Erityisesti Sinikalle, Hildurille, Daniel 1:lle, Storkille, Sirkka-Iitalle, pojalle tuntureilta ja palstan sefulle tietenkin! Aurinkoista päivää kaikille, olette kaikki rakkaita minulle!
http://www.youtube.com/watch?v=amQg698DwEM
Huomenta kaikille!
14
504
Vastaukset
>>>Huomenta kaikille!
Maru-anne. Erityisesti Sinikalle, Hildurille, Daniel 1:lle, Storkille, Sirkka-Iitalle, pojalle tuntureilta ja palstan sefulle tietenkin! Aurinkoista päivää kaikille, olette kaikki rakkaita minulle!- nimettömän
puolesta kaikille ja oikein ihanaa ja siunattua sunnuntaipäivää.
- Maru-anne
Niin kuule taivaasta, asuinpaikastasi, heidän rukouksensa ja anomisensa, hanki heille oikeus ja anna anteeksi kansallesi, mitä he ovat rikkoneet sinua vastaan (2.Aikak.6:39).
Sitten vielä, veljet, rukoilkaa meidän edestämme, että Herran sana nopeasti leviäisi ja tulisi kirkastetuksi muuallakin niinkuin teidän keskuudessanne (2.Tess.3:1).
Valvokaa siis joka aika ja rukoilkaa, että saisitte voimaa paetaksenne tätä kaikkea, mikä tuleva on, ja seisoaksenne Ihmisen Pojan edessä (Luuk.21:36).- itken.
Luuk. 18:8
Minä sanon teille: hän hankkii heille oikeuden viipymättä. Mutta kun Ihmisen Poika tulee, löytääkö hän uskoa maan päältä?"
Minä itken ja rukoilen tämän kansan puolesta.
Tämän rakkaan maan ja kansan tähden.
Jumala /Jeesus rakastaa ihmistä.
tk.
- zeka_melska
Sinäkin olet minulle rakas ystävä ja oli ilo saada sinulta hyvän huomenen toivotukset!
Jeesuksen runsasta siunausta sinulle ja rakkaillesi!
T.Sinikka! :)- Maru-anne
Yritin laittaa sinulle postia, mutta ei onnistunut. Laitatko vielä mulle sen sun osoitteen? Minulla on nyt ihan pikkasen eri osoite:)
- zeka_melska
Maru-anne kirjoitti:
Yritin laittaa sinulle postia, mutta ei onnistunut. Laitatko vielä mulle sen sun osoitteen? Minulla on nyt ihan pikkasen eri osoite:)
Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme ja Herralta Jeesukselta Kristukselta!
Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä,joka on siunannut meitä taivaallisissa kaikella hengellisellä siunauksella Kristuksessa, niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa...
(Ef.1 luvusta)
Kuunnella ääntä Herran Halajan hellää vain. Kuiskaile vielä kerran: "Luonasi olen ain". Sanasi tuokoon mulle taivaista lohtua, niin että laulan sulle riemuiten kiitosta.
Tahdothan mulle toistaa Jeesus ain uudestaan: "Vereni syntis poistaa, vapaa oot kokonaan". Kerro, oi kerro vielä, Yöhyt kun peittää maan: "Kanssasi kuljen tiellä en jätä milloinkaan".
Vaeltaa jospa voisin kunniaks Herrani, kaikkeni että toisin hänelle uhriksi. Irroita maailmasta minunkin syömeni, Henkesi taivahasta lähetä sieluuni.
Tahdothan mulle toistaa Jeesus ain uudestaan: "Vereni syntis poistaa, vapaa oot kokonaan". Kerro, oi kerro vielä, Yöhyt kun peittää maan: "Kanssasi kuljen tiellä en jätä milloinkaan".
Opeta Herra meitä lapsinas valvomaan, totuuden taivasteitä nöyrinä kulkemaan. Pilvissä saavut kerran omias noutamaan. Kiitos silloin Herran minäkin laulaa saan.
Tahdothan mulle toistaa Jeesus ain uudestaan: "Vereni syntis poistaa, vapaa oot kokonaan". Kerro, oi kerro vielä, Yöhyt kun peittää maan: "Kanssasi kuljen tiellä en jätä milloinkaan".- Daniel 1
Kiitos kovasti toivotuksestasi. Vastalahjaksi laitan sinut esirukousrenkaaseeni, jolloin tulet automaattisesti muistetuksi Jumalan edessä kahdesti päivässä minunkin taholtani, niin kauan kuin minussa henki pihisee. Siunausta !
- Maru-anne
En muuta voi, kuin laittaa sinutkin minun rukouslistalleni! Tästä lähtien muistamme siis toisiamme Jeesuksen nimessä.
Olen sanaton kiitollisuudesta veli Daniel 1!
(Joh.13:35)
ja siunattua päivänjatkoa siskolle! En ehdi usein koneelle, kun on muuta puhaa. Aika menee kesävieraita passatessa. On mukava saada sinulta aina musiikki viestejä.
Yritän mahdollisimman paljon viedä sinunkin kauttasi tulevaa Herramme kylvöä eteenpäin, mutta nyt on niin kiirus, etten millään ehdi syventyä tämän enempää.
Kuuntelin kyllä ja se oli ihanan rauhoittavaa ja uutta voimaa antavaa musiikkia.
Marianne olet AARRE! Sinä olet RUUSU Herramme yrttitarhassa, orvokkien ja ohdakkeiden keskellä. Kiitän Jeesusta ihanasta uskon siskosta. Lämmöllä Sirkka-Iita.
Ps. Nyt pitää alkaa tekemään mustikka piiraita itsepoimituista mustikoista. Joko sinä olet saanut mustikoita?- Maru-anne
En ole vielä poiminut/etsinyt mustikoita. Maalla kyllä kävimme mökillä tänään.
- Maru-anne
Minä voin olla sitten vaikka neilikka, kärsimysten kukka. Sopisi minulle hyvin:)
Leikki sikseen, mutta sinun todistuksesi ovat todella sydäntä koskettavia, ja siihen voimme yhtyä kaikki tällä palstalla!
Kunnia kaikesta kuuluu kuitenkin rakkaalle Vapahtajallemme. Kaikilla ruumiin jäsenillä on oma tehtävänsä, ja toisiamme täydentäen toivottavasti joku meidän kauttamme voisi löytää tien Jeesuksen luo. Sitä toivomme.
Minä oon vähän myöhässä, mutta hyvää iltaa kaikille ja siunausta ja sitä parasta Jumalan Armo hoitoa kaikille :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai12210076Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki785016Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.694852Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.73300Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j142517Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1071740Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.551580- 471536
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota591464Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?661412