Ostaisin heti muutaman asunnon (yhden itselle ja loput vuokraisin eteenpäin)jos lotossa voittaisin... ja pitäisihän sitä juhlistaa ravintolassa syömällä sisäfilettä, kiitos...
Asunto
4
1545
Vastaukset
- <<<<<
kävisin autokoulun < ajaisin abcde-ajokortin ja d-ajokortin ja C-ajokortin ja ABCDE-AJOKORTIN JA SITTEN D-AJOKORTIN JA SITTEN VIELÄ MP-AJOKORTIN JA C CE AJOKORTIN
- <<<<
AJAISIN VIELÄPÄ D-AJOKORTIN JA SITTEN VIELÄ C1 AJOKORTIN JA MP-AJOKORTIN < JA SITTEN VIELÄ MIES AJAISI D-AJOKORTIN JA LÄHTISI AJAMAAN BUSSIA JA POHJOLAN LIIK
- Mies-25
Kyllähän asunnot on pirun hyvä sijoituskohde, mutta itse en ainakaan kovin montaa ylimääräistä asuntoa ostaisi. Vuokralaisten, remonttien yms. kanssa palaisi varmasti käämit jos pistäisi homman liian isolleen.
Jos vaikka 1.5 miljoonaa tulisi niin osan (200 000-300 000) sijoittaisin hyviin osingon maksajiin seuraavan parin vuoden aikana, ja melkein kaikki loput määräaikaiselle pankkitilille. Pysyisin töissä ainakin siihen asti että ensimmäiset korot tulisi tilille ja sitten vain rakentamaan taloa asuntolainalla. Pääoma säilyisi ja elelisin koroilla ja osingoilla ihan tarpeeksi mukavasti käymättä töissä (n. 70 000-80 000€/vuosi). Asunto kun valmistuisi niin sitten vain opiskelemaan kun olisi kerrankin siihenkin kunnolla varaa. Varalta, jos tapahtuisi jotain mikä söisi omaisuuden pois.
Helppoa ja aika riskitöntä. Harmi vain ettei tärpännyt tänäkään lauantaina.- blackmagictiger
Itse hankkisin 7x8-56 neliötä Olevan Valkoisen Omakotitalon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1303066- 2232961
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791916Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771559Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391407- 481138
- 991031
- 113960
- 52920
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6873