomienkin tervehdykset mieltä lämmittävät:)

eihän tästä ole kuukauttakaan, kun runoja kirjoiteltiin, laitoit minulla kauniin omatekemäsi laulun sanatkin, tallessa ovat:)))))

En häiritse sinua enempää, vointeja:))))))

• Kössönöm
        vanha ystävä kirjoitti:

eihän tästä ole kuukauttakaan, kun runoja kirjoiteltiin, laitoit minulla kauniin omatekemäsi laulun sanatkin, tallessa ovat:)))))

En häiritse sinua enempää, vointeja:))))))

joo, muistan. Miksi niitä nikkejä pitää koko ajan vaihtaa, ei tällainen vanha enää kaikkea muista!

Piti lähteä Naantaliin syömään, mutta nyt täytyy odotella, kun sieltä tuprutti ihan mustaa sauhua ja paloautoja piippasi menemään vaikka kuinka monta. Uutisista luin, että joku rengasvarasto paloi.

Muuten, ei ne laulun sanat siinä kokonaisuudessaan olleet. Voin joskus ne antaa, kun tutustutaan lähemmin;)

• vanha ystävä
        Kössönöm kirjoitti:

joo, muistan. Miksi niitä nikkejä pitää koko ajan vaihtaa, ei tällainen vanha enää kaikkea muista!

Piti lähteä Naantaliin syömään, mutta nyt täytyy odotella, kun sieltä tuprutti ihan mustaa sauhua ja paloautoja piippasi menemään vaikka kuinka monta. Uutisista luin, että joku rengasvarasto paloi.

Muuten, ei ne laulun sanat siinä kokonaisuudessaan olleet. Voin joskus ne antaa, kun tutustutaan lähemmin;)

enää käynyt, löysin ns. vertaistani seuraa eli höpötystasoa;))))))))))))

Tulin vaan kurkkaamaan mitä tänne kuuluu ja sama touhu tuntuu jutuissa jatkuvan:)
        Ei siinä mitään, mutta ilmeisesti ei sovi mulle, olen liian rento ja tyhmä jatkuviin vakaviin pohdintoihin:((((

On mulla nyt uusi pysyvä nikki, sillä kirjoittelen tuolla toisella palstalla, jutut on samaa soopaa kuin täälläkin oli:)))))

Enkä mä voi sitä sulle kertoa, kun heti keksit missä mä oon:)))))

Kerro terkkuja Meikulle jos tapaat, tai mikä hiton porocus se nyt on:))))

Perkules, ne laulun sanat olis kyllä kiva saada:(((((((

Vointeja sulle, olet kiva kaveri, heitän vielä lentopusun perään:))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä

Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai
      Ikävä
      119
      10024
    2. Persut: haluamme lisää veroja!

Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki
      Maailman menoa
      78
      5016
    3. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      69
      4842
    4. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      7
      3300
    5. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      14
      2507
    6. Numero josta kaivattusi tulee mieleen

Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.
      Ikävä
      107
      1740
    7. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      55
      1560
    8. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1536
    9. Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera

Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota
      Lieksa
      59
      1454
    10. Heräsin taas sinä mielessä

Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?
      Ikävä
      66
      1392
    Aihe