sellainen potti, jonka turvin vasta jäisin pois töistä. Tai siis ostaisin oman firman, sellaisen valmiin putiikin omalta ammattialalta. Koolta voisi olla n. 3-5 työntekijän firma, joka pyörisi omalla painollaan ilman minun työpanosta. Vain loma-aikaan tai sairastapauksissa, voisin tehdä tuurauksia.
Tuohon firmaan ei menisi kuin parisataatuhatta, joten muille rahoille pitäisi keksiä käyttöä ja onhan sitäkin tullut mietittyä:
1. lahjoittaisin veljelle ja isälle ja äidille kullekin 150 tuhatta.
2. maksaisin asuntolainan pois 65 tuhatta.
3. ostaisin modernin tönön järven rannasta n. 400-700 tuhatta.
4. vaimolle ostaisin SLK mersun n. 60 tuhatta.
5. itselle ostaisin muutaman auton huom! käytettynä: ferrari 430, Lexus LS460 ja BMW X5.
Yhteensä n. 400 tuhatta.
6. muita leluja: moottoripyörä, moottorikelkka, mönkijä, vene (daycruiser). Maksanevat n. 70-100 tuhatta.
7. kakkosasunto Espanjasta n. 300 tuhatta.
8. 200 tuhatta jättäisin käyttörahaksi 0,15% korolla...
9. loput n. 500 tuhatta sijoittaisin 8% vuosituotolla.
Yrityksen ja sijoitusten tuotoilla eläisi vielä varsin leveästi (60 tuhatta nettona). Jos rahat eivät riittäisi, alkaisin realisoimaan omaisuutta järjestyksessä Espanjan asunto, vene, mönkijä, moottorikelkka, Ferrari, Lexus, moottoripyörä ja SLK. BMW5:n vaihtaisin uuteen Toyotaan ja viimeisenä järvenranta talo vaihtuisi lähiörivariin. Tuossa vaiheessa kai sitä joutaisi jo takaisin töihin, eli irtisanoisin yhden työntekijöistäni ja palaisin itse sorvin ääreen.
Nykyisin 3 miljoonaa olisi
6
2310
Vastaukset
- mauno kummelista
Mä en ala tekee mitää listaa asioista, mitä tai minne laittaisin rahaa, jos saisin paljon rahaa...
Joskus vaan oon laskenu, että yksinelävä ihminen voi pärjätä hyvin jo, jos saa 850 000e kerralla... Se o aivan budjetointia loppu...
Suurin osa rahasta menee asumiseen ja tuosta summasta kärsii laittaa pääkaupunkiseudun ulkopuolella n. 1/4 asumisen peruskuluun ja sitten budjetista käyttökuluihin tarvittavan määrän.
Pitäs riittää aika pitkään 850 000, jos ei päästä aivan käsistään ja muistaa pitää kirjaa menoista. - Arpajaiset
Miljoonalla saisi aikaan jo aika merkittäviä muutoksia elämässä ja vielä aika pitkäksikin aikaa.
1. Opinnot mieleisessä paikassa vain omat taidot ja tiedot rajoitteena
2. Käteistä (noin 3 % tuotto) ja sijoituksia (noin 4,5 - 8 % kasvu) yhteensä 500000 ja enemmän
3. Kotiin 150000 - 250000
4. Huvilaan enintään 150000
5. Maserati ja/tai Aston Martin 100000 ja enemmän
6. Oman säätiön perustaminen 25000 ja enemmän
7. Loput oman harkinnan mukaan vaikka harrastuksiin (näitä valintoja löytyykin kaikkea lenkkeilystä pooloon)- <<<<
1.REISSAISIN PALJON
2.MENISIN TÖIHIN
3.MENISIN ULKOMAILLE
4.REISSAISIN EUROOPASSA
- <<<<
MUN 3 MILJOONAA
1.AUTTAISIN ALKOHOLISTEJA JA NARKOMAANEJA < JA KÄVISIN PUHUMASSA HUUMEISTA JA VIINASTA
2.PERUSTAISIN YHDISTYKSEN JOSSA TUETTAISIIN NARKOMAANEJA
3.MÄ HANKKISIN KOIRAN < JA SITTEN KENNELIN EURAN TIENOILTA
4.KASVATTAISIN NÖFFEJÄ.BERNHARDILAISIA.TANSKANDOGGEJA.SAKSANPAIMENKOIRIA.BERNINPAIMENKOIRA.ROTTWEILEREITA.KULTAISIA NOUTAJIA.SUURSNAUTSEREITA. - 2 kaljaa jo miettiä
persettä pyyhkisin summalla
ja kiljuisin..
moscow muffe 600 000e
st. pete maph 500 000e
3. ryhmä päästi halvemmalla,
kiinnostuivat muusta, kun pomo
kuoli Putinin suvun sänkyyn. 55000e
kiin. rikosryhmä 200 000e avioliittoja
seuraavan elämän selkäsaunalla
noitia = murhaajia saunan takaa
uhkaillessa päättää
monikin hikinen saunatonttu muuta
kuin päivänsä.
raaistunut huumori, otaksui, että
en maksanut kaikkea.
jaksaa vainota yhä pikkunarkki
kulman takana.
viehkeitä, ja niin pois päin.
elämän helppoudessa ostaisin koiran
haisuhenki aviovaimo pitäisi
lennättää pihalle- vaan varmuuden vuoksi
että ensimmäisenä karsitaan se vaimo :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868