Taas kerran KEPUpääministerin aikana Suomi on ajautumassa lamaan. Inflaatio kiihtyy, työttömyys on kasvussa ja konkurssien määrä samoin.
Parhaillaankin on menossa useita työvoiman vähentämiseen tähtääviä yt-neuvotteluita ja uusia käynnistyy päivittäin.
Esko Aho vei Suomen aikoinaan kaikkien aikojen lamaan ja siitä toipumiseen tarvittiin kahta sinipunahallitusta. Lipposen ja Niinistön kovalla työllä Suomi nostettiin lamasta.
Kohta taas tarvitaan Lipposta ja Niinistöä.
KEPU vie Suomen taas lamaan
4
193
Vastaukset 4
- nautita...
hyvistä uudistuksista, mitä hallitus saa aikaan myös vähäosaisille, vanhuksille, sotaveteraaneille ja opiskelijoille. (Tuliko kaikki mainittua)?
Anna olla housuissa sen sinipunaisen, mustakarvaisen! - piruuttasi
vai oletko ihan oikeasti noin TYHMÄ.
- Toinen Känä
Aikoinaan KÄNÄ kirjoitti tosiasioista ja totta.
Nyt se höpöttelee,lamaan vei Kokoomuksen ja
Sossujen hallitus ja Esko Aho joutui siihen
konkurssipesän selvittäjäksi.
Pankkikriisin aiheuttajat Holkeri Kulberi ja Koivisto joista on vaietttu - pol.t.
Ei se pelkka kepu ole, joka Suomen lamaan vie. Kyllä tässä on koko porvarihallitus mukana.
Ensin vain kähmitään omille sidosryhmille erityisetuja. Perintöveron poisto yrityksiltä oli ensimmäinen härski askel. Nyt sitten veronmaksajat pantiin maksamaan metsänomistajille 170 miljoonaa euroa. Kyllä tässä mersukauppa kohta vauhdittuu.
Tämä suunniteltu veronalennuskin toteutuu niin, että suurituloiset hyötyvät siitä paljon ja pienituloiset tuskin mitään.
Älyttömyydessään ylittämätön on ensi vuodelle suunniteltu ruuan alv:in alennus. Siitä eivät hyödy muut kuin kauppiaat.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3521051- 71728
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37656- 41578
- 40545
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19451