Eksyin näihin keskusteluihin miettiessäni että pitäisikö mennä parisuhdeterapiaan kun viisivuotisesta avioliitosta n. 4 on ollut ilman seksiä ja minua se ei haittaa, ei haittaisi vaikken enää koskaan saisi seksiä, se on tylsää mutta mies haluaisi.
On myös muita ongelmia joista olen jo puhunutkin täällä palstalla (miehen saamattomuus, minä teen joudun stressaamaan raha-asioita ja tekemään kaikki päätöksen,mies vain seuraa kuin koiranpentu).
Luulin että olen ainoa joka on näin oudossa suhteessa mutta vaikken iloitsekaan toisten ahdingosta niin helpottaa tietää että kohtalotovereita löytyy. Kyllä nyt pitäisi saada lisää resursseja näiden asioiden parantamiseen! Varasin juuri itselleni nettikeskusteluajan parisuhdeterapeutin kanssa ja sain ajan marraskuun puoliväliin! Tuntuu että kysyntää näille palveluille on enemmän kuin tarjontaa!
hui miten paljon
7
859
Vastaukset
- fjglkd
Miten ajattelit lapsen saada, jos et harjoita seksiä?
- ymärrä...
en itse edes huomannut, mainitsinko jossain kohtaa teksissä että haluan lapsen? Luin kirjoittamani tekstin monta kertaa läpi enkälöytänyt kohtaa jossa sanoisin haluavani lapsen....!? Alkaakohan mulla heittää päässä...!?
Lapsia mulla kylläon jo ja ne on saanu alkunsa ennen seksin loppumista niinkun varmaan arvata saattaa! - lisäys....
Voihan niitä lapsia adoptoidakin!
- scale
mihin sä sitten muuten terapeuttia tarttet, jos sun mielestä kaikki on hyvin? Siihen miehen saamattomuus-ongelmaan vai?
Eikö muuten niistä parisuhdeongelmista pitäisi keskustella sen miehesi kanssa, eikä jonkun kolmannen osapuolen? - kohtalotoveri löytyi
täällä vähän samanlaista eli ei seksiä, eikä se minuakaan oikein kiinnosta. Kaikki suurimmat päätökset ja vastuut hoidan minä. Tosin minulla on ihana mies siinä, että hoitaa perheen raha-asiat moiteettomasti, tosin pärjään kyllä itsekin vaikka persaukisena. Kaiken tämän lisäksi painaa suku päälle kun esikoinen syntyi...olen nyt kahden vaiheilla mitä tehdä. Olen helve---sen väsynyt, kyllästynyt ja haluan myös elää jonkin verran omaa elämää ja jakaa lapsen hoidon ym niinkuin sovimme ennen lapsen syntymää. Ikää kertyy lisää ja suorastaan v....ttaa, no life goes on ja ratkaisun teen itse minä tosin lapsenedun mukaisesti.
- löytyy
Sellaista se on. Vaimoni on työelämässä ja on ansaitseva osapuoli taloudessamme. Annan hänen hoitaa rahaasiat koska hän tienaa. Meillä menee muuten ihan ok. Olen se passiivisempi osapuoli. Kyllä se aikaa vei totutella että vain toinen tienaa mutta minkäs teet. Joillekin vastaava tilanne aiheuttaa passiivisuutta ja masennusta eikä ihme. Varsinkin miehelle uusi tilanne joka näyttää myös pysyvältä on hämmentävä, passivoiva. Saamattomuus voi näkyä myös makuuhuoneen puolellakin eikä ihme. Olihan juuri mies se joka hakii ennen riistan perheelleen ja vaimo hoiti luolassa lapsia. Kyllä toisen osapuolen on myös hyvää tiedostaa muuttunut tilanne. Vaikka tilanne on tavallaan uusi niin historiallisesti tilanne on kestämätön. Yhteiskunta jossa vaimot hakevat riistan kotiin ja jakavat sen perheelleen on tuhoon tuomittu.
Näyttäis siltä että 70% naisista on ajatusmaailmaltaan ja osin tavoiltaankin kuin Hyacinth Bucket ja loput 30% haluaisi olla(muttei vielä osaa, tosin kova harjoittelu on päällä) :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 544816
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1774328- 1333983
- 673922
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans493711Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe793528- 993084
- 542905
- 252736
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p172524